Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Havas

Havas

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 06-03-2018

Havas søger Programmatic Trader

Havas søger en analytisk Programmatic Trader, der elsker digitale medier og som interesserer sig for det voksende marked for automatiseret digital annoncering.

Vi vokser meget i disse år, både globalt og i Danmark, hvor vi nærmer os 60 passionerede medarbejdere. Kunne du tænke dig at arbejde med datadrevet digital annoncering for nogle af Nordens største annoncører og eksekvere tværnationale kampagner? Så har vi jobbet til dig!


Vi løber stærkt og laver følgende:
Du vil til daglig sidde i Havas Programmatic afdeling, hvor du som trader vil medvirke til at vores kunder når deres digitale målsætninger ved at planlægge, eksekvere og optimere kampagner på tværs af medielandskabet. Du er helt sikkert skarp med tal, har god teknisk forståelse for det digitale univers, samt har lyst til at arbejde med det hurtigst voksende område indenfor digital markedsføring.

Dine arbejdsopgaver vil være følgende:

  • Eksekvering af digitale kampagner herunder valg af kanal, medie og investeringsniveau
  • Evaluering af nye medier, platforme og data-partnere i markedet
  • Optimering og rapportering af digitale kampagner op imod kampagnernes KPIer
  • Forhandling og løbende sparring med mediepartnere

Vi tror, at du vil trives og lykkes i dette job, hvis du:

  • har dyppet tæerne indenfor digital markedsføring og har mod på mere
  • er analytisk stærk og struktureret
  • er forandringsvillig og lærenem
  • har arbejdet, eller er klar til at arbejde, med markedets bedste annonceringsplatforme og evaluering heraf
  • ikke er bange for at takle et regneark eller to fyldt med tal
  • har en systematisk tilgang til at finde den optimale løsning til kampagnerne
  • er præcis i din kommunikation og begår dig ubesværet på dansk og engelsk i såvel skrift som tale
  • er initiativrig og ser muligheder, snarere end begrænsninger

Erfaring er selvfølgelig en fordel men ikke et krav. Vi sørger for grundig oplæring og introduktion til programmatic verdenen.

Tiltrædelse snarest
Hvis du har spørgsmål til jobbet eller bare gerne vil have en snak om det, er du velkommen til at kontakte Programmatic Manager, Mads Hantho, på 30 91 15 67 eller www.linkedin.com/in/madshantho/.
Ansøgning og cv bedes du sende til blivendel@havas.com




Havas er et integreret bureau, der leverer kreative, digitale og mediebureau ydelser. Vi er et ambitiøst bureau i vækst - både globalt og i Danmark, hvor vi har rundet 60 dygtige medarbejdere. Vi lægger vægt på en fornuftig work/life balance og frihed under ansvar og arbejder hver dag for at skabe meningsfulde relationer mellem brands og forbrugere.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Virksomhedsinformation
Havas
Langebrogade 6E
1411 København K
Kontaktperson
Mads Hantho
Jagtvej 169B
2100 København
Danmark
Tlf:
30 91 15 67
3297713012018-03-06T12:27:40.273Havas søger Programmatic Trader

Havas søger en analytisk Programmatic Trader, der elsker digitale medier og som interesserer sig for det voksende marked for automatiseret digital annoncering.

Vi vokser meget i disse år, både globalt og i Danmark, hvor vi nærmer os 60 passionerede medarbejdere. Kunne du tænke dig at arbejde med datadrevet digital annoncering for nogle af Nordens største annoncører og eksekvere tværnationale kampagner? Så har vi jobbet til dig!


Vi løber stærkt og laver følgende:
Du vil til daglig sidde i Havas Programmatic afdeling, hvor du som trader vil medvirke til at vores kunder når deres digitale målsætninger ved at planlægge, eksekvere og optimere kampagner på tværs af medielandskabet. Du er helt sikkert skarp med tal, har god teknisk forståelse for det digitale univers, samt har lyst til at arbejde med det hurtigst voksende område indenfor digital markedsføring.

Dine arbejdsopgaver vil være følgende:

  • Eksekvering af digitale kampagner herunder valg af kanal, medie og investeringsniveau
  • Evaluering af nye medier, platforme og data-partnere i markedet
  • Optimering og rapportering af digitale kampagner op imod kampagnernes KPIer
  • Forhandling og løbende sparring med mediepartnere

Vi tror, at du vil trives og lykkes i dette job, hvis du:

  • har dyppet tæerne indenfor digital markedsføring og har mod på mere
  • er analytisk stærk og struktureret
  • er forandringsvillig og lærenem
  • har arbejdet, eller er klar til at arbejde, med markedets bedste annonceringsplatforme og evaluering heraf
  • ikke er bange for at takle et regneark eller to fyldt med tal
  • har en systematisk tilgang til at finde den optimale løsning til kampagnerne
  • er præcis i din kommunikation og begår dig ubesværet på dansk og engelsk i såvel skrift som tale
  • er initiativrig og ser muligheder, snarere end begrænsninger

Erfaring er selvfølgelig en fordel men ikke et krav. Vi sørger for grundig oplæring og introduktion til programmatic verdenen.

Tiltrædelse snarest
Hvis du har spørgsmål til jobbet eller bare gerne vil have en snak om det, er du velkommen til at kontakte Programmatic Manager, Mads Hantho, på 30 91 15 67 eller www.linkedin.com/in/madshantho/.
Ansøgning og cv bedes du sende til blivendel@havas.com

2018-04-06T02:00:19.350 Havas søger en analytisk Programmatic Trader, der elsker digitale medier og som interesserer sig for det voksende marked for automatiseret digital annoncering. Vi vokser meget i disse år, både globalt og i Danmark, hvor vi nærmer os 60 passionerede medarbejdere. Kunne du tænke dig at arbejde med datadrevet digital annoncering for nogle af Nordens største annoncører og eksekvere tværnationale kampagner? Så har vi jobbet til dig! Vi løber stærkt og laver følgende: Du vil til daglig sidde i Havas Programmatic afdeling, hvor du som trader vil medvirke til at vores kunder når deres digitale målsætninger ved at planlægge, eksekvere og optimere kampagner på tværs af medielandskabet. Du er helt sikkert skarp med tal, har god teknisk forståelse for det digitale univers, samt har lyst til at arbejde med det hurtigst voksende område indenfor digital markedsføring. Dine arbejdsopgaver vil være følgende: Eksekvering af digitale kampagner herunder valg af kanal, medie og investeringsniveau Evaluering af nye medier, platforme og data-partnere i markedet Optimering og rapportering af digitale kampagner op imod kampagnernes KPIer Forhandling og løbende sparring med mediepartnere Vi tror, at du vil trives og lykkes i dette job, hvis du: har dyppet tæerne indenfor digital markedsføring og har mod på mere er analytisk stærk og struktureret er forandringsvillig og lærenem har arbejdet, eller er klar til at arbejde, med markedets bedste annonceringsplatforme og evaluering heraf ikke er bange for at takle et regneark eller to fyldt med tal har en systematisk tilgang til at finde den optimale løsning til kampagnerne er præcis i din kommunikation og begår dig ubesværet på dansk og engelsk i såvel skrift som tale er initiativrig og ser muligheder, snarere end begrænsninger Erfaring er selvfølgelig en fordel men ikke et krav. Vi sørger for grundig oplæring og introduktion til programmatic verdenen. Tiltrædelse snarest Hvis du har spørgsmål til jobbet eller bare gerne vil have en snak om det, er du velkommen til at kontakte Programmatic Manager, Mads Hantho, på 30 91 15 67 eller www.linkedin.com in madshantho . Ansøgning og cv bedes du sende til blivendel@havas.com1011000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2018-04-05T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn3084173Havas11Havas er et integreret bureau, der leverer kreative, digitale og mediebureau ydelser. Vi er et ambitiøst bureau i vækst - både globalt og i Danmark, hvor vi har rundet 60 dygtige medarbejdere. Vi lægger vægt på en fornuftig work/life balance og frihed under ansvar og arbejder hver dag for at skabe meningsfulde relationer mellem brands og forbrugere.Havas er et integreret bureau, der leverer kreative, digitale og mediebureau ydelser. Vi er et ambitiøst bureau i vækst - både globalt og i Danmark, hvor vi har rundet 60 dygtige medarbejdere. Vi lægger vægt på en fornuftig work/life balance og frihed under ansvar og arbejder hver dag for at skabe meningsfulde relationer mellem brands og forbrugere.Langebrogade 6E1411København KDKDanmarkDKDanmarknew1516654374_logo_large.jpghttp://dk.havas.com/new1516654386_logo_small.jpg155.7060027012.56169700MadsHantho
Jagtvej 169B
2100blivendel@havas.com30 91 15 67KøbenhavnDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid106-03-201805-04-201806-03-201805-04-20181Dansk3Læse/ tale2Engelsk3Læse/ tale114961235Annonceproduktion3I højere gradMarketing114961236Annoncetjenester3I højere gradMarketing114962991Internetannoncering2I mindre gradMarketing114963114Kampagne3I højere gradMarketing114964034Marketingkampagner4EkspertMarketing114967800Digital markedsføring4EkspertMarketing114968089Digitale medier, marketing3I højere gradMarketing114968877Kampagnestyring3I højere gradLedelse934431Medieplanlægger937600Digital Marketing Manager938798Digital konsulent14Media578Digital Marketing905Adwords/SEO/SEM908Digital salg915Medieproduktion918Dataanalyse352461043MiaPedersen
Langebrogade 6E
1411mia.pedersen@havasmedia.com+45 28 30 83 50København KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
06-03-2018
Udløber:
05-04-2018
Kviknummer:
329771301
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Media,
Digital Marketing,
Adwords/SEO/SEM,
Digital salg,
Medieproduktion,
Dataanalyse
Stillingsbetegnelse:
Medieplanlægger
Digital Marketing Manager
Digital konsulent
Erfaringer - I højere grad:
Annonceproduktion,
Annoncetjenester,
Internetannoncering,
Kampagne,
Marketingkampagner,
Digital markedsføring,
Digitale medier, marketing,
Kampagnestyring
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Engelsk Læse/ tale
Beliggenhed og ruter