Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Danske Bank

Danske Bank

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 03-03-2018

Danske Bank søger Senior Marketingkonsulent

Brænder du for digital markedsføring, og vil du sammen med dygtige kollegaer sætte nye standarder for vores markedsføring i Danske Bank? Har du erfaring med både udvikling, eksekvering og optimering? Så er jobbet her noget for dig.

I Danske Bank arbejder vi målrettet med kundetilfredshed, og vi arbejder dedikeret med at sikre vores kunder den bedste oplevelse, når de er i dialog med os. Vi søger netop nu en ny kollega til Marketing i Personal Banking, som får ansvar for et strategisk vigtigt område, nemlig marketingindsatser målrettet studerende og unge.

Ansvar for strategiske marketingindsatser fra start til slut
Som Senior Marketingkonsulent hos os, bliver du en del af Marketing-afdelingen i Personal Banking på Lersø Parkalle i København, hvor teamet har ansvaret for dialogmarketing, website, go-to-market planer, kampagner og kontinuerlige digitale flows.

I din nye rolle kommer du til at stå i spidsen for at udvikle marketingindsatser, der både tiltrækker og fastholder vores yngste kunder. Du bliver sparringspartner for forretningen på value propositions målrettet børn, studerende og unge, og du får ansvaret for den del af marketingplanen, der vedrører netop denne målgruppe. Du bliver også sparringspartner på koncepter til unge og studerende, der bliver rullet ud lokalt i bankens filialer.

Erfaren marketingprofil med et digitalt mindset
Du har minimum fem års B-t-C marketingerfaring og en relevant uddannelse som for eksempel cand. merc. eller cand. comm. Du har erfaring fra en marketingafdeling i en større virksomhed, og måske har du også erfaring fra et mediebureau.

Du er stærk på digital markedsføring og er vant til at arbejde med SEM, programmatic, SoMe, datasamarbejder og content til digitale kanaler. Du har konkrete cases på, hvordan du har arbejdet med lead-generering, og du ved, hvordan high-, mid- og low funnel hænger sammen både data- og contentmæssigt.

Du bruger dine evner og dit engagement til at optimere de digitale indsatser løbende, og du har fokus på at skabe målbare resultater. Det vil være en fordel, hvis du også har erfaring med dialogmarketing og konceptudvikling.

Du skal have gode evner som projektleder, hvor du arbejder struktureret og løsningsorienteret og får opgaver ud over rampen. Du får energi af at samarbejde på tværs af en stor organisation, og du bliver et vigtigt bindeled mellem marketing, forretningen og vores bureauer.

Interesseret?
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Marianne Laursen, Head of Marketing & Customer Engagement, på maril@danskebank.dk eller 2491 5786

Send ansøgning og CV online senest den 14-03-2018.




Danske Bank er en stærk nordisk universalbank med et internationalt netværk. Vores vision er at blive anerkendt som den mest betroede finansielle partner. Danske Bank har hovedsæde i København og har 18.000 medarbejdere fordelt på 16 lande.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontakt person
Marianne Laursen
Lersø Parkallé 100
2100 København Ø
Danmark
Tlf:
+45 24 91 57 86
LJA-571623572018-03-03T12:01:50.657Danske Bank søger Senior Marketingkonsulent

Brænder du for digital markedsføring, og vil du sammen med dygtige kollegaer sætte nye standarder for vores markedsføring i Danske Bank? Har du erfaring med både udvikling, eksekvering og optimering? Så er jobbet her noget for dig.

I Danske Bank arbejder vi målrettet med kundetilfredshed, og vi arbejder dedikeret med at sikre vores kunder den bedste oplevelse, når de er i dialog med os. Vi søger netop nu en ny kollega til Marketing i Personal Banking, som får ansvar for et strategisk vigtigt område, nemlig marketingindsatser målrettet studerende og unge.

Ansvar for strategiske marketingindsatser fra start til slut
Som Senior Marketingkonsulent hos os, bliver du en del af Marketing-afdelingen i Personal Banking på Lersø Parkalle i København, hvor teamet har ansvaret for dialogmarketing, website, go-to-market planer, kampagner og kontinuerlige digitale flows.

I din nye rolle kommer du til at stå i spidsen for at udvikle marketingindsatser, der både tiltrækker og fastholder vores yngste kunder. Du bliver sparringspartner for forretningen på value propositions målrettet børn, studerende og unge, og du får ansvaret for den del af marketingplanen, der vedrører netop denne målgruppe. Du bliver også sparringspartner på koncepter til unge og studerende, der bliver rullet ud lokalt i bankens filialer.

Erfaren marketingprofil med et digitalt mindset
Du har minimum fem års B-t-C marketingerfaring og en relevant uddannelse som for eksempel cand. merc. eller cand. comm. Du har erfaring fra en marketingafdeling i en større virksomhed, og måske har du også erfaring fra et mediebureau.

Du er stærk på digital markedsføring og er vant til at arbejde med SEM, programmatic, SoMe, datasamarbejder og content til digitale kanaler. Du har konkrete cases på, hvordan du har arbejdet med lead-generering, og du ved, hvordan high-, mid- og low funnel hænger sammen både data- og contentmæssigt.

Du bruger dine evner og dit engagement til at optimere de digitale indsatser løbende, og du har fokus på at skabe målbare resultater. Det vil være en fordel, hvis du også har erfaring med dialogmarketing og konceptudvikling.

Du skal have gode evner som projektleder, hvor du arbejder struktureret og løsningsorienteret og får opgaver ud over rampen. Du får energi af at samarbejde på tværs af en stor organisation, og du bliver et vigtigt bindeled mellem marketing, forretningen og vores bureauer.

Interesseret?
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Marianne Laursen, Head of Marketing & Customer Engagement, på maril@danskebank.dk eller 2491 5786

Send ansøgning og CV online senest den 14-03-2018.

101IDK_MFDKDanmark2018-03-14T00:00:000000https://www.danskebank.com/da-dk/karriere/soeg-job/Pages/JobShow.aspx?JobPostingId=14061EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1984729Danske Bank10Danske Bank er en stærk nordisk universalbank med et internationalt netværk. Vores vision er at blive anerkendt som den mest betroede finansielle partner. Danske Bank har hovedsæde i København og har 18.000 medarbejdere fordelt på 16 lande.Danske Bank er en stærk nordisk universalbank med et internationalt netværk. Vores vision er at blive anerkendt som den mest betroede finansielle partner. Danske Bank har hovedsæde i København og har 18.000 medarbejdere fordelt på 16 lande.Holmens Kanal 2-121092KøbenhavnDKDanmarkDKDanmark1984729_logo_large.pngwww.danskebank.com/da-dk/Pages/default.aspx1984729_logo_small.png155.6785000012.58544870353432322MarianneLaursen
Lersø Parkallé 100
2100maril@danskebank.dk+45 24 91 57 86København ØDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid103-03-201814-03-2018905Adwords/SEO/SEM245Forretningsudvikling214Marketing & kommunikation14Media903Sociale Medier353432322MetteGrønbech
Holmens Kanal 2-12
1092megrn@danskebank.dk+45 51 91 22 09KøbenhavnDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
03-03-2018
Udløber:
14-03-2018
Kviknummer:
LJA-57162357
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Adwords/SEO/SEM,
Forretningsudvikling,
Marketing & kommunikation,
Media,
Sociale Medier
Beliggenhed og ruter