Kræftens Bekæmpelse

Kræftens Bekæmpelse

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 08-07-2017

Kræftens Bekæmpelse søger Digital Marketing Specialist

Har du lyst til at gøre en forskel som har betydning for mange danskeres liv og hverdag? Brænder du for at arbejde med en af Danmarks største digitale platforme med næsten 6 millioner kontakter til danskerne om året? Kan du både skabe effektfulde digitale marketing kampagner og optimere dem? Så er jobbet som Digital Marketing Specialist måske stillingen for dig!

Om os
Afdelingen Fundraising & Medlemmer i Kræftens Bekæmpelse har ansvaret for at fundraise størstedelen af de penge, som skal finansiere arbejdet inden for vores tre hovedområder: Forskning, forebyggelse og patientstøtte. Da Kræftens Bekæmpelse kun modtager 3% af vores indtægter fra det offentlige, er fundraising afgørende for, at vores høje aktivitetsniveau kan fortsættes.

I Dialog & Digital teamet arbejder vi for at skabe gode brugerrelationer og stærke fundraising resultater ved den bedst mulige udnyttelse af de digitale muligheder. Vi er 8 dedikerede kolleger med forskellige fagligheder, der afspejler de mange forskelligartede opgaver, vi løser for Fundraising og Medlemmer. Vi laver marketingstrategierne for alle afdelingens digitale aktiviteter, eksekverer dem og sørger for løbende evaluering og tilbageløb til de kommende aktiviteter.

Om stillingen
Du vil indgå i Dialog & Digital teamet, hvor du vil arbejde bredt med vores kampagneaktiviteter som f.eks. Støt Brysterne og Knæk Cancer. Din primære rolle vil være at skabe grundlaget for endnu større effekt i alle vores digitale platforme.

Digital & Dialog er et stærkt og kompetent team med flere specialister på andre områder - eksempelvis e-mail marketing og SoMe. Der er et tæt samarbejde i teamet, hvor du kan trække på de andres erfaringer - og selv byde ind i opgaveløsningen.

Samarbejdet på tværs med vores CRM-team og IT-afdeling er også en vigtig del af jobbet. Dine samarbejdsevner og kompetencer er vigtige for at udnytte mulighederne i vores nye Microsoft Dynamics CRM system, og du vil være med til at præge løsningerne i vores nuværende og kommende webplatform.

Du kommer til at arbejde med følgende opgaver:

  • Udvikle digitale marketing strategier til de løbende fundraising kampagner og til vores loyalitetsflows
  • Designe, eksekvere og evaluere conversion test på vores digitale platforme
  • Optimering af vores landing og sign-up pages
  • Deltagelse i udviklingen af Kræftens Bekæmpelse digitale tilstedeværelse
  • Drive udviklingen og dialogen med vores digitale bureau og mediebureau

Projekterne, du arbejder med kan være små og hurtige, men der er også længerevarende projekter af høj strategisk betydning, du bliver en del af.

Om dig
Du har arbejdet med hele værdikæden indenfor digital marketing - fra planlægning og indkøb i f.eks. RTB, PPC og SoMe, over løbende test og trafikstyring til konverteringer.

Du arbejder ubesværet med Conversion Optimization - både til klassiske, økonomiske mål, men også som en del af længere kunderejser. Du får det bedste og meste ud af trafikken på vores platforme og skaber nye støtter og leads.

Ideelt set har du følgende erfaringer og kvalifikationer:

  • Du har en bachelor- eller en kandidatgrad inden for marketing eller kommunikation
  • Du har min. 5 års erfaring med at drive store digitale marketingprojekter fra A-Z enten fra lignende organisationer og virksomheder eller fra bureau Erfaring med digital marketing udviklingsprojekter
  • Du er kommercielt tænkende og forstår vigtigheden af at skabe værdi og økonomiske resultater
  • Kendskab til at arbejde med fundraising er en fordel, men ikke et krav

Vi tilbyder
Et spændende job med engagerede kolleger på en arbejdsplads, hvor du er med til at gøre en forskel. Arbejdsmiljøet er uformelt og humoristisk med fokus på at få noget fra hånden. Arbejdsugen er gennemsnitligt 37 timer inklusiv betalt frokostpause, og arbejdstiden er fleksibelt tilrettelagt. Herudover har vi kantine- og frugtordning, en velfungerende idræts- og kunstforening, og så er arbejdstiden naturligvis røgfri.

Du får løn og pension efter overenskomst mellem Kræftens Bekæmpelses og relevant faglig organisation.

Mere information
Har du spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Dialog & Digital Søren Anthon Buhl på telefon 26 52 16 18.

Ansøgning og ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er 2. august 2017, og vi forventer at holde samtaler løbende.
Vi modtager kun ansøgninger og cv elektronisk via www.cancer.dk/job.




Hver tredje rammes af kræft i løbet af deres levetid, og hvert år får mere end 38.000 danskere konstateret sygdommen. Kræftens Bekæmpelse kæmper for et liv uden kræft, men det er et langt sejt træk at nå dertil. Arbejdet foregår på tre vigtige fronter: Forebyggelse, forskning samt støtte til patienter og pårørende. Hvis vi trækker i flok, kan og skal vi vinde kampen, men vi har brug for al den hjælp, vi kan få. Som medarbejder kan du være med til at gøre en forskel.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Kontakt person
Søren Anthon Buhl
Strandboulevarden 49
2100 København Ø
Danmark
Tlf:
26 52 16 18
LJA-475431152017-07-08T00:15:49.550Kræftens Bekæmpelse søger Digital Marketing Specialist

Har du lyst til at gøre en forskel som har betydning for mange danskeres liv og hverdag? Brænder du for at arbejde med en af Danmarks største digitale platforme med næsten 6 millioner kontakter til danskerne om året? Kan du både skabe effektfulde digitale marketing kampagner og optimere dem? Så er jobbet som Digital Marketing Specialist måske stillingen for dig!

Om os
Afdelingen Fundraising & Medlemmer i Kræftens Bekæmpelse har ansvaret for at fundraise størstedelen af de penge, som skal finansiere arbejdet inden for vores tre hovedområder: Forskning, forebyggelse og patientstøtte. Da Kræftens Bekæmpelse kun modtager 3% af vores indtægter fra det offentlige, er fundraising afgørende for, at vores høje aktivitetsniveau kan fortsættes.

I Dialog & Digital teamet arbejder vi for at skabe gode brugerrelationer og stærke fundraising resultater ved den bedst mulige udnyttelse af de digitale muligheder. Vi er 8 dedikerede kolleger med forskellige fagligheder, der afspejler de mange forskelligartede opgaver, vi løser for Fundraising og Medlemmer. Vi laver marketingstrategierne for alle afdelingens digitale aktiviteter, eksekverer dem og sørger for løbende evaluering og tilbageløb til de kommende aktiviteter.

Om stillingen
Du vil indgå i Dialog & Digital teamet, hvor du vil arbejde bredt med vores kampagneaktiviteter som f.eks. Støt Brysterne og Knæk Cancer. Din primære rolle vil være at skabe grundlaget for endnu større effekt i alle vores digitale platforme.

Digital & Dialog er et stærkt og kompetent team med flere specialister på andre områder - eksempelvis e-mail marketing og SoMe. Der er et tæt samarbejde i teamet, hvor du kan trække på de andres erfaringer - og selv byde ind i opgaveløsningen.

Samarbejdet på tværs med vores CRM-team og IT-afdeling er også en vigtig del af jobbet. Dine samarbejdsevner og kompetencer er vigtige for at udnytte mulighederne i vores nye Microsoft Dynamics CRM system, og du vil være med til at præge løsningerne i vores nuværende og kommende webplatform.

Du kommer til at arbejde med følgende opgaver:

  • Udvikle digitale marketing strategier til de løbende fundraising kampagner og til vores loyalitetsflows
  • Designe, eksekvere og evaluere conversion test på vores digitale platforme
  • Optimering af vores landing og sign-up pages
  • Deltagelse i udviklingen af Kræftens Bekæmpelse digitale tilstedeværelse
  • Drive udviklingen og dialogen med vores digitale bureau og mediebureau

Projekterne, du arbejder med kan være små og hurtige, men der er også længerevarende projekter af høj strategisk betydning, du bliver en del af.

Om dig
Du har arbejdet med hele værdikæden indenfor digital marketing - fra planlægning og indkøb i f.eks. RTB, PPC og SoMe, over løbende test og trafikstyring til konverteringer.

Du arbejder ubesværet med Conversion Optimization - både til klassiske, økonomiske mål, men også som en del af længere kunderejser. Du får det bedste og meste ud af trafikken på vores platforme og skaber nye støtter og leads.

Ideelt set har du følgende erfaringer og kvalifikationer:

  • Du har en bachelor- eller en kandidatgrad inden for marketing eller kommunikation
  • Du har min. 5 års erfaring med at drive store digitale marketingprojekter fra A-Z enten fra lignende organisationer og virksomheder eller fra bureau Erfaring med digital marketing udviklingsprojekter
  • Du er kommercielt tænkende og forstår vigtigheden af at skabe værdi og økonomiske resultater
  • Kendskab til at arbejde med fundraising er en fordel, men ikke et krav

Vi tilbyder
Et spændende job med engagerede kolleger på en arbejdsplads, hvor du er med til at gøre en forskel. Arbejdsmiljøet er uformelt og humoristisk med fokus på at få noget fra hånden. Arbejdsugen er gennemsnitligt 37 timer inklusiv betalt frokostpause, og arbejdstiden er fleksibelt tilrettelagt. Herudover har vi kantine- og frugtordning, en velfungerende idræts- og kunstforening, og så er arbejdstiden naturligvis røgfri.

Du får løn og pension efter overenskomst mellem Kræftens Bekæmpelses og relevant faglig organisation.

Mere information
Har du spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Dialog & Digital Søren Anthon Buhl på telefon 26 52 16 18.

Ansøgning og ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er 2. august 2017, og vi forventer at holde samtaler løbende.
Vi modtager kun ansøgninger og cv elektronisk via www.cancer.dk/job.

Har du lyst til at gøre en forskel som har betydning for mange danskeres liv og hverdag? Brænder du for at arbejde med en af Danmarks største digitale platforme med næsten 6 millioner kontakter til danskerne om året? Kan du både skabe effektfulde digitale marketing kampagner og optimere dem? Så er jobbet som Digital Marketing Specialist måske stillingen for dig! Om os Afdelingen Fundraising & Medlemmer i Kræftens Bekæmpelse har ansvaret for at fundraise størstedelen af de penge, som skal finansiere arbejdet inden for vores tre hovedområder: Forskning, forebyggelse og patientstøtte. Da Kræftens Bekæmpelse kun modtager 3 af vores indtægter fra det offentlige, er fundraising afgørende for, at vores høje aktivitetsniveau kan fortsættes. I Dialog & Digital teamet arbejder vi for at skabe gode brugerrelationer og stærke fundraising resultater ved den bedst mulige udnyttelse af de digitale muligheder. Vi er 8 dedikerede kolleger med forskellige fagligheder, der afspejler de mange forskelligartede opgaver, vi løser for Fundraising og Medlemmer. Vi laver marketingstrategierne for alle afdelingens digitale aktiviteter, eksekverer dem og sørger for løbende evaluering og tilbageløb til de kommende aktiviteter. Om stillingen Du vil indgå i Dialog & Digital teamet, hvor du vil arbejde bredt med vores kampagneaktiviteter som f.eks. Støt Brysterne og Knæk Cancer. Din primære rolle vil være at skabe grundlaget for endnu større effekt i alle vores digitale platforme. Digital & Dialog er et stærkt og kompetent team med flere specialister på andre områder - eksempelvis e-mail marketing og SoMe. Der er et tæt samarbejde i teamet, hvor du kan trække på de andres erfaringer - og selv byde ind i opgaveløsningen. Samarbejdet på tværs med vores CRM-team og IT-afdeling er også en vigtig del af jobbet. Dine samarbejdsevner og kompetencer er vigtige for at udnytte mulighederne i vores nye Microsoft Dynamics CRM system, og du vil være med til at præge løsningerne i vores nuværende og kommende webplatform. Du kommer til at arbejde med følgende opgaver: Udvikle digitale marketing strategier til de løbende fundraising kampagner og til vores loyalitetsflows Designe, eksekvere og evaluere conversion test på vores digitale platforme Optimering af vores landing og sign-up pages Deltagelse i udviklingen af Kræftens Bekæmpelse digitale tilstedeværelse Drive udviklingen og dialogen med vores digitale bureau og mediebureau Projekterne, du arbejder med kan være små og hurtige, men der er også længerevarende projekter af høj strategisk betydning, du bliver en del af. Om dig Du har arbejdet med hele værdikæden indenfor digital marketing - fra planlægning og indkøb i f.eks. RTB, PPC og SoMe, over løbende test og trafikstyring til konverteringer. Du arbejder ubesværet med Conversion Optimization - både til klassiske, økonomiske mål, men også som en del af længere kunderejser. Du får det bedste og meste ud af trafikken på vores platforme og skaber nye støtter og leads. Ideelt set har du følgende erfaringer og kvalifikationer: Du har en bachelor- eller en kandidatgrad inden for marketing eller kommunikation Du har min. 5 års erfaring med at drive store digitale marketingprojekter fra A-Z enten fra lignende organisationer og virksomheder eller fra bureau Erfaring med digital marketing udviklingsprojekter Du er kommercielt tænkende og forstår vigtigheden af at skabe værdi og økonomiske resultater Kendskab til at arbejde med fundraising er en fordel, men ikke et krav Vi tilbyder Et spændende job med engagerede kolleger på en arbejdsplads, hvor du er med til at gøre en forskel. Arbejdsmiljøet er uformelt og humoristisk med fokus på at få noget fra hånden. Arbejdsugen er gennemsnitligt 37 timer inklusiv betalt frokostpause, og arbejdstiden er fleksibelt tilrettelagt. Herudover har vi kantine- og frugtordning, en velfungerende idræts- og kunstforening, og så er arbejdstiden naturligvis røgfri. Du får løn og pension efter overenskomst mellem Kræftens Bekæmpelses og relevant faglig organisation. Mere information Har du spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Dialog & Digital Søren Anthon Buhl på telefon 26 52 16 18. Ansøgning og ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er 2. august 2017, og vi forventer at holde samtaler løbende. Vi modtager kun ansøgninger og cv elektronisk via www.cancer.dk job.1010ADK_MFDKDanmark2017-08-02T00:00:000000https://www.cancer.dk/om-os/jobs/stillingsopslag/EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1895844Kræftens Bekæmpelse11Hver tredje rammes af kræft i løbet af deres levetid, og hvert år får mere end 38.000 danskere konstateret sygdommen. Kræftens Bekæmpelse kæmper for et liv uden kræft, men det er et langt sejt træk at nå dertil. Arbejdet foregår på tre vigtige fronter: Forebyggelse, forskning samt støtte til patienter og pårørende. Hvis vi trækker i flok, kan og skal vi vinde kampen, men vi har brug for al den hjælp, vi kan få. Som medarbejder kan du være med til at gøre en forskel.Hver tredje rammes af kræft i løbet af deres levetid, og hvert år får mere end 38.000 danskere konstateret sygdommen. Kræftens Bekæmpelse kæmper for et liv uden kræft, men det er et langt sejt træk at nå dertil. Arbejdet foregår på tre vigtige fronter: Forebyggelse, forskning samt støtte til patienter og pårørende. Hvis vi trækker i flok, kan og skal vi vinde kampen, men vi har brug for al den hjælp, vi kan få. Som medarbejder kan du være med til at gøre en forskel.Strandboulevarden 492100København Ø3525 7500DKDanmarkDKDanmark1895844_logo_large.jpgwww.cancer.dk1895844_logo_small.jpg155.7028646012.58759850345215571Søren AnthonBuhl
Strandboulevarden 49
210026 52 16 18København ØDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid108-07-201702-08-2017900CRM Management578Digital Marketing241Fundraising910Kundeklubber/loyalitet214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse903Sociale Medier235Strategi345215571ErikLustrup
Strandboulevarden 49
2100erikl@cancer.dk3153 1611København ØDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
08-07-2017
Udløber:
02-08-2017
Kviknummer:
LJA-47543115
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
CRM Management,
Digital Marketing,
Fundraising,
Kundeklubber/loyalitet,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse,
Sociale Medier,
Strategi
Beliggenhed og ruter