Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Jyllands-Posten

Jyllands-Posten

|
Midtjylland
|
Indrykket 19-12-2017

Jyllands-Posten søger Digital Marketing-konsulent

Er du kreativ, og brænder du for god kommunikation? Har du erfaring og dokumenterede resultater med vellykkede digitale kampagner? Vil du være med til at videreudvikle Jyllands-Postens markedsføringsindsats på sociale medier med ansvar for et stort SoMe-budget?

Lige nu søger vi en digital marketing-konsulent med fokus på sociale medier til vores afdeling for marketing og digitalt salg i Aarhus.

Du bliver en del af et dynamisk team med et stærkt strategisk og kreativt fundament og med en stor kontaktflade både internt og eksternt. Du kommer til at varetage alle kommercielle SoMe-aktiviteter i et afvekslende og interessant job med masser af spændende udfordringer. Stillingen har primært et kommercielt fokus, mens det indholdsmæssige hovedsageligt varetages af redaktionen.

Dine primære opgaver:  

  • Udvikling og eksekvering af Facebook-annonceringsstrategier herunder at kombinere remarketing og audiences med opslag, bannere og lead ads, der konverterer.  
  • Opsætning og optimering af Facebook-kampagner, der har til formål at generere leads, permissions salg eller engagement. 
  • Opsætning og optimering af Google AdWords-kampagner. 
  • Løbende udarbejdelse af annoncetekster. 
  • Rapportering af resultater. 
  • Rådgive og supportere dine kollegaer i marketing og digitalt salg. 
  • SoMe-sparringspartner i hele forretningen. 
  • Holde dig ajour med udviklingen på de sociale kanaler. 

Du får også mulighed for at arbejde med planlægning af digitale kampagner, opbygning af kunderejser og opsætte automatiserede marketingflows baseret på brugeradfærd i samarbejde med dine kollegaer i marketing.

Din profil: 

  • Du har solid erfaring med og indgående kendskab til Power Editor og Google Adwords. 
  • To-tre års erfaring med digital markedsføring med vægt på Facebook. 
  • Erfaring med SEM. 
  • Du har erfaring med SoMe som understøttelse af marketingkampagner inden for b2b og b2c. 
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med Google Tag Manager, Google Analytics og Linkedin-annoncering, men det er ikke et krav. 

Hvem er vi?

Du bliver en del af marketing og digitalt salg i Jyllands-Posten, som har ansvaret for at udvikle og drive marketingkampagner og salgsfremmende aktiviteter. Vi er en blandet folk af projektledere, grafikere og digitale salgsspecialister med en uformel og afslappet tone, hvor der er højt til loftet.
Stillingen er fysisk placeret i Viby J.

Ansøgning:

Ansøgningsfristen er d. 25. januar. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Vær venligst opmærksom på, at vi behandler ansøgningerne løbende, og at vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige.

Spørgsmål?


Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte chef for marketing og digital salg, Signe Møller Roholt, på 2019 4070. 




JP/Politikens Hus er en af Danmarks førende medievirksomheder. Med Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken udgiver virksomheden en række af danskernes foretrukne nyhedsmedier på tryk, web og mobil. Koncernen står også bag JP/Politikens Forlag og Politikens Lokalaviser, som udgiver cirka 75 lokale ugeaviser i Danmark og Sverige. JP/Politikens Hus beskæftiger 2.400 ansatte og havde i 2016 en omsætning på 3 mia. kr.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontakt person
Signe Møller Roholt
Grøndalsvej 3
8260 Viby J
Danmark
3297289202017-12-19T14:05:26.520Jyllands-Posten søger Digital Marketing-konsulent

Er du kreativ, og brænder du for god kommunikation? Har du erfaring og dokumenterede resultater med vellykkede digitale kampagner? Vil du være med til at videreudvikle Jyllands-Postens markedsføringsindsats på sociale medier med ansvar for et stort SoMe-budget?

Lige nu søger vi en digital marketing-konsulent med fokus på sociale medier til vores afdeling for marketing og digitalt salg i Aarhus.

Du bliver en del af et dynamisk team med et stærkt strategisk og kreativt fundament og med en stor kontaktflade både internt og eksternt. Du kommer til at varetage alle kommercielle SoMe-aktiviteter i et afvekslende og interessant job med masser af spændende udfordringer. Stillingen har primært et kommercielt fokus, mens det indholdsmæssige hovedsageligt varetages af redaktionen.

Dine primære opgaver:  

  • Udvikling og eksekvering af Facebook-annonceringsstrategier herunder at kombinere remarketing og audiences med opslag, bannere og lead ads, der konverterer.  
  • Opsætning og optimering af Facebook-kampagner, der har til formål at generere leads, permissions salg eller engagement. 
  • Opsætning og optimering af Google AdWords-kampagner. 
  • Løbende udarbejdelse af annoncetekster. 
  • Rapportering af resultater. 
  • Rådgive og supportere dine kollegaer i marketing og digitalt salg. 
  • SoMe-sparringspartner i hele forretningen. 
  • Holde dig ajour med udviklingen på de sociale kanaler. 

Du får også mulighed for at arbejde med planlægning af digitale kampagner, opbygning af kunderejser og opsætte automatiserede marketingflows baseret på brugeradfærd i samarbejde med dine kollegaer i marketing.

Din profil: 

  • Du har solid erfaring med og indgående kendskab til Power Editor og Google Adwords. 
  • To-tre års erfaring med digital markedsføring med vægt på Facebook. 
  • Erfaring med SEM. 
  • Du har erfaring med SoMe som understøttelse af marketingkampagner inden for b2b og b2c. 
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med Google Tag Manager, Google Analytics og Linkedin-annoncering, men det er ikke et krav. 

Hvem er vi?

Du bliver en del af marketing og digitalt salg i Jyllands-Posten, som har ansvaret for at udvikle og drive marketingkampagner og salgsfremmende aktiviteter. Vi er en blandet folk af projektledere, grafikere og digitale salgsspecialister med en uformel og afslappet tone, hvor der er højt til loftet.
Stillingen er fysisk placeret i Viby J.

Ansøgning:

Ansøgningsfristen er d. 25. januar. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Vær venligst opmærksom på, at vi behandler ansøgningerne løbende, og at vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige.

Spørgsmål?


Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte chef for marketing og digital salg, Signe Møller Roholt, på 2019 4070. 

2018-01-19T02:00:27.857 Er du kreativ, og brænder du for god kommunikation? Har du erfaring og dokumenterede resultater med vellykkede digitale kampagner? Vil du være med til at videreudvikle Jyllands-Postens markedsføringsindsats på sociale medier med ansvar for et stort SoMe-budget? Lige nu søger vi en digital marketing-konsulent med fokus på sociale medier til vores afdeling for marketing og digitalt salg i Aarhus. Du bliver en del af et dynamisk team med et stærkt strategisk og kreativt fundament og med en stor kontaktflade både internt og eksternt. Du kommer til at varetage alle kommercielle SoMe-aktiviteter i et afvekslende og interessant job med masser af spændende udfordringer. Stillingen har primært et kommercielt fokus, mens det indholdsmæssige hovedsageligt varetages af redaktionen. Dine primære opgaver: Udvikling og eksekvering af Facebook-annonceringsstrategier herunder at kombinere remarketing og audiences med opslag, bannere og lead ads, der konverterer. Opsætning og optimering af Facebook-kampagner, der har til formål at generere leads, permissions salg eller engagement. Opsætning og optimering af Google AdWords-kampagner. Løbende udarbejdelse af annoncetekster. Rapportering af resultater. Rådgive og supportere dine kollegaer i marketing og digitalt salg. SoMe-sparringspartner i hele forretningen. Holde dig ajour med udviklingen på de sociale kanaler. Du får også mulighed for at arbejde med planlægning af digitale kampagner, opbygning af kunderejser og opsætte automatiserede marketingflows baseret på brugeradfærd i samarbejde med dine kollegaer i marketing. Din profil: Du har solid erfaring med og indgående kendskab til Power Editor og Google Adwords. To-tre års erfaring med digital markedsføring med vægt på Facebook. Erfaring med SEM. Du har erfaring med SoMe som understøttelse af marketingkampagner inden for b2b og b2c. Det er en fordel, hvis du har erfaring med Google Tag Manager, Google Analytics og Linkedin-annoncering, men det er ikke et krav. Hvem er vi? Du bliver en del af marketing og digitalt salg i Jyllands-Posten, som har ansvaret for at udvikle og drive marketingkampagner og salgsfremmende aktiviteter. Vi er en blandet folk af projektledere, grafikere og digitale salgsspecialister med en uformel og afslappet tone, hvor der er højt til loftet. Stillingen er fysisk placeret i Viby J. Ansøgning: Ansøgningsfristen er d. 25. januar. Tiltrædelse hurtigst muligt. Vær venligst opmærksom på, at vi behandler ansøgningerne løbende, og at vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige. Spørgsmål? Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte chef for marketing og digital salg, Signe Møller Roholt, på 2019 4070.1010000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2018-01-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=333&ProjectId=181523&MediaId=50EuropaDanmarkJyllandMidtjylland2721440Jyllands-Posten10JP/Politikens Hus er en af Danmarks førende medievirksomheder. Med Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken udgiver virksomheden en række af danskernes foretrukne nyhedsmedier på tryk, web og mobil. Koncernen står også bag JP/Politikens Forlag og Politikens Lokalaviser, som udgiver cirka 75 lokale ugeaviser i Danmark og Sverige. JP/Politikens Hus beskæftiger 2.400 ansatte og havde i 2016 en omsætning på 3 mia. kr.JP/Politikens Hus er en af Danmarks førende medievirksomheder. Med Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken udgiver virksomheden en række af danskernes foretrukne nyhedsmedier på tryk, web og mobil. Koncernen står også bag JP/Politikens Forlag og Politikens Lokalaviser, som udgiver cirka 75 lokale ugeaviser i Danmark og Sverige. JP/Politikens Hus beskæftiger 2.400 ansatte og havde i 2016 en omsætning på 3 mia. kr.Grøndalsvej 38260Viby JDKDanmarkDKDanmark2721440_logo_large.gifwww.jyllands-posten.org2721440_logo_small.gif156.1228490010.14609400SigneMøller Roholt
Grøndalsvej 3
8260signe.roholt@jp.dkViby JDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid119-12-201718-01-201819-12-201718-01-20181Dansk3Læse/ tale114964034Marketingkampagner4EkspertMarketing114968008Search Engine Marketing (SEM)4EkspertIT114968165Google AdWords4EkspertMarketing114968166Sociale medier, marketing4EkspertMarketing114968297Digital kommunikation4EkspertMedia241918Marketingkonsulent938798Digital konsulent214Marketing & kommunikation578Digital Marketing901Web Management902Online Management903Sociale Medier905Adwords/SEO/SEM351824743SigneMøller Roholt
Grøndalsvej 3
8260signe.roholt@jp.dk2019 4070Viby JDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
19-12-2017
Udløber:
18-01-2018
Kviknummer:
329728920
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Marketing & kommunikation,
Digital Marketing,
Web Management,
Online Management,
Sociale Medier,
Adwords/SEO/SEM
Stillingsbetegnelse:
Marketingkonsulent
Digital konsulent
Erfaringer - I højere grad:
Marketingkampagner,
Search Engine Marketing (SEM),
Google AdWords,
Sociale medier, marketing,
Digital kommunikation
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed og ruter