Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
3F

3F

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 20-06-2017

3F søger loyalitetsmanager

Vil du være med til at udvikle Danmarks Stærkeste Fagforening?

Vær med til at sætte retningen for vores digitale fremtid
3F søger en erfaren loyalitetsmanager, som kan udvikle vores digitale markedsføring og medlemsrejser. Sammen med kolleger skal du også optimere vores kampagneflow. Formålet er at tiltrække nye medlemmer, forbedre vores medlemsservice og øge loyaliteten. Og vi er parat til at tilbyde helt nye servicer og bruge nye marketingplatforme for at løse opgaven.

Du får ansvar for både udvikling og produktion af vores kommende medlemsflow, digitale servicer og medlemsuniverset på Mit3F. I samarbejde med kolleger skal du sikre en optimal medlemsoplevelse på tværs af digitale platforme såvel som håndtering af fysiske materialer og produktioner.

Du får sammen med marketingteamet og vores kommende online analytiker ansvaret for at skabe det relevante indhold til vores medlemmer, segmenteret efter fag. Vores indhold leveres på baggrund af segmenter og data. Det indhold skal løbende testes og udvikles, så medlemmerne oplever det som relevant og øger loyaliteten. Teamet skal også arbejde med at indhente tilladelse til at generere og kontakte mulige nye medlemmer.

Dine opgaver vil spænde vidt fra triggerbaseret markedsføring med nyhedsmails og landingpages til udvikling af breve og materialer. Det er vigtigt, at du selv kan tage initiativ til og være opsøgende med forslag til forskellige aktiviteter.

I hverdagen indgår du i et nyetableret team, hvor du refererer til vores marketingchef.

Vi forestiller os at:

  • Du er en specialist, som brænder for digital markedsføring, og du har konstant fokus på at sætte medlemmet i centrum. Derudover har du forståelse for, at 3F er en medlemsorganisation, som både yder service, og som samtidig varetager medlemmernes interesser på arbejdsmarkedet. Det kræver, at vi ofte kommunikerer i komplekse sammenhænge men på en enkel måde.
  • Du har minimum tre års erfaring fra en stilling, hvor du har arbejdet med datadrevet markedsføring, analyse af brugeradfærd og kreativ udarbejdelse af kampagner og brugerrejsen. Du skal præge vores strategiske tænkning på segmenteringsområdet og evne at kommunikere til forskellige målgrupper.
  • Du er nysgerrig, selvstændig, struktureret og ikke bange for at udforske noget nyt. Mest af alt skal du synes, at en arbejdsdag, som sjældent ligner dagen før, er herlig. Vi skifter nemlig ofte gear.
  • Du formår at eksekvere på idéer og planer samt følge op og evaluere.
  • Du er vant til at tage udgangspunkt i data og kender til SEO, SEM, Analytics, Adwords, SoMe, e-mailmarkedsføring samt opsætning af flow. Du forstår samtidig at skabe relevant og værdiskabende indhold og er stærk i den skriftlige kommunikation. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Sitecore.
  • Du har en relevant videregående uddannelse og dokumenteret erfaring med kundeindsigter og loyalitetsprogrammer.

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, så kontakt kommunikationschef Nicolai Kampmann på telefon 2928 8318.

Ansøgning:
Vi går ind for mangfoldighed og opfordrer alle kvalificerede til at søge stillingen.

Send din ansøgning med CV ved at klikke på søg stillingen senest 7. august kl. 12.00.
Søg stillingen

Vi forventer at afholde 1. runde ansættelsessamtaler i august måned. Vi anvender personprofiltest i forbindelse med 2. samtale. Tiltrædelse senest 1. oktober 2017.

Fagligt Fælles Forbund, 3F, er med ca. 280.000 medlemmer Danmarks største fagforening. Vi leverer løsninger med udgangspunkt i medlemmernes hverdag, veldokumenteret viden og en grundlæggende tro på social retfærdighed. Vi sikrer medlemmerne uddannelse, godt arbejde med ordentlige løn- og arbejdsforhold via aftaler med arbejdsgiverne og i dialog med de politiske partier.  Vi er en interesseorganisation i rivende udvikling. Bæredygtige løsninger med fokus på innovation og kvalitet samt værdiskabende medarbejdere med engagement og initiativkraft er vores styrke. Læs mere om os på www.3f.dk.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontakt person
Nicolai Kampmann
Kampmannsgade 4
1790 København V
Danmark
Tlf:
2928 8318
3296717402017-06-20T17:49:14.4903F søger loyalitetsmanager

Vil du være med til at udvikle Danmarks Stærkeste Fagforening?

Vær med til at sætte retningen for vores digitale fremtid
3F søger en erfaren loyalitetsmanager, som kan udvikle vores digitale markedsføring og medlemsrejser. Sammen med kolleger skal du også optimere vores kampagneflow. Formålet er at tiltrække nye medlemmer, forbedre vores medlemsservice og øge loyaliteten. Og vi er parat til at tilbyde helt nye servicer og bruge nye marketingplatforme for at løse opgaven.

Du får ansvar for både udvikling og produktion af vores kommende medlemsflow, digitale servicer og medlemsuniverset på Mit3F. I samarbejde med kolleger skal du sikre en optimal medlemsoplevelse på tværs af digitale platforme såvel som håndtering af fysiske materialer og produktioner.

Du får sammen med marketingteamet og vores kommende online analytiker ansvaret for at skabe det relevante indhold til vores medlemmer, segmenteret efter fag. Vores indhold leveres på baggrund af segmenter og data. Det indhold skal løbende testes og udvikles, så medlemmerne oplever det som relevant og øger loyaliteten. Teamet skal også arbejde med at indhente tilladelse til at generere og kontakte mulige nye medlemmer.

Dine opgaver vil spænde vidt fra triggerbaseret markedsføring med nyhedsmails og landingpages til udvikling af breve og materialer. Det er vigtigt, at du selv kan tage initiativ til og være opsøgende med forslag til forskellige aktiviteter.

I hverdagen indgår du i et nyetableret team, hvor du refererer til vores marketingchef.

Vi forestiller os at:

  • Du er en specialist, som brænder for digital markedsføring, og du har konstant fokus på at sætte medlemmet i centrum. Derudover har du forståelse for, at 3F er en medlemsorganisation, som både yder service, og som samtidig varetager medlemmernes interesser på arbejdsmarkedet. Det kræver, at vi ofte kommunikerer i komplekse sammenhænge men på en enkel måde.
  • Du har minimum tre års erfaring fra en stilling, hvor du har arbejdet med datadrevet markedsføring, analyse af brugeradfærd og kreativ udarbejdelse af kampagner og brugerrejsen. Du skal præge vores strategiske tænkning på segmenteringsområdet og evne at kommunikere til forskellige målgrupper.
  • Du er nysgerrig, selvstændig, struktureret og ikke bange for at udforske noget nyt. Mest af alt skal du synes, at en arbejdsdag, som sjældent ligner dagen før, er herlig. Vi skifter nemlig ofte gear.
  • Du formår at eksekvere på idéer og planer samt følge op og evaluere.
  • Du er vant til at tage udgangspunkt i data og kender til SEO, SEM, Analytics, Adwords, SoMe, e-mailmarkedsføring samt opsætning af flow. Du forstår samtidig at skabe relevant og værdiskabende indhold og er stærk i den skriftlige kommunikation. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Sitecore.
  • Du har en relevant videregående uddannelse og dokumenteret erfaring med kundeindsigter og loyalitetsprogrammer.

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, så kontakt kommunikationschef Nicolai Kampmann på telefon 2928 8318.

Ansøgning:
Vi går ind for mangfoldighed og opfordrer alle kvalificerede til at søge stillingen.

Send din ansøgning med CV ved at klikke på søg stillingen senest 7. august kl. 12.00.
Søg stillingen

Vi forventer at afholde 1. runde ansættelsessamtaler i august måned. Vi anvender personprofiltest i forbindelse med 2. samtale. Tiltrædelse senest 1. oktober 2017.

Fagligt Fælles Forbund, 3F, er med ca. 280.000 medlemmer Danmarks største fagforening. Vi leverer løsninger med udgangspunkt i medlemmernes hverdag, veldokumenteret viden og en grundlæggende tro på social retfærdighed. Vi sikrer medlemmerne uddannelse, godt arbejde med ordentlige løn- og arbejdsforhold via aftaler med arbejdsgiverne og i dialog med de politiske partier.  Vi er en interesseorganisation i rivende udvikling. Bæredygtige løsninger med fokus på innovation og kvalitet samt værdiskabende medarbejdere med engagement og initiativkraft er vores styrke. Læs mere om os på www.3f.dk.

2017-07-21T02:01:03.030 Vil du være med til at udvikle Danmarks Stærkeste Fagforening? Vær med til at sætte retningen for vores digitale fremtid 3F søger en erfaren loyalitetsmanager, som kan udvikle vores digitale markedsføring og medlemsrejser. Sammen med kolleger skal du også optimere vores kampagneflow. Formålet er at tiltrække nye medlemmer, forbedre vores medlemsservice og øge loyaliteten. Og vi er parat til at tilbyde helt nye servicer og bruge nye marketingplatforme for at løse opgaven. Du får ansvar for både udvikling og produktion af vores kommende medlemsflow, digitale servicer og medlemsuniverset på Mit3F. I samarbejde med kolleger skal du sikre en optimal medlemsoplevelse på tværs af digitale platforme såvel som håndtering af fysiske materialer og produktioner. Du får sammen med marketingteamet og vores kommende online analytiker ansvaret for at skabe det relevante indhold til vores medlemmer, segmenteret efter fag. Vores indhold leveres på baggrund af segmenter og data. Det indhold skal løbende testes og udvikles, så medlemmerne oplever det som relevant og øger loyaliteten. Teamet skal også arbejde med at indhente tilladelse til at generere og kontakte mulige nye medlemmer. Dine opgaver vil spænde vidt fra triggerbaseret markedsføring med nyhedsmails og landingpages til udvikling af breve og materialer. Det er vigtigt, at du selv kan tage initiativ til og være opsøgende med forslag til forskellige aktiviteter. I hverdagen indgår du i et nyetableret team, hvor du refererer til vores marketingchef. Vi forestiller os at: Du er en specialist, som brænder for digital markedsføring, og du har konstant fokus på at sætte medlemmet i centrum. Derudover har du forståelse for, at 3F er en medlemsorganisation, som både yder service, og som samtidig varetager medlemmernes interesser på arbejdsmarkedet. Det kræver, at vi ofte kommunikerer i komplekse sammenhænge men på en enkel måde. Du har minimum tre års erfaring fra en stilling, hvor du har arbejdet med datadrevet markedsføring, analyse af brugeradfærd og kreativ udarbejdelse af kampagner og brugerrejsen. Du skal præge vores strategiske tænkning på segmenteringsområdet og evne at kommunikere til forskellige målgrupper. Du er nysgerrig, selvstændig, struktureret og ikke bange for at udforske noget nyt. Mest af alt skal du synes, at en arbejdsdag, som sjældent ligner dagen før, er herlig. Vi skifter nemlig ofte gear. Du formår at eksekvere på idéer og planer samt følge op og evaluere. Du er vant til at tage udgangspunkt i data og kender til SEO, SEM, Analytics, Adwords, SoMe, e-mailmarkedsføring samt opsætning af flow. Du forstår samtidig at skabe relevant og værdiskabende indhold og er stærk i den skriftlige kommunikation. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Sitecore. Du har en relevant videregående uddannelse og dokumenteret erfaring med kundeindsigter og loyalitetsprogrammer. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, så kontakt kommunikationschef Nicolai Kampmann på telefon 2928 8318. Ansøgning: Vi går ind for mangfoldighed og opfordrer alle kvalificerede til at søge stillingen. Send din ansøgning med CV ved at klikke på søg stillingen senest 7. august kl. 12.00. Søg stillingen Vi forventer at afholde 1. runde ansættelsessamtaler i august måned. Vi anvender personprofiltest i forbindelse med 2. samtale. Tiltrædelse senest 1. oktober 2017. Fagligt Fælles Forbund, 3F, er med ca. 280.000 medlemmer Danmarks største fagforening. Vi leverer løsninger med udgangspunkt i medlemmernes hverdag, veldokumenteret viden og en grundlæggende tro på social retfærdighed. Vi sikrer medlemmerne uddannelse, godt arbejde med ordentlige løn- og arbejdsforhold via aftaler med arbejdsgiverne og i dialog med de politiske partier. Vi er en interesseorganisation i rivende udvikling. Bæredygtige løsninger med fokus på innovation og kvalitet samt værdiskabende medarbejdere med engagement og initiativkraft er vores styrke. Læs mere om os på www.3f.dk.1010000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2017-07-20T00:00:000000https://www.3f.dk/job-i-3f/3f-soeger-loyalitetsmanager0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn29184763F10Kampmannsgade 41790København VDKDanmarkDKDanmark2918476_logo_large.jpgwww.3f.dk/da2918476_logo_small.jpg155.6779337012.56043440NicolaiKampmann
Kampmannsgade 4
17902928 8318København VDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid120-06-201720-07-201720-06-201720-07-20171Dansk4Læse/ tale/ skrive48Segmentering4EkspertMarketing10000015Kommunikation4EkspertIT114000150Strategi4EkspertMarketing114960538Kundepleje og service4EkspertSalg114962369Forbrugeradfærd4EkspertMarketing114963114Kampagne4EkspertMarketing114963223Content Management4EkspertIT114967800Digital markedsføring4EkspertMarketing114968008Search Engine Marketing (SEM)4EkspertIT114968165Google AdWords4EkspertMarketing241933Kundeanalytiker937600Digital Marketing Manager235Strategi578Digital Marketing899Content Management903Sociale Medier905Adwords/SEO/SEM910Kundeklubber/loyalitet918Dataanalyse349312539RasmusAlbrechtsen
Kampmannsgade 4
1790rasmus@mercantila.dk3543 6222København VDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
20-06-2017
Udløber:
20-07-2017
Kviknummer:
329671740
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Strategi,
Digital Marketing,
Content Management,
Sociale Medier,
Adwords/SEO/SEM,
Kundeklubber/loyalitet,
Dataanalyse
Stillingsbetegnelse:
Kundeanalytiker
Digital Marketing Manager
Erfaringer - I højere grad:
Segmentering,
Kommunikation,
Strategi,
Kundepleje og service,
Forbrugeradfærd,
Kampagne,
Content Management,
Digital markedsføring,
Search Engine Marketing (SEM),
Google AdWords
Sprog:
Dansk Læse/ tale/ skrive
Beliggenhed og ruter