Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Djurs Sommerland A/S

Djurs Sommerland A/S

|
Indrykket 09-02-2018

Djurs Sommerland søger Digital Marketingkoordinator

Kunne du tænke dig at arbejde i Nordens største sommerland omgivet af Danmarks største rutschebaner, over 60 forlystelser og hvin og grin fra forlystelsesparkens over 800.000 gæster?

Og er du topmotiveret for at videreudvikle Djurs Sommerlands digitale indsatser, og brænder du for discipliner som E-commerce, optimering, online-kampagner, digital analyse, CRM, e-mail marketing og datadreven markedsføring mv? Har du samtidigt også forretningsforståelse, og kan du bruge din sunde fornuft, så er du måske vores nye kollega!

I tæt samarbejde med de øvrige kolleger i Marketingafdelingen, og med reference til Salgs- og marketingchefen, skal du være med til at løfte Djurs Sommerlands digitale indsatser til næste niveau og bidrage til øget vækst i forretningen.


Ansvarsområder:
Du kommer til at arbejde med forskellige digitale indsatser, som f.eks.:

  • Planlægning, eksekvering og konverteringsoptimering af digitale kampagneindsatser på tværs af segmenter i egne og eksterne kanaler.
  • Optimering og videreudvikling af E-commerce, herunder bl.a. mersalg på webshoppen.
  • Drift, optimering og videreudvikling af website, herunder bl.a. site-opbygning, page speed, hosting og søgemaskineoptimering.
  • Drift, optimering og videreudvikling af Djurs Sommerlands YouTube-kanal.
  • CRM, herunder bl.a. databaseret e-mail marketing, permission-indsamling, segmentering og trigger-kampagner.
  • Idégenerering og deltagelse i produktion af content til Djurs Sommerlands digitale kanaler.
  • Måling og rapportering af kampagneperformance og indsigter.
Ligeledes vil der være marketingopgaver, der rækker ud over det digitale område - eksempelvis projektledelse af forskellige kampagneindsatser.

Din profil:
  • Du har en relevant uddannelse og gerne et par års erfaring fra en marketingafdeling.
  • Du er en god koordinator, der får tingene til ske, og du ved, hvad der kræves ift. prioritering og styring af opgaver i en ambitiøs organisation.
  • Du er nysgerrig og har fingeren på pulsen ift. den digitale udvikling.
  • Du har teknisk flair og kan sproget der skal til for at koordinere projekter med udviklere og IT-specialister.
  • Du er dataorienteret og arbejder med Google Analytics på højere niveau og har kendskab til andre relevante Google Tools.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med og interesse i at producere content som eksempelvis film til Facebook og YouTube.
  • Du er en detaljeorienteret teamplayer, der trives med en arbejdsform, hvor vi løfter i flok og stræber efter en optimal opgaveløsning via samarbejde, dialog og sparring.

Djurs Sommerland tilbyder:

Et afvekslende, udfordrende og selvstændigt fuldtidsjob i en ambitiøs virksomhed med gode udviklingsmuligheder fagligt og personligt.

Gode muligheder for gennem dit engagement at præge stillingens indhold.

Gage forhandles individuelt i forhold til dine kvalifikationer og de stillede krav.

Tiltrædelse hurtigst muligt eller senest 1. maj 2018.

Ansøgning:
Klik her og vedhæft din ansøgning og dit CV senest den 4. marts 2018. Vi afholder samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgs- og marketingchef Lillian Thomsen på tlf. 24601144.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontakt person
Lillian Thomsen
Randersvej 17
8581 Nimtofte
Danmark
Tlf:
24601144
LJA-560413612018-02-09T15:03:09.273Djurs Sommerland søger Digital MarketingkoordinatorKunne du tænke dig at arbejde i Nordens største sommerland omgivet af Danmarks største rutschebaner, over 60 forlystelser og hvin og grin fra forlystelsesparkens over 800.000 gæster?

Og er du topmotiveret for at videreudvikle Djurs Sommerlands digitale indsatser, og brænder du for discipliner som E-commerce, optimering, online-kampagner, digital analyse, CRM, e-mail marketing og datadreven markedsføring mv? Har du samtidigt også forretningsforståelse, og kan du bruge din sunde fornuft, så er du måske vores nye kollega!

I tæt samarbejde med de øvrige kolleger i Marketingafdelingen, og med reference til Salgs- og marketingchefen, skal du være med til at løfte Djurs Sommerlands digitale indsatser til næste niveau og bidrage til øget vækst i forretningen.


Ansvarsområder:
Du kommer til at arbejde med forskellige digitale indsatser, som f.eks.:
  • Planlægning, eksekvering og konverteringsoptimering af digitale kampagneindsatser på tværs af segmenter i egne og eksterne kanaler.
  • Optimering og videreudvikling af E-commerce, herunder bl.a. mersalg på webshoppen.
  • Drift, optimering og videreudvikling af website, herunder bl.a. site-opbygning, page speed, hosting og søgemaskineoptimering.
  • Drift, optimering og videreudvikling af Djurs Sommerlands YouTube-kanal.
  • CRM, herunder bl.a. databaseret e-mail marketing, permission-indsamling, segmentering og trigger-kampagner.
  • Idégenerering og deltagelse i produktion af content til Djurs Sommerlands digitale kanaler.
  • Måling og rapportering af kampagneperformance og indsigter.
Ligeledes vil der være marketingopgaver, der rækker ud over det digitale område - eksempelvis projektledelse af forskellige kampagneindsatser.

Din profil:
  • Du har en relevant uddannelse og gerne et par års erfaring fra en marketingafdeling.
  • Du er en god koordinator, der får tingene til ske, og du ved, hvad der kræves ift. prioritering og styring af opgaver i en ambitiøs organisation.
  • Du er nysgerrig og har fingeren på pulsen ift. den digitale udvikling.
  • Du har teknisk flair og kan sproget der skal til for at koordinere projekter med udviklere og IT-specialister.
  • Du er dataorienteret og arbejder med Google Analytics på højere niveau og har kendskab til andre relevante Google Tools.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med og interesse i at producere content som eksempelvis film til Facebook og YouTube.
  • Du er en detaljeorienteret teamplayer, der trives med en arbejdsform, hvor vi løfter i flok og stræber efter en optimal opgaveløsning via samarbejde, dialog og sparring.

Djurs Sommerland tilbyder:

Et afvekslende, udfordrende og selvstændigt fuldtidsjob i en ambitiøs virksomhed med gode udviklingsmuligheder fagligt og personligt.

Gode muligheder for gennem dit engagement at præge stillingens indhold.

Gage forhandles individuelt i forhold til dine kvalifikationer og de stillede krav.

Tiltrædelse hurtigst muligt eller senest 1. maj 2018.

Ansøgning:
Klik her og vedhæft din ansøgning og dit CV senest den 4. marts 2018. Vi afholder samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgs- og marketingchef Lillian Thomsen på tlf. 24601144.
101IDK_MFDKDanmark2018-03-04T00:00:000000http://rekruttering.djurssommerland.dk/Application/CreateApplicant.aspx?lang=da&JobOfferInstanceId=57&joblistId=1EuropaDanmark3106003Djurs Sommerland A/S10Randersvej 178581NimtofteDKDanmarkDKDanmark3106003_logo_large.png3106003_logo_small.png156.4252140010.55097100352908364LillianThomsen
Randersvej 17
8581lt@djurssommerland.dk24601144NimtofteDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid109-02-201804-03-2018578Digital Marketing352908364LillianThomsen
Randersvej 17
8581lt@djurssommerland.dk24601144NimtofteDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
09-02-2018
Udløber:
04-03-2018
Kviknummer:
LJA-56041361
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Digital Marketing
Beliggenhed og ruter