Advice A/S

Advice A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 24-08-2017

Advice søger Kvantitativ analyserådgiver til Data & Insights

De fleste ved, at viden er magt. Det gælder også vores kunder, der vælger Advice, når de skal flytte holdninger, adfærd og markedsandele. Derfor indgår dyb indsigt som en integreret del af vores løsninger inden for kommunikation, marketing, digitale platforme og customer experience. Vi arbejder både med digitale adfærdsdata, surveys og dybdegående kvalitative og etnografiske metoder.

Til vores Data & Insights-afdeling søger vi en rådgiver med stærke projektlederevner, der kan styre vores projekter og kunder sikkert i mål. Opgaverne løses altid i samarbejde med dygtige kolleger, der enten er eksperter i analysemetoder som dig selv eller i andre af husets faglige discipliner som kreativitet, marketing, PR, public affairs eller digitale løsninger. Hvis du ligeledes har ambitionerne og kompetencerne til at udvikle og sælge vores ydelser i forhold til kvantitativ analyse på tværs af datakilder, vil vi særligt gerne høre fra dig.

Vi vælger dig hvis du er særligt skarp indenfor et eller flere af følgende områder:

  • Kvantitative/statistiske metoder
  • Segmentering, effektmålinger, tilfredshedsmålinger & markedsovervågning
  • Survey-design
  • Særlig erfaring med analyse af holdnings- og adfærdsændrende indsatser
  • Brugen af digitale målgruppedata

Udover det, forventer vi ligeledes, at du:

  • Kan udvikle et skarpt undersøgelsesdesign i et tilbud og præsentere det overbevisende for kunden
  • Naturligt kombinerer thick og big data og således formår at skabe sammenhæng mellem etnografiske metoder og kvantitative data om oplevelser, adfærd, køb og interaktion.
  • Kender gamet i et konsulenthus, hvor du trives med alsidige opgaver og er en god afslutter.
  • Er nysgerrig, opsøgende, engageret og imødekommende.

Om Advice
Du kommer til at arbejde tæt sammen med 10 personer i Data & Insights samt specialister i hele huset, som alle har brug for din viden om kunder, målgrupper, markeder og konkurrenter. Vi har en uformel kultur og bor på Gammel Kongevej i dejlige lokaler, hvor du dagligt møder en bred vifte af kunder, samarbejdspartnere og kolleger i branchen. Og så lægger vi vægt på et godt arbejdsmiljø med omsorgsfulde kolleger, effektive interne processer og fokus på læring.

Læs mere på www.adviceas.dk

Ansøgningsfrist
Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter, når vi har den rigtige kandidat. Send din ansøgning til job@adviceas.dk mærket Data & Insights.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte Director for Data & Insights Troels Beck på tlf. 28 15 27 26 / troels.b@adviceas.dk.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Kontakt person
Troels Beck
Gammel Kongevej 3E
1610 København V
Danmark
Tlf:
28 15 27 26
3296859282017-08-24T19:30:57.033Advice søger Kvantitativ analyserådgiver til Data & Insights

De fleste ved, at viden er magt. Det gælder også vores kunder, der vælger Advice, når de skal flytte holdninger, adfærd og markedsandele. Derfor indgår dyb indsigt som en integreret del af vores løsninger inden for kommunikation, marketing, digitale platforme og customer experience. Vi arbejder både med digitale adfærdsdata, surveys og dybdegående kvalitative og etnografiske metoder.

Til vores Data & Insights-afdeling søger vi en rådgiver med stærke projektlederevner, der kan styre vores projekter og kunder sikkert i mål. Opgaverne løses altid i samarbejde med dygtige kolleger, der enten er eksperter i analysemetoder som dig selv eller i andre af husets faglige discipliner som kreativitet, marketing, PR, public affairs eller digitale løsninger. Hvis du ligeledes har ambitionerne og kompetencerne til at udvikle og sælge vores ydelser i forhold til kvantitativ analyse på tværs af datakilder, vil vi særligt gerne høre fra dig.

Vi vælger dig hvis du er særligt skarp indenfor et eller flere af følgende områder:

  • Kvantitative/statistiske metoder
  • Segmentering, effektmålinger, tilfredshedsmålinger & markedsovervågning
  • Survey-design
  • Særlig erfaring med analyse af holdnings- og adfærdsændrende indsatser
  • Brugen af digitale målgruppedata

Udover det, forventer vi ligeledes, at du:

  • Kan udvikle et skarpt undersøgelsesdesign i et tilbud og præsentere det overbevisende for kunden
  • Naturligt kombinerer thick og big data og således formår at skabe sammenhæng mellem etnografiske metoder og kvantitative data om oplevelser, adfærd, køb og interaktion.
  • Kender gamet i et konsulenthus, hvor du trives med alsidige opgaver og er en god afslutter.
  • Er nysgerrig, opsøgende, engageret og imødekommende.

Om Advice
Du kommer til at arbejde tæt sammen med 10 personer i Data & Insights samt specialister i hele huset, som alle har brug for din viden om kunder, målgrupper, markeder og konkurrenter. Vi har en uformel kultur og bor på Gammel Kongevej i dejlige lokaler, hvor du dagligt møder en bred vifte af kunder, samarbejdspartnere og kolleger i branchen. Og så lægger vi vægt på et godt arbejdsmiljø med omsorgsfulde kolleger, effektive interne processer og fokus på læring.

Læs mere på www.adviceas.dk

Ansøgningsfrist
Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter, når vi har den rigtige kandidat. Send din ansøgning til job@adviceas.dk mærket Data & Insights.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte Director for Data & Insights Troels Beck på tlf. 28 15 27 26 / troels.b@adviceas.dk.

De fleste ved, at viden er magt. Det gælder også vores kunder, der vælger Advice, når de skal flytte holdninger, adfærd og markedsandele. Derfor indgår dyb indsigt som en integreret del af vores løsninger inden for kommunikation, marketing, digitale platforme og customer experience. Vi arbejder både med digitale adfærdsdata, surveys og dybdegående kvalitative og etnografiske metoder. Til vores Data & Insights-afdeling søger vi en rådgiver med stærke projektlederevner, der kan styre vores projekter og kunder sikkert i mål. Opgaverne løses altid i samarbejde med dygtige kolleger, der enten er eksperter i analysemetoder som dig selv eller i andre af husets faglige discipliner som kreativitet, marketing, PR, public affairs eller digitale løsninger. Hvis du ligeledes har ambitionerne og kompetencerne til at udvikle og sælge vores ydelser i forhold til kvantitativ analyse på tværs af datakilder, vil vi særligt gerne høre fra dig. Vi vælger dig hvis du er særligt skarp indenfor et eller flere af følgende områder: Kvantitative statistiske metoder Segmentering, effektmålinger, tilfredshedsmålinger & markedsovervågning Survey-design Særlig erfaring med analyse af holdnings- og adfærdsændrende indsatser Brugen af digitale målgruppedata Udover det, forventer vi ligeledes, at du: Kan udvikle et skarpt undersøgelsesdesign i et tilbud og præsentere det overbevisende for kunden Naturligt kombinerer thick og big data og således formår at skabe sammenhæng mellem etnografiske metoder og kvantitative data om oplevelser, adfærd, køb og interaktion. Kender gamet i et konsulenthus, hvor du trives med alsidige opgaver og er en god afslutter. Er nysgerrig, opsøgende, engageret og imødekommende. Om Advice Du kommer til at arbejde tæt sammen med 10 personer i Data & Insights samt specialister i hele huset, som alle har brug for din viden om kunder, målgrupper, markeder og konkurrenter. Vi har en uformel kultur og bor på Gammel Kongevej i dejlige lokaler, hvor du dagligt møder en bred vifte af kunder, samarbejdspartnere og kolleger i branchen. Og så lægger vi vægt på et godt arbejdsmiljø med omsorgsfulde kolleger, effektive interne processer og fokus på læring. Læs mere på www.adviceas.dk Ansøgningsfrist Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter, når vi har den rigtige kandidat. Send din ansøgning til job@adviceas.dk mærket Data & Insights. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte Director for Data & Insights Troels Beck på tlf. 28 15 27 26 troels.b@adviceas.dk.1010000000000aDK_MFDKDanmark228DKK2017-09-20T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1896247Advice A/S11Gammel Kongevej 3E1610København V3342 2100DKDanmarkDKDanmark1896247_logo_large.pngwww.adviceas.dk1896247_logo_small.png1TroelsBeck
Gammel Kongevej 3E
1610troels.b@adviceas.dk28 15 27 26København VDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid124-08-201720-09-201724-08-201720-09-20171Dansk4Læse/ tale/ skrive48Segmentering4EkspertMarketing114960499Markedsovervågning4EkspertMarketing114960814Statiske analyser4EkspertIngeniør og naturvidenskab114962366Målgruppeanalyse4EkspertMarketing114962830Dataanalyse4EkspertIngeniør og naturvidenskab114968586Projektledelse4EkspertMarketing114968904Kvantitativ analyse4EkspertForskning og udvikling937788Analyst76Salg og marketing239Markedsanalyse895Marketing & projektledelse918Dataanalyse349909017TroelsBeck
Gammel Kongevej 3E
1610troels.b@adviceas.dk+45 28 15 27 26København VDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
24-08-2017
Udløber:
20-09-2017
Kviknummer:
329685928
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Salg og marketing,
Markedsanalyse,
Marketing & projektledelse,
Dataanalyse
Stillingsbetegnelse:
Analyst
Erfaringer - I højere grad:
Segmentering,
Markedsovervågning,
Statiske analyser,
Målgruppeanalyse,
Dataanalyse,
Projektledelse,
Kvantitativ analyse
Sprog:
Dansk Læse/ tale/ skrive
Beliggenhed og ruter