TV2 | Danmark A/S

TV2 | Danmark A/S

|
København
|
Indrykket 14-05-2020

CRM specialist (barselsvikariat) til TV 2 PLAY

Vi søger lige nu en CRM specialist til at blive en del af TV 2 PLAYs kommercielle Direct to Consumer-team, der arbejder med at øge TV 2 PLAYs abonnementsbase gennem nysalg og fastholdelse af TV 2 PLAYs mere end 600.000 abonnenter.

Jobbet

I stillingen som CRM specialist vil du indgå i et strategisk vigtigt CRM-team, der arbejder målrettet med at øge kundefastholdelse af TV 2 PLAYs abonnenter via personaliseret kommunikation (e-mail, push notifikationer samt touchpoints på TV 2 PLAY-tjenesten). CRM-teamet udarbejder koncepter for kundeinteraktion, skaber content (tekst og grafik) og opsætter kundedialogflows. Dit primære ansvar består i at følge op på alle kommunikationsaktiviteter i tæt samspil med Customer Intelligence teamet, så det sikres at målsætninger nås og effekter bruges til videre læring og optimering af CRM-indsatserne.

Som CRM specialist i dette team vil du derfor få en hands-on rolle ift. at sikre, at TV 2 PLAYs kundeinteraktioner skaber målbare resultater f.eks. i form af øget aktiveringsgrad, højere fastholdelse osv.

Dine opgaver vil omfatte, men ikke begrænse sig til:

  • Opfølgning på effekt af alle CRM kommunikationsaktiviteter i tæt samarbejde med Customer Intelligence teamet
  • Sikre at effekter dokumenteres og kommunikeres videre i teamet, så det bruges til optimering
  • Ansvar for testpipelines så der er kontinuerlig fremdrift og udvikling i kundekommunikationen
  • Kvalitetssikre kundekommunikation fx gennem stikprøver, user acceptance tests, kvalitative interviews med abonnenter og/eller kvantitative spørgeskemaer til abonnenter
  • Daglig sparringspartner for dine kollegaer i CRM-teamet

Din baggrund:

Det er en fordel, hvis du kender til brugen af kontrolgrupper og/eller har erfaring med optimering via A/B splittest. Dertil kommer at relevant erfaring med direct marketing og effektmåling heraf vil være værdsat. Det vil også være et plus, hvis du har erfaring med projektledelse, da du vil få en koordinerende rolle på tværs af CRM- og Customer Intelligence-teamet. Som baggrund har du formentlig en længere videregående uddannelse med en analytisk og faktabaseret tilgang (fx cand.merc, cand.it., ingeniør, informationsvidenskab, HD eller lign.) og du kan arbejde struktureret med data.

Som person får du energi af at arbejde i et team og du sætter pris på at vende ideer og problemløsning med andre. Du er bevidst om, at du ikke ved alt, og derfor er du altid nysgerrig og åben for at lære mere. Du udtrykker, når du er begejstret for noget og på samme måde kan du udtrykke, hvis du ikke er. Du trives med at få feedback og er også selv en glad giver, når muligheden byder sig.

Det praktiske:

Dit primære arbejdssted er på TV 2s lokation på Teglholmen i København. Enkelte arbejdsdage på TV 2s lokation på Kvægtorvet i Odense kan forekomme.

Send endelig dit CV samt motiveret ansøgning afsted hurtigst muligt, da der løbende bliver afholdt samtaler. Stillingsopslaget vil blive lukket ned, når den rette kandidat er fundet.

Ansøgningsfrist:

1. juni 2020

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Amalie Flarup Løye
Retention Manager
amfl@tv2.dk




Om TV 2

TV 2 DANMARK er en medievirksomhed med digitale ambitioner og en mangeårig, stærk position på det danske tv-marked. Virksomheden driver public service-kanalen TV 2 og nichekanalerne TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 FRI, TV 2 NEWS og TV 2 SPORT, og samlet set er kanalfamilien Danmarks mest populære. Streamingstjenesten TV 2 PLAY er virksomhedens digitale betalingsunivers, mens tv2.dk og apps er TV 2s frit tilgængelige platforme. På tværs af kanaler og platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. TV 2 driver public servicevirksomhed på et kommercielt grundlag, og årsomsætningen på ca. 2,8 milliarder kroner udgøres af både reklame- og abonnementssalg. TV 2 har omkring 1200 ansatte og hovedkontor i Odense.

TV 2s vision er at engagere danskere og sikre kvalitetsindhold i en omskiftelig medievirkelighed, hvilket gøres ved at tage fat i nære og relevante emner i varierede dokumentarer og livsstilsprogrammer. TV 2 har skabt store fælles oplevelser med blandt andet fiktion som eksempelvis 'Badehotellet', dækning af store sportsbegivenheder som OL samt velgørenhedsarrangementer som Knæk Cancer.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Virksomhedsinformation
TV2 | Danmark A/S
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450 / 5100 København SV / Odense
Tlf:
3975 7575 / 6591 9191
Kontaktperson
Amalie Flarup Løye
Teglholm Allé 16
2450 København SV
Danmark
LJA-802720762020-05-14T14:24:12.437CRM specialist (barselsvikariat) til TV 2 PLAY

Vi søger lige nu en CRM specialist til at blive en del af TV 2 PLAYs kommercielle Direct to Consumer-team, der arbejder med at øge TV 2 PLAYs abonnementsbase gennem nysalg og fastholdelse af TV 2 PLAYs mere end 600.000 abonnenter.

Jobbet

I stillingen som CRM specialist vil du indgå i et strategisk vigtigt CRM-team, der arbejder målrettet med at øge kundefastholdelse af TV 2 PLAYs abonnenter via personaliseret kommunikation (e-mail, push notifikationer samt touchpoints på TV 2 PLAY-tjenesten). CRM-teamet udarbejder koncepter for kundeinteraktion, skaber content (tekst og grafik) og opsætter kundedialogflows. Dit primære ansvar består i at følge op på alle kommunikationsaktiviteter i tæt samspil med Customer Intelligence teamet, så det sikres at målsætninger nås og effekter bruges til videre læring og optimering af CRM-indsatserne.

Som CRM specialist i dette team vil du derfor få en hands-on rolle ift. at sikre, at TV 2 PLAYs kundeinteraktioner skaber målbare resultater f.eks. i form af øget aktiveringsgrad, højere fastholdelse osv.

Dine opgaver vil omfatte, men ikke begrænse sig til:

  • Opfølgning på effekt af alle CRM kommunikationsaktiviteter i tæt samarbejde med Customer Intelligence teamet
  • Sikre at effekter dokumenteres og kommunikeres videre i teamet, så det bruges til optimering
  • Ansvar for testpipelines så der er kontinuerlig fremdrift og udvikling i kundekommunikationen
  • Kvalitetssikre kundekommunikation fx gennem stikprøver, user acceptance tests, kvalitative interviews med abonnenter og/eller kvantitative spørgeskemaer til abonnenter
  • Daglig sparringspartner for dine kollegaer i CRM-teamet

Din baggrund:

Det er en fordel, hvis du kender til brugen af kontrolgrupper og/eller har erfaring med optimering via A/B splittest. Dertil kommer at relevant erfaring med direct marketing og effektmåling heraf vil være værdsat. Det vil også være et plus, hvis du har erfaring med projektledelse, da du vil få en koordinerende rolle på tværs af CRM- og Customer Intelligence-teamet. Som baggrund har du formentlig en længere videregående uddannelse med en analytisk og faktabaseret tilgang (fx cand.merc, cand.it., ingeniør, informationsvidenskab, HD eller lign.) og du kan arbejde struktureret med data.

Som person får du energi af at arbejde i et team og du sætter pris på at vende ideer og problemløsning med andre. Du er bevidst om, at du ikke ved alt, og derfor er du altid nysgerrig og åben for at lære mere. Du udtrykker, når du er begejstret for noget og på samme måde kan du udtrykke, hvis du ikke er. Du trives med at få feedback og er også selv en glad giver, når muligheden byder sig.

Det praktiske:

Dit primære arbejdssted er på TV 2s lokation på Teglholmen i København. Enkelte arbejdsdage på TV 2s lokation på Kvægtorvet i Odense kan forekomme.

Send endelig dit CV samt motiveret ansøgning afsted hurtigst muligt, da der løbende bliver afholdt samtaler. Stillingsopslaget vil blive lukket ned, når den rette kandidat er fundet.

Ansøgningsfrist:

1. juni 2020

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Amalie Flarup Løye
Retention Manager
amfl@tv2.dk

Vi søger lige nu en CRM specialist til at blive en del af TV 2 PLAYs kommercielle Direct to Consumer-team, der arbejder med at øge TV 2 PLAYs abonnementsbase gennem nysalg og fastholdelse af TV 2 PLAYs mere end 600.000 abonnenter. Jobbet I stillingen som CRM specialist vil du indgå i et strategisk vigtigt CRM-team, der arbejder målrettet med at øge kundefastholdelse af TV 2 PLAYs abonnenter via personaliseret kommunikation (e-mail, push notifikationer samt touchpoints på TV 2 PLAY-tjenesten). CRM-teamet udarbejder koncepter for kundeinteraktion, skaber content (tekst og grafik) og opsætter kundedialogflows. Dit primære ansvar består i at følge op på alle kommunikationsaktiviteter i tæt samspil med Customer Intelligence teamet, så det sikres at målsætninger nås og effekter bruges til videre læring og optimering af CRM-indsatserne. Som CRM specialist i dette team vil du derfor få en hands-on rolle ift. at sikre, at TV 2 PLAYs kundeinteraktioner skaber målbare resultater f.eks. i form af øget aktiveringsgrad, højere fastholdelse osv. Dine opgaver vil omfatte, men ikke begrænse sig til: Opfølgning på effekt af alle CRM kommunikationsaktiviteter i tæt samarbejde med Customer Intelligence teamet Sikre at effekter dokumenteres og kommunikeres videre i teamet, så det bruges til optimering Ansvar for testpipelines så der er kontinuerlig fremdrift og udvikling i kundekommunikationen Kvalitetssikre kundekommunikation fx gennem stikprøver, user acceptance tests, kvalitative interviews med abonnenter og eller kvantitative spørgeskemaer til abonnenter Daglig sparringspartner for dine kollegaer i CRM-teamet Din baggrund: Det er en fordel, hvis du kender til brugen af kontrolgrupper og eller har erfaring med optimering via A B splittest. Dertil kommer at relevant erfaring med direct marketing og effektmåling heraf vil være værdsat. Det vil også være et plus, hvis du har erfaring med projektledelse, da du vil få en koordinerende rolle på tværs af CRM- og Customer Intelligence-teamet. Som baggrund har du formentlig en længere videregående uddannelse med en analytisk og faktabaseret tilgang (fx cand.merc, cand.it., ingeniør, informationsvidenskab, HD eller lign.) og du kan arbejde struktureret med data. Som person får du energi af at arbejde i et team og du sætter pris på at vende ideer og problemløsning med andre. Du er bevidst om, at du ikke ved alt, og derfor er du altid nysgerrig og åben for at lære mere. Du udtrykker, når du er begejstret for noget og på samme måde kan du udtrykke, hvis du ikke er. Du trives med at få feedback og er også selv en glad giver, når muligheden byder sig. Det praktiske: Dit primære arbejdssted er på TV 2s lokation på Teglholmen i København. Enkelte arbejdsdage på TV 2s lokation på Kvægtorvet i Odense kan forekomme. Send endelig dit CV samt motiveret ansøgning afsted hurtigst muligt, da der løbende bliver afholdt samtaler. Stillingsopslaget vil blive lukket ned, når den rette kandidat er fundet. Ansøgningsfrist: 1. juni 2020 Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Amalie Flarup Løye Retention Manager amfl@tv2.dk1011ADK_MFDKDanmark2020-06-01T00:00:000000https://omtv2.tv2.dk/job/ledige-stillinger/?jobid=57436EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn1884581TV2 | Danmark A/S11Om TV 2

TV 2 DANMARK er en medievirksomhed med digitale ambitioner og en mangeårig, stærk position på det danske tv-marked. Virksomheden driver public service-kanalen TV 2 og nichekanalerne TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 FRI, TV 2 NEWS og TV 2 SPORT, og samlet set er kanalfamilien Danmarks mest populære. Streamingstjenesten TV 2 PLAY er virksomhedens digitale betalingsunivers, mens tv2.dk og apps er TV 2s frit tilgængelige platforme. På tværs af kanaler og platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. TV 2 driver public servicevirksomhed på et kommercielt grundlag, og årsomsætningen på ca. 2,8 milliarder kroner udgøres af både reklame- og abonnementssalg. TV 2 har omkring 1200 ansatte og hovedkontor i Odense.

TV 2s vision er at engagere danskere og sikre kvalitetsindhold i en omskiftelig medievirkelighed, hvilket gøres ved at tage fat i nære og relevante emner i varierede dokumentarer og livsstilsprogrammer. TV 2 har skabt store fælles oplevelser med blandt andet fiktion som eksempelvis 'Badehotellet', dækning af store sportsbegivenheder som OL samt velgørenhedsarrangementer som Knæk Cancer.
Om TV 2

TV 2 DANMARK er en medievirksomhed med digitale ambitioner og en mangeårig, stærk position på det danske tv-marked. Virksomheden driver public service-kanalen TV 2 og nichekanalerne TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 FRI, TV 2 NEWS og TV 2 SPORT, og samlet set er kanalfamilien Danmarks mest populære. Streamingstjenesten TV 2 PLAY er virksomhedens digitale betalingsunivers, mens tv2.dk og apps er TV 2s frit tilgængelige platforme. På tværs af kanaler og platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. TV 2 driver public servicevirksomhed på et kommercielt grundlag, og årsomsætningen på ca. 2,8 milliarder kroner udgøres af både reklame- og abonnementssalg. TV 2 har omkring 1200 ansatte og hovedkontor i Odense.

TV 2s vision er at engagere danskere og sikre kvalitetsindhold i en omskiftelig medievirkelighed, hvilket gøres ved at tage fat i nære og relevante emner i varierede dokumentarer og livsstilsprogrammer. TV 2 har skabt store fælles oplevelser med blandt andet fiktion som eksempelvis 'Badehotellet', dækning af store sportsbegivenheder som OL samt velgørenhedsarrangementer som Knæk Cancer.
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 252450 / 5100København SV / Odense3975 7575 / 6591 9191DKDanmarkDKDanmark1884581_logo_large.pngwww.tv2.dk1884581_logo_small.png1
339350935AmalieFlarup Løye
Teglholm Allé 16
2450amfl@tv2.dkKøbenhavn SVDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid114-05-202001-06-2020900CRM Management907CRM og kunderelationer918Dataanalyse214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse339350935HR-Skyen
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450 / 5100annoncer@hr-skyen.dk+4571990727København SV / OdenseDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
14-05-2020
Udløber:
01-06-2020
Kviknummer:
LJA-80272076
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
CRM Management,
CRM og kunderelationer,
Dataanalyse,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse
Beliggenhed og ruter