Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Eniig Holding A/S

Eniig Holding A/S

|
Silkeborg
|
Indrykket 01-02-2018

Customer Insight Manager til Eniig

Brænder du for at skabe gode kundeoplevelser gennem hele kunderejsen? Er opbygning af loyalitet en fremtrædende del af dit DNA, og har du fokus på indsigter og berigelse af digitale touch points? Så er du måske et godt bud på vores nye Customer Insight Manager.

Du skal udvikle og drive vores (digitale) masterkunderejse
Som Customer Insight Manager bliver du vores koncernansvarlige rejseleder på kunderejsen, hvor du skal udvikle og drive vores (digitale) masterkunderejse. Samarbejdet med vores divisioner er en vigtig forudsætning for at blive en succes i jobbet, og derfor er koblingen til de enkelte divisioners (del)rejser et betydningsfuldt ansvarsområde.

I jobbet vil det være dit ansvar at sikre viden om kunderne i alle touch points samt at stille data og indsigter til rådighed for organisationen. Desuden skal du være med til at sikre, at Eniig har ét sæt af data om kunderne, der er beriget via både specifikke kundedata, digitale fodspor og sociale medier.

Dine primære kilder til indsigter er egne kundeanalyser samt kundefeedbacks fra kilder som Trustpilot, kommentarer via sociale medier og anmeldelser på Google, CRM samt via dialog med divisionerne. Dit arbejde vil både kræve fordybelse og systematik, men også en høj grad af dialog med forskellige faggrupper og persontyper. Målene er forbedringer på mange parametre, midlerne er masser af tværfagligt samarbejde.

På sigt ønsker vi at kunne kommunikere endnu mere personaliseret til kunderne. Dit væsentligste bidrag til opnåelse af dette mål bliver at have ekspertrollen i udviklingen af triggerbaseret kommunikation samt at udnytte mulighederne med vores Marketing Automation System. Du har formentlig en masse gode ideer til, hvordan vi griber denne opgave an på den mest effektive måde. Og så har du lyst til at arbejde med permissions samt data-/personforordning inden for Markedsføringslovens rammer.

Erfaren rejseleder med digitalt mindset
Du har et digitalt mindset og har flere års erfaring med at drive kunderejser for en større organisation, hvor du også har kigget på tværs af virksomheden. Optimalt har du også erfaring med at få masterkunderejsen på tværs af organisationen til at fungere med delkunderejser, der til dels er defineret ude i organisationen.

Du skal kunne arbejde selvstændigt og samtidig kunne fungere i et team, hvor alle sparrer med alle. Samtidig skal du være strategisk og analytisk stærk og god til at arbejde med, gennemskue og håndtere større mængder data. Det er en forudsætning, at du har erfaring med et marketing automation system og optimalt set med Click Dimensions.

Det er et krav, at du trives med - og er dygtig til - at kunne stille dig op foran en forsamling og præsentere indsigter på alle niveauer i organisationen. Du har en god marketing- og forretningsforståelse, men først og fremmest har du stor viden om optimering af kunderejsen og berigelse af data.

Din profil:

  • Du har flere års erfaring med arbejdet med kunderejsen og med kunde- og markedsanalyser
  • Du er talstærk og kan arbejde analytisk med data
  • Du har fokus på detaljer, er struktureret og meget ansvarsbevidst
  • Du er nysgerrig og har viden om digitale muligheder og arbejdet med personalisering
  • Du har forretningsforståelse og kan lide at arbejde på tværs af en stor organisation
  • Du har en relevant marketinguddannelse på højt niveau
  • Du har god erfaring med Microsoft Office, herunder Excel og PowerPoint

Vi kan tilbyde dig
En spændende og udfordrende stilling med rig mulighed for personlig og faglig udvikling i en virksomhed med højt til loftet og masser af udfordrende opgaver. Du får som udgangspunkt arbejdsplads i Silkeborg, i den del under Koncernmarketing, der kaldes MarCom. Her vil du sammen med yderligere en kollega komme til at udgøre et Customer Insight-team. Du får stor indflydelse på din dagligdag med frihed under ansvar og plads til forskellighed.

Er du vores nye Customer Insigt Manager?
Er du interesseret i at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Susanne Meldgaard på sumel@eniig.dk.

Ansøgningsfrist
Vi har brug for dig hurtigst muligt og indkalder til samtaler løbende. Så send din ansøgning til os med det samme gennem vores online rekrutteringssystem. Vi glæder os til at høre fra dig!

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontakt person
Susanne Meldgaard
Tietgensvej 4
8600 Silkeborg
Danmark
Tlf:
2361 1010
LJA-556530402018-02-01T16:01:30.533Customer Insight Manager til EniigBrænder du for at skabe gode kundeoplevelser gennem hele kunderejsen? Er opbygning af loyalitet en fremtrædende del af dit DNA, og har du fokus på indsigter og berigelse af digitale touch points? Så er du måske et godt bud på vores nye Customer Insight Manager.

Du skal udvikle og drive vores (digitale) masterkunderejse
Som Customer Insight Manager bliver du vores koncernansvarlige rejseleder på kunderejsen, hvor du skal udvikle og drive vores (digitale) masterkunderejse. Samarbejdet med vores divisioner er en vigtig forudsætning for at blive en succes i jobbet, og derfor er koblingen til de enkelte divisioners (del)rejser et betydningsfuldt ansvarsområde.

I jobbet vil det være dit ansvar at sikre viden om kunderne i alle touch points samt at stille data og indsigter til rådighed for organisationen. Desuden skal du være med til at sikre, at Eniig har ét sæt af data om kunderne, der er beriget via både specifikke kundedata, digitale fodspor og sociale medier.

Dine primære kilder til indsigter er egne kundeanalyser samt kundefeedbacks fra kilder som Trustpilot, kommentarer via sociale medier og anmeldelser på Google, CRM samt via dialog med divisionerne. Dit arbejde vil både kræve fordybelse og systematik, men også en høj grad af dialog med forskellige faggrupper og persontyper. Målene er forbedringer på mange parametre, midlerne er masser af tværfagligt samarbejde.

På sigt ønsker vi at kunne kommunikere endnu mere personaliseret til kunderne. Dit væsentligste bidrag til opnåelse af dette mål bliver at have ekspertrollen i udviklingen af triggerbaseret kommunikation samt at udnytte mulighederne med vores Marketing Automation System. Du har formentlig en masse gode ideer til, hvordan vi griber denne opgave an på den mest effektive måde. Og så har du lyst til at arbejde med permissions samt data-/personforordning inden for Markedsføringslovens rammer.

Erfaren rejseleder med digitalt mindset
Du har et digitalt mindset og har flere års erfaring med at drive kunderejser for en større organisation, hvor du også har kigget på tværs af virksomheden. Optimalt har du også erfaring med at få masterkunderejsen på tværs af organisationen til at fungere med delkunderejser, der til dels er defineret ude i organisationen.

Du skal kunne arbejde selvstændigt og samtidig kunne fungere i et team, hvor alle sparrer med alle. Samtidig skal du være strategisk og analytisk stærk og god til at arbejde med, gennemskue og håndtere større mængder data. Det er en forudsætning, at du har erfaring med et marketing automation system og optimalt set med Click Dimensions.

Det er et krav, at du trives med - og er dygtig til - at kunne stille dig op foran en forsamling og præsentere indsigter på alle niveauer i organisationen. Du har en god marketing- og forretningsforståelse, men først og fremmest har du stor viden om optimering af kunderejsen og berigelse af data.

Din profil:
  • Du har flere års erfaring med arbejdet med kunderejsen og med kunde- og markedsanalyser
  • Du er talstærk og kan arbejde analytisk med data
  • Du har fokus på detaljer, er struktureret og meget ansvarsbevidst
  • Du er nysgerrig og har viden om digitale muligheder og arbejdet med personalisering
  • Du har forretningsforståelse og kan lide at arbejde på tværs af en stor organisation
  • Du har en relevant marketinguddannelse på højt niveau
  • Du har god erfaring med Microsoft Office, herunder Excel og PowerPoint

Vi kan tilbyde dig
En spændende og udfordrende stilling med rig mulighed for personlig og faglig udvikling i en virksomhed med højt til loftet og masser af udfordrende opgaver. Du får som udgangspunkt arbejdsplads i Silkeborg, i den del under Koncernmarketing, der kaldes MarCom. Her vil du sammen med yderligere en kollega komme til at udgøre et Customer Insight-team. Du får stor indflydelse på din dagligdag med frihed under ansvar og plads til forskellighed.

Er du vores nye Customer Insigt Manager?
Er du interesseret i at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Susanne Meldgaard på sumel@eniig.dk.

Ansøgningsfrist
Vi har brug for dig hurtigst muligt og indkalder til samtaler løbende. Så send din ansøgning til os med det samme gennem vores online rekrutteringssystem. Vi glæder os til at høre fra dig!
101IDK_MFDKDanmark-12018-03-03T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1227&departmentId=18984&ProjectId=143700&MediaId=5EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3092831Eniig Holding A/S10Tietgensvej 48600Silkeborg7015 1560DKDanmarkDKDanmark3092831_logo_large.pngwww.eniig.dk3092831_logo_small.png156.198896809.57698160352632628SusanneMeldgaard
Tietgensvej 4
8600sumel@eniig.dk2361 1010SilkeborgDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid101-02-201803-03-2018579Kontakt & Kunde relationer214Marketing & kommunikation76Salg og marketing352632628Marianne KjøllerKnudsen
Tietgensvej 4
8600mkk@eniig.dk2442 2547SilkeborgDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
01-02-2018
Udløber:
03-03-2018
Kviknummer:
LJA-55653040
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kontakt & Kunde relationer,
Marketing & kommunikation,
Salg og marketing
Beliggenhed og ruter