Dansk Markedsføring

Dansk Markedsføring

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 07-05-2018

Dansk Markedsføring søger ny chefredaktør

Dansk Markedsføring søger ny chefredaktør

Dansk Markedsføring er Danmarks største forening af marketingprofessionelle med ca. 4.500 medlemmer. Vi udgiver bladet Markedsføring med et læsertal på 20.000 personer, samt daglige nyheder på www.markedsforing.dk med ca. 85.000 unikke månedlige brugere. Dansk Markedsføring arrangerer nogle af de største årlige marketingevents i Danmark, som f.eks. Digital Copenhagen, Årets Rambuk & The M List.

Jobbet
Dansk Markedsføring formål er at udfordre og udvikle marketingprofessionelle til at drive væksten, samt sætte agendaen for den danske marketing- og kommunikationsbranche. Et journalistisk stærkt produkt er et helt centralt element i denne strategi, og Bladet Markedsføring og markedsforing.dk har gennem de senere år oplevet en positiv vækst - især på de digitale medier.

Chefredaktøren vil få ansvaret for en redaktion på 3 medarbejdere, der leverer indhold til bladet Markedsføring og markedsforing.dk, og vil selv indgå som en naturlig del af indholdsproduktionen.

Det bliver chefredaktørens ansvar at fortsætte den positive udvikling mediet har gennemgået, men samtidig videreudvikle og styrke mediet ift. målgruppens fremtidige krav og ønsker. Tanken er, at der skal udvikles nye digitale fortælle-, video- og grafikformater, der skaber oplevelser og indtjening gennem kommercielt indhold. Det bliver derudover chefredaktørens ansvar at sikre, at redaktionen når de fastsatte strategiske målsætninger og KPIer med ønsket om et indhold, der når endnu dybere, bredere og med mere udsyn.

Chefredaktøren vil indgå som en del af ledelsen i Dansk Markedsføring og referere til adm. direktør Thomas Wahl.

Din profil
Vi søger en profil, som udover erfaring med nyhedsproduktion og kommerciel udvikling af journalistiske produkter har:

  • stærke journalistiske kompetencer
  • evnen til som holdleder at motivere og engagere alle til at yde deres bedste
  • solide samarbejdsevner
  • omfattende viden om branchen i ind- og udland
  • en klar fornemmelse for, hvad der optager målgruppen, og er god til at se sammenhænge mellem content og den kommercielle forretning.
Arbejdssted
Dansk Markedsføring, Ndr. Fasanvej 113-115, 2000 Frederiksberg

Er du den vi leder efter, så send en motiveret ansøgning samt CV til tw@markedsforing.dk senest 1. juni 2018. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at ringe på Thomas Wahl på 2255 7244

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Kontakt person
Thomas Wahl
Nordre Fasanvej 113
2000 Frederiksberg
Danmark
Tlf:
22557244
3298067192018-05-07T10:13:18.130Dansk Markedsføring søger ny chefredaktør

Dansk Markedsføring søger ny chefredaktør

Dansk Markedsføring er Danmarks største forening af marketingprofessionelle med ca. 4.500 medlemmer. Vi udgiver bladet Markedsføring med et læsertal på 20.000 personer, samt daglige nyheder på www.markedsforing.dk med ca. 85.000 unikke månedlige brugere. Dansk Markedsføring arrangerer nogle af de største årlige marketingevents i Danmark, som f.eks. Digital Copenhagen, Årets Rambuk & The M List.

Jobbet
Dansk Markedsføring formål er at udfordre og udvikle marketingprofessionelle til at drive væksten, samt sætte agendaen for den danske marketing- og kommunikationsbranche. Et journalistisk stærkt produkt er et helt centralt element i denne strategi, og Bladet Markedsføring og markedsforing.dk har gennem de senere år oplevet en positiv vækst - især på de digitale medier.

Chefredaktøren vil få ansvaret for en redaktion på 3 medarbejdere, der leverer indhold til bladet Markedsføring og markedsforing.dk, og vil selv indgå som en naturlig del af indholdsproduktionen.

Det bliver chefredaktørens ansvar at fortsætte den positive udvikling mediet har gennemgået, men samtidig videreudvikle og styrke mediet ift. målgruppens fremtidige krav og ønsker. Tanken er, at der skal udvikles nye digitale fortælle-, video- og grafikformater, der skaber oplevelser og indtjening gennem kommercielt indhold. Det bliver derudover chefredaktørens ansvar at sikre, at redaktionen når de fastsatte strategiske målsætninger og KPIer med ønsket om et indhold, der når endnu dybere, bredere og med mere udsyn.

Chefredaktøren vil indgå som en del af ledelsen i Dansk Markedsføring og referere til adm. direktør Thomas Wahl.

Din profil
Vi søger en profil, som udover erfaring med nyhedsproduktion og kommerciel udvikling af journalistiske produkter har:

  • stærke journalistiske kompetencer
  • evnen til som holdleder at motivere og engagere alle til at yde deres bedste
  • solide samarbejdsevner
  • omfattende viden om branchen i ind- og udland
  • en klar fornemmelse for, hvad der optager målgruppen, og er god til at se sammenhænge mellem content og den kommercielle forretning.
Arbejdssted
Dansk Markedsføring, Ndr. Fasanvej 113-115, 2000 Frederiksberg

Er du den vi leder efter, så send en motiveret ansøgning samt CV til tw@markedsforing.dk senest 1. juni 2018. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at ringe på Thomas Wahl på 2255 7244
Dansk Markedsføring søger ny chefredaktør Dansk Markedsføring er Danmarks største forening af marketingprofessionelle med ca. 4.500 medlemmer. Vi udgiver bladet Markedsføring med et læsertal på 20.000 personer, samt daglige nyheder på www.markedsforing.dk med ca. 85.000 unikke månedlige brugere. Dansk Markedsføring arrangerer nogle af de største årlige marketingevents i Danmark, som f.eks. Digital Copenhagen, Årets Rambuk & The M List. Jobbet Dansk Markedsføring formål er at udfordre og udvikle marketingprofessionelle til at drive væksten, samt sætte agendaen for den danske marketing- og kommunikationsbranche. Et journalistisk stærkt produkt er et helt centralt element i denne strategi, og Bladet Markedsføring og markedsforing.dk har gennem de senere år oplevet en positiv vækst - især på de digitale medier. Chefredaktøren vil få ansvaret for en redaktion på 3 medarbejdere, der leverer indhold til bladet Markedsføring og markedsforing.dk, og vil selv indgå som en naturlig del af indholdsproduktionen. Det bliver chefredaktørens ansvar at fortsætte den positive udvikling mediet har gennemgået, men samtidig videreudvikle og styrke mediet ift. målgruppens fremtidige krav og ønsker. Tanken er, at der skal udvikles nye digitale fortælle-, video- og grafikformater, der skaber oplevelser og indtjening gennem kommercielt indhold. Det bliver derudover chefredaktørens ansvar at sikre, at redaktionen når de fastsatte strategiske målsætninger og KPIer med ønsket om et indhold, der når endnu dybere, bredere og med mere udsyn. Chefredaktøren vil indgå som en del af ledelsen i Dansk Markedsføring og referere til adm. direktør Thomas Wahl. Din profil Vi søger en profil, som udover erfaring med nyhedsproduktion og kommerciel udvikling af journalistiske produkter har: stærke journalistiske kompetencer evnen til som holdleder at motivere og engagere alle til at yde deres bedste solide samarbejdsevner omfattende viden om branchen i ind- og udland en klar fornemmelse for, hvad der optager målgruppen, og er god til at se sammenhænge mellem content og den kommercielle forretning. Arbejdssted Dansk Markedsføring, Ndr. Fasanvej 113-115, 2000 Frederiksberg Er du den vi leder efter, så send en motiveret ansøgning samt CV til tw@markedsforing.dk senest 1. juni 2018. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at ringe på Thomas Wahl på 2255 72441010000000000aDK_MFDKDanmark228DKK2018-06-01T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn2908185Dansk Markedsføring10Nordre Fasanvej 1132000FrederiksbergDKDanmarkDKDanmark2908185_logo_large.jpgwww.markedsforing.dk2908185_logo_small.jpg155.6900640012.52902690ThomasWahl
Nordre Fasanvej 113
2000tw@markedsforing.dk22557244FrederiksbergDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid107-05-201801-06-201807-05-201801-06-20181Dansk3Læse/ tale2Engelsk3Læse/ tale193Avis3I højere gradMedia194Blad3I højere gradMedia199Journalistik3I højere gradMedia202Nyhedsformidling3I højere gradMedia114961927Redaktionsledelse, avis3I højere gradMedia114961952Direkte kommunikation3I højere gradMarketing114962050Copywriting3I højere gradMarketing114968297Digital kommunikation3I højere gradMedia114968765Kommunikation, internt og eksternt3I højere gradMedia114968807Formidling, skriftlig3I højere gradMedia123604Webredaktør245103Chefredaktør245108Journalist245119Redaktør933627Webjournalist14Media212Marketing & business213Marketing & reklame216PR & kommunikation231Redaktører232Reklame237Topledelse578Digital Marketing895Marketing & projektledelse899Content Management915Medieproduktion354839100ThomasWahl
Nordre Fasanvej 113
2000tw@markedsforing.dk22557244FrederiksbergDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
07-05-2018
Udløber:
01-06-2018
Kviknummer:
329806719
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Media,
Marketing & business,
Marketing & reklame,
PR & kommunikation,
Redaktører,
Reklame,
Topledelse,
Digital Marketing,
Marketing & projektledelse,
Content Management,
Medieproduktion
Stillingsbetegnelse:
Webredaktør
Chefredaktør
Journalist
Redaktør
Webjournalist
Erfaringer - I højere grad:
Avis,
Blad,
Journalistik,
Nyhedsformidling,
Redaktionsledelse, avis,
Direkte kommunikation,
Copywriting,
Digital kommunikation,
Kommunikation, internt og eksternt,
Formidling, skriftlig
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Engelsk Læse/ tale
Beliggenhed og ruter