Djøf

Djøf

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 22-06-2018

Chef til Djøfs medlemsservice/salg

Djøf har sat nogle ambitiøse vækstmål. Vi søger en engageret og resultatorienteret chef til en nyoprettet afdeling med ansvar for både at tiltrække nye medlemmer og for at fastholde eksisterende medlemmer. Med reference til direktionen får du en vigtig rolle i vores organisation, hvor der skal opbygges et helt nyt område.

Jobbet

Du får ansvaret for at udvikle Djøfs strategi for medlemsservice/salg, loyalitet og forretnings- og
medlemskoncepter i samarbejde med vores ydelsesafdelinger, så Djøf er den foretrukne organisation for nye og eksisterende medlemmer. Sammen med medarbejderne i afdelingen sørger du for at skabe øget værdi for det enkelte medlem.

Du skal

  • Kunne behovsafdække, generere og udnytte leads, især i forhold til studerende og private medlemmer, som er vores vækstsegmenter.
  • Professionalisere og videreudvikle vores mange kontaktpunkter gennem blandt andet nye salgskoncepter, metoder og value propositions, som afspejler medlemmernes behov på tværs af produkter og medlemssegmenter.
  • Udvikle Danmarks bedste forsikringstilbud til Danmarks bedste medlemsgruppe.
  • Udvikle Djøfs kontante fordele og new business for at tiltrække og fastholde medlemmer.
  • Udvikle loyalitets- og fastholdesprogrammer.
  • Lede et team, der varetager indmeldelsesflow og medlemsforespørgsler samt udvikle eksisterende team af konsulenter og juniorkonsulenter, der arbejder med vores studielivsindsats.
  • Opbygge et team af sælgere blandt andet inden for forsikring, herunder opfølgning på salgsstrategi, handlingsplan og budgetter.
  • Udarbejde ledelsesrapportering om salgsaktiviteter og nøgletal mv.

 Din profil

  • Solid og dokumenteret salgserfaring fra en B2C servicevirksomhed med excellent kundeservice samt krævende og differentierede kundesegmenter.
  • Du er strategisk velfunderet med et kommercielt mindset og altid med kunden/medlemmet i centrum.
  • Du evner at udvikle og eksekvere salgsstrategier og handlingsplaner, men har også forståelse for Djøf som forening.
  • Personligt er du vedholdende, og du går efter succes parret med evnen til at arbejde i netværk og at opbygge stærke relationer internt i organisationen.
  • Du er god til at kommunikere og har en god organisationsforståelse og situationsfornemmelse.
  • Du er tålmodig og synes, det er spændende at være en del af Djøfs mere kommercielle rejse.
  • Du har en videregående uddannelse og gerne med erfaring med medlemsorganisationer.

Som leder har du mangeårig erfaring og er involverende og empatisk. Det er en fordel, hvis du har erfaring med ledelse af videnmedarbejdere.

Du er helhedsorienteret og stærk på tværfagligt samarbejde, så relationerne med afdelingerne for Marketing og Kommunikation, Medlemsservice og ydelsesafdelingerne fungerer optimalt.

Personligt er du visionær og strategisk funderet med blik for helheden. Du er en relationsbygger, har gennemslagskraft og gode kommunikative evner.

Erfaring både fra den offentlige og den private sektor er også et plus.

Vi tilbyder

Et spændende job inden for medlemsservice og salg, hvor der skal opbygges en ny afdeling med nye koncepter.

En central rolle som sparrings- og samarbejdspartner for din direktør, som også er ansvarlig for marketing og en del af serviceporteføljen.

Gode muligheder for personlig udvikling og fleksibilitet i jobbet.

En arbejdsplads med god og behagelig kultur og altid fokus på medlemmerne.

Vilkår

Løn og pension efter kvalifikationer.

Djøf har tilsluttet sig Charter for mangfoldighed og Charter for flere kvinder i ledelse.

Spørgsmål om jobbet kan rettes til direktør Britta Borch Egevang på mail bbe@djoef.dk eller telefon +45 33 95 01 71. Læs mere om Djøf som arbejdsplads på www.djoef.dk/arbejdsplads.

Ansøgningen

Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden

Din ansøgning skal være modtaget senest onsdag den 1. august kl. 9.00.
Vi forventer at holde første samtaler tirsdag den 14. og onsdag den 15. august, samt anden samtaler i uge 34.
Uddybet jobbeskrivelse kan rekvireres hos personalekonsulent Grethe Steenberg Homøe på mail
gsh@djoef.dk.




92.000 samfundsvidenskabelige akademikere og studerende har valgt at være medlemmer af Djøf. De arbejder som medarbejdere og ledere i den private og offentlige sektor i både ind- og udland. Som ansat i Djøf sikrer du sammen med engagerede kollegaer de bedste vilkår for, at medlemmerne kan udfolde deres potentiale i både studie- og arbejdsliv. Djøf oplever et stigende medlemstal og høj tilfredshed med vores rådgivning og aktiviteter.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Kontakt person
Britta Borch Egevang
Gothersgade 133
1123 København K
Danmark
Tlf:
+45 33 95 01 71
3298368832018-06-22T16:28:16.280Chef til Djøfs medlemsservice/salg

Djøf har sat nogle ambitiøse vækstmål. Vi søger en engageret og resultatorienteret chef til en nyoprettet afdeling med ansvar for både at tiltrække nye medlemmer og for at fastholde eksisterende medlemmer. Med reference til direktionen får du en vigtig rolle i vores organisation, hvor der skal opbygges et helt nyt område.

Jobbet

Du får ansvaret for at udvikle Djøfs strategi for medlemsservice/salg, loyalitet og forretnings- og
medlemskoncepter i samarbejde med vores ydelsesafdelinger, så Djøf er den foretrukne organisation for nye og eksisterende medlemmer. Sammen med medarbejderne i afdelingen sørger du for at skabe øget værdi for det enkelte medlem.

Du skal

  • Kunne behovsafdække, generere og udnytte leads, især i forhold til studerende og private medlemmer, som er vores vækstsegmenter.
  • Professionalisere og videreudvikle vores mange kontaktpunkter gennem blandt andet nye salgskoncepter, metoder og value propositions, som afspejler medlemmernes behov på tværs af produkter og medlemssegmenter.
  • Udvikle Danmarks bedste forsikringstilbud til Danmarks bedste medlemsgruppe.
  • Udvikle Djøfs kontante fordele og new business for at tiltrække og fastholde medlemmer.
  • Udvikle loyalitets- og fastholdesprogrammer.
  • Lede et team, der varetager indmeldelsesflow og medlemsforespørgsler samt udvikle eksisterende team af konsulenter og juniorkonsulenter, der arbejder med vores studielivsindsats.
  • Opbygge et team af sælgere blandt andet inden for forsikring, herunder opfølgning på salgsstrategi, handlingsplan og budgetter.
  • Udarbejde ledelsesrapportering om salgsaktiviteter og nøgletal mv.

 Din profil

  • Solid og dokumenteret salgserfaring fra en B2C servicevirksomhed med excellent kundeservice samt krævende og differentierede kundesegmenter.
  • Du er strategisk velfunderet med et kommercielt mindset og altid med kunden/medlemmet i centrum.
  • Du evner at udvikle og eksekvere salgsstrategier og handlingsplaner, men har også forståelse for Djøf som forening.
  • Personligt er du vedholdende, og du går efter succes parret med evnen til at arbejde i netværk og at opbygge stærke relationer internt i organisationen.
  • Du er god til at kommunikere og har en god organisationsforståelse og situationsfornemmelse.
  • Du er tålmodig og synes, det er spændende at være en del af Djøfs mere kommercielle rejse.
  • Du har en videregående uddannelse og gerne med erfaring med medlemsorganisationer.

Som leder har du mangeårig erfaring og er involverende og empatisk. Det er en fordel, hvis du har erfaring med ledelse af videnmedarbejdere.

Du er helhedsorienteret og stærk på tværfagligt samarbejde, så relationerne med afdelingerne for Marketing og Kommunikation, Medlemsservice og ydelsesafdelingerne fungerer optimalt.

Personligt er du visionær og strategisk funderet med blik for helheden. Du er en relationsbygger, har gennemslagskraft og gode kommunikative evner.

Erfaring både fra den offentlige og den private sektor er også et plus.

Vi tilbyder

Et spændende job inden for medlemsservice og salg, hvor der skal opbygges en ny afdeling med nye koncepter.

En central rolle som sparrings- og samarbejdspartner for din direktør, som også er ansvarlig for marketing og en del af serviceporteføljen.

Gode muligheder for personlig udvikling og fleksibilitet i jobbet.

En arbejdsplads med god og behagelig kultur og altid fokus på medlemmerne.

Vilkår

Løn og pension efter kvalifikationer.

Djøf har tilsluttet sig Charter for mangfoldighed og Charter for flere kvinder i ledelse.

Spørgsmål om jobbet kan rettes til direktør Britta Borch Egevang på mail bbe@djoef.dk eller telefon +45 33 95 01 71. Læs mere om Djøf som arbejdsplads på www.djoef.dk/arbejdsplads.

Ansøgningen

Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden

Din ansøgning skal være modtaget senest onsdag den 1. august kl. 9.00.
Vi forventer at holde første samtaler tirsdag den 14. og onsdag den 15. august, samt anden samtaler i uge 34.
Uddybet jobbeskrivelse kan rekvireres hos personalekonsulent Grethe Steenberg Homøe på mail
gsh@djoef.dk.

Djøf har sat nogle ambitiøse vækstmål. Vi søger en engageret og resultatorienteret chef til en nyoprettet afdeling med ansvar for både at tiltrække nye medlemmer og for at fastholde eksisterende medlemmer. Med reference til direktionen får du en vigtig rolle i vores organisation, hvor der skal opbygges et helt nyt område. Jobbet Du får ansvaret for at udvikle Djøfs strategi for medlemsservice salg, loyalitet og forretnings- og medlemskoncepter i samarbejde med vores ydelsesafdelinger, så Djøf er den foretrukne organisation for nye og eksisterende medlemmer. Sammen med medarbejderne i afdelingen sørger du for at skabe øget værdi for det enkelte medlem. Du skal Kunne behovsafdække, generere og udnytte leads, især i forhold til studerende og private medlemmer, som er vores vækstsegmenter. Professionalisere og videreudvikle vores mange kontaktpunkter gennem blandt andet nye salgskoncepter, metoder og value propositions, som afspejler medlemmernes behov på tværs af produkter og medlemssegmenter. Udvikle Danmarks bedste forsikringstilbud til Danmarks bedste medlemsgruppe. Udvikle Djøfs kontante fordele og new business for at tiltrække og fastholde medlemmer. Udvikle loyalitets- og fastholdesprogrammer. Lede et team, der varetager indmeldelsesflow og medlemsforespørgsler samt udvikle eksisterende team af konsulenter og juniorkonsulenter, der arbejder med vores studielivsindsats. Opbygge et team af sælgere blandt andet inden for forsikring, herunder opfølgning på salgsstrategi, handlingsplan og budgetter. Udarbejde ledelsesrapportering om salgsaktiviteter og nøgletal mv. Din profil Solid og dokumenteret salgserfaring fra en B2C servicevirksomhed med excellent kundeservice samt krævende og differentierede kundesegmenter. Du er strategisk velfunderet med et kommercielt mindset og altid med kunden medlemmet i centrum. Du evner at udvikle og eksekvere salgsstrategier og handlingsplaner, men har også forståelse for Djøf som forening. Personligt er du vedholdende, og du går efter succes parret med evnen til at arbejde i netværk og at opbygge stærke relationer internt i organisationen. Du er god til at kommunikere og har en god organisationsforståelse og situationsfornemmelse. Du er tålmodig og synes, det er spændende at være en del af Djøfs mere kommercielle rejse. Du har en videregående uddannelse og gerne med erfaring med medlemsorganisationer. Som leder har du mangeårig erfaring og er involverende og empatisk. Det er en fordel, hvis du har erfaring med ledelse af videnmedarbejdere. Du er helhedsorienteret og stærk på tværfagligt samarbejde, så relationerne med afdelingerne for Marketing og Kommunikation, Medlemsservice og ydelsesafdelingerne fungerer optimalt. Personligt er du visionær og strategisk funderet med blik for helheden. Du er en relationsbygger, har gennemslagskraft og gode kommunikative evner. Erfaring både fra den offentlige og den private sektor er også et plus. Vi tilbyder Et spændende job inden for medlemsservice og salg, hvor der skal opbygges en ny afdeling med nye koncepter. En central rolle som sparrings- og samarbejdspartner for din direktør, som også er ansvarlig for marketing og en del af serviceporteføljen. Gode muligheder for personlig udvikling og fleksibilitet i jobbet. En arbejdsplads med god og behagelig kultur og altid fokus på medlemmerne. Vilkår Løn og pension efter kvalifikationer. Djøf har tilsluttet sig Charter for mangfoldighed og Charter for flere kvinder i ledelse. Spørgsmål om jobbet kan rettes til direktør Britta Borch Egevang på mail bbe@djoef.dk eller telefon 45 33 95 01 71. Læs mere om Djøf som arbejdsplads på www.djoef.dk arbejdsplads. Ansøgningen Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden Din ansøgning skal være modtaget senest onsdag den 1. august kl. 9.00. Vi forventer at holde første samtaler tirsdag den 14. og onsdag den 15. august, samt anden samtaler i uge 34. Uddybet jobbeskrivelse kan rekvireres hos personalekonsulent Grethe Steenberg Homøe på mail gsh@djoef.dk.93.000 samfundsvidenskabelige akademikere og studerende har valgt at være medlemmer af Djøf. Som ansat i Djøf sikrer du sammen med engagerede kolleger de bedste vilkår for, at medlemmerne kan udfolde deres potentiale i både studie- og arbejdsliv.1010000000000aDK_MFDKDanmark228DKK2018-08-01T00:00:000000https://djoef.jobnext.dk/jobpublic/Apply.aspx?JobID=215190EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1879704Djøf1092.000 samfundsvidenskabelige akademikere og studerende har valgt at være medlemmer af Djøf. De arbejder som medarbejdere og ledere i den private og offentlige sektor i både ind- og udland. Som ansat i Djøf sikrer du sammen med engagerede kollegaer de bedste vilkår for, at medlemmerne kan udfolde deres potentiale i både studie- og arbejdsliv. Djøf oplever et stigende medlemstal og høj tilfredshed med vores rådgivning og aktiviteter.92.000 samfundsvidenskabelige akademikere og studerende har valgt at være medlemmer af Djøf. De arbejder som medarbejdere og ledere i den private og offentlige sektor i både ind- og udland. Som ansat i Djøf sikrer du sammen med engagerede kollegaer de bedste vilkår for, at medlemmerne kan udfolde deres potentiale i både studie- og arbejdsliv. Djøf oplever et stigende medlemstal og høj tilfredshed med vores rådgivning og aktiviteter.Gothersgade 1331123København K3395 9700DKDanmarkDKDanmark1879704_logo_large.pngwww.djoef.dk1879704_logo_small.png1Britta BorchEgevang
Gothersgade 133
1123bbe@djoef.dk+45 33 95 01 71København KDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid122-06-201801-08-201822-06-201801-08-20181Dansk3Læse/ tale17Budget4EkspertØkonomi114000150Strategi4EkspertMarketing114940202Konceptudvikling4EkspertMarketing114940205Forretningsudvikling4EkspertLedelse114962075Kommunikationsstrategi4EkspertMarketing114962977Salgsstrategi4EkspertSalg114963113Salg4EkspertSalg114963987Afdelingsledelse, 1 - 9 medarbejdere4EkspertLedelse114964211Ledelse4EkspertLedelse114968886Strategisk ledelse4EkspertLedelse123204Afdelingschef123901Abonnementschef212Marketing & business214Marketing & kommunikation233Salgsledelse235Strategi237Topledelse579Kontakt & Kunde relationer895Marketing & projektledelse898Rekruttering910Kundeklubber/loyalitet911Abonnement salg346779613LenaMadsen
Gothersgade 133
1123lma@djoef.dk33 95 98 04København KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
22-06-2018
Udløber:
01-08-2018
Kviknummer:
329836883
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Marketing & business,
Marketing & kommunikation,
Salgsledelse,
Strategi,
Topledelse,
Kontakt & Kunde relationer,
Marketing & projektledelse,
Rekruttering,
Kundeklubber/loyalitet,
Abonnement salg
Stillingsbetegnelse:
Afdelingschef
Abonnementschef
Erfaringer - I højere grad:
Budget,
Strategi,
Konceptudvikling,
Forretningsudvikling,
Kommunikationsstrategi,
Salgsstrategi,
Salg,
Afdelingsledelse, 1 - 9 medarbejdere,
Ledelse,
Strategisk ledelse
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed og ruter