Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Danske Bank

Danske Bank

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 08-11-2018

Danske Bank søger Senior marketingkonsulent

Brænder du for 1:1 kommunikation og dialogmarkedsføring, og har du lyst til at løfte Danske Banks kundekommunikation til næste niveau? Har du erfaring med udvikling, eksekvering og optimering? Så er du måske vores nye kollega.

Til Marketing & Engagement i Banking DK søger vi en senior marketingkonsulent, der kommer til at planlægge, udvikle og integrere de marketingindsatser på 1:1 kanaler, der støtter op om at skabe gode kundeoplevelser og øget kundeloyalitet.

I Danske Bank arbejder vi målrettet med kundetilfredshed, og her er den direkte kundekommunikation et vigtigt element. Vi har en ambition om at gøre vores kundekommunikation endnu mere relevant, optimere kundeoplevelsen og udnytte alle tænkelige platforme ud fra vores kanalstrategi. Både på B-t-B og B-t-C.

Du er drevet af den direkte kommunikation med kunderne
Du vil blive en del af Marketing & Engagement i Banking DK på Lersø Parkalle, Østerbro. Vi er 20 medarbejdere fordelt i to teams, og vi prioriterer samarbejde og højt humør, mens vi dedikeret arbejder med at skabe gode kundeoplevelser.

Dine ansvarsområder

  • I din nye rolle bliver du ansvarlig for at udvikle, eksekvere og optimere relevante kommunikationsflows
  • Du bliver tovholder på at få udviklet og udfordre mulighederne på egne og eksterne digitale kanaler
  • Du kommer til at rapportere, analysere og evaluere på kampagner. Du har det fulde overblik over, hvilke aktiviteter der kører målrettet Danske Banks kunder
  • Du bliver omdrejningspunktet for resten af organisationen som sparringspartner på 1:1: muligheder, analyser, aktiviteter mm.
  • Du kommer til at deltage i større integrerede marketingprojekter på tværs af organisationen, hvor dine proaktive og indsigtsbaserede anbefalinger kan påvirke go-to-market-strategien

Om dig
Du har en kandidatgrad inden for marketing og mindst 5 års erfaring med 1:1 kommunikation. Du kender til vigtigheden af, at samspillet mellem analyse, data, kommunikation og kanal fungerer. Du er nysgerrig efter at prøve nye muligheder af.

Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk, og du har erfaring med at navigere blandt mange forskellige stakeholders. Du er vant til at lede aktiviteter, der kræver mange menneskers indsigt og ekspertviden for at lykkes. Du har en sublim eksekveringsevne og solid forretningsforståelse. Du sikrer leverancer af høj kvalitet, der indfrier de fastlagte mål, og det er en fordel, hvis du er vant til at forankre marketingindsatser i komplekse organisationer.

Hvad kan vi tilbyde?
Du får et udfordrende job med masser af ansvar og råderum inden for dialogmarkedsføring. Du kan glæde dig til en bred samarbejdsflade, hvor du foruden dine egne marketingkolleger kommer til at arbejde tæt med masser af dygtige og ambitiøse kolleger i CRM analytics, Kommunikation og Digital Sales.

Så er der kun tilbage at sende din ansøgning
Vi glæder os til at læse din ansøgning og kigge dit CV igennem. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Head of Marketing & Engagement Marianne Laursen på maril@danskebank.dk.

Send ansøgning og CV online senest den 18-11-2018.




Danske bank er en nordisk bank med stærk lokal forankring og tætte forbindelser til resten af verden. Vi har i mere end 145 år hjulpet mennesker og virksomheder i Norden med at realisere deres ambitioner. Danske Bank har mere end 19.000 medarbejdere i 16 lande over hele verden, som betjener vores 3,4 millioner privatkunder, erhvervskunder og institutionelle kunder. Ud over banktjenester tilbyder vi også tjenester inden for livsforsikring og pension, realkreditlån, Wealth Management, fast ejendom og leasing.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Marianne Laursen
Holmens Kanal 2-12
1092 København
Danmark
LJA-676223722018-11-08T19:18:38.540Danske Bank søger Senior marketingkonsulent

Brænder du for 1:1 kommunikation og dialogmarkedsføring, og har du lyst til at løfte Danske Banks kundekommunikation til næste niveau? Har du erfaring med udvikling, eksekvering og optimering? Så er du måske vores nye kollega.

Til Marketing & Engagement i Banking DK søger vi en senior marketingkonsulent, der kommer til at planlægge, udvikle og integrere de marketingindsatser på 1:1 kanaler, der støtter op om at skabe gode kundeoplevelser og øget kundeloyalitet.

I Danske Bank arbejder vi målrettet med kundetilfredshed, og her er den direkte kundekommunikation et vigtigt element. Vi har en ambition om at gøre vores kundekommunikation endnu mere relevant, optimere kundeoplevelsen og udnytte alle tænkelige platforme ud fra vores kanalstrategi. Både på B-t-B og B-t-C.

Du er drevet af den direkte kommunikation med kunderne
Du vil blive en del af Marketing & Engagement i Banking DK på Lersø Parkalle, Østerbro. Vi er 20 medarbejdere fordelt i to teams, og vi prioriterer samarbejde og højt humør, mens vi dedikeret arbejder med at skabe gode kundeoplevelser.

Dine ansvarsområder

  • I din nye rolle bliver du ansvarlig for at udvikle, eksekvere og optimere relevante kommunikationsflows
  • Du bliver tovholder på at få udviklet og udfordre mulighederne på egne og eksterne digitale kanaler
  • Du kommer til at rapportere, analysere og evaluere på kampagner. Du har det fulde overblik over, hvilke aktiviteter der kører målrettet Danske Banks kunder
  • Du bliver omdrejningspunktet for resten af organisationen som sparringspartner på 1:1: muligheder, analyser, aktiviteter mm.
  • Du kommer til at deltage i større integrerede marketingprojekter på tværs af organisationen, hvor dine proaktive og indsigtsbaserede anbefalinger kan påvirke go-to-market-strategien

Om dig
Du har en kandidatgrad inden for marketing og mindst 5 års erfaring med 1:1 kommunikation. Du kender til vigtigheden af, at samspillet mellem analyse, data, kommunikation og kanal fungerer. Du er nysgerrig efter at prøve nye muligheder af.

Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk, og du har erfaring med at navigere blandt mange forskellige stakeholders. Du er vant til at lede aktiviteter, der kræver mange menneskers indsigt og ekspertviden for at lykkes. Du har en sublim eksekveringsevne og solid forretningsforståelse. Du sikrer leverancer af høj kvalitet, der indfrier de fastlagte mål, og det er en fordel, hvis du er vant til at forankre marketingindsatser i komplekse organisationer.

Hvad kan vi tilbyde?
Du får et udfordrende job med masser af ansvar og råderum inden for dialogmarkedsføring. Du kan glæde dig til en bred samarbejdsflade, hvor du foruden dine egne marketingkolleger kommer til at arbejde tæt med masser af dygtige og ambitiøse kolleger i CRM analytics, Kommunikation og Digital Sales.

Så er der kun tilbage at sende din ansøgning
Vi glæder os til at læse din ansøgning og kigge dit CV igennem. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Head of Marketing & Engagement Marianne Laursen på maril@danskebank.dk.

Send ansøgning og CV online senest den 18-11-2018.

101IDK_MFDKDanmark2018-11-18T00:00:000000https://www.danskebank.com/en-uk/careers/Apply/Pages/JobShow.aspx?JobPostingId=15964EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1984729Danske Bank10Danske bank er en nordisk bank med stærk lokal forankring og tætte forbindelser til resten af verden. Vi har i mere end 145 år hjulpet mennesker og virksomheder i Norden med at realisere deres ambitioner. Danske Bank har mere end 19.000 medarbejdere i 16 lande over hele verden, som betjener vores 3,4 millioner privatkunder, erhvervskunder og institutionelle kunder. Ud over banktjenester tilbyder vi også tjenester inden for livsforsikring og pension, realkreditlån, Wealth Management, fast ejendom og leasing.Danske bank er en nordisk bank med stærk lokal forankring og tætte forbindelser til resten af verden. Vi har i mere end 145 år hjulpet mennesker og virksomheder i Norden med at realisere deres ambitioner. Danske Bank har mere end 19.000 medarbejdere i 16 lande over hele verden, som betjener vores 3,4 millioner privatkunder, erhvervskunder og institutionelle kunder. Ud over banktjenester tilbyder vi også tjenester inden for livsforsikring og pension, realkreditlån, Wealth Management, fast ejendom og leasing.Holmens Kanal 2-121092KøbenhavnDKDanmarkDKDanmark1984729_logo_large.pngwww.danskebank.com/da-dk/Pages/default.aspx1984729_logo_small.png155.6785000012.58544870353432322MarianneLaursen
Holmens Kanal 2-12
1092maril@danskebank.dkKøbenhavnDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid108-11-201818-11-2018918Dataanalyse245Forretningsudvikling239Markedsanalyse214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse14Media235Strategi353432322MetteGrønbech
Holmens Kanal 2-12
1092megrn@danskebank.dk+45 51 91 22 09KøbenhavnDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
08-11-2018
Udløber:
18-11-2018
Kviknummer:
LJA-67622372
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Dataanalyse,
Forretningsudvikling,
Markedsanalyse,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse,
Media,
Strategi
Beliggenhed og ruter