Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Danske Spil A/S

Danske Spil A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 06-04-2017

Channel og Media Manager til Marketing (barselsvikar)

Kan du selvstændigt udvikle og eksekvere effektive kampagne på tværs af online og offline kanaler?

I Danske Lotteri Spil har vi ansvaret for nogle af Danmarks stærkeste brands som Lotto, Vikinglotto, Eurojackpot, Quick og Keno. I rollen som Channel & Media Manager får du et stort ansvar for at drive, eksekvere og optimere marketingplanen på tværs af hele brand porteføljen.

Fra kreative ideer til rapportering af performance
Dit ansvar breder sig over den overordnede kampagneplanlægning for hvert brand på tværs af kanaler til måling og rapportering af performance. En væsentlig del af dit job er derfor at have det totale overblik over vores mange touch points, forstå deres placering og effekt i kunderejsen og sikre samspillet på tværs. Det betyder endvidere, at din rolle både er strategisk og i ligeså høj grad udførende og du får ansvaret for vores omfattende medieplaner og mediestrategier på tværs af brands og kanaler. Du samarbejder selvfølgelig med både eksterne bureauer og kolleger i bl.a. Marketing, Produkt og Salg, men det er først og fremmest dig, der får tingene til at ske. Dine primære opgaver bliver:

  • Medansvar for udvikling og vedligeholdelse af marketing årsplan for brand porteføljen herunder medansvar for udformning af brief til bureauer, kampagneeksekvering på tværs af medier og kanaler, overholdelse af kampagnebudget, kampagneevaluering og fakturering. Ovenstående drives i tæt samarbejde med Marketingchef, Positioning & Concept Manager samt Digital Manager.
  • Ansvar for kanalstrategi på tværs af brand porteføljen, og dermed hovedansvarlig for løbende opdatering af kontaktpunktstrategi og kundeoplevelse i prioriterede kontaktpunkter.
  • Ansvar for mediestrategi på tværs af brand porteføljen, og overordnet ansvarlig for samarbejdet med mediebureau og mediepartnere. Herunder ansvar for eksekvering og opfølgning på mediekampagner.
  • Ansvar for trade marketing management, herunder planlægning af salgsmøder, ansvar for at præsentere kampagner på salgsmøder, samt ansvar for samarbejdet med Retail Salg, Forhandlerservice og kolleger i Forretningsudvikling ifm. retail projekter og kampagner.
  • Medansvar for opnåelse af fastsatte mål for ROI, omsætning pr. brand og pr. salgskanal via udfoldelse og eksekvering af fastlagt brandstrategi og marketingplan og opfølgning herpå.
  • Ansvarlig for samarbejde, koordinering og opfølgning på mål med Produkt team og Retail Salg, Kommunikation/Corporate Branding, Digitalt Salg samt reklame- og mediebureauer.
  • Bearbejde, formidle og indarbejde relevante indsigter og analyser vedr. brand performance, konkurrencesituation, markedsudvikling samt best practice til team og kollegaer.
  • Ledelse af Channel & Media Team på 3 medarbejdere, på tværs af DLO brand porteføljen.

Du får 10 kolleger i marketing teamet, du bliver omdrejningspunktet i det samlede marketing team, og du refererer til vores marketingchef.

Profil, krav og dokumentation
Du har en videregående uddannelse i spændet mellem marketing og kommunikation. Denne er understøttet af minimum 5 års hands-on erfaring med eksekvering af effektive kampagner i retail samt omfattende erfaring med medieplanlægning og eksekvering.

Du kan styre et projekt sikkert fra A-Z, og du trives samtidig med at have fingrene på tastaturet, uanset om du skriver en bureaubrief eller afrapporterer på en kampagneeksekvering. Derudover skal du naturligvis kunne samarbejde og herunder skabe gode relationer til mange forskellige mennesker både internt og eksternt.

Vi tilbyder

  • Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt
  • 5 ugers ferie og 8 ekstra fridage
  • Pensionsordning, hvor 12 % betales af Danske Spil
  • Feriegodtgørelse som udgør 1,5 %
  • Sundhedssikring
  • Sportsforening
  • Frokostordning

Ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Channel & Media Manager Maja Fogt Jørgensen på 2674 7432, såfremt du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen kan du kontakte HR Business Partner Helle Albjerg på 36 72 00 11.

Send din ansøgning vedlagt CV og anbefalinger via "Ansøg" knappen, som du finder på danskespil.dk/karriere.

Da vi ser mangfoldighed i medarbejdersammensætningen som en styrke, opfordrer vi alle uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontakt person
Maja Fogt Jørgensen
Korsdalsvej 135
2605 Brøndby
Danmark
Tlf:
2674 7432
LJA-448169492017-04-06T11:37:03.083Channel og Media Manager til Marketing (barselsvikar)

Kan du selvstændigt udvikle og eksekvere effektive kampagne på tværs af online og offline kanaler?

I Danske Lotteri Spil har vi ansvaret for nogle af Danmarks stærkeste brands som Lotto, Vikinglotto, Eurojackpot, Quick og Keno. I rollen som Channel & Media Manager får du et stort ansvar for at drive, eksekvere og optimere marketingplanen på tværs af hele brand porteføljen.

Fra kreative ideer til rapportering af performance
Dit ansvar breder sig over den overordnede kampagneplanlægning for hvert brand på tværs af kanaler til måling og rapportering af performance. En væsentlig del af dit job er derfor at have det totale overblik over vores mange touch points, forstå deres placering og effekt i kunderejsen og sikre samspillet på tværs. Det betyder endvidere, at din rolle både er strategisk og i ligeså høj grad udførende og du får ansvaret for vores omfattende medieplaner og mediestrategier på tværs af brands og kanaler. Du samarbejder selvfølgelig med både eksterne bureauer og kolleger i bl.a. Marketing, Produkt og Salg, men det er først og fremmest dig, der får tingene til at ske. Dine primære opgaver bliver:

  • Medansvar for udvikling og vedligeholdelse af marketing årsplan for brand porteføljen herunder medansvar for udformning af brief til bureauer, kampagneeksekvering på tværs af medier og kanaler, overholdelse af kampagnebudget, kampagneevaluering og fakturering. Ovenstående drives i tæt samarbejde med Marketingchef, Positioning & Concept Manager samt Digital Manager.
  • Ansvar for kanalstrategi på tværs af brand porteføljen, og dermed hovedansvarlig for løbende opdatering af kontaktpunktstrategi og kundeoplevelse i prioriterede kontaktpunkter.
  • Ansvar for mediestrategi på tværs af brand porteføljen, og overordnet ansvarlig for samarbejdet med mediebureau og mediepartnere. Herunder ansvar for eksekvering og opfølgning på mediekampagner.
  • Ansvar for trade marketing management, herunder planlægning af salgsmøder, ansvar for at præsentere kampagner på salgsmøder, samt ansvar for samarbejdet med Retail Salg, Forhandlerservice og kolleger i Forretningsudvikling ifm. retail projekter og kampagner.
  • Medansvar for opnåelse af fastsatte mål for ROI, omsætning pr. brand og pr. salgskanal via udfoldelse og eksekvering af fastlagt brandstrategi og marketingplan og opfølgning herpå.
  • Ansvarlig for samarbejde, koordinering og opfølgning på mål med Produkt team og Retail Salg, Kommunikation/Corporate Branding, Digitalt Salg samt reklame- og mediebureauer.
  • Bearbejde, formidle og indarbejde relevante indsigter og analyser vedr. brand performance, konkurrencesituation, markedsudvikling samt best practice til team og kollegaer.
  • Ledelse af Channel & Media Team på 3 medarbejdere, på tværs af DLO brand porteføljen.

Du får 10 kolleger i marketing teamet, du bliver omdrejningspunktet i det samlede marketing team, og du refererer til vores marketingchef.

Profil, krav og dokumentation
Du har en videregående uddannelse i spændet mellem marketing og kommunikation. Denne er understøttet af minimum 5 års hands-on erfaring med eksekvering af effektive kampagner i retail samt omfattende erfaring med medieplanlægning og eksekvering.

Du kan styre et projekt sikkert fra A-Z, og du trives samtidig med at have fingrene på tastaturet, uanset om du skriver en bureaubrief eller afrapporterer på en kampagneeksekvering. Derudover skal du naturligvis kunne samarbejde og herunder skabe gode relationer til mange forskellige mennesker både internt og eksternt.

Vi tilbyder

  • Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt
  • 5 ugers ferie og 8 ekstra fridage
  • Pensionsordning, hvor 12 % betales af Danske Spil
  • Feriegodtgørelse som udgør 1,5 %
  • Sundhedssikring
  • Sportsforening
  • Frokostordning

Ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Channel & Media Manager Maja Fogt Jørgensen på 2674 7432, såfremt du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen kan du kontakte HR Business Partner Helle Albjerg på 36 72 00 11.

Send din ansøgning vedlagt CV og anbefalinger via "Ansøg" knappen, som du finder på danskespil.dk/karriere.

Da vi ser mangfoldighed i medarbejdersammensætningen som en styrke, opfordrer vi alle uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund til at søge stillingen.

101IDK_MFDKDanmark2017-05-06T00:00:000000http://www.danskespil.dk/karriereEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1986299Danske Spil A/S10Korsdalsvej 1352605BrøndbyDKDanmarkDKDanmark1986299_logo_large.jpgwww.danskespil.dk/1986299_logo_small.jpg155.6705946012.43694470328535194Maja FogtJørgensen
Korsdalsvej 135
26052674 7432BrøndbyDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid106-04-201706-05-2017896Brand Management579Kontakt & Kunde relationer214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse14Media220Organisation & ledelse76Salg og marketing235Strategi328535194HelleAlbjerg
Korsdalsvej 135
2605ha@danskespil.dk3672 2211BrøndbyDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
06-04-2017
Udløber:
06-05-2017
Kviknummer:
LJA-44816949
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Brand Management,
Kontakt & Kunde relationer,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse,
Media,
Organisation & ledelse,
Salg og marketing,
Strategi
Beliggenhed og ruter