Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
VisitDenmark A/S

VisitDenmark A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 17-04-2017

Digital Insights Manager til VisitDenmark

Er du vores nye ekspert i brugeradfærd og digitale analyser, der sikrer, at vores digitale indsatser er knivskarpe? 
 
For at vi kan være med på forkant, søger VisitDenmark en digital insights manager med stærke analytiske og kommunikative kompetencer til vores digitale afdeling. VisitDenmark arbejder i høj grad digitalt, da turisterne i Danmark er digitale både før, under og efter rejsen.
 
Med afsæt i viden om turistens digitale adfærd og den kontinuerlige digitale udvikling er VisitDenmark med til at sikre, at Danmark er top of mind hos de relevante målgrupper.  
 
Stillingen er placeret i enheden for Digitale Medier, der er en del af afdelingen Strategisk marketing, hvor der i alt sidder 30 dedikerede medarbejdere. Du vil være primær ansvarlig for vores Google Analytics og digitale insights på tværs af platforme og vil arbejde tæt sammen med både de digitale content managers, marketingmedarbejdere og vores analyseenhed. 
 
Jobbet: 
Som Digital Insights Manager har du del i den vigtige opgave at gøre vores digitale indsatser skarpere, og sikre at viden om brugerne hurtigt omsættes til forbedringer af eksisterende set-ups. Dette gælder både i forhold til digitale kampagner, visitdenmark.com, sociale platforme og andre digitale platforme. Du vil derfor blive inddraget i en bred vifte af opgaver, og have en stor kontaktflade, både i den digitale afdeling og på tværs af organisationen.
 
Dernæst vil du som vores ekspert på brugeradfærd og analyse være bindeleddet til VisitDenmarks analyseteam, der arbejder med vores målgrupper på tværs af markeder ud fra både surveydata og statistik. Der ligger derfor en større opgave i at sikre at viden fra vores digitale insights kobles mod de øvrige datakilder, der anvendes til målgruppeanalyser og profiler. 
 
Stillingen er som udgangspunkt ikke teknisk, men forudsætter en forståelse for hvad der kan lade sig gøre i Google Analytics og tilsvarende værktøjer. 
 
Dine primære opgaver:  
  • Ansvarlig for handlingsanvisende analyse af trafikken på visitdenmark.com ift. data og brugervenlighed og hjælp i forhold til opstilling af KPIer på alle digitale platforme 
  • Kombinere VisitDenmarks egne digitale datakilder, både på baggrund af Google Analytics og social media, med øvrige datakilder for at sikre viden og handlingsanvisende analyser i forhold til turisternes brugeradfærd 
  • Kommunikation og formidling til både organisationen og partnere ved hjælp af visuelle præsentationer og dashboards 
  • Intern uddannelse og vidensdeling med kollegaer på tværs af afdelinger 
Personprofil: 
Du er nysgerrig og har erfaring med opstilling af hypoteser og afprøvning af A/B tests, og har et par års praktisk erfaring med både Google Analytics og Google Insights i forhold til forvandle data til handling. Som person kan du arbejde selvstændigt, og trives med at have flere sideløbende arbejdsopgaver både de langsigtede projekter, som du selv driver og løbende support til kollegaer.  
 
Det er vigtigt for os, at du er en analytisk og kommunikativ stærk person, gerne med erfaring indenfor customer journey og brugeradfærdsanalyser på de digitale platforme. Du har et stærkt drive til skabe fremdrift og bringe din viden i spil.
 
Derudover har du gode samarbejdsevner og formår at formidle din viden til en bred skare af interessenter og præsentere handlingsanvisende analyser samt omsætte data til konkrete mål og beslutningsoplæg. 
 
Vi tilbyder et spændende job i et internationalt miljø, hvor du samarbejder med et hold af dynamiske og engagerede kolleger i ind- og udland, der er stolte af produktet Danmark. 
 
Løn efter kvalifikationer.
 
Ansøgning samt cv sendes til VisitDenmark via Ansøg via link funktionen her på sitet, senest den 23. april 2017. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Vi forventer at afholde 1. samtaler den 24. og 25. april og 2. samtaler den 27. april.
 
Eventuelle spørgsmål kan rettes til marketingdirektør Janne Grønkjær Henriksen på e-mail: jgh@visitdenmark.com




VisitDenmark, Danmarks nationale turisme organisation, arbejder med markedsføring af dansk turisme. Vi er ca. 85 ansatte fordelt på hovedkontoret i København samt på 8 markedskontorer i Europa, USA og Asien.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontakt person
Janne Grønkjær Henriksen
Islands Brygge 43, 3. sal
2300 København S
Danmark
Tlf:
+45 2372 4245
3296566002017-04-17T22:49:12.407Digital Insights Manager til VisitDenmark
Er du vores nye ekspert i brugeradfærd og digitale analyser, der sikrer, at vores digitale indsatser er knivskarpe? 
 
For at vi kan være med på forkant, søger VisitDenmark en digital insights manager med stærke analytiske og kommunikative kompetencer til vores digitale afdeling. VisitDenmark arbejder i høj grad digitalt, da turisterne i Danmark er digitale både før, under og efter rejsen.
 
Med afsæt i viden om turistens digitale adfærd og den kontinuerlige digitale udvikling er VisitDenmark med til at sikre, at Danmark er top of mind hos de relevante målgrupper.  
 
Stillingen er placeret i enheden for Digitale Medier, der er en del af afdelingen Strategisk marketing, hvor der i alt sidder 30 dedikerede medarbejdere. Du vil være primær ansvarlig for vores Google Analytics og digitale insights på tværs af platforme og vil arbejde tæt sammen med både de digitale content managers, marketingmedarbejdere og vores analyseenhed. 
 
Jobbet: 
Som Digital Insights Manager har du del i den vigtige opgave at gøre vores digitale indsatser skarpere, og sikre at viden om brugerne hurtigt omsættes til forbedringer af eksisterende set-ups. Dette gælder både i forhold til digitale kampagner, visitdenmark.com, sociale platforme og andre digitale platforme. Du vil derfor blive inddraget i en bred vifte af opgaver, og have en stor kontaktflade, både i den digitale afdeling og på tværs af organisationen.
 
Dernæst vil du som vores ekspert på brugeradfærd og analyse være bindeleddet til VisitDenmarks analyseteam, der arbejder med vores målgrupper på tværs af markeder ud fra både surveydata og statistik. Der ligger derfor en større opgave i at sikre at viden fra vores digitale insights kobles mod de øvrige datakilder, der anvendes til målgruppeanalyser og profiler. 
 
Stillingen er som udgangspunkt ikke teknisk, men forudsætter en forståelse for hvad der kan lade sig gøre i Google Analytics og tilsvarende værktøjer. 
 
Dine primære opgaver:  
  • Ansvarlig for handlingsanvisende analyse af trafikken på visitdenmark.com ift. data og brugervenlighed og hjælp i forhold til opstilling af KPIer på alle digitale platforme 
  • Kombinere VisitDenmarks egne digitale datakilder, både på baggrund af Google Analytics og social media, med øvrige datakilder for at sikre viden og handlingsanvisende analyser i forhold til turisternes brugeradfærd 
  • Kommunikation og formidling til både organisationen og partnere ved hjælp af visuelle præsentationer og dashboards 
  • Intern uddannelse og vidensdeling med kollegaer på tværs af afdelinger 
Personprofil: 
Du er nysgerrig og har erfaring med opstilling af hypoteser og afprøvning af A/B tests, og har et par års praktisk erfaring med både Google Analytics og Google Insights i forhold til forvandle data til handling. Som person kan du arbejde selvstændigt, og trives med at have flere sideløbende arbejdsopgaver både de langsigtede projekter, som du selv driver og løbende support til kollegaer.  
 
Det er vigtigt for os, at du er en analytisk og kommunikativ stærk person, gerne med erfaring indenfor customer journey og brugeradfærdsanalyser på de digitale platforme. Du har et stærkt drive til skabe fremdrift og bringe din viden i spil.
 
Derudover har du gode samarbejdsevner og formår at formidle din viden til en bred skare af interessenter og præsentere handlingsanvisende analyser samt omsætte data til konkrete mål og beslutningsoplæg. 
 
Vi tilbyder et spændende job i et internationalt miljø, hvor du samarbejder med et hold af dynamiske og engagerede kolleger i ind- og udland, der er stolte af produktet Danmark. 
 
Løn efter kvalifikationer.
 
Ansøgning samt cv sendes til VisitDenmark via Ansøg via link funktionen her på sitet, senest den 23. april 2017. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Vi forventer at afholde 1. samtaler den 24. og 25. april og 2. samtaler den 27. april.
 
Eventuelle spørgsmål kan rettes til marketingdirektør Janne Grønkjær Henriksen på e-mail: jgh@visitdenmark.com
2017-04-24T02:01:28.593 Er du vores nye ekspert i brugeradfærd og digitale analyser, der sikrer, at vores digitale indsatser er knivskarpe? For at vi kan være med på forkant, søger VisitDenmark en digital insights manager med stærke analytiske og kommunikative kompetencer til vores digitale afdeling. VisitDenmark arbejder i høj grad digitalt, da turisterne i Danmark er digitale både før, under og efter rejsen. Med afsæt i viden om turistens digitale adfærd og den kontinuerlige digitale udvikling er VisitDenmark med til at sikre, at Danmark er top of mind hos de relevante målgrupper. Stillingen er placeret i enheden for Digitale Medier, der er en del af afdelingen Strategisk marketing, hvor der i alt sidder 30 dedikerede medarbejdere. Du vil være primær ansvarlig for vores Google Analytics og digitale insights på tværs af platforme og vil arbejde tæt sammen med både de digitale content managers, marketingmedarbejdere og vores analyseenhed. Jobbet: Som Digital Insights Manager har du del i den vigtige opgave at gøre vores digitale indsatser skarpere, og sikre at viden om brugerne hurtigt omsættes til forbedringer af eksisterende set-ups. Dette gælder både i forhold til digitale kampagner, visitdenmark.com, sociale platforme og andre digitale platforme. Du vil derfor blive inddraget i en bred vifte af opgaver, og have en stor kontaktflade, både i den digitale afdeling og på tværs af organisationen. Dernæst vil du som vores ekspert på brugeradfærd og analyse være bindeleddet til VisitDenmarks analyseteam, der arbejder med vores målgrupper på tværs af markeder ud fra både surveydata og statistik. Der ligger derfor en større opgave i at sikre at viden fra vores digitale insights kobles mod de øvrige datakilder, der anvendes til målgruppeanalyser og profiler. Stillingen er som udgangspunkt ikke teknisk, men forudsætter en forståelse for hvad der kan lade sig gøre i Google Analytics og tilsvarende værktøjer. Dine primære opgaver: Ansvarlig for handlingsanvisende analyse af trafikken på visitdenmark.com ift. data og brugervenlighed og hjælp i forhold til opstilling af KPIer på alle digitale platforme Kombinere VisitDenmarks egne digitale datakilder, både på baggrund af Google Analytics og social media, med øvrige datakilder for at sikre viden og handlingsanvisende analyser i forhold til turisternes brugeradfærd Kommunikation og formidling til både organisationen og partnere ved hjælp af visuelle præsentationer og dashboards Intern uddannelse og vidensdeling med kollegaer på tværs af afdelinger Personprofil: Du er nysgerrig og har erfaring med opstilling af hypoteser og afprøvning af A B tests, og har et par års praktisk erfaring med både Google Analytics og Google Insights i forhold til forvandle data til handling. Som person kan du arbejde selvstændigt, og trives med at have flere sideløbende arbejdsopgaver både de langsigtede projekter, som du selv driver og løbende support til kollegaer. Det er vigtigt for os, at du er en analytisk og kommunikativ stærk person, gerne med erfaring indenfor customer journey og brugeradfærdsanalyser på de digitale platforme. Du har et stærkt drive til skabe fremdrift og bringe din viden i spil. Derudover har du gode samarbejdsevner og formår at formidle din viden til en bred skare af interessenter og præsentere handlingsanvisende analyser samt omsætte data til konkrete mål og beslutningsoplæg. Vi tilbyder et spændende job i et internationalt miljø, hvor du samarbejder med et hold af dynamiske og engagerede kolleger i ind- og udland, der er stolte af produktet Danmark. Løn efter kvalifikationer. Ansøgning samt cv sendes til VisitDenmark via Ansøg via link funktionen her på sitet, senest den 23. april 2017. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Vi forventer at afholde 1. samtaler den 24. og 25. april og 2. samtaler den 27. april. Eventuelle spørgsmål kan rettes til marketingdirektør Janne Grønkjær Henriksen på e-mail: jgh@visitdenmark.com.1010000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2017-04-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=103605&MediaId=50EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1863553VisitDenmark A/S11VisitDenmark, Danmarks nationale turisme organisation, arbejder med markedsføring af dansk turisme. Vi er ca. 85 ansatte fordelt på hovedkontoret i København samt på 8 markedskontorer i Europa, USA og Asien.VisitDenmark, Danmarks nationale turisme organisation, arbejder med markedsføring af dansk turisme. Vi er ca. 85 ansatte fordelt på hovedkontoret i København samt på 8 markedskontorer i Europa, USA og Asien.Islands Brygge 43, 3. sal2300København S3288 9900DKDanmarkDKDanmark1863553_logo_large.pngwww.visitdenmark.dk1863553_logo_small.png1Janne GrønkjærHenriksen
Islands Brygge 43, 3. sal
2300jgh@visitdenmark.com+45 2372 4245København SDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid117-04-201723-04-201717-04-201723-04-20171Dansk4Læse/ tale/ skrive114961039Brugervenlighed4EkspertIT114962366Målgruppeanalyse4EkspertMarketing114962369Forbrugeradfærd4EkspertMarketing114962830Dataanalyse4EkspertIngeniør og naturvidenskab114963114Kampagne4EkspertMarketing114968297Digital kommunikation4EkspertMedia937788Analyst239Markedsanalyse578Digital Marketing918Dataanalyse348486615CharlotteJørgensen
Islands Brygge 43, 3. sal
2300cj@visitdenmark.com60 16 42 49København SDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
17-04-2017
Udløber:
23-04-2017
Kviknummer:
329656600
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Markedsanalyse,
Digital Marketing,
Dataanalyse
Stillingsbetegnelse:
Analyst
Erfaringer - I højere grad:
Brugervenlighed,
Målgruppeanalyse,
Forbrugeradfærd,
Dataanalyse,
Kampagne,
Digital kommunikation
Sprog:
Dansk Læse/ tale/ skrive
Beliggenhed og ruter