DGI

DGI

|
Syd- og Sønderjylland
|
Indrykket 08-09-2017

DGI søger Digital Content Manager

Er du en ildsjæl, der ubesværet udvikler content på tværs af platforme og sociale medier? Er du stærk til at udvikle og mobilisere netværk? Kan du skabe resultater gennem andre uden at have et formelt ledelsesansvar? Tænder du på idræt, og vil du være med til at gøre danskerne mere aktive? Så er det måske dig, der skal have ansvaret for at videreudvikle og drive vores indhold på dgi.dk og sociale medier i DGI.

Dine ansvarsområder
Det bliver dit ansvar at

  • Videreudvikle DGIs content-strategi og strategien for sociale medier, som sikrer optimal udvikling af dgi.dk og DGIs sociale kanaler herunder fokus på at skabe engagement, øge trafik og indsamle permissions.
  • Planlægge, producere og distribuere relevant og fængende content, der skaber synergi på tværs af medier og platforme. Du bliver overordnet ansvarlig for indhold på dgi.dk og diverse subsites, og du bliver webredaktør for 1-2 idrætter på dgi.dk, et nyhedsbrev og for DGIs overordnede facebook-side og LinkedIn-profil.
  • Uddanne, kompetenceudvikle og vejlede medarbejdere i netværket af web- og SoMe-redaktører (ca. 30 personer), så dgi.dk og DGIs profiler på sociale medier lever op til retningslinjerne for content, selvom der ikke er et direkte ledelsesansvar.
  • Arbejde målrettet med søgemaskineoptimering på dgi.dk og udvikle sitet ud fra blandt andet Google Analytics-data og brugerundersøgelser. 
  • Rådgive, inspirere og skabe videndeling i DGI-organisationen om dgi.dk og sociale medier.

Du kommer til at indgå i en dynamisk afdeling i DGI Kommunikation og Digital Marketing. Din reference bliver til chefen for afdelingen. Her vil du sammen med dine engagerede kolleger bidrage til DGIs primære opgave med at få flere aktive idrætsudøvere, flere medlemmer og flere frivillige i foreningerne.

Dine muligheder

  • Du kan være med til at gøre en forskel i Danmark. DGI har over 1.500.000 medlemmer, så potentialet for at skabe involvering og engagement på DGIs egne platforme og sociale medier er stort.
  • Du bliver en del af en dynamisk afdeling, som er i rivende udvikling, og dine muligheder for at påvirke content-flowet på tværs af DGIs medier er store.
  • Du bliver den, der sikrer og udvikler rammerne for, hvordan vi arbejder med content på tværs af dgi.dk og sociale medier, så det giver størst værdi for vores målgrupper.
  • Du får gode muligheder for at udvikle dig fagligt og realisere karrieremæssige mål. Det vil ske i en levende organisation med mange nye opgaver.
  • Du kommer til at arbejde i en politisk ledet organisation, hvor engagement og passion for idræt er omdrejningspunktet.

DGI lægger stor vægt på at tiltrække og fastholde den rigtige medarbejder. Ud over lønnen tilbydes du gode personaleforhold med bl.a. kantineordning, medarbejdermotion, fri internet, pensionsordning, gode efteruddannelsesmuligheder m.m. Du får frihed under ansvar i en spændende organisation med mange udfordringer og en fri og ligetil omgangsform blandt gode kolleger.

 
Din profil

  • Du har 3-5 års relevant erfaring, og du er vant til at stå i spidsen for et større website og sociale medier og har erfaring med produktion af content på tværs af medier.
  • Du er uddannet journalist eller har en anden relevant videregående uddannelse på minimum bachelorniveau.
  • Du er særdeles god til at formulere dig på dansk, skriver med modtageren i fokus og har blik for den gode historie.
  • Din online-værktøjskasse er fyldt op og opdateret. Du er vant til at arbejde med de gængse sociale medier, og du har solid erfaring med CMS-systemer (gerne Umbraco), Google Analytics og SEO. Derudover er du vant til at bidrage med input til udvikling af eksisterende og nye funktioner på et website.
  • Du trives i rollen som rådgiver i organisationen og ved, hvordan der skabes synlige resultater.
  • Din personlighed er robust, og med politisk tæft kan du lede et netværk i en organisation med mange engagerede aktører, der arbejder mod et fælles mål.
  • Hvis vi siger struktureret arbejdsform, overblik selv under pres, gennemslagskraft, vedholdende, udadvendt, opsøgende, inspirerende, innovativ, målgruppenørd, engageret og initiativrig, så siger du: yes, det er lige mig!

Derudover er det en fordel, hvis du har indblik i det frivillige foreningsliv og kan begå dig blandt de mange engagerede personer, der bruger deres fritid på at få flere til at dyrke idræt. Fortæl, om du er eller har været engageret i det frivillige foreningsliv som f.eks. udøver, træner eller leder, da forståelsen for sammenhænge mellem folkevalgte, frivillige og ansatte i DGI er vigtig i jobbet.

Du kommer til at arbejde på DGIs landskontor, der er beliggende i meget naturskønne omgivelser i Vingsted ved Vejle.

Næste skridt
Er du interesseret i at sætte idrættens verden endnu tydeligere på det digitale landkort og selv at tage næste skridt i din karriere, så søg jobbet snarest og senest den 1. oktober.
Vi forventer at holde første samtale den 10. oktober.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Kommunikations- og digital marketingchef Maria Nielsen, tlf. 23 37 83 55.

Læs mere om DGI på dgi.dk.




DGI betragter mangfoldighed som en styrke. DGI opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.

DGI arbejder målrettet for at styrke motion og breddeidræt i Danmark. Sammen med de lokale idrætsforeninger udvikler vi koncepter og aktiviteter, der tager udgangspunkt i dine behov og muligheder. Det gør vi, fordi vi tror på glæden ved idræt og på styrken i foreningsfællesskabet.
DGI er Danmarks næststørste idrætsorganisation med flere end 1,5 millioner medlemmer. Vores aktiviteter spænder over mange forskellige idrætsgrene. Fra street soccer til svømning, fra håndhold til fitness og løb. Vi hjælper vore flere end 6.300 foreninger og 100.000 frivillige med at gøre en forskel. For samfundet. For idrætten. For dig.

Bevæg dig for livet er et ambitiøst visionssamarbejde med DIF og DGI. Målet er flere idræts og foreningsaktive danskere frem mod 2025.
Vi sætter Danmark i bevægelse - for sjov, for hinanden og for livet.
Bevægelsen ruller igennem landet, byerne, sportshallerne, boldbanerne, i arbejdstiden og i fremtiden. Uanset om det er på egen hånd eller sammen med alle Danmarks sportsklubber og idrætsforeninger skal vi have flere danskere til at bevæge sig - for jo flere vi er, jo sjovere bliver det. 'Bevæg dig for livet' er en invitation til fællesskab, motivation og nye idéer til at dyrke idræt og motion. Det starter med dig - og involverer hele Danmark.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Kontakt person
Maria Nielsen
Vingsted Skovvej 1
7182 Bredsten
Danmark
Tlf:
23 37 83 55
LJA-492071652017-09-08T12:31:28.633DGI søger Digital Content Manager

Er du en ildsjæl, der ubesværet udvikler content på tværs af platforme og sociale medier? Er du stærk til at udvikle og mobilisere netværk? Kan du skabe resultater gennem andre uden at have et formelt ledelsesansvar? Tænder du på idræt, og vil du være med til at gøre danskerne mere aktive? Så er det måske dig, der skal have ansvaret for at videreudvikle og drive vores indhold på dgi.dk og sociale medier i DGI.

Dine ansvarsområder
Det bliver dit ansvar at

  • Videreudvikle DGIs content-strategi og strategien for sociale medier, som sikrer optimal udvikling af dgi.dk og DGIs sociale kanaler herunder fokus på at skabe engagement, øge trafik og indsamle permissions.
  • Planlægge, producere og distribuere relevant og fængende content, der skaber synergi på tværs af medier og platforme. Du bliver overordnet ansvarlig for indhold på dgi.dk og diverse subsites, og du bliver webredaktør for 1-2 idrætter på dgi.dk, et nyhedsbrev og for DGIs overordnede facebook-side og LinkedIn-profil.
  • Uddanne, kompetenceudvikle og vejlede medarbejdere i netværket af web- og SoMe-redaktører (ca. 30 personer), så dgi.dk og DGIs profiler på sociale medier lever op til retningslinjerne for content, selvom der ikke er et direkte ledelsesansvar.
  • Arbejde målrettet med søgemaskineoptimering på dgi.dk og udvikle sitet ud fra blandt andet Google Analytics-data og brugerundersøgelser. 
  • Rådgive, inspirere og skabe videndeling i DGI-organisationen om dgi.dk og sociale medier.

Du kommer til at indgå i en dynamisk afdeling i DGI Kommunikation og Digital Marketing. Din reference bliver til chefen for afdelingen. Her vil du sammen med dine engagerede kolleger bidrage til DGIs primære opgave med at få flere aktive idrætsudøvere, flere medlemmer og flere frivillige i foreningerne.

Dine muligheder

  • Du kan være med til at gøre en forskel i Danmark. DGI har over 1.500.000 medlemmer, så potentialet for at skabe involvering og engagement på DGIs egne platforme og sociale medier er stort.
  • Du bliver en del af en dynamisk afdeling, som er i rivende udvikling, og dine muligheder for at påvirke content-flowet på tværs af DGIs medier er store.
  • Du bliver den, der sikrer og udvikler rammerne for, hvordan vi arbejder med content på tværs af dgi.dk og sociale medier, så det giver størst værdi for vores målgrupper.
  • Du får gode muligheder for at udvikle dig fagligt og realisere karrieremæssige mål. Det vil ske i en levende organisation med mange nye opgaver.
  • Du kommer til at arbejde i en politisk ledet organisation, hvor engagement og passion for idræt er omdrejningspunktet.

DGI lægger stor vægt på at tiltrække og fastholde den rigtige medarbejder. Ud over lønnen tilbydes du gode personaleforhold med bl.a. kantineordning, medarbejdermotion, fri internet, pensionsordning, gode efteruddannelsesmuligheder m.m. Du får frihed under ansvar i en spændende organisation med mange udfordringer og en fri og ligetil omgangsform blandt gode kolleger.

 
Din profil

  • Du har 3-5 års relevant erfaring, og du er vant til at stå i spidsen for et større website og sociale medier og har erfaring med produktion af content på tværs af medier.
  • Du er uddannet journalist eller har en anden relevant videregående uddannelse på minimum bachelorniveau.
  • Du er særdeles god til at formulere dig på dansk, skriver med modtageren i fokus og har blik for den gode historie.
  • Din online-værktøjskasse er fyldt op og opdateret. Du er vant til at arbejde med de gængse sociale medier, og du har solid erfaring med CMS-systemer (gerne Umbraco), Google Analytics og SEO. Derudover er du vant til at bidrage med input til udvikling af eksisterende og nye funktioner på et website.
  • Du trives i rollen som rådgiver i organisationen og ved, hvordan der skabes synlige resultater.
  • Din personlighed er robust, og med politisk tæft kan du lede et netværk i en organisation med mange engagerede aktører, der arbejder mod et fælles mål.
  • Hvis vi siger struktureret arbejdsform, overblik selv under pres, gennemslagskraft, vedholdende, udadvendt, opsøgende, inspirerende, innovativ, målgruppenørd, engageret og initiativrig, så siger du: yes, det er lige mig!

Derudover er det en fordel, hvis du har indblik i det frivillige foreningsliv og kan begå dig blandt de mange engagerede personer, der bruger deres fritid på at få flere til at dyrke idræt. Fortæl, om du er eller har været engageret i det frivillige foreningsliv som f.eks. udøver, træner eller leder, da forståelsen for sammenhænge mellem folkevalgte, frivillige og ansatte i DGI er vigtig i jobbet.

Du kommer til at arbejde på DGIs landskontor, der er beliggende i meget naturskønne omgivelser i Vingsted ved Vejle.

Næste skridt
Er du interesseret i at sætte idrættens verden endnu tydeligere på det digitale landkort og selv at tage næste skridt i din karriere, så søg jobbet snarest og senest den 1. oktober.
Vi forventer at holde første samtale den 10. oktober.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Kommunikations- og digital marketingchef Maria Nielsen, tlf. 23 37 83 55.

Læs mere om DGI på dgi.dk.

Er du en ildsjæl, der ubesværet udvikler content på tværs af platforme og sociale medier? Er du stærk til at udvikle og mobilisere netværk? Kan du skabe resultater gennem andre uden at have et formelt ledelsesansvar? Tænder du på idræt, og vil du være med til at gøre danskerne mere aktive? Så er det måske dig, der skal have ansvaret for at videreudvikle og drive vores indhold på dgi.dk og sociale medier i DGI. Dine ansvarsområder Det bliver dit ansvar at Videreudvikle DGIs content-strategi og strategien for sociale medier, som sikrer optimal udvikling af dgi.dk og DGIs sociale kanaler herunder fokus på at skabe engagement, øge trafik og indsamle permissions. Planlægge, producere og distribuere relevant og fængende content, der skaber synergi på tværs af medier og platforme. Du bliver overordnet ansvarlig for indhold på dgi.dk og diverse subsites, og du bliver webredaktør for 1-2 idrætter på dgi.dk, et nyhedsbrev og for DGIs overordnede facebook-side og LinkedIn-profil. Uddanne, kompetenceudvikle og vejlede medarbejdere i netværket af web- og SoMe-redaktører (ca. 30 personer), så dgi.dk og DGIs profiler på sociale medier lever op til retningslinjerne for content, selvom der ikke er et direkte ledelsesansvar. Arbejde målrettet med søgemaskineoptimering på dgi.dk og udvikle sitet ud fra blandt andet Google Analytics-data og brugerundersøgelser. Rådgive, inspirere og skabe videndeling i DGI-organisationen om dgi.dk og sociale medier. Du kommer til at indgå i en dynamisk afdeling i DGI Kommunikation og Digital Marketing. Din reference bliver til chefen for afdelingen. Her vil du sammen med dine engagerede kolleger bidrage til DGIs primære opgave med at få flere aktive idrætsudøvere, flere medlemmer og flere frivillige i foreningerne. Dine muligheder Du kan være med til at gøre en forskel i Danmark. DGI har over 1.500.000 medlemmer, så potentialet for at skabe involvering og engagement på DGIs egne platforme og sociale medier er stort. Du bliver en del af en dynamisk afdeling, som er i rivende udvikling, og dine muligheder for at påvirke content-flowet på tværs af DGIs medier er store. Du bliver den, der sikrer og udvikler rammerne for, hvordan vi arbejder med content på tværs af dgi.dk og sociale medier, så det giver størst værdi for vores målgrupper. Du får gode muligheder for at udvikle dig fagligt og realisere karrieremæssige mål. Det vil ske i en levende organisation med mange nye opgaver. Du kommer til at arbejde i en politisk ledet organisation, hvor engagement og passion for idræt er omdrejningspunktet. DGI lægger stor vægt på at tiltrække og fastholde den rigtige medarbejder. Ud over lønnen tilbydes du gode personaleforhold med bl.a. kantineordning, medarbejdermotion, fri internet, pensionsordning, gode efteruddannelsesmuligheder m.m. Du får frihed under ansvar i en spændende organisation med mange udfordringer og en fri og ligetil omgangsform blandt gode kolleger. Din profil Du har 3-5 års relevant erfaring, og du er vant til at stå i spidsen for et større website og sociale medier og har erfaring med produktion af content på tværs af medier. Du er uddannet journalist eller har en anden relevant videregående uddannelse på minimum bachelorniveau. Du er særdeles god til at formulere dig på dansk, skriver med modtageren i fokus og har blik for den gode historie. Din online-værktøjskasse er fyldt op og opdateret. Du er vant til at arbejde med de gængse sociale medier, og du har solid erfaring med CMS-systemer (gerne Umbraco), Google Analytics og SEO. Derudover er du vant til at bidrage med input til udvikling af eksisterende og nye funktioner på et website. Du trives i rollen som rådgiver i organisationen og ved, hvordan der skabes synlige resultater. Din personlighed er robust, og med politisk tæft kan du lede et netværk i en organisation med mange engagerede aktører, der arbejder mod et fælles mål. Hvis vi siger struktureret arbejdsform, overblik selv under pres, gennemslagskraft, vedholdende, udadvendt, opsøgende, inspirerende, innovativ, målgruppenørd, engageret og initiativrig, så siger du: yes, det er lige mig! Derudover er det en fordel, hvis du har indblik i det frivillige foreningsliv og kan begå dig blandt de mange engagerede personer, der bruger deres fritid på at få flere til at dyrke idræt. Fortæl, om du er eller har været engageret i det frivillige foreningsliv som f.eks. udøver, træner eller leder, da forståelsen for sammenhænge mellem folkevalgte, frivillige og ansatte i DGI er vigtig i jobbet. Du kommer til at arbejde på DGIs landskontor, der er beliggende i meget naturskønne omgivelser i Vingsted ved Vejle. Næste skridt Er du interesseret i at sætte idrættens verden endnu tydeligere på det digitale landkort og selv at tage næste skridt i din karriere, så søg jobbet snarest og senest den 1. oktober. Vi forventer at holde første samtale den 10. oktober. Spørgsmål til stillingen kan rettes til Kommunikations- og digital marketingchef Maria Nielsen, tlf. 23 37 83 55. Læs mere om DGI på dgi.dk.1010ADK_MFDKDanmark2017-10-01T00:00:000000https://dgi.emply.net/recruitment/vacancyAd.aspx?publishingId=6fd27e12-0454-4c02-b3b5-ec16266da88eEuropaDanmarkJyllandSyd- og Sønderjylland1863541DGI11DGI betragter mangfoldighed som en styrke. DGI opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.

DGI arbejder målrettet for at styrke motion og breddeidræt i Danmark. Sammen med de lokale idrætsforeninger udvikler vi koncepter og aktiviteter, der tager udgangspunkt i dine behov og muligheder. Det gør vi, fordi vi tror på glæden ved idræt og på styrken i foreningsfællesskabet.
DGI er Danmarks næststørste idrætsorganisation med flere end 1,5 millioner medlemmer. Vores aktiviteter spænder over mange forskellige idrætsgrene. Fra street soccer til svømning, fra håndhold til fitness og løb. Vi hjælper vore flere end 6.300 foreninger og 100.000 frivillige med at gøre en forskel. For samfundet. For idrætten. For dig.

Bevæg dig for livet er et ambitiøst visionssamarbejde med DIF og DGI. Målet er flere idræts og foreningsaktive danskere frem mod 2025.
Vi sætter Danmark i bevægelse - for sjov, for hinanden og for livet.
Bevægelsen ruller igennem landet, byerne, sportshallerne, boldbanerne, i arbejdstiden og i fremtiden. Uanset om det er på egen hånd eller sammen med alle Danmarks sportsklubber og idrætsforeninger skal vi have flere danskere til at bevæge sig - for jo flere vi er, jo sjovere bliver det. 'Bevæg dig for livet' er en invitation til fællesskab, motivation og nye idéer til at dyrke idræt og motion. Det starter med dig - og involverer hele Danmark.
DGI betragter mangfoldighed som en styrke. DGI opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.

DGI arbejder målrettet for at styrke motion og breddeidræt i Danmark. Sammen med de lokale idrætsforeninger udvikler vi koncepter og aktiviteter, der tager udgangspunkt i dine behov og muligheder. Det gør vi, fordi vi tror på glæden ved idræt og på styrken i foreningsfællesskabet.
DGI er Danmarks næststørste idrætsorganisation med flere end 1,5 millioner medlemmer. Vores aktiviteter spænder over mange forskellige idrætsgrene. Fra street soccer til svømning, fra håndhold til fitness og løb. Vi hjælper vore flere end 6.300 foreninger og 100.000 frivillige med at gøre en forskel. For samfundet. For idrætten. For dig.

Bevæg dig for livet er et ambitiøst visionssamarbejde med DIF og DGI. Målet er flere idræts og foreningsaktive danskere frem mod 2025.
Vi sætter Danmark i bevægelse - for sjov, for hinanden og for livet.
Bevægelsen ruller igennem landet, byerne, sportshallerne, boldbanerne, i arbejdstiden og i fremtiden. Uanset om det er på egen hånd eller sammen med alle Danmarks sportsklubber og idrætsforeninger skal vi have flere danskere til at bevæge sig - for jo flere vi er, jo sjovere bliver det. 'Bevæg dig for livet' er en invitation til fællesskab, motivation og nye idéer til at dyrke idræt og motion. Det starter med dig - og involverer hele Danmark.
Vingsted Skovvej 17182Bredsten7940 40407940 4080DKDanmarkDKDanmark1863541_logo_large.pngwww.dgi.dk1863541_logo_small.png155.670210709.37001510
327168815MariaNielsen
Vingsted Skovvej 1
718223 37 83 557940 4080BredstenDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid108-09-201701-10-2017905Adwords/SEO/SEM899Content Management214Marketing & kommunikation76Salg og marketing903Sociale Medier235Strategi901Web Management327168815SonjaElgaard
Vingsted Skovvej 1
7182sonja.elgaard@dgi.dk7940 4087BredstenDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
08-09-2017
Udløber:
01-10-2017
Kviknummer:
LJA-49207165
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Adwords/SEO/SEM,
Content Management,
Marketing & kommunikation,
Salg og marketing,
Sociale Medier,
Strategi,
Web Management
Beliggenhed og ruter