-->
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Jyllands-Posten

Jyllands-Posten

|
Midtjylland
|
Indrykket 19-12-2017

Jyllands-Posten søger projektleder til marketing (barselsvikariat)

Kunne du tænke dig at blive en del af et af Danmarks største mediehuse, så har du her muligheden. Jyllands-Postens marketingafdeling søger en erfaren projektleder til et barselsvikariat.

Du vil blive en del af et dynamisk og ungt team med et stærkt strategisk og kreativt fundament og med en stor kontaktflade både internt og eksternt.

Du kommer til at markedsføre Jyllands-Postens brands og understøtte vores salgsaktiviteter i et afvekslende og interessant job med masser af spændende udfordringer.

Dine primære opgaver 

  • Markedsføring af Jyllands-Postens løsninger og produkter over for annoncører og abonnenter på både off- og onlineplatforme 
  • Projektstyring af taktiske kampagner 
  • Koordinering udvikling af annoncer, bannere, nyhedsmails mv. 
  • Implementering af Jyllands-Postens nye strategi i samarbejde med ledelsen og resten af teamet ved hjælp af kreative og nytænkende løsninger både til BtC- og BtB-markedet 
  • Opdatering og vedligehold af websites 
  • Håndtering udsendelse af pressemeddelelser 

Dine kompetencer

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har en videregående uddannelse inden for marketing/kommunikation eller lignende. Du har min. tre års erfaring fra en lignende stilling. Du er vant til højt tempo, er garant for kvalitet og sikker projektstyring og brænder for at skabe målbare resultater via intelligente marketingløsninger.

Du er sprogligt stærk og kan formulere dig på skrift, har visuel og æstetisk sans, og så er du robust og selvstændig og god til at prioritere dine opgaver. Det er en fordel, hvis du har gode danskkundskaber i både skrift og tale.

Har du erfaring med markedsføring på sociale medier, er det en fordel, men ikke et krav.

Du tilbydes 

  • Et barselsvikariat fra 1. marts 2018 til og med marts 2019 
  • En central rolle i spændende og nyskabende projekter 
  • En sjov og yderst varieret dagligdag i et inspirerende miljø med høj puls 
  • Personlig og karrieremæssig udvikling 
  • Løn og ansættelsesvilkår, der modsvarer dine kvalifikationer. 

Ansøgningsfristen er d. 8. februar 2018. Tiltrædelse 1. marts 2018. Vær venligst opmærksom på, at vi behandler ansøgningerne løbende, og at vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige.

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for marketing og digitalt salg Signe Roholt på tlf. 2019 4070. 




JP/Politikens Hus er en af Danmarks førende medievirksomheder. Med Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken udgiver virksomheden en række af danskernes foretrukne nyhedsmedier på tryk, web og mobil. Koncernen står også bag JP/Politikens Forlag og Politikens Lokalaviser, som udgiver cirka 75 lokale ugeaviser i Danmark og Sverige. JP/Politikens Hus beskæftiger 2.400 ansatte og havde i 2016 en omsætning på 3 mia. kr.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Signe Møller Roholt
Grøndalsvej 3
8260 Viby J
Danmark
Tlf:
2019 4070
3297288562017-12-19T13:50:06.500Jyllands-Posten søger projektleder til marketing (barselsvikariat)

Kunne du tænke dig at blive en del af et af Danmarks største mediehuse, så har du her muligheden. Jyllands-Postens marketingafdeling søger en erfaren projektleder til et barselsvikariat.

Du vil blive en del af et dynamisk og ungt team med et stærkt strategisk og kreativt fundament og med en stor kontaktflade både internt og eksternt.

Du kommer til at markedsføre Jyllands-Postens brands og understøtte vores salgsaktiviteter i et afvekslende og interessant job med masser af spændende udfordringer.

Dine primære opgaver 

  • Markedsføring af Jyllands-Postens løsninger og produkter over for annoncører og abonnenter på både off- og onlineplatforme 
  • Projektstyring af taktiske kampagner 
  • Koordinering udvikling af annoncer, bannere, nyhedsmails mv. 
  • Implementering af Jyllands-Postens nye strategi i samarbejde med ledelsen og resten af teamet ved hjælp af kreative og nytænkende løsninger både til BtC- og BtB-markedet 
  • Opdatering og vedligehold af websites 
  • Håndtering udsendelse af pressemeddelelser 

Dine kompetencer

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har en videregående uddannelse inden for marketing/kommunikation eller lignende. Du har min. tre års erfaring fra en lignende stilling. Du er vant til højt tempo, er garant for kvalitet og sikker projektstyring og brænder for at skabe målbare resultater via intelligente marketingløsninger.

Du er sprogligt stærk og kan formulere dig på skrift, har visuel og æstetisk sans, og så er du robust og selvstændig og god til at prioritere dine opgaver. Det er en fordel, hvis du har gode danskkundskaber i både skrift og tale.

Har du erfaring med markedsføring på sociale medier, er det en fordel, men ikke et krav.

Du tilbydes 

  • Et barselsvikariat fra 1. marts 2018 til og med marts 2019 
  • En central rolle i spændende og nyskabende projekter 
  • En sjov og yderst varieret dagligdag i et inspirerende miljø med høj puls 
  • Personlig og karrieremæssig udvikling 
  • Løn og ansættelsesvilkår, der modsvarer dine kvalifikationer. 

Ansøgningsfristen er d. 8. februar 2018. Tiltrædelse 1. marts 2018. Vær venligst opmærksom på, at vi behandler ansøgningerne løbende, og at vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige.

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for marketing og digitalt salg Signe Roholt på tlf. 2019 4070. 

2018-01-19T02:00:27.813 Kunne du tænke dig at blive en del af et af Danmarks største mediehuse, så har du her muligheden. Jyllands-Postens marketingafdeling søger en erfaren projektleder til et barselsvikariat. Du vil blive en del af et dynamisk og ungt team med et stærkt strategisk og kreativt fundament og med en stor kontaktflade både internt og eksternt. Du kommer til at markedsføre Jyllands-Postens brands og understøtte vores salgsaktiviteter i et afvekslende og interessant job med masser af spændende udfordringer. Dine primære opgaver Markedsføring af Jyllands-Postens løsninger og produkter over for annoncører og abonnenter på både off- og onlineplatforme Projektstyring af taktiske kampagner Koordinering udvikling af annoncer, bannere, nyhedsmails mv. Implementering af Jyllands-Postens nye strategi i samarbejde med ledelsen og resten af teamet ved hjælp af kreative og nytænkende løsninger både til BtC- og BtB-markedet Opdatering og vedligehold af websites Håndtering udsendelse af pressemeddelelser Dine kompetencer Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har en videregående uddannelse inden for marketing kommunikation eller lignende. Du har min. tre års erfaring fra en lignende stilling. Du er vant til højt tempo, er garant for kvalitet og sikker projektstyring og brænder for at skabe målbare resultater via intelligente marketingløsninger. Du er sprogligt stærk og kan formulere dig på skrift, har visuel og æstetisk sans, og så er du robust og selvstændig og god til at prioritere dine opgaver. Det er en fordel, hvis du har gode danskkundskaber i både skrift og tale. Har du erfaring med markedsføring på sociale medier, er det en fordel, men ikke et krav. Du tilbydes Et barselsvikariat fra 1. marts 2018 til og med marts 2019 En central rolle i spændende og nyskabende projekter En sjov og yderst varieret dagligdag i et inspirerende miljø med høj puls Personlig og karrieremæssig udvikling Løn og ansættelsesvilkår, der modsvarer dine kvalifikationer. Ansøgningsfristen er d. 8. februar 2018. Tiltrædelse 1. marts 2018. Vær venligst opmærksom på, at vi behandler ansøgningerne løbende, og at vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige. Vil du vide mere? Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for marketing og digitalt salg Signe Roholt på tlf. 2019 4070.1010000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2018-01-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=333&ProjectId=181524&MediaId=50EuropaDanmarkJyllandMidtjylland2721440Jyllands-Posten10JP/Politikens Hus er en af Danmarks førende medievirksomheder. Med Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken udgiver virksomheden en række af danskernes foretrukne nyhedsmedier på tryk, web og mobil. Koncernen står også bag JP/Politikens Forlag og Politikens Lokalaviser, som udgiver cirka 75 lokale ugeaviser i Danmark og Sverige. JP/Politikens Hus beskæftiger 2.400 ansatte og havde i 2016 en omsætning på 3 mia. kr.JP/Politikens Hus er en af Danmarks førende medievirksomheder. Med Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken udgiver virksomheden en række af danskernes foretrukne nyhedsmedier på tryk, web og mobil. Koncernen står også bag JP/Politikens Forlag og Politikens Lokalaviser, som udgiver cirka 75 lokale ugeaviser i Danmark og Sverige. JP/Politikens Hus beskæftiger 2.400 ansatte og havde i 2016 en omsætning på 3 mia. kr.Grøndalsvej 38260Viby JDKDanmarkDKDanmark2721440_logo_large.gifwww.jyllands-posten.org2721440_logo_small.gif156.1228490010.14609400SigneMøller Roholt
Grøndalsvej 3
82602019 4070Viby JDKDanmarkDKDanmark
5Vikar/barsel8Fuldtid119-12-201718-01-201819-12-201718-01-20181Dansk4Læse/ tale/ skrive114960870Pressemeddelelser4EkspertMarketing114960872Kommunikationsaktiviteter4EkspertMarketing114967800Digital markedsføring4EkspertMarketing114968586Projektledelse4EkspertMarketing114968762Markedsføring4EkspertMarketing934689Projektleder, marketing216PR & kommunikation895Marketing & projektledelse896Brand Management901Web Management902Online Management909Salg & projektledelse351824743SigneMøller Roholt
Grøndalsvej 3
8260signe.roholt@jp.dk2019 4070Viby JDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
19-12-2017
Udløber:
18-01-2018
Kviknummer:
329728856
Jobtype:
Vikar/barsel
Fuldtid
Arbejdsområde:
PR & kommunikation,
Marketing & projektledelse,
Brand Management,
Web Management,
Online Management,
Salg & projektledelse
Stillingsbetegnelse:
Projektleder, marketing
Erfaringer - I højere grad:
Pressemeddelelser,
Kommunikationsaktiviteter,
Digital markedsføring,
Projektledelse,
Markedsføring
Sprog:
Dansk Læse/ tale/ skrive
Beliggenhed og ruter