-->
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
JP/Politikens Hus A/S

JP/Politikens Hus A/S

|
Østjylland
|
Indrykket 06-06-2018

JP/Politikens Hus søger Kommerciel Lead

JP/Politikens Hus søger kommerciel og kundeorienteret drivkraft til landsdækkende børneavis med kontor i Aarhus 

Efter sommerferien udgiver JP/Politikens Hus en printavis til børn i den primære målgruppe 9-12 år, men børn helt ned til 7 år skal kunne læse med. Konceptet er klar, men vi mangler holdet. Vi starter op som en helt ny redaktion og skal sidde i nye lokaler i Aarhus. 

Danmarks nye børneavis leder efter den helt rigtige kandidat til vores nye team. Vi er mediet på print til børn. Vi skal være banebrydende, men samtidig nede på jorden. Vi skal forstå, at vores målgruppe er digitalt indfødte, men alligevel ramme en nerve på print.  

Vi leder efter en ildsjæl og blæksprutte, som kan operere på mange niveauer, og som selv kaster sig over de små driftsopgaver samtidig med, at du tegner og udfører de større strategiske opgaver. Og så skal du være vild med børn, have en forståelse for, hvad der optager dem og deres forældre, så vi hele tiden får skabt den bedste salgs- og kundeoplevelse.


Du kommer til at referere til direktør og ansvarshavende chefredaktør, men vil have ansvaret for salg og marketing og salg. Du skal være med fra start og får en større snitflade af samarbejder med afdelinger i JP/Politikens Hus, hvorfor nogle enkelte rejsedage til København om måneden kan forventes. Øvrige møder foregår via Skype, mødetelefon eller videokald.  

Du vil i det daglige skulle sikre udførslen af projekter og driftsopgaver omkring Børneavisen, ligesom idégenerering og konceptudvikling altid vil være en del af dit arbejde. Du har øje for at se tendenser og sammenhænge i given information og med baggrund i disse igangsætte relevante aktiviteter, der kan øge trafik, salg og tilfredshed. Du har lyst til at igangsætte nye tiltag og forretningsmuligheder med udgangspunkt i strategien for Børneavisen. Herunder samarbejde og koordinering med Politikens udviklingsafdeling.  

Du har helt styr på alt, der vedrører analyse og test ift. kundeviden, besøgs- og trafikdata, som skal anvendes til intelligent videreudvikling af Børneavisen. Og så er du typen, der har styr på tingene, så du sikrer dokumentation på processer og retningslinjer.

Lidt mere om opgaverne 

Salgs- og kundeoplevelse 

  • Tage beslutninger vedr. købs- og serviceoplevelsen og sikre et højt niveau i løsningerne
  • Sikre, at det er enkelt at blive kunde hos Børneavisen indhold skal leveres målrettet til den enkelte kunde og produkter skal præsenteres enkelt
  • Sikre de fastlagte salgsmål gennem kontinuerlig optimering af tiltag og processer
  • Udvikling og fastlæggelse af produktportefølje.
  • Planlægning og koordinering med Børneavisens samarbejdspartner, leverandører mm. 

Marketing:  

  • Udarbejde marketing- og medieplaner herunder projekter, aktiviteter og opgaver samt eksekvering af diverse kampagner både i egne medier og eksterne herunder SoMe
  • Sikre klare KPIer for alle tiltag, herunder løbende evaluering
  • Ansvar for at drive nye og eksisterende marketingaktiviteter med afsæt i strategien for Børneavisen 

Kompetencer: 

  • Du har erfaring med abonnementsforretninger (salg og service)
  • Du har et stærkt salgsdrive og har indsigt i kundeadfærd
  • Du er kundeorienteret - kan se udfordringer fra et kundemæssigt perspektiv, og inddrager og anvender kundeadfærd og oplevelser systematisk i arbejdet og som handlingsgrundlag
  • Du har bred erfaring med markedsføring og kan også begå dig rimeligt i grafiske værktøjer og udføre de mere simple opgaver ad hoc
  • Du har gennemslagskraft, tager gerne ansvar og kan omsætte mål til handling
  • Du er fyldt med ideer. Også de vanvittige og skæve af slagsen og du finder løsninger og får ført tingene ud i livet
  • Du sætter en ære i at levere kvalitet til tiden og tager ansvar for opgaverne
  • Du er en team-player, der kommunikerer åbent og venligt med kollegaer
  • Du er er struktureret og kan drive projekter hele vejen fra idé til implementering. 

Sidste ansøgningsfrist er den 15. juni klokken 12.00, og samtaler vil blive afholdt i uge 25 eller 26. Du skal kunne tiltræde stillingen 1. august. Når samtalen er slut, vil du evt. skulle løse en opgave og kan evt. forvente en personlighedstest.  

Har du spørgsmål, kan du ringe til ansvarshavende chefredaktør og direktør Louise Abildgaard Grøn på 60 65 36 96


JP/Politikens Hus
er et af Danmarks førende medievirksomheder som skaber og formidler nyheder, debat og underholdning gennem trykte, digitale og mobile medier.

Børneavisen er først og fremmest en rigtig avis på 24 sider, sprængfyldt med spændende, sjovt og relevant indhold for de 9-12-årige skrevet i letforståeligt sprog og trykt på særligt godt papir. Men det er meget mere end det. Det er også et digitalt univers, der involverer børn, ambassadørskoler, børnejournalister m.m.

Børneavisens publicistiske mission er at bidrage til børns demokratiske og sociale dannelse, som ofte er under pres i takt med den stigende skærmtid."

Læs pressemeddelelsen om Børneavisen https://politiken.dk/incoming/static/6546322-Pressemeddelelse.pdf  




JP/Politikens Hus er en af Danmarks førende medievirksomheder. Med Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken udgiver virksomheden en række af danskernes foretrukne nyhedsmedier på tryk, web og mobil. Koncernen står også bag JP/Politikens Forlag og Politikens Lokalaviser, som udgiver cirka 75 lokale ugeaviser i Danmark og Sverige. JP/Politikens Hus beskæftiger 2.400 ansatte og havde i 2016 en omsætning på 3 mia. kr.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Louise Abildgaard Grøn
Grøndalsvej 3
8260 Viby
Danmark
Tlf:
60 65 36 96
3298269662018-06-06T19:27:11.270JP/Politikens Hus søger Kommerciel Lead

JP/Politikens Hus søger kommerciel og kundeorienteret drivkraft til landsdækkende børneavis med kontor i Aarhus 

Efter sommerferien udgiver JP/Politikens Hus en printavis til børn i den primære målgruppe 9-12 år, men børn helt ned til 7 år skal kunne læse med. Konceptet er klar, men vi mangler holdet. Vi starter op som en helt ny redaktion og skal sidde i nye lokaler i Aarhus. 

Danmarks nye børneavis leder efter den helt rigtige kandidat til vores nye team. Vi er mediet på print til børn. Vi skal være banebrydende, men samtidig nede på jorden. Vi skal forstå, at vores målgruppe er digitalt indfødte, men alligevel ramme en nerve på print.  

Vi leder efter en ildsjæl og blæksprutte, som kan operere på mange niveauer, og som selv kaster sig over de små driftsopgaver samtidig med, at du tegner og udfører de større strategiske opgaver. Og så skal du være vild med børn, have en forståelse for, hvad der optager dem og deres forældre, så vi hele tiden får skabt den bedste salgs- og kundeoplevelse.


Du kommer til at referere til direktør og ansvarshavende chefredaktør, men vil have ansvaret for salg og marketing og salg. Du skal være med fra start og får en større snitflade af samarbejder med afdelinger i JP/Politikens Hus, hvorfor nogle enkelte rejsedage til København om måneden kan forventes. Øvrige møder foregår via Skype, mødetelefon eller videokald.  

Du vil i det daglige skulle sikre udførslen af projekter og driftsopgaver omkring Børneavisen, ligesom idégenerering og konceptudvikling altid vil være en del af dit arbejde. Du har øje for at se tendenser og sammenhænge i given information og med baggrund i disse igangsætte relevante aktiviteter, der kan øge trafik, salg og tilfredshed. Du har lyst til at igangsætte nye tiltag og forretningsmuligheder med udgangspunkt i strategien for Børneavisen. Herunder samarbejde og koordinering med Politikens udviklingsafdeling.  

Du har helt styr på alt, der vedrører analyse og test ift. kundeviden, besøgs- og trafikdata, som skal anvendes til intelligent videreudvikling af Børneavisen. Og så er du typen, der har styr på tingene, så du sikrer dokumentation på processer og retningslinjer.

Lidt mere om opgaverne 

Salgs- og kundeoplevelse 

  • Tage beslutninger vedr. købs- og serviceoplevelsen og sikre et højt niveau i løsningerne
  • Sikre, at det er enkelt at blive kunde hos Børneavisen indhold skal leveres målrettet til den enkelte kunde og produkter skal præsenteres enkelt
  • Sikre de fastlagte salgsmål gennem kontinuerlig optimering af tiltag og processer
  • Udvikling og fastlæggelse af produktportefølje.
  • Planlægning og koordinering med Børneavisens samarbejdspartner, leverandører mm. 

Marketing:  

  • Udarbejde marketing- og medieplaner herunder projekter, aktiviteter og opgaver samt eksekvering af diverse kampagner både i egne medier og eksterne herunder SoMe
  • Sikre klare KPIer for alle tiltag, herunder løbende evaluering
  • Ansvar for at drive nye og eksisterende marketingaktiviteter med afsæt i strategien for Børneavisen 

Kompetencer: 

  • Du har erfaring med abonnementsforretninger (salg og service)
  • Du har et stærkt salgsdrive og har indsigt i kundeadfærd
  • Du er kundeorienteret - kan se udfordringer fra et kundemæssigt perspektiv, og inddrager og anvender kundeadfærd og oplevelser systematisk i arbejdet og som handlingsgrundlag
  • Du har bred erfaring med markedsføring og kan også begå dig rimeligt i grafiske værktøjer og udføre de mere simple opgaver ad hoc
  • Du har gennemslagskraft, tager gerne ansvar og kan omsætte mål til handling
  • Du er fyldt med ideer. Også de vanvittige og skæve af slagsen og du finder løsninger og får ført tingene ud i livet
  • Du sætter en ære i at levere kvalitet til tiden og tager ansvar for opgaverne
  • Du er en team-player, der kommunikerer åbent og venligt med kollegaer
  • Du er er struktureret og kan drive projekter hele vejen fra idé til implementering. 

Sidste ansøgningsfrist er den 15. juni klokken 12.00, og samtaler vil blive afholdt i uge 25 eller 26. Du skal kunne tiltræde stillingen 1. august. Når samtalen er slut, vil du evt. skulle løse en opgave og kan evt. forvente en personlighedstest.  

Har du spørgsmål, kan du ringe til ansvarshavende chefredaktør og direktør Louise Abildgaard Grøn på 60 65 36 96


JP/Politikens Hus
er et af Danmarks førende medievirksomheder som skaber og formidler nyheder, debat og underholdning gennem trykte, digitale og mobile medier.

Børneavisen er først og fremmest en rigtig avis på 24 sider, sprængfyldt med spændende, sjovt og relevant indhold for de 9-12-årige skrevet i letforståeligt sprog og trykt på særligt godt papir. Men det er meget mere end det. Det er også et digitalt univers, der involverer børn, ambassadørskoler, børnejournalister m.m.

Børneavisens publicistiske mission er at bidrage til børns demokratiske og sociale dannelse, som ofte er under pres i takt med den stigende skærmtid."

Læs pressemeddelelsen om Børneavisen https://politiken.dk/incoming/static/6546322-Pressemeddelelse.pdf  

2018-06-16T02:00:26.083 JP Politikens Hus søger kommerciel og kundeorienteret drivkraft til landsdækkende børneavis med kontor i Aarhus Efter sommerferien udgiver JP Politikens Hus en printavis til børn i den primære målgruppe 9-12 år, men børn helt ned til 7 år skal kunne læse med. Konceptet er klar, men vi mangler holdet. Vi starter op som en helt ny redaktion og skal sidde i nye lokaler i Aarhus. Danmarks nye børneavis leder efter den helt rigtige kandidat til vores nye team. Vi er mediet på print til børn. Vi skal være banebrydende, men samtidig nede på jorden. Vi skal forstå, at vores målgruppe er digitalt indfødte, men alligevel ramme en nerve på print. Vi leder efter en ildsjæl og blæksprutte, som kan operere på mange niveauer, og som selv kaster sig over de små driftsopgaver samtidig med, at du tegner og udfører de større strategiske opgaver. Og så skal du være vild med børn, have en forståelse for, hvad der optager dem og deres forældre, så vi hele tiden får skabt den bedste salgs- og kundeoplevelse. Du kommer til at referere til direktør og ansvarshavende chefredaktør, men vil have ansvaret for salg og marketing og salg. Du skal være med fra start og får en større snitflade af samarbejder med afdelinger i JP Politikens Hus, hvorfor nogle enkelte rejsedage til København om måneden kan forventes. Øvrige møder foregår via Skype, mødetelefon eller videokald. Du vil i det daglige skulle sikre udførslen af projekter og driftsopgaver omkring Børneavisen, ligesom idégenerering og konceptudvikling altid vil være en del af dit arbejde. Du har øje for at se tendenser og sammenhænge i given information og med baggrund i disse igangsætte relevante aktiviteter, der kan øge trafik, salg og tilfredshed. Du har lyst til at igangsætte nye tiltag og forretningsmuligheder med udgangspunkt i strategien for Børneavisen. Herunder samarbejde og koordinering med Politikens udviklingsafdeling. Du har helt styr på alt, der vedrører analyse og test ift. kundeviden, besøgs- og trafikdata, som skal anvendes til intelligent videreudvikling af Børneavisen. Og så er du typen, der har styr på tingene, så du sikrer dokumentation på processer og retningslinjer. Lidt mere om opgaverne Salgs- og kundeoplevelse Tage beslutninger vedr. købs- og serviceoplevelsen og sikre et højt niveau i løsningerne Sikre, at det er enkelt at blive kunde hos Børneavisen indhold skal leveres målrettet til den enkelte kunde og produkter skal præsenteres enkelt Sikre de fastlagte salgsmål gennem kontinuerlig optimering af tiltag og processer Udvikling og fastlæggelse af produktportefølje. Planlægning og koordinering med Børneavisens samarbejdspartner, leverandører mm. Marketing: Udarbejde marketing- og medieplaner herunder projekter, aktiviteter og opgaver samt eksekvering af diverse kampagner både i egne medier og eksterne herunder SoMe Sikre klare KPIer for alle tiltag, herunder løbende evaluering Ansvar for at drive nye og eksisterende marketingaktiviteter med afsæt i strategien for Børneavisen Kompetencer: Du har erfaring med abonnementsforretninger (salg og service) Du har et stærkt salgsdrive og har indsigt i kundeadfærd Du er kundeorienteret - kan se udfordringer fra et kundemæssigt perspektiv, og inddrager og anvender kundeadfærd og oplevelser systematisk i arbejdet og som handlingsgrundlag Du har bred erfaring med markedsføring og kan også begå dig rimeligt i grafiske værktøjer og udføre de mere simple opgaver ad hoc Du har gennemslagskraft, tager gerne ansvar og kan omsætte mål til handling Du er fyldt med ideer. Også de vanvittige og skæve af slagsen og du finder løsninger og får ført tingene ud i livet Du sætter en ære i at levere kvalitet til tiden og tager ansvar for opgaverne Du er en team-player, der kommunikerer åbent og venligt med kollegaer Du er er struktureret og kan drive projekter hele vejen fra idé til implementering. Sidste ansøgningsfrist er den 15. juni klokken 12.00, og samtaler vil blive afholdt i uge 25 eller 26. Du skal kunne tiltræde stillingen 1. august. Når samtalen er slut, vil du evt. skulle løse en opgave og kan evt. forvente en personlighedstest. Har du spørgsmål, kan du ringe til ansvarshavende chefredaktør og direktør Louise Abildgaard Grøn på 60 65 36 96 JP Politikens Hus er et af Danmarks førende medievirksomheder som skaber og formidler nyheder, debat og underholdning gennem trykte, digitale og mobile medier. Børneavisen er først og fremmest en rigtig avis på 24 sider, sprængfyldt med spændende, sjovt og relevant indhold for de 9-12-årige skrevet i letforståeligt sprog og trykt på særligt godt papir. Men det er meget mere end det. Det er også et digitalt univers, der involverer børn, ambassadørskoler, børnejournalister m.m. Børneavisens publicistiske mission er at bidrage til børns demokratiske og sociale dannelse, som ofte er under pres i takt med den stigende skærmtid. Læs pressemeddelelsen om Børneavisen https: politiken.dk incoming static 6546322-Pressemeddelelse.pdf1010000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2018-06-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=333&ProjectId=181596&MediaId=50EuropaDanmarkJyllandØstjylland1955869JP/Politikens Hus A/S10JP/Politikens Hus er en af Danmarks førende medievirksomheder. Med Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken udgiver virksomheden en række af danskernes foretrukne nyhedsmedier på tryk, web og mobil. Koncernen står også bag JP/Politikens Forlag og Politikens Lokalaviser, som udgiver cirka 75 lokale ugeaviser i Danmark og Sverige. JP/Politikens Hus beskæftiger 2.400 ansatte og havde i 2016 en omsætning på 3 mia. kr.
JP/Politikens Hus er en af Danmarks førende medievirksomheder. Med Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken udgiver virksomheden en række af danskernes foretrukne nyhedsmedier på tryk, web og mobil. Koncernen står også bag JP/Politikens Forlag og Politikens Lokalaviser, som udgiver cirka 75 lokale ugeaviser i Danmark og Sverige. JP/Politikens Hus beskæftiger 2.400 ansatte og havde i 2016 en omsætning på 3 mia. kr.
Rådhuspladsen 371785København VDKDanmarkDKDanmark1955869_logo_large.jpgwww.jppol.dk1955869_logo_small.jpg155.6769309012.56837660
Louise AbildgaardGrøn
Grøndalsvej 3
826060 65 36 96VibyDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid106-06-201815-06-201806-06-201815-06-20181Dansk3Læse/ tale114000150Strategi4EkspertMarketing114940205Forretningsudvikling4EkspertLedelse114962977Salgsstrategi4EkspertSalg114963114Kampagne4EkspertMarketing114964033Projektkoordinering, marketing4EkspertMarketing114968325Sociale medier4EkspertMarketing114968879Kundeanalyse4EkspertSalg114968880Kundeforståelse4EkspertSalg933364Marketing Manager937437Forretningsudvikler, salg214Marketing & kommunikation235Strategi245Forretningsudvikling579Kontakt & Kunde relationer895Marketing & projektledelse899Content Management903Sociale Medier909Salg & projektledelse914Kreativ produktion348934124AnnesofieBlaabjerg
Rådhuspladsen 37
1785Annesofie.Blaabjerg@jppol.dk3347 2633København VDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
06-06-2018
Udløber:
15-06-2018
Kviknummer:
329826966
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Marketing & kommunikation,
Strategi,
Forretningsudvikling,
Kontakt & Kunde relationer,
Marketing & projektledelse,
Content Management,
Sociale Medier,
Salg & projektledelse,
Kreativ produktion
Stillingsbetegnelse:
Marketing Manager
Forretningsudvikler, salg
Erfaringer - I højere grad:
Strategi,
Forretningsudvikling,
Salgsstrategi,
Kampagne,
Projektkoordinering, marketing,
Sociale medier,
Kundeanalyse,
Kundeforståelse
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed og ruter