Infomedia

Infomedia

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 22-06-2018

Infomedia søger Content Manager (Barselvikariat)

Infomedia søger en Content Manager til et barselsvikariat, og leder derfor efter en ny kollega der har en skarp pen til at drive Infomedias arbejde med content marketing, employee advocacy og thought leadership. Du skal kunne skære og fortælle en historie, du har sans for den visuelle vinkel på din historie, og du lever en stor del af dit liv på digitale kanaler og derudover er du klar til at kaste dig ud i det, uanset hvilken opgave der lander på dit bord.

Hvis du er vores nye Content Manager, skal du ikke bare producere indhold til sociale medier, nyhedsbrev og blog. Du er også dine kollegaers vigtigste sparringspartner i forhold til deres digitale tilstedeværelse og social selling arbejde.

Alt det sjove, du kommer til at lave:

  • Du skal planlægge og udvikle indhold til Infomedias corporate kanaler, herunder sociale medier, nyhedsbrev og blog.
  • Du lytter til, hvad der foregår på sociale medier, og er klar ved tasterne hvis du finder en agenda vi skal involvere os i.
  • Du tager dig af henvendelser på de sociale kanaler, og kan se hvornår du kan genbruge andres indhold på vores egne kanaler.
  • Du skal udarbejde og sparre om indhold til dine kollegaers sociale kanaler, der matcher deres interesseområde og faglighed.
  • Du kan drive vores thought leader-program og motivere vores thought leaders til selv at udarbejde indhold (evt. i samarbejde med dig).

Vi er en ret fed arbejdsplads se selv:

  • Vi er et lille ambitiøst team i en organisation i rivende udvikling. Siden nytår har Infomedia købt en virksomhed og gået ind på et nyt marked, så vi har (næsten altid) rygende travlt.
  • Derfor er Infomedia også et sted:
  • hvor der er højt til loftet og en flad struktur, hvor du har mulighed for at påvirke din egen hverdag.
  • der giver dig masser af ansvar (men også sparring), så du kan drive Infomedias content marketing.
  • hvor der ikke er langt fra idé til handling.
  • med mange forskellige fagligheder og eksperter, og du vil opleve alt fra menneskelige leksikoner (de ved jo alt, hvad der er sket i medierne de sidste mange år!) til benhårde sælgere, skarpe social media-guruer og tech-eksperter.
  • Hvor alle løfter i flok for at nå Infomedias målsætninger.
  • hvor vi brænder for kommunikation og medier.

Du er muligvis vores nye kollega, hvis du kan sige ja til følgende:

  • Du har en kandidat eller minimum en bachelor og et par års erfaring inden for kommunikation og/eller marketing.
  • Du kan skrive både til længere blog posts, men også når der max er 280 tegn til Twitter.
  • Content skal produceres på dansk, svensk og engelsk, så mens vi arbejder med en svensk copywriter/oversætter, der kan hjælpe dig, hvis svensk ikke er din spidskompetence, så forventer vi at du skriver godt på både dansk og engelsk.
  • Du har en smule sans for det visuelle i en historie, og hvordan du bedst præsenterer den på digitale kanaler.
  • Du trives i et mindre team, hvor du også skal give sparring på en salgspræsentation, afholde events og løse skøre opgaver, såsom at designe en pap-klaphat.
  • Du er okay med, at der lander ad hoc-opgaver på dit bord i sidste øjeblik, og kaster dig ud i at løfte opgaven.
  • Kendskab til Hootsuite, Talkwalker og Brandwatch fra tidligere job er et plus hvis ikke, så skal vi nok lære dig det.

Periode
Vikariatet er en fuldtidsstilling. For at sikre, at du kommer bedst muligt i gang hos Infomedia, søger vi en kandidat, der kan starte 1. oktober 2018, så har du tid til at blive sat ind i opgaverne af vores nuværende Content Manager, inden hun går på barsel. Vikariatet løber til 30. juni 2019 med mulighed for forlængelse.

 
Og hvem er Infomedia så?
I Infomedia tror vi på, at kommunikation ændrer verden.

Hvad end det er vores kunders forretning eller et præsidentvalg, så er kommunikation en afgørende faktor for, om man opnår succes eller fiasko. I Infomedia arbejder vi på at omsætte kommunikationen i det komplekse mediebillede af traditionelle og sociale medier til brugbar viden for vores kunder. Viden de kan bruge til at prioritere og træffe forretningskritiske beslutninger, der styrker deres brand og deres bundlinje.

Vi er et media intelligence-hus, der er markedsledende inden for medieovervågning, medieanalyse og social media management i Danmark. Vi følger nyhedernes puls, overvåger sociale medier og leverer indsigt til vores kunder 24/7 365 dage om året.

Vi har eksperter inden for alt fra medieovervågning, social media-analyser og it-udvikling, og en vigtig del af os omkring 60 er studerende. Kombinationen af erfarne specialister og unge kolleger med et frisk syn på virkeligheden gør ikke alene Infomedia til en unik arbejdsplads, men er også helt afgørende for vores kultur og vores DNA.

Ansøgningsfrist
Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning og CV, til Thea Jepsen på tje@infomedia.dk senest den 10. august.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Tine Duelund Schou, Head of Marketing & Communications, på tine.d.schou@infomedia.dk.

Samtalerne vil blive holdt i uge 33 og 34.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Kontakt person
Tine Duelund Schou
Pilestræde 58, 3.
1112 København K
Danmark
3298368812018-06-22T16:10:01.100Infomedia søger Content Manager (Barselvikariat)

Infomedia søger en Content Manager til et barselsvikariat, og leder derfor efter en ny kollega der har en skarp pen til at drive Infomedias arbejde med content marketing, employee advocacy og thought leadership. Du skal kunne skære og fortælle en historie, du har sans for den visuelle vinkel på din historie, og du lever en stor del af dit liv på digitale kanaler og derudover er du klar til at kaste dig ud i det, uanset hvilken opgave der lander på dit bord.

Hvis du er vores nye Content Manager, skal du ikke bare producere indhold til sociale medier, nyhedsbrev og blog. Du er også dine kollegaers vigtigste sparringspartner i forhold til deres digitale tilstedeværelse og social selling arbejde.

Alt det sjove, du kommer til at lave:

  • Du skal planlægge og udvikle indhold til Infomedias corporate kanaler, herunder sociale medier, nyhedsbrev og blog.
  • Du lytter til, hvad der foregår på sociale medier, og er klar ved tasterne hvis du finder en agenda vi skal involvere os i.
  • Du tager dig af henvendelser på de sociale kanaler, og kan se hvornår du kan genbruge andres indhold på vores egne kanaler.
  • Du skal udarbejde og sparre om indhold til dine kollegaers sociale kanaler, der matcher deres interesseområde og faglighed.
  • Du kan drive vores thought leader-program og motivere vores thought leaders til selv at udarbejde indhold (evt. i samarbejde med dig).

Vi er en ret fed arbejdsplads se selv:

  • Vi er et lille ambitiøst team i en organisation i rivende udvikling. Siden nytår har Infomedia købt en virksomhed og gået ind på et nyt marked, så vi har (næsten altid) rygende travlt.
  • Derfor er Infomedia også et sted:
  • hvor der er højt til loftet og en flad struktur, hvor du har mulighed for at påvirke din egen hverdag.
  • der giver dig masser af ansvar (men også sparring), så du kan drive Infomedias content marketing.
  • hvor der ikke er langt fra idé til handling.
  • med mange forskellige fagligheder og eksperter, og du vil opleve alt fra menneskelige leksikoner (de ved jo alt, hvad der er sket i medierne de sidste mange år!) til benhårde sælgere, skarpe social media-guruer og tech-eksperter.
  • Hvor alle løfter i flok for at nå Infomedias målsætninger.
  • hvor vi brænder for kommunikation og medier.

Du er muligvis vores nye kollega, hvis du kan sige ja til følgende:

  • Du har en kandidat eller minimum en bachelor og et par års erfaring inden for kommunikation og/eller marketing.
  • Du kan skrive både til længere blog posts, men også når der max er 280 tegn til Twitter.
  • Content skal produceres på dansk, svensk og engelsk, så mens vi arbejder med en svensk copywriter/oversætter, der kan hjælpe dig, hvis svensk ikke er din spidskompetence, så forventer vi at du skriver godt på både dansk og engelsk.
  • Du har en smule sans for det visuelle i en historie, og hvordan du bedst præsenterer den på digitale kanaler.
  • Du trives i et mindre team, hvor du også skal give sparring på en salgspræsentation, afholde events og løse skøre opgaver, såsom at designe en pap-klaphat.
  • Du er okay med, at der lander ad hoc-opgaver på dit bord i sidste øjeblik, og kaster dig ud i at løfte opgaven.
  • Kendskab til Hootsuite, Talkwalker og Brandwatch fra tidligere job er et plus hvis ikke, så skal vi nok lære dig det.

Periode
Vikariatet er en fuldtidsstilling. For at sikre, at du kommer bedst muligt i gang hos Infomedia, søger vi en kandidat, der kan starte 1. oktober 2018, så har du tid til at blive sat ind i opgaverne af vores nuværende Content Manager, inden hun går på barsel. Vikariatet løber til 30. juni 2019 med mulighed for forlængelse.

 
Og hvem er Infomedia så?
I Infomedia tror vi på, at kommunikation ændrer verden.

Hvad end det er vores kunders forretning eller et præsidentvalg, så er kommunikation en afgørende faktor for, om man opnår succes eller fiasko. I Infomedia arbejder vi på at omsætte kommunikationen i det komplekse mediebillede af traditionelle og sociale medier til brugbar viden for vores kunder. Viden de kan bruge til at prioritere og træffe forretningskritiske beslutninger, der styrker deres brand og deres bundlinje.

Vi er et media intelligence-hus, der er markedsledende inden for medieovervågning, medieanalyse og social media management i Danmark. Vi følger nyhedernes puls, overvåger sociale medier og leverer indsigt til vores kunder 24/7 365 dage om året.

Vi har eksperter inden for alt fra medieovervågning, social media-analyser og it-udvikling, og en vigtig del af os omkring 60 er studerende. Kombinationen af erfarne specialister og unge kolleger med et frisk syn på virkeligheden gør ikke alene Infomedia til en unik arbejdsplads, men er også helt afgørende for vores kultur og vores DNA.

Ansøgningsfrist
Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning og CV, til Thea Jepsen på tje@infomedia.dk senest den 10. august.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Tine Duelund Schou, Head of Marketing & Communications, på tine.d.schou@infomedia.dk.

Samtalerne vil blive holdt i uge 33 og 34.

Infomedia søger en Content Manager til et barselsvikariat, og leder derfor efter en ny kollega der har en skarp pen til at drive Infomedias arbejde med content marketing, employee advocacy og thought leadership. Du skal kunne skære og fortælle en historie, du har sans for den visuelle vinkel på din historie, og du lever en stor del af dit liv på digitale kanaler og derudover er du klar til at kaste dig ud i det, uanset hvilken opgave der lander på dit bord. Hvis du er vores nye Content Manager, skal du ikke bare producere indhold til sociale medier, nyhedsbrev og blog. Du er også dine kollegaers vigtigste sparringspartner i forhold til deres digitale tilstedeværelse og social selling arbejde. Alt det sjove, du kommer til at lave: Du skal planlægge og udvikle indhold til Infomedias corporate kanaler, herunder sociale medier, nyhedsbrev og blog. Du lytter til, hvad der foregår på sociale medier, og er klar ved tasterne hvis du finder en agenda vi skal involvere os i. Du tager dig af henvendelser på de sociale kanaler, og kan se hvornår du kan genbruge andres indhold på vores egne kanaler. Du skal udarbejde og sparre om indhold til dine kollegaers sociale kanaler, der matcher deres interesseområde og faglighed. Du kan drive vores thought leader-program og motivere vores thought leaders til selv at udarbejde indhold (evt. i samarbejde med dig). Vi er en ret fed arbejdsplads se selv: Vi er et lille ambitiøst team i en organisation i rivende udvikling. Siden nytår har Infomedia købt en virksomhed og gået ind på et nyt marked, så vi har (næsten altid) rygende travlt. Derfor er Infomedia også et sted: hvor der er højt til loftet og en flad struktur, hvor du har mulighed for at påvirke din egen hverdag. der giver dig masser af ansvar (men også sparring), så du kan drive Infomedias content marketing. hvor der ikke er langt fra idé til handling. med mange forskellige fagligheder og eksperter, og du vil opleve alt fra menneskelige leksikoner (de ved jo alt, hvad der er sket i medierne de sidste mange år!) til benhårde sælgere, skarpe social media-guruer og tech-eksperter. Hvor alle løfter i flok for at nå Infomedias målsætninger. hvor vi brænder for kommunikation og medier. Du er muligvis vores nye kollega, hvis du kan sige ja til følgende: Du har en kandidat eller minimum en bachelor og et par års erfaring inden for kommunikation og eller marketing. Du kan skrive både til længere blog posts, men også når der max er 280 tegn til Twitter. Content skal produceres på dansk, svensk og engelsk, så mens vi arbejder med en svensk copywriter oversætter, der kan hjælpe dig, hvis svensk ikke er din spidskompetence, så forventer vi at du skriver godt på både dansk og engelsk. Du har en smule sans for det visuelle i en historie, og hvordan du bedst præsenterer den på digitale kanaler. Du trives i et mindre team, hvor du også skal give sparring på en salgspræsentation, afholde events og løse skøre opgaver, såsom at designe en pap-klaphat. Du er okay med, at der lander ad hoc-opgaver på dit bord i sidste øjeblik, og kaster dig ud i at løfte opgaven. Kendskab til Hootsuite, Talkwalker og Brandwatch fra tidligere job er et plus hvis ikke, så skal vi nok lære dig det. Periode Vikariatet er en fuldtidsstilling. For at sikre, at du kommer bedst muligt i gang hos Infomedia, søger vi en kandidat, der kan starte 1. oktober 2018, så har du tid til at blive sat ind i opgaverne af vores nuværende Content Manager, inden hun går på barsel. Vikariatet løber til 30. juni 2019 med mulighed for forlængelse. Og hvem er Infomedia så? I Infomedia tror vi på, at kommunikation ændrer verden. Hvad end det er vores kunders forretning eller et præsidentvalg, så er kommunikation en afgørende faktor for, om man opnår succes eller fiasko. I Infomedia arbejder vi på at omsætte kommunikationen i det komplekse mediebillede af traditionelle og sociale medier til brugbar viden for vores kunder. Viden de kan bruge til at prioritere og træffe forretningskritiske beslutninger, der styrker deres brand og deres bundlinje. Vi er et media intelligence-hus, der er markedsledende inden for medieovervågning, medieanalyse og social media management i Danmark. Vi følger nyhedernes puls, overvåger sociale medier og leverer indsigt til vores kunder 24 7 365 dage om året. Vi har eksperter inden for alt fra medieovervågning, social media-analyser og it-udvikling, og en vigtig del af os omkring 60 er studerende. Kombinationen af erfarne specialister og unge kolleger med et frisk syn på virkeligheden gør ikke alene Infomedia til en unik arbejdsplads, men er også helt afgørende for vores kultur og vores DNA. Ansøgningsfrist Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning og CV, til Thea Jepsen på tje@infomedia.dk senest den 10. august. Spørgsmål til stillingen kan rettes til Tine Duelund Schou, Head of Marketing & Communications, på tine.d.schou@infomedia.dk. Samtalerne vil blive holdt i uge 33 og 34.1010000000000aDK_MFDKDanmark228DKK2018-08-10T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn2901505Infomedia10Pilestræde 58, 3.1112København KDKDanmarkDKDanmark2901505_logo_large.pngwww.infomedia.dk/2901505_logo_small.png155.6819113012.57824370Tine DuelundSchou
Pilestræde 58, 3.
1112tje@infomedia.dkKøbenhavn KDKDanmarkDKDanmark
5Vikar/barsel8Fuldtid122-06-201810-08-201822-06-201810-08-20181Dansk3Læse/ tale2Engelsk3Læse/ tale10Svensk2Læse114000150Strategi4EkspertMarketing114962075Kommunikationsstrategi4EkspertMarketing114962082Mediestrategi4EkspertMarketing114962821Kreativ skrivekunst4EkspertKunst, kultur og sport114963223Content Management4EkspertIT114968089Digitale medier, marketing4EkspertMarketing114968297Digital kommunikation4EkspertMedia114968325Sociale medier4EkspertMarketing934723Web Content Manager938785Content Creator214Marketing & kommunikation235Strategi245Forretningsudvikling578Digital Marketing899Content Management902Online Management903Sociale Medier914Kreativ produktion915Medieproduktion355805850Tine DuelundSchou
Pilestræde 58, 3.
1112Tine.D.Schou@infomedia.dk+45 26364307København KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
22-06-2018
Udløber:
10-08-2018
Kviknummer:
329836881
Jobtype:
Vikar/barsel
Fuldtid
Arbejdsområde:
Marketing & kommunikation,
Strategi,
Forretningsudvikling,
Digital Marketing,
Content Management,
Online Management,
Sociale Medier,
Kreativ produktion,
Medieproduktion
Stillingsbetegnelse:
Web Content Manager
Content Creator
Erfaringer - I højere grad:
Strategi,
Kommunikationsstrategi,
Mediestrategi,
Kreativ skrivekunst,
Content Management,
Digitale medier, marketing,
Digital kommunikation,
Sociale medier
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Engelsk Læse/ tale
Svensk Læse
Beliggenhed og ruter