Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Hjaltelin Stahl

Hjaltelin Stahl

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 01-03-2018

Hjaltelin Stahl søger Data og Insights-Konsulent

Er du skarp til at behandle data fra forskellige kanaler og omsætte dem til konkrete og anvendelige indsigter om forbrugere og vores kunders forretning? Så er det dig, vi leder efter til Hjaltelin Stahls Data & Insights-afdeling.

Stillingen
I Data & Insights bliver du del af et lille, dynamisk team, der er specialister i at udvikle analysedesigns og gennemføre forskellige kvantitative- og kvalitative analyser i B2C- og B2B-markedet, deriblandt søgeordsanalyser, social media-analyser, analyser af digital performance og kundeundersøgelser.

Opgaverne i afdelingen spænder bredt og bidrager til løsninger på tværs af bureauet. Du vil skulle arbejde selvstændigt og samtidig indgå i de forskellige teams, der er omkring kunderne. Du skal være en solid formidler og kunne lave præsentationer, hvor data og findings bliver gjort tydelige og præsenteret overskueligt og indbydende.

Dine opgaver til typisk være:

  • Udtræk og behandling af data gennem forskellige værktøjer, bl.a. Google Analytics, Tag Manager, AdWords, SurveyGizmo, Indeks Danmark og Facebook Insights (det er ikke sikkert, du på forhånd er hjemmevant i alle programmerne, men der skal være en lyst til at lære det, du ikke kan på forhånd)
  • Rådgivning omkring KPIer og effektmåling
  • At udvikle, planlægge og gennemføre kvalitative og kvantitative undersøgelser, deriblandt surveyundersøgelser, dybdegående interviews, observationsstudier og workshops
  • Dybdegående research med fokus på brand- og bruger/kunde-perspektiv
  • At udarbejde præsentationer i ppt.
  • At bidrage til arbejdet med kortlægning af kunderejser, og hvordan brugeroplevelser i udvalgte touch points kan forbedres

Profilen, vi søger:

  • Har erfaring med at udføre forskellige former for analyser bl.a. søgeordsanalyser, surveyundersøgelser samt kunde- og markedsanalyser
  • Tænker selvstændigt, kritisk og analytisk og træffer velbegrundede beslutninger på baggrund af data
  • Kan tilrettelægge et validt undersøgelsesdesign, arbejder med mixed methods og kan se, hvordan kvalitativt og kvantitativt data kan understøtte hinanden
  • Er rutineret i excel og ppt.
  • Har en relevant uddannelse inden for marketing og kommunikation (gerne en kandidatgrad)

Hvem er vi?
Hjaltelin Stahl er et cross-media bureau med mere end 130 samarbejdende specialister. Vi arbejder med kommunikation på tværs af medier og platforme for kunder som Nykredit, IKEA, Telia, Arla, Københavns Lufthavn, COOP, Hjerteforeningen og mange flere. Hjaltelin Stahl er en ung og levende arbejdsplads, der konstant udvikler sig for at være blandt de bedste bureauer i branchen. Vi er for 3. år i træk udnævnt til Danmarks bedste bureau med evnen til at skabe resultater og skabe sammenhængende kommunikation for vores kunder.

Sådan søger du
Send din ansøgning og CV til jobapplication@hjaltelinstahl.com.


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Media, Data & Insights Consultant Philip Therp på jpt@hjaltelinstahl.com eller 6040 4551. Stillingen besættes, når den rigtige kandidat er fundet, og samtaler afholdes løbende.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Sofie Visti
Vestergade 10B
1456 København K
Danmark
Tlf:
+45 60 40 45 86
LJA-570402972018-03-01T10:37:26.447Hjaltelin Stahl søger Data og Insights-Konsulent

Er du skarp til at behandle data fra forskellige kanaler og omsætte dem til konkrete og anvendelige indsigter om forbrugere og vores kunders forretning? Så er det dig, vi leder efter til Hjaltelin Stahls Data & Insights-afdeling.

Stillingen
I Data & Insights bliver du del af et lille, dynamisk team, der er specialister i at udvikle analysedesigns og gennemføre forskellige kvantitative- og kvalitative analyser i B2C- og B2B-markedet, deriblandt søgeordsanalyser, social media-analyser, analyser af digital performance og kundeundersøgelser.

Opgaverne i afdelingen spænder bredt og bidrager til løsninger på tværs af bureauet. Du vil skulle arbejde selvstændigt og samtidig indgå i de forskellige teams, der er omkring kunderne. Du skal være en solid formidler og kunne lave præsentationer, hvor data og findings bliver gjort tydelige og præsenteret overskueligt og indbydende.

Dine opgaver til typisk være:

  • Udtræk og behandling af data gennem forskellige værktøjer, bl.a. Google Analytics, Tag Manager, AdWords, SurveyGizmo, Indeks Danmark og Facebook Insights (det er ikke sikkert, du på forhånd er hjemmevant i alle programmerne, men der skal være en lyst til at lære det, du ikke kan på forhånd)
  • Rådgivning omkring KPIer og effektmåling
  • At udvikle, planlægge og gennemføre kvalitative og kvantitative undersøgelser, deriblandt surveyundersøgelser, dybdegående interviews, observationsstudier og workshops
  • Dybdegående research med fokus på brand- og bruger/kunde-perspektiv
  • At udarbejde præsentationer i ppt.
  • At bidrage til arbejdet med kortlægning af kunderejser, og hvordan brugeroplevelser i udvalgte touch points kan forbedres

Profilen, vi søger:

  • Har erfaring med at udføre forskellige former for analyser bl.a. søgeordsanalyser, surveyundersøgelser samt kunde- og markedsanalyser
  • Tænker selvstændigt, kritisk og analytisk og træffer velbegrundede beslutninger på baggrund af data
  • Kan tilrettelægge et validt undersøgelsesdesign, arbejder med mixed methods og kan se, hvordan kvalitativt og kvantitativt data kan understøtte hinanden
  • Er rutineret i excel og ppt.
  • Har en relevant uddannelse inden for marketing og kommunikation (gerne en kandidatgrad)

Hvem er vi?
Hjaltelin Stahl er et cross-media bureau med mere end 130 samarbejdende specialister. Vi arbejder med kommunikation på tværs af medier og platforme for kunder som Nykredit, IKEA, Telia, Arla, Københavns Lufthavn, COOP, Hjerteforeningen og mange flere. Hjaltelin Stahl er en ung og levende arbejdsplads, der konstant udvikler sig for at være blandt de bedste bureauer i branchen. Vi er for 3. år i træk udnævnt til Danmarks bedste bureau med evnen til at skabe resultater og skabe sammenhængende kommunikation for vores kunder.

Sådan søger du
Send din ansøgning og CV til jobapplication@hjaltelinstahl.com.


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Media, Data & Insights Consultant Philip Therp på jpt@hjaltelinstahl.com eller 6040 4551. Stillingen besættes, når den rigtige kandidat er fundet, og samtaler afholdes løbende.

101IDK_MFDKDanmark2018-03-31T00:00:000001EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn2837873Hjaltelin Stahl10Vestergade 10B1456København K4533137090DKDanmarkDKDanmarknew1487860426_logo_large.pngwww.hjaltelinstahl.com/new1487860434_logo_small.png155.6780420012.57032000353376582SofieVisti
Vestergade 10B
1456svi@hjaltelinstahl.com+45 60 40 45 86København KDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid101-03-201831-03-2018905Adwords/SEO/SEM896Brand Management918Dataanalyse579Kontakt & Kunde relationer903Sociale Medier353376582SofieVisti
Vestergade 10B
1456svi@hjaltelinstahl.com+45 60 40 45 86København KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
01-03-2018
Udløber:
31-03-2018
Kviknummer:
LJA-57040297
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Adwords/SEO/SEM,
Brand Management,
Dataanalyse,
Kontakt & Kunde relationer,
Sociale Medier
Beliggenhed og ruter