DSB

DSB

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 21-09-2017

DSB Marketing søger Digital Udviklingschef

Har du mod på at stå i spidsen for et af Danmarks største digitale marketingprojekter?

Du vil i samarbejde med din afdeling, som består af 4-6 dedikerede medarbejdere komme til at stå i spidsen for DSBs digitale udviklingsrejse, på vej hen imod et stærkere kundefokus og en endnu større forståelse af værdikæden og kundeoplevelsen hos vores kunder.

Vores arbejdsmiljø er uformelt og dynamisk, og du får rig mulighed for at præge din hverdag, gøre en forskel og løfte digital marketing til et helt nyt niveau.

Du vil i rollen arbejde strategisk, herunder bidrage med din viden og erfaring ved udarbejdelsen af DSBs overordnede digitale målsætninger og strategier. Efterfølgende formår du at implementere den digitale vision, strategi og målsætning på et taktisk og operationelt niveau, dette i form af at du er front-runner ift. en succesfuld eksekvering af strategien.

Proaktiv, strategisk og digital.
Du er vant til at arbejde og løse opgaver i et dynamisk miljø med mange interessenter, og du har et stærkt kundefokus, hvor du kan se tingene fra flere sider. Du har en naturlig gennemslagskraft og integritet i kombination med en stærk faglighed. Herudover er du analytisk, udviklingsorienteret og du har kendskab til de nyeste trends der rører sig branchen. Du er passioneret og har en brændende motivation for at flytte den digitale kunderejse til nye højder sammen med en ambitiøs marketingafdeling med fokus på udvikling af 1-1 marketing.

Dine primære opgaver:
  • Primus motor for DSBs ambition om at skræddersy og personliggøre vores kommunikation til hver enkelt kunde. Vi er allerede godt i gang, men du har her alle muligheder for at gøre DSB til de førende inden for 1:1 marketing
  • Du vil sammen med dit team udarbejde den digitale marketingstrategi inden for blandt andet CRM, SEO/SEM, content, SoMe samt digitale salgskampagner
  • Ansvarlig for at levere analytiske data og rapportering til topledelsen i DSB
  • Lede og inspirere dine medarbejdere, så de hele tiden er klædt på til at levere deres bedste, samtidig med at de føler sig inddraget og motiverede
Dine faglige kompetencer:
  • Du har en akademisk uddannelse på kandidatniveau;
  • Du har velfunderet kendskab til integration og udvikling af kommunikationsmuligheder med. 1., 2. og 3. partsdata
  • Din kundeindsigt er et naturligt fundament for din eksekvering
  • Du har en indgående erfaring med alle niveauer i marketings-tragten, samt eksekvering i alle lag
  • Du finder det naturligt at arbejde med beslutningsstøttesystemer som f.eks. salgsmodellering/ROI modeller
  • Du er hjemmevant i digitale segmenteringsmuligheder
  • Du forstår koblingen mellem adspurgt- og adfærdsdata for at kunne skabe et holistisk og dybdegående perspektiv
  • Du har erfaring med strategisk arbejde med kundeklubber/loyalitetsprogrammer, og du har et indgående kendskab til customer journey tilgang
  • Machine learning er ikke et nyt begreb for dig
  • Det er afgørende at du har arbejdet med e-commerce og optimering af salgskonverteringer via digitale marketinginitiativer
  • Erfaring med processen omkring at konsolidere data ud fra et big data tankegang og anvendelsen i marketingeksekvering.
  • Det er en fordel at du har erfaring med ledelse.
  • Helt grundlæggende har du en bred og indgående viden om digital marketing og nyeste trends
Søg stillingen:
DSB samarbejder med Strepa i rekrutteringsprocessen. Såfremt du har yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Mille Frydensberg på mfr@strepa.com eller telefon +45 70 30 00 80. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og derfor inviteres de rette kandidater løbende til samtale.

Om DSB
I DSB ved vi, at arbejdsglæde smitter. Når du er glad for at gå på arbejde, gør du en større indsats, og du spreder glæden og gejsten videre til dine kolleger. Når du er glad for dit arbejde, så mærker kunderne det også. Vi vil og skal være en attraktiv arbejdsplads, hvor vi respekterer, anerkender og inspirerer hinanden, og hvor der er muligheder for dem, der kan og vil gøre en forskel.

Det kræver, at vi hele tiden bliver bedre. Som medarbejder og leder hos os får du derfor mulighed for at udvikle dine kompetencer løbende. Så du får de personlige og faglige udfordringer og muligheder, der fremmer din udvikling, og sikrer, at DSB får de bedste medarbejdere og ledere.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Kontakt person
Mille Thomsen Frydensberg
Telegade 2
2630 Taastrup
Danmark
Tlf:
70 30 00 80
LJA-495144712017-09-21T16:54:19.150DSB Marketing søger Digital Udviklingschef
Har du mod på at stå i spidsen for et af Danmarks største digitale marketingprojekter?

Du vil i samarbejde med din afdeling, som består af 4-6 dedikerede medarbejdere komme til at stå i spidsen for DSBs digitale udviklingsrejse, på vej hen imod et stærkere kundefokus og en endnu større forståelse af værdikæden og kundeoplevelsen hos vores kunder.

Vores arbejdsmiljø er uformelt og dynamisk, og du får rig mulighed for at præge din hverdag, gøre en forskel og løfte digital marketing til et helt nyt niveau.

Du vil i rollen arbejde strategisk, herunder bidrage med din viden og erfaring ved udarbejdelsen af DSBs overordnede digitale målsætninger og strategier. Efterfølgende formår du at implementere den digitale vision, strategi og målsætning på et taktisk og operationelt niveau, dette i form af at du er front-runner ift. en succesfuld eksekvering af strategien.

Proaktiv, strategisk og digital.
Du er vant til at arbejde og løse opgaver i et dynamisk miljø med mange interessenter, og du har et stærkt kundefokus, hvor du kan se tingene fra flere sider. Du har en naturlig gennemslagskraft og integritet i kombination med en stærk faglighed. Herudover er du analytisk, udviklingsorienteret og du har kendskab til de nyeste trends der rører sig branchen. Du er passioneret og har en brændende motivation for at flytte den digitale kunderejse til nye højder sammen med en ambitiøs marketingafdeling med fokus på udvikling af 1-1 marketing.

Dine primære opgaver:
  • Primus motor for DSBs ambition om at skræddersy og personliggøre vores kommunikation til hver enkelt kunde. Vi er allerede godt i gang, men du har her alle muligheder for at gøre DSB til de førende inden for 1:1 marketing
  • Du vil sammen med dit team udarbejde den digitale marketingstrategi inden for blandt andet CRM, SEO/SEM, content, SoMe samt digitale salgskampagner
  • Ansvarlig for at levere analytiske data og rapportering til topledelsen i DSB
  • Lede og inspirere dine medarbejdere, så de hele tiden er klædt på til at levere deres bedste, samtidig med at de føler sig inddraget og motiverede
Dine faglige kompetencer:
  • Du har en akademisk uddannelse på kandidatniveau;
  • Du har velfunderet kendskab til integration og udvikling af kommunikationsmuligheder med. 1., 2. og 3. partsdata
  • Din kundeindsigt er et naturligt fundament for din eksekvering
  • Du har en indgående erfaring med alle niveauer i marketings-tragten, samt eksekvering i alle lag
  • Du finder det naturligt at arbejde med beslutningsstøttesystemer som f.eks. salgsmodellering/ROI modeller
  • Du er hjemmevant i digitale segmenteringsmuligheder
  • Du forstår koblingen mellem adspurgt- og adfærdsdata for at kunne skabe et holistisk og dybdegående perspektiv
  • Du har erfaring med strategisk arbejde med kundeklubber/loyalitetsprogrammer, og du har et indgående kendskab til customer journey tilgang
  • Machine learning er ikke et nyt begreb for dig
  • Det er afgørende at du har arbejdet med e-commerce og optimering af salgskonverteringer via digitale marketinginitiativer
  • Erfaring med processen omkring at konsolidere data ud fra et big data tankegang og anvendelsen i marketingeksekvering.
  • Det er en fordel at du har erfaring med ledelse.
  • Helt grundlæggende har du en bred og indgående viden om digital marketing og nyeste trends
Søg stillingen:
DSB samarbejder med Strepa i rekrutteringsprocessen. Såfremt du har yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Mille Frydensberg på mfr@strepa.com eller telefon +45 70 30 00 80. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og derfor inviteres de rette kandidater løbende til samtale.

Om DSB
I DSB ved vi, at arbejdsglæde smitter. Når du er glad for at gå på arbejde, gør du en større indsats, og du spreder glæden og gejsten videre til dine kolleger. Når du er glad for dit arbejde, så mærker kunderne det også. Vi vil og skal være en attraktiv arbejdsplads, hvor vi respekterer, anerkender og inspirerer hinanden, og hvor der er muligheder for dem, der kan og vil gøre en forskel.

Det kræver, at vi hele tiden bliver bedre. Som medarbejder og leder hos os får du derfor mulighed for at udvikle dine kompetencer løbende. Så du får de personlige og faglige udfordringer og muligheder, der fremmer din udvikling, og sikrer, at DSB får de bedste medarbejdere og ledere.
Har du mod på at stå i spidsen for et af Danmarks største digitale marketingprojekter? Du vil i samarbejde med din afdeling, som består af 4-6 dedikerede medarbejdere komme til at stå i spidsen for DSBs digitale udviklingsrejse, på vej hen imod et stærkere kundefokus og en endnu større forståelse af værdikæden og kundeoplevelsen hos vores kunder. Vores arbejdsmiljø er uformelt og dynamisk, og du får rig mulighed for at præge din hverdag, gøre en forskel og løfte digital marketing til et helt nyt niveau. Du vil i rollen arbejde strategisk, herunder bidrage med din viden og erfaring ved udarbejdelsen af DSBs overordnede digitale målsætninger og strategier. Efterfølgende formår du at implementere den digitale vision, strategi og målsætning på et taktisk og operationelt niveau, dette i form af at du er front-runner ift. en succesfuld eksekvering af strategien. Proaktiv, strategisk og digital. Du er vant til at arbejde og løse opgaver i et dynamisk miljø med mange interessenter, og du har et stærkt kundefokus, hvor du kan se tingene fra flere sider. Du har en naturlig gennemslagskraft og integritet i kombination med en stærk faglighed. Herudover er du analytisk, udviklingsorienteret og du har kendskab til de nyeste trends der rører sig branchen. Du er passioneret og har en brændende motivation for at flytte den digitale kunderejse til nye højder sammen med en ambitiøs marketingafdeling med fokus på udvikling af 1-1 marketing. Dine primære opgaver: Primus motor for DSBs ambition om at skræddersy og personliggøre vores kommunikation til hver enkelt kunde. Vi er allerede godt i gang, men du har her alle muligheder for at gøre DSB til de førende inden for 1:1 marketing Du vil sammen med dit team udarbejde den digitale marketingstrategi inden for blandt andet CRM, SEO SEM, content, SoMe samt digitale salgskampagner Ansvarlig for at levere analytiske data og rapportering til topledelsen i DSB Lede og inspirere dine medarbejdere, så de hele tiden er klædt på til at levere deres bedste, samtidig med at de føler sig inddraget og motiverede Dine faglige kompetencer: Du har en akademisk uddannelse på kandidatniveau Du har velfunderet kendskab til integration og udvikling af kommunikationsmuligheder med. 1., 2. og 3. partsdata Din kundeindsigt er et naturligt fundament for din eksekvering Du har en indgående erfaring med alle niveauer i marketings-tragten, samt eksekvering i alle lag Du finder det naturligt at arbejde med beslutningsstøttesystemer som f.eks. salgsmodellering ROI modeller Du er hjemmevant i digitale segmenteringsmuligheder Du forstår koblingen mellem adspurgt- og adfærdsdata for at kunne skabe et holistisk og dybdegående perspektiv Du har erfaring med strategisk arbejde med kundeklubber loyalitetsprogrammer, og du har et indgående kendskab til customer journey tilgang Machine learning er ikke et nyt begreb for dig Det er afgørende at du har arbejdet med e-commerce og optimering af salgskonverteringer via digitale marketinginitiativer Erfaring med processen omkring at konsolidere data ud fra et big data tankegang og anvendelsen i marketingeksekvering. Det er en fordel at du har erfaring med ledelse. Helt grundlæggende har du en bred og indgående viden om digital marketing og nyeste trends Søg stillingen: DSB samarbejder med Strepa i rekrutteringsprocessen. Såfremt du har yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Mille Frydensberg på mfr@strepa.com eller telefon 45 70 30 00 80. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og derfor inviteres de rette kandidater løbende til samtale. Om DSB I DSB ved vi, at arbejdsglæde smitter. Når du er glad for at gå på arbejde, gør du en større indsats, og du spreder glæden og gejsten videre til dine kolleger. Når du er glad for dit arbejde, så mærker kunderne det også. Vi vil og skal være en attraktiv arbejdsplads, hvor vi respekterer, anerkender og inspirerer hinanden, og hvor der er muligheder for dem, der kan og vil gøre en forskel. Det kræver, at vi hele tiden bliver bedre. Som medarbejder og leder hos os får du derfor mulighed for at udvikle dine kompetencer løbende. Så du får de personlige og faglige udfordringer og muligheder, der fremmer din udvikling, og sikrer, at DSB får de bedste medarbejdere og ledere.1010ADK_MFDKDanmark2017-10-21T00:00:000000https://app.ditaso.net/selection/7gk1w6ja480e/EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1981614DSB10Telegade 22630TaastrupDKDanmarkDKDanmark1981614_logo_large.jpgwww.dsb.dk/1981614_logo_small.jpg155.6475089012.27605340350289855Mille ThomsenFrydensberg
Telegade 2
2630mfr@strepa.com70 30 00 80TaastrupDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid121-09-201721-10-2017905Adwords/SEO/SEM900CRM Management578Digital Marketing906E-commerce910Kundeklubber/loyalitet214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse220Organisation & ledelse76Salg og marketing903Sociale Medier235Strategi350289855Mille ThomsenFrydensberg
Telegade 2
2630mfr@strepa.com2648 9399TaastrupDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
21-09-2017
Udløber:
21-10-2017
Kviknummer:
LJA-49514471
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Adwords/SEO/SEM,
CRM Management,
Digital Marketing,
E-commerce,
Kundeklubber/loyalitet,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse,
Organisation & ledelse,
Salg og marketing,
Sociale Medier,
Strategi
Beliggenhed og ruter