Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Norlys

Norlys

|
Silkeborg
|
Indrykket 07-04-2020

Ambitiøs Data & Audience Manager til Norlys

Kan du forbedre kundeoplevelsen gennem brug af data, og vil du være med til at styrke Norlys digitale tilstedeværelse? Har du en stærk digital forståelse, og er du klar til at sætte dit præg på, hvordan Norlys arbejder med data, segmenter og taksonomi? Så er det måske dig, vi leder efter

T
ag med os på kunderejsen

Du bliver en del af afdelingen CX og digitale medier, hvor vi arbejder med digital transformation og kunderejser. Sammen med 7 dygtige og engagerede kolleger skal du hjælpe med at optimere de digitale kunderejser og sikre personalisering i jagten på at skabe relevans og øget onlinesalg.

Norlys bevæger sig i et konkurrencepræget marked, og det er afgørende for vores succes, at vi styrker vores digitale tilstedeværelse og arbejder fokuseret med digitale kundeoplevelser. Vi har derfor implementeret en Data Management Platform (DMP), som er vores vigtigste værktøj til at styrke Norlys digitale kunderejser.

Nøglespiller på et strategisk projekt

Som vores nye Data & Audience Manager bliver du nøglespiller på et spændende og strategisk vigtigt projekt, der handler om at få fuld effekt af vores DMP. Blandt andet vil du få stor indflydelse på, hvordan vi fremover klassificerer og benytter data, segmenter og taksonomi, så vi bliver endnu bedre til at indfri vores digitale KPIer nu og i fremtiden.

Dine vigtigste opgaver og ansvarsområder:

  • Opbygge og aktivere segmenter på baggrund af kundedata.
  • Opsætte, aktivere, eksekvere og evaluere kampagner.
  • Indsamle data fra interne systemer på tværs af forretningen og at sikre, at data kan anvendes i DMPen.
  • Udvikle og planlægge strategiske samarbejder, som kan eksekveres i DMPen.

Analytisk, struktureret og forstår data

Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for IT eller marketing, og at du har erfaring med analyse og håndtering af store datamængder.

Det er stort plus, hvis du tidligere har arbejdet med digitale kunderejser eller Data Management Platform. Derudover er du god til at sætte dig ind i komplekse forretningsbehov for data, ligesom du kan validere, designe og levere data i teknologiske løsninger.

Du skal have en stærk digital forståelse og hele tiden øjne nye muligheder i teknologien for at hjælpe forretningen med at se behov, som de endnu ikke selv har set.

Som person er du analyserende, systematisk og struktureret, og du sætter pris på, at der plads til forskellighed.

Dit primære arbejdssted bliver Norlys hovedkontor i Silkeborg, men du må forvente lejlighedsvis kørsel til vores andre lokationer.

Vil du vide mere?

Er du interesseret i at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte leder for Digitale Medier & CX Rikke Sanggaard på rsp@stofa.dk eller 3092 0513.

Ansøgningsfrist

Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.

Norlys

Norlys er et resultat af fusionen mellem SE og Eniig. Med 709.000 andelshavere, ca. 1,5 millioner kundeforhold og 2.500 medarbejdere er vi Danmarks største energi- og telekoncern.

Norlys ejer Stofa og Boxer og har hovedsæde i Silkeborg samt lokationer i blandt andet Aarhus, Aalborg, Esbjerg og København.

 

 

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Virksomhedsinformation
Norlys
Tietgensvej 4
8600 Silkeborg
Kontaktperson
Rikke Sanggaard
Danmark
Tlf:
3092 0513
3302449102020-04-07T09:22:34.223Ambitiøs Data & Audience Manager til Norlys

Kan du forbedre kundeoplevelsen gennem brug af data, og vil du være med til at styrke Norlys digitale tilstedeværelse? Har du en stærk digital forståelse, og er du klar til at sætte dit præg på, hvordan Norlys arbejder med data, segmenter og taksonomi? Så er det måske dig, vi leder efter

T
ag med os på kunderejsen

Du bliver en del af afdelingen CX og digitale medier, hvor vi arbejder med digital transformation og kunderejser. Sammen med 7 dygtige og engagerede kolleger skal du hjælpe med at optimere de digitale kunderejser og sikre personalisering i jagten på at skabe relevans og øget onlinesalg.

Norlys bevæger sig i et konkurrencepræget marked, og det er afgørende for vores succes, at vi styrker vores digitale tilstedeværelse og arbejder fokuseret med digitale kundeoplevelser. Vi har derfor implementeret en Data Management Platform (DMP), som er vores vigtigste værktøj til at styrke Norlys digitale kunderejser.

Nøglespiller på et strategisk projekt

Som vores nye Data & Audience Manager bliver du nøglespiller på et spændende og strategisk vigtigt projekt, der handler om at få fuld effekt af vores DMP. Blandt andet vil du få stor indflydelse på, hvordan vi fremover klassificerer og benytter data, segmenter og taksonomi, så vi bliver endnu bedre til at indfri vores digitale KPIer nu og i fremtiden.

Dine vigtigste opgaver og ansvarsområder:

  • Opbygge og aktivere segmenter på baggrund af kundedata.
  • Opsætte, aktivere, eksekvere og evaluere kampagner.
  • Indsamle data fra interne systemer på tværs af forretningen og at sikre, at data kan anvendes i DMPen.
  • Udvikle og planlægge strategiske samarbejder, som kan eksekveres i DMPen.

Analytisk, struktureret og forstår data

Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for IT eller marketing, og at du har erfaring med analyse og håndtering af store datamængder.

Det er stort plus, hvis du tidligere har arbejdet med digitale kunderejser eller Data Management Platform. Derudover er du god til at sætte dig ind i komplekse forretningsbehov for data, ligesom du kan validere, designe og levere data i teknologiske løsninger.

Du skal have en stærk digital forståelse og hele tiden øjne nye muligheder i teknologien for at hjælpe forretningen med at se behov, som de endnu ikke selv har set.

Som person er du analyserende, systematisk og struktureret, og du sætter pris på, at der plads til forskellighed.

Dit primære arbejdssted bliver Norlys hovedkontor i Silkeborg, men du må forvente lejlighedsvis kørsel til vores andre lokationer.

Vil du vide mere?

Er du interesseret i at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte leder for Digitale Medier & CX Rikke Sanggaard på rsp@stofa.dk eller 3092 0513.

Ansøgningsfrist

Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.

Norlys

Norlys er et resultat af fusionen mellem SE og Eniig. Med 709.000 andelshavere, ca. 1,5 millioner kundeforhold og 2.500 medarbejdere er vi Danmarks største energi- og telekoncern.

Norlys ejer Stofa og Boxer og har hovedsæde i Silkeborg samt lokationer i blandt andet Aarhus, Aalborg, Esbjerg og København.

 

 

2020-05-08T02:00:20.163 Kan du forbedre kundeoplevelsen gennem brug af data, og vil du være med til at styrke Norlys digitale tilstedeværelse? Har du en stærk digital forståelse, og er du klar til at sætte dit præg på, hvordan Norlys arbejder med data, segmenter og taksonomi? Så er det måske dig, vi leder efter Tag med os på kunderejsen Du bliver en del af afdelingen CX og digitale medier, hvor vi arbejder med digital transformation og kunderejser. Sammen med 7 dygtige og engagerede kolleger skal du hjælpe med at optimere de digitale kunderejser og sikre personalisering i jagten på at skabe relevans og øget onlinesalg. Norlys bevæger sig i et konkurrencepræget marked, og det er afgørende for vores succes, at vi styrker vores digitale tilstedeværelse og arbejder fokuseret med digitale kundeoplevelser. Vi har derfor implementeret en Data Management Platform (DMP), som er vores vigtigste værktøj til at styrke Norlys digitale kunderejser. Nøglespiller på et strategisk projekt Som vores nye Data & Audience Manager bliver du nøglespiller på et spændende og strategisk vigtigt projekt, der handler om at få fuld effekt af vores DMP. Blandt andet vil du få stor indflydelse på, hvordan vi fremover klassificerer og benytter data, segmenter og taksonomi, så vi bliver endnu bedre til at indfri vores digitale KPIer nu og i fremtiden. Dine vigtigste opgaver og ansvarsområder: Opbygge og aktivere segmenter på baggrund af kundedata. Opsætte, aktivere, eksekvere og evaluere kampagner. Indsamle data fra interne systemer på tværs af forretningen og at sikre, at data kan anvendes i DMPen. Udvikle og planlægge strategiske samarbejder, som kan eksekveres i DMPen. Analytisk, struktureret og forstår data Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for IT eller marketing, og at du har erfaring med analyse og håndtering af store datamængder. Det er stort plus, hvis du tidligere har arbejdet med digitale kunderejser eller Data Management Platform. Derudover er du god til at sætte dig ind i komplekse forretningsbehov for data, ligesom du kan validere, designe og levere data i teknologiske løsninger. Du skal have en stærk digital forståelse og hele tiden øjne nye muligheder i teknologien for at hjælpe forretningen med at se behov, som de endnu ikke selv har set. Som person er du analyserende, systematisk og struktureret, og du sætter pris på, at der plads til forskellighed. Dit primære arbejdssted bliver Norlys hovedkontor i Silkeborg, men du må forvente lejlighedsvis kørsel til vores andre lokationer. Vil du vide mere? Er du interesseret i at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte leder for Digitale Medier & CX Rikke Sanggaard på rsp@stofa.dk eller 3092 0513. Ansøgningsfrist Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. Norlys Norlys er et resultat af fusionen mellem SE og Eniig. Med 709.000 andelshavere, ca. 1,5 millioner kundeforhold og 2.500 medarbejdere er vi Danmarks største energi- og telekoncern. Norlys ejer Stofa og Boxer og har hovedsæde i Silkeborg samt lokationer i blandt andet Aarhus, Aalborg, Esbjerg og København.1011000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2020-05-07T00:00:000000https://norlys.dk/om-norlys/job/ledige-stillinger/ambitioes-data-audience-manager-til-marketing-cx#2020-03-070EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3741041Norlys10Tietgensvej 48600SilkeborgDKDanmarkDKDanmark3741041_logo_large.pnghttps://norlys.dk3741041_logo_small.png0RikkeSanggaardrsp@stofa.dk3092 0513DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid107-04-202007-05-202007-04-202007-05-2020Ambitiøs Data & Audience Manager til Norlys1Dansk3Læse/ tale934779Marketingdatabaseansvarlig937600Digital Marketing Manager937622Data Specialist938121Project Manager, digital marketing213Marketing & reklame901Web Management902Online Management908Digital salg918Dataanalyse364581523CharlotteWeithaler
Tietgensvej 4
8600chawei@norlys.dkSilkeborgDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
07-04-2020
Udløber:
07-05-2020
Kviknummer:
330244910
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Marketing & reklame,
Web Management,
Online Management,
Digital salg,
Dataanalyse
Stillingsbetegnelse:
Marketingdatabaseansvarlig
Digital Marketing Manager
Data Specialist
Project Manager, digital marketing
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed og ruter