Kontrapunkt A/S

Kontrapunkt A/S

|
København
|
Indrykket 06-07-2018

Kontrapunkt søger en konceptuelt tænkende brand strateg til barselsvikariat.

Vi søger en brand strateg med lidt større kærlighed til research og indsigter end de fleste.

Som strateg flytter du brands ved ordets magt, og du underbygger altid dine anbefalinger med solide indsigter, analyse og forståelse for den forretnings- og samfundsmæssige kontekst.

Du tror på, at ethvert brand, hvad enten det er en ung start up eller hæderkronet virksomhed, skal tænkes holistisk fra starten, fra visuel, verbal og interaktions-identitet til produkter, adfærd og services. Og når det kommer til valg af kontaktpunkter er du græsk-katolsk. Dit udgangspunkt er aldrig platform, men kontekst og målgruppe, og du har altid din argumentation i orden på grund af din stærke metodiske tilgang.

Du har formentlig 2-5 års erfaring med dig - fra bureausiden eller fra kundesiden, hvor du har arbejdet indgående med branding, strategi og kommunikation.

Dit nye arbejde
Du skal bygge og flytte brands. I tæt samarbejde med vores kreative teams omsætter du brandstrategier til konceptuel slagkraft og holistiske brandoplevelser. Vi forestiller os at din værkstøjskasse ser nogenlunde sådan her ud:

  • Alsidigt metodeapparat til research og analyse af brugere, kunder, og konkurrenter.
  • Erfaring med stakeholder interviews og præsentation for kunder, både på dansk og engelsk
  • Workshopforberedelse og -afholdelse
  • Indsigt og analyse omsat til inspirerende præsentationer
  • Brandstrategi: Brandpositionering, brandarkitektur, brandplatforme og kreative koncepter både på corporate og produktniveau.
  • Kommunikationsstrategi, kernefortælling- og budskaber, tone of voice
Vi tilbyder
  • Mulighed for at arbejde med nogle af de mest interessante globale brands i verden
  • At lytte til gode idéer og give plads til at handle på de allerbedste
  • En tempofyldt og afvekslende hverdag sammen med 60 kreative idealister, der med begejstring diskuterer alt fra kurven på et g til aktiekursen på Novo Nordisk og brandivisme.
Start?

Så snart som muligt, frem til august/september 2019, med mulighed for fastansættelse.
Send din ansøgning ved at klikke på "Ansøg via email" linket, hurtigst muligt og skriv gerne hvor du har set eller hørt om jobopslaget. Ansøgninger bliver bedømt, som de kommer ind, og vi starter med at afholde samtaler i august.




Kontrapunkt er blandt Skandinaviens førende brand- og designbureauer. I mere end 30 år har vi rådgivet internationale kunder som Carlsberg, Noma, DNP, Denso, Novo Nordisk, Glyptoteket, KPMG, Experimentarium, Arken, Coca-Cola, Den Blå Planet, DSB, Nissan og Asics Tiger. I dag arbejder er vi mere end 60 ansatte på kontorerne i København og Tokyo med design, strategi og teknologi. I 2016 vandt Kontrapunkt 6 Creative Circle Awards og titlen som årets mest vindende designbureau.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Kontakt person
Rasmus Vestergaard Petersen
Nikolaj Plads 2
1067 København K
Danmark
Tlf:
33 93 18 83
LJA-630925012018-07-06T09:52:44.340Kontrapunkt søger en konceptuelt tænkende brand strateg til barselsvikariat.Vi søger en brand strateg med lidt større kærlighed til research og indsigter end de fleste.

Som strateg flytter du brands ved ordets magt, og du underbygger altid dine anbefalinger med solide indsigter, analyse og forståelse for den forretnings- og samfundsmæssige kontekst.

Du tror på, at ethvert brand, hvad enten det er en ung start up eller hæderkronet virksomhed, skal tænkes holistisk fra starten, fra visuel, verbal og interaktions-identitet til produkter, adfærd og services. Og når det kommer til valg af kontaktpunkter er du græsk-katolsk. Dit udgangspunkt er aldrig platform, men kontekst og målgruppe, og du har altid din argumentation i orden på grund af din stærke metodiske tilgang.

Du har formentlig 2-5 års erfaring med dig - fra bureausiden eller fra kundesiden, hvor du har arbejdet indgående med branding, strategi og kommunikation.

Dit nye arbejde
Du skal bygge og flytte brands. I tæt samarbejde med vores kreative teams omsætter du brandstrategier til konceptuel slagkraft og holistiske brandoplevelser. Vi forestiller os at din værkstøjskasse ser nogenlunde sådan her ud:
  • Alsidigt metodeapparat til research og analyse af brugere, kunder, og konkurrenter.
  • Erfaring med stakeholder interviews og præsentation for kunder, både på dansk og engelsk
  • Workshopforberedelse og -afholdelse
  • Indsigt og analyse omsat til inspirerende præsentationer
  • Brandstrategi: Brandpositionering, brandarkitektur, brandplatforme og kreative koncepter både på corporate og produktniveau.
  • Kommunikationsstrategi, kernefortælling- og budskaber, tone of voice
Vi tilbyder
  • Mulighed for at arbejde med nogle af de mest interessante globale brands i verden
  • At lytte til gode idéer og give plads til at handle på de allerbedste
  • En tempofyldt og afvekslende hverdag sammen med 60 kreative idealister, der med begejstring diskuterer alt fra kurven på et g til aktiekursen på Novo Nordisk og brandivisme.
Start?

Så snart som muligt, frem til august/september 2019, med mulighed for fastansættelse.
Send din ansøgning ved at klikke på "Ansøg via email" linket, hurtigst muligt og skriv gerne hvor du har set eller hørt om jobopslaget. Ansøgninger bliver bedømt, som de kommer ind, og vi starter med at afholde samtaler i august.

Vi søger en brand strateg med lidt større kærlighed til research og indsigter end de fleste. Som strateg flytter du brands ved ordets magt, og du underbygger altid dine anbefalinger med solide indsigter, analyse og forståelse for den forretnings- og samfundsmæssige kontekst. Du tror på, at ethvert brand, hvad enten det er en ung start up eller hæderkronet virksomhed, skal tænkes holistisk fra starten, fra visuel, verbal og interaktions-identitet til produkter, adfærd og services. Og når det kommer til valg af kontaktpunkter er du græsk-katolsk. Dit udgangspunkt er aldrig platform, men kontekst og målgruppe, og du har altid din argumentation i orden på grund af din stærke metodiske tilgang. Du har formentlig 2-5 års erfaring med dig - fra bureausiden eller fra kundesiden, hvor du har arbejdet indgående med branding, strategi og kommunikation. Dit nye arbejde Du skal bygge og flytte brands. I tæt samarbejde med vores kreative teams omsætter du brandstrategier til konceptuel slagkraft og holistiske brandoplevelser. Vi forestiller os at din værkstøjskasse ser nogenlunde sådan her ud: Alsidigt metodeapparat til research og analyse af brugere, kunder, og konkurrenter. Erfaring med stakeholder interviews og præsentation for kunder, både på dansk og engelsk Workshopforberedelse og -afholdelse Indsigt og analyse omsat til inspirerende præsentationer Brandstrategi: Brandpositionering, brandarkitektur, brandplatforme og kreative koncepter både på corporate og produktniveau. Kommunikationsstrategi, kernefortælling- og budskaber, tone of voice Vi tilbyder Mulighed for at arbejde med nogle af de mest interessante globale brands i verden At lytte til gode idéer og give plads til at handle på de allerbedste En tempofyldt og afvekslende hverdag sammen med 60 kreative idealister, der med begejstring diskuterer alt fra kurven på et g til aktiekursen på Novo Nordisk og brandivisme. Start? Så snart som muligt, frem til august september 2019, med mulighed for fastansættelse. Send din ansøgning ved at klikke på Ansøg via email linket, hurtigst muligt og skriv gerne hvor du har set eller hørt om jobopslaget. Ansøgninger bliver bedømt, som de kommer ind, og vi starter med at afholde samtaler i august.1010ADK_MFDKDanmark2018-08-05T00:00:000001EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn2667879Kontrapunkt A/S10Kontrapunkt er blandt Skandinaviens førende brand- og designbureauer. I mere end 30 år har vi rådgivet internationale kunder som Carlsberg, Noma, DNP, Denso, Novo Nordisk, Glyptoteket, KPMG, Experimentarium, Arken, Coca-Cola, Den Blå Planet, DSB, Nissan og Asics Tiger. I dag arbejder er vi mere end 60 ansatte på kontorerne i København og Tokyo med design, strategi og teknologi. I 2016 vandt Kontrapunkt 6 Creative Circle Awards og titlen som årets mest vindende designbureau.Kontrapunkt er blandt Skandinaviens førende brand- og designbureauer. I mere end 30 år har vi rådgivet internationale kunder som Carlsberg, Noma, DNP, Denso, Novo Nordisk, Glyptoteket, KPMG, Experimentarium, Arken, Coca-Cola, Den Blå Planet, DSB, Nissan og Asics Tiger. I dag arbejder er vi mere end 60 ansatte på kontorerne i København og Tokyo med design, strategi og teknologi. I 2016 vandt Kontrapunkt 6 Creative Circle Awards og titlen som årets mest vindende designbureau.Nikolaj Plads 21067København KDKDanmarkDKDanmark2667879_logo_large.jpgwww.kontrapunkt.com2667879_logo_small.jpg155.6792720012.58181000350677189Rasmus VestergaardPetersen
Nikolaj Plads 2
1067job@kontrapunkt.com33 93 18 83København KDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid5Vikar/barsel106-07-201805-08-2018896Brand Management235Strategi350677189Rasmus VestergaardPetersen
Nikolaj Plads 2
1067rvp@kontrapunkt.com33 93 18 83København KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
06-07-2018
Udløber:
05-08-2018
Kviknummer:
LJA-63092501
Jobtype:
Fuldtid
Vikar/barsel
Arbejdsområde:
Brand Management,
Strategi
Beliggenhed og ruter