Bonnier Publications

Bonnier Publications

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 09-05-2018

Bonnier Publications søger Nordisk lead specialist

Vil du være med til at udvikle vores leadsarbejde til en enestående forretning? Kan du drive vores fremtidige leadsstrategi på tværs af magasiner og digitale produkter, og på tværs af kanaler? Har du en struktureret og forretningsorienteret tilgang, der tilgodeser både vores annoncesalg og abonnementsforretning? Så har du muligheden for at blive en del af et stærkt og performanceorienteret team i Marketing.

Stillingen er forankret i vores digitale kampagneteam, hvor du vil indgå i et team bestående af content marketing managers, digitale kampagnechefer og digitale marketing-specialister med speciale i eksekvering på tværs af digitale platforme.

I det daglige håndterer vi abonnements- og leadskampagner for både print- og digitale forretningsområder, ligesom vi supporterer den resterende del af Marketing. På den lidt længere bane er det vores opgave at medvirke til, at eksekveringen bliver personaliseret bl.a. ved brug af datadrevne indsigter.

Dine arbejdsopgaver og dit ansvar

I reference til vores digitale marketingchef får du ansvaret for at skabe mest mulig vækst og værdi ud fra vores permission-base. 

Det er dit ansvar, at der bliver udviklet scoringsmodeller, der kan levere konkret eksekvering, ligesom det er dit ansvar løbende at vurdere værdien af permission-basens nuværende bestand: hvordan den øges, hvordan vi sikrer fastholdelse af leads, modning, og undgår frafald. Du skal have fokus på, at skabe de bedst mulige forudsætninger for at indfri både vores annonce- og abonnementsbudgetter.

I tæt dialog med dine kolleger vurderer, prioriterer og igangsætter du således leadsaktiviteter i relevante kanaler og følger aktiviteterne tæt.

Løbende værner du også om permission-basen ved at vedligeholde og sikre det bedst mulige datagrundlag og udgangspunkt for en kontinuerlig fremgang, hvilket inkluderer aktiviteter, der fokuserer på helt nye leads og opgradering af de eksisterende.

Succesen bliver målt på KPIer som permission-basens bestand, udvikling i permissiontyper, konvertering og almindelig mail adfærd som open rate, click rate mv. Du sikrer dette ved en skarp og konsistent indsats, der bl.a. tager udgangspunkt i de data, vi har tilgængeligt på den enkelte kunde eller permission. Mangler du data, er det også dig, der tager ansvar for at få dem gjort tilgængelige.

Dine kvalifikationer

Du har et digitalt og kommercielt mindset, samt en stærk forståelse for digitale platforme indenfor de fleste mediegrupper og discipliner.

Du har flere års erfaring med rejsen fra den første digitale krog til optimal eksekvering, og har arbejdet med et eller flere systemer indenfor marketing automation undervejs. Derudover har du en relevant og digitalt forankret uddannelse.

Det er vigtigt, at du har en god forståelse for data og evne til selv at skabe sammenhænge, da det er det bedste samlede økonomiske billede for det enkelte lead, der skal være afgørende for indsatsen.

Du arbejder kreativt og ser også løsninger udenfor de kendte rammer. Du er vant til at arbejde i en større organisation, hvor hverdagen byder på en bred kontaktflade og samarbejde på tværs af afdelinger og fagområder. Du tænker naturligt i digitale løsninger og har dermed opnået teknisk forståelse for data og IT-systemer.

Du tager egne initiativer og løfter gerne nye forslag frem i organisationen. Du har en struktureret tilgang til dit arbejde, er ambitiøs og ikke bange for at lægge en ekstra indsats, når det kræves.

Du forstår værdien af løbende afrapporteringer og er ansvarlig for en systematiseret proces for området, samtidig med at du kan præsentere nøgle-indsigter for ledelse og kolleger.

Du kommer til at arbejde i et skandinavisk miljø, så det er en fordel, hvis du kan forstå både svensk og norsk.

Ansøgning

Send din ansøgning mærket Nordisk lead specialist på e-mail til job@bonnier.dk senest 28. maj 2018. Ansøgningen, CV og eventuelle bilag skal sendes som ét samlet dokument (pdf). Vi indkalder løbende til samtaler, og ansætter når vi har den rette kandidat. Så send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Digital Salgs- og Markedsudviklingschef Lars Fannikke på mobil 60 37 08 86 eller på mail Lars.Fannikke@bonnier.dk.




Bonnier Publications A/S er en del af Bonnier AB - Nordens førende mediekoncern med ca. 175 selskaber fordelt på 21 lande. Bonnier Publications A/S er beliggende på Østerbro i København og består af en blanding af redaktionelle og administrative afdelinger med ca. 300 medarbejdere.

Bonnier Publications A/S indgår i Koncernen Bonnier Publications, som via datterselskaber producerer og udgiver blade, websites, bøger og DVD'er i Danmark, Norge, Sverige, Finland og Holland. Blandt de mest kendte titler er I FORM, Illustreret Videnskab, Gør Det Selv, Komputer for alle, Historie, National Geographic, Digital Foto og Aktiv Træning.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Virksomheds information
Bonnier Publications
Strandboulevarden 130
2100 København Ø
Tlf:
3917 2000
Kontakt person
Lars Fannikke
Strandboulevarden 130
2100 København Ø
Danmark
Tlf:
60 37 08 86
3298094752018-05-09T16:50:55.507Bonnier Publications søger Nordisk lead specialist

Vil du være med til at udvikle vores leadsarbejde til en enestående forretning? Kan du drive vores fremtidige leadsstrategi på tværs af magasiner og digitale produkter, og på tværs af kanaler? Har du en struktureret og forretningsorienteret tilgang, der tilgodeser både vores annoncesalg og abonnementsforretning? Så har du muligheden for at blive en del af et stærkt og performanceorienteret team i Marketing.

Stillingen er forankret i vores digitale kampagneteam, hvor du vil indgå i et team bestående af content marketing managers, digitale kampagnechefer og digitale marketing-specialister med speciale i eksekvering på tværs af digitale platforme.

I det daglige håndterer vi abonnements- og leadskampagner for både print- og digitale forretningsområder, ligesom vi supporterer den resterende del af Marketing. På den lidt længere bane er det vores opgave at medvirke til, at eksekveringen bliver personaliseret bl.a. ved brug af datadrevne indsigter.

Dine arbejdsopgaver og dit ansvar

I reference til vores digitale marketingchef får du ansvaret for at skabe mest mulig vækst og værdi ud fra vores permission-base. 

Det er dit ansvar, at der bliver udviklet scoringsmodeller, der kan levere konkret eksekvering, ligesom det er dit ansvar løbende at vurdere værdien af permission-basens nuværende bestand: hvordan den øges, hvordan vi sikrer fastholdelse af leads, modning, og undgår frafald. Du skal have fokus på, at skabe de bedst mulige forudsætninger for at indfri både vores annonce- og abonnementsbudgetter.

I tæt dialog med dine kolleger vurderer, prioriterer og igangsætter du således leadsaktiviteter i relevante kanaler og følger aktiviteterne tæt.

Løbende værner du også om permission-basen ved at vedligeholde og sikre det bedst mulige datagrundlag og udgangspunkt for en kontinuerlig fremgang, hvilket inkluderer aktiviteter, der fokuserer på helt nye leads og opgradering af de eksisterende.

Succesen bliver målt på KPIer som permission-basens bestand, udvikling i permissiontyper, konvertering og almindelig mail adfærd som open rate, click rate mv. Du sikrer dette ved en skarp og konsistent indsats, der bl.a. tager udgangspunkt i de data, vi har tilgængeligt på den enkelte kunde eller permission. Mangler du data, er det også dig, der tager ansvar for at få dem gjort tilgængelige.

Dine kvalifikationer

Du har et digitalt og kommercielt mindset, samt en stærk forståelse for digitale platforme indenfor de fleste mediegrupper og discipliner.

Du har flere års erfaring med rejsen fra den første digitale krog til optimal eksekvering, og har arbejdet med et eller flere systemer indenfor marketing automation undervejs. Derudover har du en relevant og digitalt forankret uddannelse.

Det er vigtigt, at du har en god forståelse for data og evne til selv at skabe sammenhænge, da det er det bedste samlede økonomiske billede for det enkelte lead, der skal være afgørende for indsatsen.

Du arbejder kreativt og ser også løsninger udenfor de kendte rammer. Du er vant til at arbejde i en større organisation, hvor hverdagen byder på en bred kontaktflade og samarbejde på tværs af afdelinger og fagområder. Du tænker naturligt i digitale løsninger og har dermed opnået teknisk forståelse for data og IT-systemer.

Du tager egne initiativer og løfter gerne nye forslag frem i organisationen. Du har en struktureret tilgang til dit arbejde, er ambitiøs og ikke bange for at lægge en ekstra indsats, når det kræves.

Du forstår værdien af løbende afrapporteringer og er ansvarlig for en systematiseret proces for området, samtidig med at du kan præsentere nøgle-indsigter for ledelse og kolleger.

Du kommer til at arbejde i et skandinavisk miljø, så det er en fordel, hvis du kan forstå både svensk og norsk.

Ansøgning

Send din ansøgning mærket Nordisk lead specialist på e-mail til job@bonnier.dk senest 28. maj 2018. Ansøgningen, CV og eventuelle bilag skal sendes som ét samlet dokument (pdf). Vi indkalder løbende til samtaler, og ansætter når vi har den rette kandidat. Så send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Digital Salgs- og Markedsudviklingschef Lars Fannikke på mobil 60 37 08 86 eller på mail Lars.Fannikke@bonnier.dk.

Vil du være med til at udvikle vores leadsarbejde til en enestående forretning? Kan du drive vores fremtidige leadsstrategi på tværs af magasiner og digitale produkter, og på tværs af kanaler? Har du en struktureret og forretningsorienteret tilgang, der tilgodeser både vores annoncesalg og abonnementsforretning? Så har du muligheden for at blive en del af et stærkt og performanceorienteret team i Marketing. Stillingen er forankret i vores digitale kampagneteam, hvor du vil indgå i et team bestående af content marketing managers, digitale kampagnechefer og digitale marketing-specialister med speciale i eksekvering på tværs af digitale platforme. I det daglige håndterer vi abonnements- og leadskampagner for både print- og digitale forretningsområder, ligesom vi supporterer den resterende del af Marketing. På den lidt længere bane er det vores opgave at medvirke til, at eksekveringen bliver personaliseret bl.a. ved brug af datadrevne indsigter. Dine arbejdsopgaver og dit ansvar I reference til vores digitale marketingchef får du ansvaret for at skabe mest mulig vækst og værdi ud fra vores permission-base. Det er dit ansvar, at der bliver udviklet scoringsmodeller, der kan levere konkret eksekvering, ligesom det er dit ansvar løbende at vurdere værdien af permission-basens nuværende bestand: hvordan den øges, hvordan vi sikrer fastholdelse af leads, modning, og undgår frafald. Du skal have fokus på, at skabe de bedst mulige forudsætninger for at indfri både vores annonce- og abonnementsbudgetter. I tæt dialog med dine kolleger vurderer, prioriterer og igangsætter du således leadsaktiviteter i relevante kanaler og følger aktiviteterne tæt. Løbende værner du også om permission-basen ved at vedligeholde og sikre det bedst mulige datagrundlag og udgangspunkt for en kontinuerlig fremgang, hvilket inkluderer aktiviteter, der fokuserer på helt nye leads og opgradering af de eksisterende. Succesen bliver målt på KPIer som permission-basens bestand, udvikling i permissiontyper, konvertering og almindelig mail adfærd som open rate, click rate mv. Du sikrer dette ved en skarp og konsistent indsats, der bl.a. tager udgangspunkt i de data, vi har tilgængeligt på den enkelte kunde eller permission. Mangler du data, er det også dig, der tager ansvar for at få dem gjort tilgængelige. Dine kvalifikationer Du har et digitalt og kommercielt mindset, samt en stærk forståelse for digitale platforme indenfor de fleste mediegrupper og discipliner. Du har flere års erfaring med rejsen fra den første digitale krog til optimal eksekvering, og har arbejdet med et eller flere systemer indenfor marketing automation undervejs. Derudover har du en relevant og digitalt forankret uddannelse. Det er vigtigt, at du har en god forståelse for data og evne til selv at skabe sammenhænge, da det er det bedste samlede økonomiske billede for det enkelte lead, der skal være afgørende for indsatsen. Du arbejder kreativt og ser også løsninger udenfor de kendte rammer. Du er vant til at arbejde i en større organisation, hvor hverdagen byder på en bred kontaktflade og samarbejde på tværs af afdelinger og fagområder. Du tænker naturligt i digitale løsninger og har dermed opnået teknisk forståelse for data og IT-systemer. Du tager egne initiativer og løfter gerne nye forslag frem i organisationen. Du har en struktureret tilgang til dit arbejde, er ambitiøs og ikke bange for at lægge en ekstra indsats, når det kræves. Du forstår værdien af løbende afrapporteringer og er ansvarlig for en systematiseret proces for området, samtidig med at du kan præsentere nøgle-indsigter for ledelse og kolleger. Du kommer til at arbejde i et skandinavisk miljø, så det er en fordel, hvis du kan forstå både svensk og norsk. Ansøgning Send din ansøgning mærket Nordisk lead specialist på e-mail til job@bonnier.dk senest 28. maj 2018. Ansøgningen, CV og eventuelle bilag skal sendes som ét samlet dokument (pdf). Vi indkalder løbende til samtaler, og ansætter når vi har den rette kandidat. Så send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Digital Salgs- og Markedsudviklingschef Lars Fannikke på mobil 60 37 08 86 eller på mail Lars.Fannikke@bonnier.dk.1011000000000aDK_MFDKDanmark228DKK2018-05-28T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1894494Bonnier Publications11Bonnier Publications A/S er en del af Bonnier AB - Nordens førende mediekoncern med ca. 175 selskaber fordelt på 21 lande. Bonnier Publications A/S er beliggende på Østerbro i København og består af en blanding af redaktionelle og administrative afdelinger med ca. 300 medarbejdere.

Bonnier Publications A/S indgår i Koncernen Bonnier Publications, som via datterselskaber producerer og udgiver blade, websites, bøger og DVD'er i Danmark, Norge, Sverige, Finland og Holland. Blandt de mest kendte titler er I FORM, Illustreret Videnskab, Gør Det Selv, Komputer for alle, Historie, National Geographic, Digital Foto og Aktiv Træning.
Bonnier Publications A/S er en del af Bonnier AB - Nordens førende mediekoncern med ca. 175 selskaber fordelt på 21 lande. Bonnier Publications A/S er beliggende på Østerbro i København og består af en blanding af redaktionelle og administrative afdelinger med ca. 300 medarbejdere.

Bonnier Publications A/S indgår i Koncernen Bonnier Publications, som via datterselskaber producerer og udgiver blade, websites, bøger og DVD'er i Danmark, Norge, Sverige, Finland og Holland. Blandt de mest kendte titler er I FORM, Illustreret Videnskab, Gør Det Selv, Komputer for alle, Historie, National Geographic, Digital Foto og Aktiv Træning.
Strandboulevarden 1302100København Ø3917 2000DKDanmarkDKDanmark1894494_logo_large.pngbonnierpublications.com/1894494_logo_small.png155.7094180012.58377300
LarsFannikke
Strandboulevarden 130
2100job@bonnier.dk60 37 08 86København ØDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid109-05-201828-05-201809-05-201828-05-20181Dansk3Læse/ tale10Svensk1Forstå50Norsk (Nynorsk)1Forstå114960409Online marketing3I højere gradMarketing114963099Databasemarketing4EkspertMarketing114963992Forretningsforståelse4EkspertLedelse114964001Marketing, generelt3I højere gradMarketing114967800Digital markedsføring4EkspertMarketing114968008Search Engine Marketing (SEM)3I højere gradIT114968089Digitale medier, marketing3I højere gradMarketing114968290Internet-marketing3I højere gradMarketing114968896Dataindsamling- og behandling3I højere gradIT937571Projektleder, digital marketing937622Data Specialist14Media214Marketing & kommunikation235Strategi240Annoncesalg578Digital Marketing911Abonnement salg918Dataanalyse354871786BenteAsmussen
Strandboulevarden 130
2100Bente.asmussen@bonnier.dkKøbenhavn ØDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
09-05-2018
Udløber:
28-05-2018
Kviknummer:
329809475
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Media,
Marketing & kommunikation,
Strategi,
Annoncesalg,
Digital Marketing,
Abonnement salg,
Dataanalyse
Stillingsbetegnelse:
Projektleder, digital marketing
Data Specialist
Erfaringer - I højere grad:
Online marketing,
Databasemarketing,
Forretningsforståelse,
Marketing, generelt,
Digital markedsføring,
Search Engine Marketing (SEM),
Digitale medier, marketing,
Internet-marketing,
Dataindsamling- og behandling
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Svensk Forstå
Norsk (Nynorsk) Forstå
Beliggenhed og ruter