Kunne du tænke dig at blive en del af et af Danmarks største mediehuse, så har du her muligheden. Jyllands-Postens marketingafdeling søger en erfaren projektleder til et barselsvikariat.
Du vil blive en del af et dynamisk og ungt team med et stærkt strategisk og kreativt fundament og med en stor kontaktflade både internt og eksternt.
Du kommer til at markedsføre Jyllands-Postens brands og understøtte vores salgsaktiviteter i et afvekslende og interessant job med masser af spændende udfordringer.
Dine primære opgaver
- Markedsføring af Jyllands-Postens løsninger og produkter over for annoncører og abonnenter på både off- og onlineplatforme
- Projektstyring af taktiske kampagner
- Koordinering udvikling af annoncer, bannere, nyhedsmails mv.
- Implementering af Jyllands-Postens nye strategi i samarbejde med ledelsen og resten af teamet ved hjælp af kreative og nytænkende løsninger både til BtC- og BtB-markedet
- Opdatering og vedligehold af websites
- Håndtering udsendelse af pressemeddelelser
Dine kompetencer
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har en videregående uddannelse inden for marketing/kommunikation eller lignende. Du har min. tre års erfaring fra en lignende stilling. Du er vant til højt tempo, er garant for kvalitet og sikker projektstyring og brænder for at skabe målbare resultater via intelligente marketingløsninger.
Du er sprogligt stærk og kan formulere dig på skrift, har visuel og æstetisk sans, og så er du robust og selvstændig og god til at prioritere dine opgaver. Det er en fordel, hvis du har gode danskkundskaber i både skrift og tale.
Har du erfaring med markedsføring på sociale medier, er det en fordel, men ikke et krav.
Du tilbydes
- Et barselsvikariat fra 1. marts 2018 til og med marts 2019
- En central rolle i spændende og nyskabende projekter
- En sjov og yderst varieret dagligdag i et inspirerende miljø med høj puls
- Personlig og karrieremæssig udvikling
- Løn og ansættelsesvilkår, der modsvarer dine kvalifikationer.
Ansøgningsfristen er d. 8. februar 2018. Tiltrædelse 1. marts 2018. Vær venligst opmærksom på, at vi behandler ansøgningerne løbende, og at vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige.
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for marketing og digitalt salg Signe Roholt på tlf. 2019 4070.
JP/Politikens Hus er en af Danmarks førende medievirksomheder. Med Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken udgiver virksomheden en række af danskernes foretrukne nyhedsmedier på tryk, web og mobil. Koncernen står også bag JP/Politikens Forlag og Politikens Lokalaviser, som udgiver cirka 75 lokale ugeaviser i Danmark og Sverige. JP/Politikens Hus beskæftiger 2.400 ansatte og havde i 2016 en omsætning på 3 mia. kr.