Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Kræftens Bekæmpelse

Kræftens Bekæmpelse

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 24-10-2018

Kræftens Bekæmpelse søger Teamchef for Dialog & Content

Er du vores visionære spillende træner, som kan udnytte de mange muligheder inden for 1:1 dialog og digital fundraising og dermed bidrage til en vigtig folkesag?

Om os
I Kræftens Bekæmpelse har afdelingen for Fundraising & Medlemmer(FME) ansvaret for at fundraise størstedelen af de penge, som skal finansiere arbejdet inden for vores tre hovedområder: Forskning, forebyggelse og patientstøtte. Da Kræftens Bekæmpelse kun modtager 3 % af indtægterne fra det offentlige, er fundraising afgørende for, at vi kan blive ved med at sikre kræftforskning i verdensklasse, gennemføre vigtige forebyggelsesindsatser og sikre støtte til kræftpatienterne og deres pårørende over hele landet. Kræftens Bekæmpelse har også mere end 400.000 medlemmer, som vi i FME er i løbende dialog med ift. at varetage deres behov for information og service.  

Om stillingen
Som leder for et team på p.t. 6 medarbejdere bliver det dit ansvar at sikre en optimal planlægning og eksekvering af 1:1 dialogbaserede aktiviteter og digitale kampagner på tværs af en bred portefølje af fundraising-indsatser (f.eks. Knæk Cancer, Støt Brysterne, medlems- og lotterikampagner).  

Det skal primært ske ved løbende at nytænke vores digitale tilstedeværelse i alle relevante touch points og skabe en målrettet, vedkommende og personlig dialog, der til stadighed motiverer danskerne til at bakke op om vores fælles indsats mod kræft. 

I tråd med FMEs overordnede strategier og målsætninger står du sammen med dine kollegaer for at udarbejde kanalstrategier og årsplaner for 1:1 dialogen og den digitale fundraising. Og du bliver omdrejningspunktet for en porteføljestyring, der sikrer, at planerne implementeres og gennemføres i tæt samarbejde med relevante kollegaer.

Generelt er du en vigtig medspiller ift. vores fokus på at skabe en levende folkesag, styrke ROMI for alle fundraising-aktiviteter og forøge indtægterne til kræftområdet. Mere specifikt forventes det, at du og dit team er med til at øge indtægterne via de digitale kanaler med fokus på signifikant forøgelse af permissions og leads samt fortsat optimering af konverteringer og den relative omkostning af disse. 

Du får en bred kontaktflade med mange kollegaer i andre afdelinger i Kræftens Bekæmpelse, herunder især Kommunikationsafdelingen, fagområderne inden for Forskning, Forebyggelse, Patient & Pårørende Støtte samt Frivillige. 

D
u og dit team kommer således til at spille en afgørende rolle for en effektiv, tværfaglig indsats, der skal være med til at sikre, at vores store viden og mange gode historier bliver omsat til engagerede fundraising-indsatser i en omskiftelig omverden præget af øget konkurrence i det digitale space.  

Du skal være med til at få vores digitale strategi til at leve. Da Kræftens Bekæmpelse står foran en omlægning og gentænkning af vores webaktiviteter, får du virkelig god mulighed for at være med til at forme fundamentet for vores fremtidige digitale fundraising og bidrage aktivt til at sikre den digitale transformation i Kræftens Bekæmpelse.

Du vil referere direkte til chefen for området Kampagner og Aktivering - et område som understøtter den samlede fundraising-indsats med go-to-market tiltag inden for Kampagner, Dialog & Content samt Digitale Platforme & Værktøjer. 

Om dig
Du har formentlig en videregående, merkantil uddannelse som cand.merc., HD i afsætning eller lignende. Du medbringer min. 5 års praktisk erfaring fra bureau- og/eller kundesiden, hvor du har arbejdet med 1:1 dialog og opbygget en god erfaring med digital forretningsudvikling og eksekvering. Derudover har du min. 3 års ledelseserfaring og formår at lede med engagement, empati og en coachende ledelsesstil i en hektisk hverdag. Det er vigtigt, at du har en god evne til at skabe overblik og retning for dit team såvel visionært som operationelt. 

Dit team har brug for, at du er spillende træner, dvs. at du er tilpas operationel, kan sikre afslutning og være eksekverende på udvalgte opgaver. Dit team dækker bredt i kompetencer og profiler. Vi forventer derfor, at du har en bred digital erfaring med særlige kompetencer inden for dialogmarkedsføring, SoMe, web samt planlægning og produktion af engagerende content. En faglig tyngde der også giver dig overskud til at tilgodese et differentieret ledelsesbehov. 

Vi forventer, at du har en kundeorienteret og datadrevet tilgang, hvor din solide erfaring med brugen af digitale kanaler og samspillet mellem disse også gør dig i stand til at indtage en nøglerolle ift. vores omnichannel-ambitioner. 

Du er god til at samarbejde, er resultatorienteret og brænder for at dokumentere effekt og skabe synlige resultater. Og så har du naturligvis en grundlæggende passion for digital marketing, som gør, at du er opdateret med hensyn til ny teknologi og trends på området. 

Vi tilbyder
Et spændende job med engagerede kolleger på en arbejdsplads, hvor du er med til at gøre en forskel. Arbejdsmiljøet er uformelt og humoristisk med fokus på at få noget fra hånden. Stillingen er uden højeste arbejdstid, og du skal i perioder skal være parat til at yde en ekstra indsats. Desuden har vi kantine- og frugtordning, en velfungerende idræts- og kunstforening, og så er arbejdstiden naturligvis røgfri. 

Du får løn og pension efter Kræftens Bekæmpelses lederaftale indgået med en række forhandlingsberettigede organisationer. 

Mere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Områdechef for Kampagner og Aktivering, Carsten Donatsky, på tlf. 29 38 37 80. 

Ansøgning og ansøgningsfrist 
Ansøgningsfristen er onsdag d. 14. november 2018, og vi forventer at afholde samtaler i uge 47. Stillingen ønskes besat pr. 1/1-2019. Vi modtager kun ansøgninger og cv elektronisk via www.cancer.dk/job

Kræftens Bekæmpelse 
Strandboulevarden 49 
2100 København Ø 




Hver tredje rammes af kræft i løbet af deres levetid, og hvert år får mere end 38.000 danskere konstateret sygdommen. Kræftens Bekæmpelse kæmper for et liv uden kræft, men det er et langt sejt træk at nå dertil. Arbejdet foregår på tre vigtige fronter: Forebyggelse, forskning samt støtte til patienter og pårørende. Hvis vi trækker i flok, kan og skal vi vinde kampen, men vi har brug for al den hjælp, vi kan få. Som medarbejder kan du være med til at gøre en forskel.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Carsten Donatsky
Strandboulevarden 49
2100 København Ø
Danmark
LJA-670159562018-10-24T19:29:45.203Kræftens Bekæmpelse søger Teamchef for Dialog & Content

Er du vores visionære spillende træner, som kan udnytte de mange muligheder inden for 1:1 dialog og digital fundraising og dermed bidrage til en vigtig folkesag?

Om os
I Kræftens Bekæmpelse har afdelingen for Fundraising & Medlemmer(FME) ansvaret for at fundraise størstedelen af de penge, som skal finansiere arbejdet inden for vores tre hovedområder: Forskning, forebyggelse og patientstøtte. Da Kræftens Bekæmpelse kun modtager 3 % af indtægterne fra det offentlige, er fundraising afgørende for, at vi kan blive ved med at sikre kræftforskning i verdensklasse, gennemføre vigtige forebyggelsesindsatser og sikre støtte til kræftpatienterne og deres pårørende over hele landet. Kræftens Bekæmpelse har også mere end 400.000 medlemmer, som vi i FME er i løbende dialog med ift. at varetage deres behov for information og service.  

Om stillingen
Som leder for et team på p.t. 6 medarbejdere bliver det dit ansvar at sikre en optimal planlægning og eksekvering af 1:1 dialogbaserede aktiviteter og digitale kampagner på tværs af en bred portefølje af fundraising-indsatser (f.eks. Knæk Cancer, Støt Brysterne, medlems- og lotterikampagner).  

Det skal primært ske ved løbende at nytænke vores digitale tilstedeværelse i alle relevante touch points og skabe en målrettet, vedkommende og personlig dialog, der til stadighed motiverer danskerne til at bakke op om vores fælles indsats mod kræft. 

I tråd med FMEs overordnede strategier og målsætninger står du sammen med dine kollegaer for at udarbejde kanalstrategier og årsplaner for 1:1 dialogen og den digitale fundraising. Og du bliver omdrejningspunktet for en porteføljestyring, der sikrer, at planerne implementeres og gennemføres i tæt samarbejde med relevante kollegaer.

Generelt er du en vigtig medspiller ift. vores fokus på at skabe en levende folkesag, styrke ROMI for alle fundraising-aktiviteter og forøge indtægterne til kræftområdet. Mere specifikt forventes det, at du og dit team er med til at øge indtægterne via de digitale kanaler med fokus på signifikant forøgelse af permissions og leads samt fortsat optimering af konverteringer og den relative omkostning af disse. 

Du får en bred kontaktflade med mange kollegaer i andre afdelinger i Kræftens Bekæmpelse, herunder især Kommunikationsafdelingen, fagområderne inden for Forskning, Forebyggelse, Patient & Pårørende Støtte samt Frivillige. 

D
u og dit team kommer således til at spille en afgørende rolle for en effektiv, tværfaglig indsats, der skal være med til at sikre, at vores store viden og mange gode historier bliver omsat til engagerede fundraising-indsatser i en omskiftelig omverden præget af øget konkurrence i det digitale space.  

Du skal være med til at få vores digitale strategi til at leve. Da Kræftens Bekæmpelse står foran en omlægning og gentænkning af vores webaktiviteter, får du virkelig god mulighed for at være med til at forme fundamentet for vores fremtidige digitale fundraising og bidrage aktivt til at sikre den digitale transformation i Kræftens Bekæmpelse.

Du vil referere direkte til chefen for området Kampagner og Aktivering - et område som understøtter den samlede fundraising-indsats med go-to-market tiltag inden for Kampagner, Dialog & Content samt Digitale Platforme & Værktøjer. 

Om dig
Du har formentlig en videregående, merkantil uddannelse som cand.merc., HD i afsætning eller lignende. Du medbringer min. 5 års praktisk erfaring fra bureau- og/eller kundesiden, hvor du har arbejdet med 1:1 dialog og opbygget en god erfaring med digital forretningsudvikling og eksekvering. Derudover har du min. 3 års ledelseserfaring og formår at lede med engagement, empati og en coachende ledelsesstil i en hektisk hverdag. Det er vigtigt, at du har en god evne til at skabe overblik og retning for dit team såvel visionært som operationelt. 

Dit team har brug for, at du er spillende træner, dvs. at du er tilpas operationel, kan sikre afslutning og være eksekverende på udvalgte opgaver. Dit team dækker bredt i kompetencer og profiler. Vi forventer derfor, at du har en bred digital erfaring med særlige kompetencer inden for dialogmarkedsføring, SoMe, web samt planlægning og produktion af engagerende content. En faglig tyngde der også giver dig overskud til at tilgodese et differentieret ledelsesbehov. 

Vi forventer, at du har en kundeorienteret og datadrevet tilgang, hvor din solide erfaring med brugen af digitale kanaler og samspillet mellem disse også gør dig i stand til at indtage en nøglerolle ift. vores omnichannel-ambitioner. 

Du er god til at samarbejde, er resultatorienteret og brænder for at dokumentere effekt og skabe synlige resultater. Og så har du naturligvis en grundlæggende passion for digital marketing, som gør, at du er opdateret med hensyn til ny teknologi og trends på området. 

Vi tilbyder
Et spændende job med engagerede kolleger på en arbejdsplads, hvor du er med til at gøre en forskel. Arbejdsmiljøet er uformelt og humoristisk med fokus på at få noget fra hånden. Stillingen er uden højeste arbejdstid, og du skal i perioder skal være parat til at yde en ekstra indsats. Desuden har vi kantine- og frugtordning, en velfungerende idræts- og kunstforening, og så er arbejdstiden naturligvis røgfri. 

Du får løn og pension efter Kræftens Bekæmpelses lederaftale indgået med en række forhandlingsberettigede organisationer. 

Mere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Områdechef for Kampagner og Aktivering, Carsten Donatsky, på tlf. 29 38 37 80. 

Ansøgning og ansøgningsfrist 
Ansøgningsfristen er onsdag d. 14. november 2018, og vi forventer at afholde samtaler i uge 47. Stillingen ønskes besat pr. 1/1-2019. Vi modtager kun ansøgninger og cv elektronisk via www.cancer.dk/job

Kræftens Bekæmpelse 
Strandboulevarden 49 
2100 København Ø 

101IDK_MFDKDanmark2018-11-14T00:00:000000https://www.google.com/url?q=https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid%3D1572%26ProjectId%3D144710%26DepartmentId%3D18962%26MediaId%3D4617%26SkipAdvertisement%3Dtrue&source=gmail&ust=1540487594622000&usg=AFQjCNHY9AUm2kyeklZm2Uy8eGYpbYrMQQEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1895844Kræftens Bekæmpelse11Hver tredje rammes af kræft i løbet af deres levetid, og hvert år får mere end 38.000 danskere konstateret sygdommen. Kræftens Bekæmpelse kæmper for et liv uden kræft, men det er et langt sejt træk at nå dertil. Arbejdet foregår på tre vigtige fronter: Forebyggelse, forskning samt støtte til patienter og pårørende. Hvis vi trækker i flok, kan og skal vi vinde kampen, men vi har brug for al den hjælp, vi kan få. Som medarbejder kan du være med til at gøre en forskel.Hver tredje rammes af kræft i løbet af deres levetid, og hvert år får mere end 38.000 danskere konstateret sygdommen. Kræftens Bekæmpelse kæmper for et liv uden kræft, men det er et langt sejt træk at nå dertil. Arbejdet foregår på tre vigtige fronter: Forebyggelse, forskning samt støtte til patienter og pårørende. Hvis vi trækker i flok, kan og skal vi vinde kampen, men vi har brug for al den hjælp, vi kan få. Som medarbejder kan du være med til at gøre en forskel.Strandboulevarden 492100København Ø3525 7500DKDanmarkDKDanmark1895844_logo_large.jpgwww.cancer.dk1895844_logo_small.jpg155.7028646012.58759850354854219CarstenDonatsky
Strandboulevarden 49
2100cado@cancer.dkKøbenhavn ØDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid124-10-201814-11-2018578Digital Marketing241Fundraising228Management214Marketing & kommunikation14Media235Strategi354854219HR ManagerTalent Recruiter
Strandboulevarden 49
2100hrmts.messenger@hr-manager.netKøbenhavn ØDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
24-10-2018
Udløber:
14-11-2018
Kviknummer:
LJA-67015956
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Digital Marketing,
Fundraising,
Management,
Marketing & kommunikation,
Media,
Strategi
Beliggenhed og ruter