-->
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Jyllands-Posten

Jyllands-Posten

|
Midtjylland
|
Indrykket 19-12-2017

Jyllands-Posten søger Digital Marketing Specialist

Brænder du for at skabe og eksekvere relevant 1:1 omnichannel-kundekommunikation og anvende kundedata som løftestang til at styrke Jyllands-Postens marketingindsats?

Jyllands-Posten søger en digital marketing specialist, der skal bringe vores digitale markedsføring videre til næste niveau med særligt fokus på marketing automation og opbygning af optimale digitale kunderejser.

Du får et strategisk og taktisk ansvar for at bygge og optimere Jyllands-Postens kunderejser og spiller dermed en bærende rolle i at sikre, at Jyllands-Postens e-mailkampagner og automatiserede flows er effektive og understøtter akkvisition, engagement og fastholdelse.

Du er garant for at sikre det rette indhold til den rette målgruppe på det rette tidspunkt og brænder i det hele taget for god og effektiv kundekommunikation.

Primære opgaver:

  • Opbygning og optimering af kunderejser på tværs af digitale kanaler 
  • Opsætning af kampagner samt flows/triggers i Salesforce Marketing Cloud (SFMC) 
  • Udvikling af setup i SFMC, herunder specifikationer på data mv. 
  • Afrapportering på kampagner og aktiviteter 
  • Kampagner til indhentning af permissions 
  • Sikring af korrekt indhentning og brug af kommercielle permissions 
  • Vedligeholdelse af aktiviteter i automatiserede flows, herunder ordrebekræftelse, velkomstmails og andre mails 
  • Agere sparringspartner for kollegaer i marketing og resten af huset i forhold til kampagner og salgsfremmende aktiviteter 
  • Koordinering med eksterne leverandører og interne samarbejdspartnere. 

Ønsket erfaring: 

  • Du har praktisk erfaring med datadrevet marketing og er erfaren bruger af et marketing automation-system, gerne Salesforce Marketing Cloud. 
  • Du har erfaring med at bygge digitale, automatiserede kunderejser og sikre relevant kommunikation på de enkelte touchpoints. 
  • Du er vant til at drive marketingprojekter og samarbejde med leverandører og interne stakeholders. 
  • Du har erfaring med dialog marketing. 

Din profil:

Du har en videregående uddannelse, evt. i spændet mellem det kommercielle og it. Du har minimum tre års erfaring med e-commerce, herunder solid erfaring med opbygning af digitale kunderejser, der tager udgangspunkt i målgruppen.

Du har en god platformsforståelse og kan overskue og forstå, hvad der kræves af vores platforme, herunder abonnementssystemer, for at sikre samspil mellem disse og marketing automation-systemer.

Du sidder i dag på et bureau eller i en mellemstor til større virksomhed, hvor du har erfaring med marketing automation.

Som person er du drevet af at skabe resultater, der rykker. Du ved samtidig, at de bedste resultater skabes via godt samarbejde, og du trives derfor med at sparre og dele viden med kollegaer.

Du går metodisk til dine opgaver, og det er naturligt for dig at levere høj kvalitet til aftalt tid, og du har det nødvendige overblik og strukturen til at gøre det.

Du trives med mange sideløbende opgaver med stor forretningsmæssig betydning, besidder en naturlig gennemslagskraft, sikrer tydelig kommunikation og forventningsafstemning med dine kollegaer og leder omkring aftalte leverancer.

Hvem er vi?

Du bliver en del af marketing og digitalt salg i Jyllands-Posten, som har ansvaret for at udvikle og drive marketingkampagner og salgsfremmende aktiviteter. Vi er en blandet folk af projektledere, grafikere og digitale salgsspecialister med en uformel og afslappet tone, hvor der er højt til loftet.

Ansøgning:

Ansøgningsfristen er d. 25. januar. Tiltrædelse hurtigst muligt. Vær venligst opmærksom på, at vi behandler ansøgningerne løbende, og at vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige.

Spørgsmål?

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte chef for marketing og digital salg, Signe Møller Roholt, på 2019 4070.




JP/Politikens Hus er en af Danmarks førende medievirksomheder. Med Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken udgiver virksomheden en række af danskernes foretrukne nyhedsmedier på tryk, web og mobil. Koncernen står også bag JP/Politikens Forlag og Politikens Lokalaviser, som udgiver cirka 75 lokale ugeaviser i Danmark og Sverige. JP/Politikens Hus beskæftiger 2.400 ansatte og havde i 2016 en omsætning på 3 mia. kr.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Signe Møller Roholt
Grøndalsvej 3
8260 Viby J
Danmark
Tlf:
2019 4070
3297289222017-12-19T14:19:51.197Jyllands-Posten søger Digital Marketing Specialist

Brænder du for at skabe og eksekvere relevant 1:1 omnichannel-kundekommunikation og anvende kundedata som løftestang til at styrke Jyllands-Postens marketingindsats?

Jyllands-Posten søger en digital marketing specialist, der skal bringe vores digitale markedsføring videre til næste niveau med særligt fokus på marketing automation og opbygning af optimale digitale kunderejser.

Du får et strategisk og taktisk ansvar for at bygge og optimere Jyllands-Postens kunderejser og spiller dermed en bærende rolle i at sikre, at Jyllands-Postens e-mailkampagner og automatiserede flows er effektive og understøtter akkvisition, engagement og fastholdelse.

Du er garant for at sikre det rette indhold til den rette målgruppe på det rette tidspunkt og brænder i det hele taget for god og effektiv kundekommunikation.

Primære opgaver:

  • Opbygning og optimering af kunderejser på tværs af digitale kanaler 
  • Opsætning af kampagner samt flows/triggers i Salesforce Marketing Cloud (SFMC) 
  • Udvikling af setup i SFMC, herunder specifikationer på data mv. 
  • Afrapportering på kampagner og aktiviteter 
  • Kampagner til indhentning af permissions 
  • Sikring af korrekt indhentning og brug af kommercielle permissions 
  • Vedligeholdelse af aktiviteter i automatiserede flows, herunder ordrebekræftelse, velkomstmails og andre mails 
  • Agere sparringspartner for kollegaer i marketing og resten af huset i forhold til kampagner og salgsfremmende aktiviteter 
  • Koordinering med eksterne leverandører og interne samarbejdspartnere. 

Ønsket erfaring: 

  • Du har praktisk erfaring med datadrevet marketing og er erfaren bruger af et marketing automation-system, gerne Salesforce Marketing Cloud. 
  • Du har erfaring med at bygge digitale, automatiserede kunderejser og sikre relevant kommunikation på de enkelte touchpoints. 
  • Du er vant til at drive marketingprojekter og samarbejde med leverandører og interne stakeholders. 
  • Du har erfaring med dialog marketing. 

Din profil:

Du har en videregående uddannelse, evt. i spændet mellem det kommercielle og it. Du har minimum tre års erfaring med e-commerce, herunder solid erfaring med opbygning af digitale kunderejser, der tager udgangspunkt i målgruppen.

Du har en god platformsforståelse og kan overskue og forstå, hvad der kræves af vores platforme, herunder abonnementssystemer, for at sikre samspil mellem disse og marketing automation-systemer.

Du sidder i dag på et bureau eller i en mellemstor til større virksomhed, hvor du har erfaring med marketing automation.

Som person er du drevet af at skabe resultater, der rykker. Du ved samtidig, at de bedste resultater skabes via godt samarbejde, og du trives derfor med at sparre og dele viden med kollegaer.

Du går metodisk til dine opgaver, og det er naturligt for dig at levere høj kvalitet til aftalt tid, og du har det nødvendige overblik og strukturen til at gøre det.

Du trives med mange sideløbende opgaver med stor forretningsmæssig betydning, besidder en naturlig gennemslagskraft, sikrer tydelig kommunikation og forventningsafstemning med dine kollegaer og leder omkring aftalte leverancer.

Hvem er vi?

Du bliver en del af marketing og digitalt salg i Jyllands-Posten, som har ansvaret for at udvikle og drive marketingkampagner og salgsfremmende aktiviteter. Vi er en blandet folk af projektledere, grafikere og digitale salgsspecialister med en uformel og afslappet tone, hvor der er højt til loftet.

Ansøgning:

Ansøgningsfristen er d. 25. januar. Tiltrædelse hurtigst muligt. Vær venligst opmærksom på, at vi behandler ansøgningerne løbende, og at vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige.

Spørgsmål?

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte chef for marketing og digital salg, Signe Møller Roholt, på 2019 4070.

2018-01-19T02:00:27.870 Brænder du for at skabe og eksekvere relevant 1:1 omnichannel-kundekommunikation og anvende kundedata som løftestang til at styrke Jyllands-Postens marketingindsats? Jyllands-Posten søger en digital marketing specialist, der skal bringe vores digitale markedsføring videre til næste niveau med særligt fokus på marketing automation og opbygning af optimale digitale kunderejser. Du får et strategisk og taktisk ansvar for at bygge og optimere Jyllands-Postens kunderejser og spiller dermed en bærende rolle i at sikre, at Jyllands-Postens e-mailkampagner og automatiserede flows er effektive og understøtter akkvisition, engagement og fastholdelse. Du er garant for at sikre det rette indhold til den rette målgruppe på det rette tidspunkt og brænder i det hele taget for god og effektiv kundekommunikation. Primære opgaver: Opbygning og optimering af kunderejser på tværs af digitale kanaler Opsætning af kampagner samt flows triggers i Salesforce Marketing Cloud (SFMC) Udvikling af setup i SFMC, herunder specifikationer på data mv. Afrapportering på kampagner og aktiviteter Kampagner til indhentning af permissions Sikring af korrekt indhentning og brug af kommercielle permissions Vedligeholdelse af aktiviteter i automatiserede flows, herunder ordrebekræftelse, velkomstmails og andre mails Agere sparringspartner for kollegaer i marketing og resten af huset i forhold til kampagner og salgsfremmende aktiviteter Koordinering med eksterne leverandører og interne samarbejdspartnere. Ønsket erfaring: Du har praktisk erfaring med datadrevet marketing og er erfaren bruger af et marketing automation-system, gerne Salesforce Marketing Cloud. Du har erfaring med at bygge digitale, automatiserede kunderejser og sikre relevant kommunikation på de enkelte touchpoints. Du er vant til at drive marketingprojekter og samarbejde med leverandører og interne stakeholders. Du har erfaring med dialog marketing. Din profil: Du har en videregående uddannelse, evt. i spændet mellem det kommercielle og it. Du har minimum tre års erfaring med e-commerce, herunder solid erfaring med opbygning af digitale kunderejser, der tager udgangspunkt i målgruppen. Du har en god platformsforståelse og kan overskue og forstå, hvad der kræves af vores platforme, herunder abonnementssystemer, for at sikre samspil mellem disse og marketing automation-systemer. Du sidder i dag på et bureau eller i en mellemstor til større virksomhed, hvor du har erfaring med marketing automation. Som person er du drevet af at skabe resultater, der rykker. Du ved samtidig, at de bedste resultater skabes via godt samarbejde, og du trives derfor med at sparre og dele viden med kollegaer. Du går metodisk til dine opgaver, og det er naturligt for dig at levere høj kvalitet til aftalt tid, og du har det nødvendige overblik og strukturen til at gøre det. Du trives med mange sideløbende opgaver med stor forretningsmæssig betydning, besidder en naturlig gennemslagskraft, sikrer tydelig kommunikation og forventningsafstemning med dine kollegaer og leder omkring aftalte leverancer. Hvem er vi? Du bliver en del af marketing og digitalt salg i Jyllands-Posten, som har ansvaret for at udvikle og drive marketingkampagner og salgsfremmende aktiviteter. Vi er en blandet folk af projektledere, grafikere og digitale salgsspecialister med en uformel og afslappet tone, hvor der er højt til loftet. Ansøgning: Ansøgningsfristen er d. 25. januar. Tiltrædelse hurtigst muligt. Vær venligst opmærksom på, at vi behandler ansøgningerne løbende, og at vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige. Spørgsmål? Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte chef for marketing og digital salg, Signe Møller Roholt, på 2019 4070.1010000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2018-01-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=333&ProjectId=181522&MediaId=50EuropaDanmarkJyllandMidtjylland2721440Jyllands-Posten10JP/Politikens Hus er en af Danmarks førende medievirksomheder. Med Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken udgiver virksomheden en række af danskernes foretrukne nyhedsmedier på tryk, web og mobil. Koncernen står også bag JP/Politikens Forlag og Politikens Lokalaviser, som udgiver cirka 75 lokale ugeaviser i Danmark og Sverige. JP/Politikens Hus beskæftiger 2.400 ansatte og havde i 2016 en omsætning på 3 mia. kr.JP/Politikens Hus er en af Danmarks førende medievirksomheder. Med Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken udgiver virksomheden en række af danskernes foretrukne nyhedsmedier på tryk, web og mobil. Koncernen står også bag JP/Politikens Forlag og Politikens Lokalaviser, som udgiver cirka 75 lokale ugeaviser i Danmark og Sverige. JP/Politikens Hus beskæftiger 2.400 ansatte og havde i 2016 en omsætning på 3 mia. kr.Grøndalsvej 38260Viby JDKDanmarkDKDanmark2721440_logo_large.gifwww.jyllands-posten.org2721440_logo_small.gif156.1228490010.14609400SigneMøller Roholt
Grøndalsvej 3
82602019 4070Viby JDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid119-12-201718-01-201819-12-201718-01-20181Dansk4Læse/ tale/ skrive114820154Dialogmarkedsføring4EkspertMarketing114960409Online marketing4EkspertMarketing114964033Projektkoordinering, marketing4EkspertMarketing114964034Marketingkampagner4EkspertMarketing114967800Digital markedsføring4EkspertMarketing114968800Digital formidling4EkspertMarketing938799Digital Marketing Director214Marketing & kommunikation578Digital Marketing351824743SigneMøller Roholt
Grøndalsvej 3
8260signe.roholt@jp.dk2019 4070Viby JDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
19-12-2017
Udløber:
18-01-2018
Kviknummer:
329728922
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Marketing & kommunikation,
Digital Marketing
Stillingsbetegnelse:
Digital Marketing Director
Erfaringer - I højere grad:
Dialogmarkedsføring,
Online marketing,
Projektkoordinering, marketing,
Marketingkampagner,
Digital markedsføring,
Digital formidling
Sprog:
Dansk Læse/ tale/ skrive
Beliggenhed og ruter