FDIH

FDIH

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 03-08-2017

FDIH søger projektleder med e-handelserfaring

Vores events har altid været en af hjørnestenene i tilbuddene til medlemmerne i FDIH. Vi tror på, at events i alle afskygninger, er af stor værdi for vore medlemmer, og vil have det endnu mere i fremtiden, hvor der forsat vil være stor efterspørgsel og appetit på viden om e-handel og beslægtede emner.

Derfor søger vi en person, der ideelt set har grundlæggende erfaringer med digital handel og afholdelsen af forskellige typer af events. Du skal kunne styrke eventteamet med alt fra idéer til nye typer af arrangementer, nye input til eksisterende events samt vigtigst af alt, du skal selv kunne eksekvere og holde styr på detaljen. Herigennem skal du være med til at sikre FDIHs placering som det førende videncenter for e-handel.

Foreningen for Dansk Internet Handel (FDIH) er en interesseorganisation for dansk e-handel. Vi har eksisteret i 20 år og har mere end 850 medlemmer. Foreningen er, som området vi beskæftiger os med, i rivende udvikling, hvilket stiller stadig større krav til vores sekretariat.

FDIH varetager medlemmernes interesser, ved at vi:

1. Formidler - viden
2. Forbinder - medlemmer
3. Fighter - for bedre vilkår

FDIHs sekretariat består i dag af 11 e-handelsentusiaster, der hjælper medlemsvirksomhederne og kæmper for de bedste betingelser for e-handlen.

I eventteamet er vi i dag 3 personer og afholder årligt omkring 20 seminarer, 4 konferencer, rejser med medlemmer, webinarer, morgenbriefings og branchen største awardshow: E-handelsprisen. Vi skal udvide teamet med et sæt ekstra hænder og kompetencer for at kunne videreudvikle vores eksisterende events og prøve nye ting af, så medlemmerne får endnu flere muligheder for at mødes, diskutere og blive klogere på e-handel sammen med FDIH.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Udvikling af nye typer af events
  •  Sparring med eventchefen om emner, finde dygtige talere og relevante sponsorer
  • Videreudvikling af vores signaturevents E-handelsprisen og E-handelskonferencen
  • Planlægge og gennemføre diverse events sammen med teamet
  • Ad hoc opgaver og projekter relaterede til events

Vi søger en kandidat med følgende kvaliteter og forventer at du:

  • Har et stort drive og kan håndtere mange bolde i luften
  • Har stor viden om e-handel og kendskab til e-handelsbranchen
  • Kan udfordre normerne i FDIH og give nye vinkler
  • Har praktisk erfaring fra lignende job
  • Kan sælge sine idéer eksternt og internt
  • Har struktur, erfaring og lyst til selvstændigt at kunne planlægge og gennemføre større som mindre arrangementer
  • Er ansvarsbevidst og klar til at tage fat på praktiske udfordringer
  • Har godt humør og et positivt livssyn
  • Er fleksibel på jobindhold, arbejdstid og livet som helhed

Du sal være indforstået med at arbejdet foregår på en lille arbejdsplads, hvilket naturligvis medfører flere forskellige typer opgaver. Vi har ingen fine fornemmelser og løfter i flok, når det er nødvendigt, uanset hvilke primære opgaver man har ansvaret for.

Stillingen besættes som heltid.

Ansøgningsfrist mandag den 21 august 2017.

Send din ansøgning til kontakt@fdih.dk

For yderligere oplysninger kontakt venligst Kim Bruno Lindby - kbl@fdih.dk - eller Niels Ralund nra@fdih.dk - mobil 21 46 89 50

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Kontakt person
Kim Bruno Lindby
Slotsholmsgade 1
1217 København K
Danmark
LJA-482125682017-08-03T00:27:25.050FDIH søger projektleder med e-handelserfaring

Vores events har altid været en af hjørnestenene i tilbuddene til medlemmerne i FDIH. Vi tror på, at events i alle afskygninger, er af stor værdi for vore medlemmer, og vil have det endnu mere i fremtiden, hvor der forsat vil være stor efterspørgsel og appetit på viden om e-handel og beslægtede emner.

Derfor søger vi en person, der ideelt set har grundlæggende erfaringer med digital handel og afholdelsen af forskellige typer af events. Du skal kunne styrke eventteamet med alt fra idéer til nye typer af arrangementer, nye input til eksisterende events samt vigtigst af alt, du skal selv kunne eksekvere og holde styr på detaljen. Herigennem skal du være med til at sikre FDIHs placering som det førende videncenter for e-handel.

Foreningen for Dansk Internet Handel (FDIH) er en interesseorganisation for dansk e-handel. Vi har eksisteret i 20 år og har mere end 850 medlemmer. Foreningen er, som området vi beskæftiger os med, i rivende udvikling, hvilket stiller stadig større krav til vores sekretariat.

FDIH varetager medlemmernes interesser, ved at vi:

1. Formidler - viden
2. Forbinder - medlemmer
3. Fighter - for bedre vilkår

FDIHs sekretariat består i dag af 11 e-handelsentusiaster, der hjælper medlemsvirksomhederne og kæmper for de bedste betingelser for e-handlen.

I eventteamet er vi i dag 3 personer og afholder årligt omkring 20 seminarer, 4 konferencer, rejser med medlemmer, webinarer, morgenbriefings og branchen største awardshow: E-handelsprisen. Vi skal udvide teamet med et sæt ekstra hænder og kompetencer for at kunne videreudvikle vores eksisterende events og prøve nye ting af, så medlemmerne får endnu flere muligheder for at mødes, diskutere og blive klogere på e-handel sammen med FDIH.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Udvikling af nye typer af events
  •  Sparring med eventchefen om emner, finde dygtige talere og relevante sponsorer
  • Videreudvikling af vores signaturevents E-handelsprisen og E-handelskonferencen
  • Planlægge og gennemføre diverse events sammen med teamet
  • Ad hoc opgaver og projekter relaterede til events

Vi søger en kandidat med følgende kvaliteter og forventer at du:

  • Har et stort drive og kan håndtere mange bolde i luften
  • Har stor viden om e-handel og kendskab til e-handelsbranchen
  • Kan udfordre normerne i FDIH og give nye vinkler
  • Har praktisk erfaring fra lignende job
  • Kan sælge sine idéer eksternt og internt
  • Har struktur, erfaring og lyst til selvstændigt at kunne planlægge og gennemføre større som mindre arrangementer
  • Er ansvarsbevidst og klar til at tage fat på praktiske udfordringer
  • Har godt humør og et positivt livssyn
  • Er fleksibel på jobindhold, arbejdstid og livet som helhed

Du sal være indforstået med at arbejdet foregår på en lille arbejdsplads, hvilket naturligvis medfører flere forskellige typer opgaver. Vi har ingen fine fornemmelser og løfter i flok, når det er nødvendigt, uanset hvilke primære opgaver man har ansvaret for.

Stillingen besættes som heltid.

Ansøgningsfrist mandag den 21 august 2017.

Send din ansøgning til kontakt@fdih.dk

For yderligere oplysninger kontakt venligst Kim Bruno Lindby - kbl@fdih.dk - eller Niels Ralund nra@fdih.dk - mobil 21 46 89 50

Vores events har altid været en af hjørnestenene i tilbuddene til medlemmerne i FDIH. Vi tror på, at events i alle afskygninger, er af stor værdi for vore medlemmer, og vil have det endnu mere i fremtiden, hvor der forsat vil være stor efterspørgsel og appetit på viden om e-handel og beslægtede emner. Derfor søger vi en person, der ideelt set har grundlæggende erfaringer med digital handel og afholdelsen af forskellige typer af events. Du skal kunne styrke eventteamet med alt fra idéer til nye typer af arrangementer, nye input til eksisterende events samt vigtigst af alt, du skal selv kunne eksekvere og holde styr på detaljen. Herigennem skal du være med til at sikre FDIHs placering som det førende videncenter for e-handel. Foreningen for Dansk Internet Handel (FDIH) er en interesseorganisation for dansk e-handel. Vi har eksisteret i 20 år og har mere end 850 medlemmer. Foreningen er, som området vi beskæftiger os med, i rivende udvikling, hvilket stiller stadig større krav til vores sekretariat. FDIH varetager medlemmernes interesser, ved at vi: 1. Formidler - viden 2. Forbinder - medlemmer 3. Fighter - for bedre vilkår FDIHs sekretariat består i dag af 11 e-handelsentusiaster, der hjælper medlemsvirksomhederne og kæmper for de bedste betingelser for e-handlen. I eventteamet er vi i dag 3 personer og afholder årligt omkring 20 seminarer, 4 konferencer, rejser med medlemmer, webinarer, morgenbriefings og branchen største awardshow: E-handelsprisen. Vi skal udvide teamet med et sæt ekstra hænder og kompetencer for at kunne videreudvikle vores eksisterende events og prøve nye ting af, så medlemmerne får endnu flere muligheder for at mødes, diskutere og blive klogere på e-handel sammen med FDIH. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Udvikling af nye typer af events Sparring med eventchefen om emner, finde dygtige talere og relevante sponsorer Videreudvikling af vores signaturevents E-handelsprisen og E-handelskonferencen Planlægge og gennemføre diverse events sammen med teamet Ad hoc opgaver og projekter relaterede til events Vi søger en kandidat med følgende kvaliteter og forventer at du: Har et stort drive og kan håndtere mange bolde i luften Har stor viden om e-handel og kendskab til e-handelsbranchen Kan udfordre normerne i FDIH og give nye vinkler Har praktisk erfaring fra lignende job Kan sælge sine idéer eksternt og internt Har struktur, erfaring og lyst til selvstændigt at kunne planlægge og gennemføre større som mindre arrangementer Er ansvarsbevidst og klar til at tage fat på praktiske udfordringer Har godt humør og et positivt livssyn Er fleksibel på jobindhold, arbejdstid og livet som helhed Du sal være indforstået med at arbejdet foregår på en lille arbejdsplads, hvilket naturligvis medfører flere forskellige typer opgaver. Vi har ingen fine fornemmelser og løfter i flok, når det er nødvendigt, uanset hvilke primære opgaver man har ansvaret for. Stillingen besættes som heltid. Ansøgningsfrist mandag den 21 august 2017. Send din ansøgning til kontakt@fdih.dk For yderligere oplysninger kontakt venligst Kim Bruno Lindby - kbl@fdih.dk - eller Niels Ralund nra@fdih.dk - mobil 21 46 89 501010ADK_MFDKDanmark2017-08-21T00:00:000001EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn2935976FDIH10Slotsholmsgade 11217København KDKDanmarkDKDanmark2935976_logo_large.jpgwww.fdih.dk/2935976_logo_small.jpg0349709111Kim BrunoLindby
Slotsholmsgade 1
1217kbl@fdih.dkKøbenhavn KDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid103-08-201721-08-2017215Event marketing212Marketing & business895Marketing & projektledelse349709111HenrikTheil
Slotsholmsgade 1
1217het@fdih.dk+45 20 96 56 67København KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
03-08-2017
Udløber:
21-08-2017
Kviknummer:
LJA-48212568
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Event marketing,
Marketing & business,
Marketing & projektledelse
Beliggenhed og ruter