Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Hjaltelin Stahl

Hjaltelin Stahl

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 01-03-2018

Hjaltelin Stahl søger Customer Experience-Konsulent

Har du kunderejseforståelse, og kan du omdanne analyse og strategi til stærke CX-anbefalinger for vores kunder?

Stillingen
Vi leder efter en skarp og nysgerrig profil, der kan indgå som en del af vores team og være med til at drive udvalgte strategiske og operationelle CX-projekter i Hjaltelin Stahls voksende CX-afdeling i samarbejde med Strategic Planning og Data & Insights.

Som CX-konsulent er du sammen med dine kolleger ansvarlig for at omdanne indsigter til konkrete anbefalinger og løsninger for kunderne.

Udover at udvikle CX-projekter sammen med dine dygtige kolleger skal du være en dygtig kommunikatør, der evner at forklare de komplekse sammenhænge, så både kunder og kollegaer får en fælles forståelse af, hvor der er huller i rejsen, og hvordan de lukkes (ift. budskaber, indholdstyper og kanaler).


Dine opgaver til typisk være:

  • Kortlægge kunderejser via kvantitative og kvalitative analyser (med support fra vores dygtige konsulenter i Data & Insights-afdelingen)
  • Rådgive om, hvordan brugeroplevelser i udvalgte touch points kan forbedres
  • Generelt rådgive med troværdighed på baggrund af data og indsigter
  • Selvstændigt drive projekter, men indgå i tætte samarbejdsrelationer med relevante specialister fra kreative til tekniske udviklere
  • Udvise forretningsforståelse og identificere kundens udfordringer samt lave oplæg/anbefalinger på baggrund af dette

Profilen, vi søger

  • Har minimum 3-5 års erfaring fra bureau (reklame, dialog, digitalt eller konsulenthus)
  • Har erfaring med at drive CX-processer og kortlægge komplekse kunderejser
  • Tænker strategisk, analytisk og kreativt og omsætter indsigter til anbefalinger og handling
  • Kan skabe overblik og sammenhæng i komplekse datamængder
  • Arbejder hjemmevant med begreber som CX, UX, Mapping, Gaps, Pain points etc.
  • Er en holdspiller, der er udadvendt og kan tale med både kunder, kreative og udviklere
  • Arbejder kundecentrisk og forstår sammenhængen mellem CX og marketingopgaven anno 2018
  • Er en dygtig formidler, bl.a. i ppt.
  • Har en relevant uddannelse inden for marketing og kommunikation (gerne en kandidatgrad)

Hvem er vi?
Hjaltelin Stahl er et cross-media bureau med mere end 130 samarbejdende specialister. Vi arbejder med kommunikation på tværs af medier og platforme for kunder som Nykredit, IKEA, Telia, Arla, Københavns Lufthavn, COOP, Hjerteforeningen og mange flere. Hjaltelin Stahl er en ung og levende arbejdsplads, der konstant udvikler sig for at være blandt de bedste bureauer i branchen. Vi er for 3. år i træk udnævnt til Danmarks bedste bureau med evnen til at skabe resultater og sammenhængende kommunikation for vores kunder.

Sådan søger du
Send din ansøgning og CV til jobapplication@hjaltelinstahl.com

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner Jonas Sylvest på js@hjaltelinstahl.com eller tlf. 6040 0032. Stillingen besættes, når den rigtige kandidat er fundet, og samtaler afholdes løbende.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Jonas Sylvest
Vestergade 10B
1456 København K
Danmark
Tlf:
+45 60 40 00 32
LJA-570401382018-03-01T10:37:42.190Hjaltelin Stahl søger Customer Experience-Konsulent

Har du kunderejseforståelse, og kan du omdanne analyse og strategi til stærke CX-anbefalinger for vores kunder?

Stillingen
Vi leder efter en skarp og nysgerrig profil, der kan indgå som en del af vores team og være med til at drive udvalgte strategiske og operationelle CX-projekter i Hjaltelin Stahls voksende CX-afdeling i samarbejde med Strategic Planning og Data & Insights.

Som CX-konsulent er du sammen med dine kolleger ansvarlig for at omdanne indsigter til konkrete anbefalinger og løsninger for kunderne.

Udover at udvikle CX-projekter sammen med dine dygtige kolleger skal du være en dygtig kommunikatør, der evner at forklare de komplekse sammenhænge, så både kunder og kollegaer får en fælles forståelse af, hvor der er huller i rejsen, og hvordan de lukkes (ift. budskaber, indholdstyper og kanaler).


Dine opgaver til typisk være:

  • Kortlægge kunderejser via kvantitative og kvalitative analyser (med support fra vores dygtige konsulenter i Data & Insights-afdelingen)
  • Rådgive om, hvordan brugeroplevelser i udvalgte touch points kan forbedres
  • Generelt rådgive med troværdighed på baggrund af data og indsigter
  • Selvstændigt drive projekter, men indgå i tætte samarbejdsrelationer med relevante specialister fra kreative til tekniske udviklere
  • Udvise forretningsforståelse og identificere kundens udfordringer samt lave oplæg/anbefalinger på baggrund af dette

Profilen, vi søger

  • Har minimum 3-5 års erfaring fra bureau (reklame, dialog, digitalt eller konsulenthus)
  • Har erfaring med at drive CX-processer og kortlægge komplekse kunderejser
  • Tænker strategisk, analytisk og kreativt og omsætter indsigter til anbefalinger og handling
  • Kan skabe overblik og sammenhæng i komplekse datamængder
  • Arbejder hjemmevant med begreber som CX, UX, Mapping, Gaps, Pain points etc.
  • Er en holdspiller, der er udadvendt og kan tale med både kunder, kreative og udviklere
  • Arbejder kundecentrisk og forstår sammenhængen mellem CX og marketingopgaven anno 2018
  • Er en dygtig formidler, bl.a. i ppt.
  • Har en relevant uddannelse inden for marketing og kommunikation (gerne en kandidatgrad)

Hvem er vi?
Hjaltelin Stahl er et cross-media bureau med mere end 130 samarbejdende specialister. Vi arbejder med kommunikation på tværs af medier og platforme for kunder som Nykredit, IKEA, Telia, Arla, Københavns Lufthavn, COOP, Hjerteforeningen og mange flere. Hjaltelin Stahl er en ung og levende arbejdsplads, der konstant udvikler sig for at være blandt de bedste bureauer i branchen. Vi er for 3. år i træk udnævnt til Danmarks bedste bureau med evnen til at skabe resultater og sammenhængende kommunikation for vores kunder.

Sådan søger du
Send din ansøgning og CV til jobapplication@hjaltelinstahl.com

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner Jonas Sylvest på js@hjaltelinstahl.com eller tlf. 6040 0032. Stillingen besættes, når den rigtige kandidat er fundet, og samtaler afholdes løbende.

101IDK_MFDKDanmark2018-03-31T00:00:000001EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn2837873Hjaltelin Stahl10Vestergade 10B1456København K4533137090DKDanmarkDKDanmarknew1487860426_logo_large.pngwww.hjaltelinstahl.com/new1487860434_logo_small.png155.6780420012.57032000353376582JonasSylvest
Vestergade 10B
1456jobapplication@hjaltelinstahl.com+45 60 40 00 32København KDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid101-03-201831-03-2018918Dataanalyse579Kontakt & Kunde relationer214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse353376582SofieVisti
Vestergade 10B
1456svi@hjaltelinstahl.com+45 60 40 45 86København KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
01-03-2018
Udløber:
31-03-2018
Kviknummer:
LJA-57040138
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Dataanalyse,
Kontakt & Kunde relationer,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse
Beliggenhed og ruter