LB Forsikring

LB Forsikring

|
Indrykket 31-10-2017

LB Forsikring søger Online Traffic Manager

Er du det talent, der kan drive trafik til LBs digitale kanaler og ved hvordan AdWords, SEO, progammatic-og Social Ads tackles optimalt? Er du datadrevet og bruger ROI som dit fornemmeste pejlemærke?

Hvis ja, så har vi en spændende mulighed til dig her.


LB Forsikring søger til nyoprettet stilling en Online Traffic Manager, der bliver en del af et onlineteam i sektionen for Kommunikation, Marketing & CSR. Afdelingens hovedopgaver er at udbygge købsmulighederne på de digitale kanaler, øge medlemstilfredsheden, og tiltrække og fastholde medlemmer.

Din rolle bliver at drive trafik ind på vores sites og få mest mulig kvalitet og volumen for budgettet. Du bliver en del af et forsikringsselskab i udvikling med ambitioner om at markere sig betydeligt digitalt på det danske marked. Vi arbejder med de nyeste teknologier og teknikker.

Dit arbejde vil foregå på vores kontor, der er placeret i hjertet af København og tæt på offentlig transport. I stillingen får du reference til Marketingchefen.

Om stillingen
Du får ansvar for at vi når målet for besøgstal og sammen med resten af onlineteamet sikrer du, at de øvrige digitale KPIer nås. Du får mulighed for at bruge hele paletten af digitale marketingdiscipliner og bliver sparringspartner for kolleger i marketing omkring udvikling af kampagner og ved, hvor stor en rolle også det kreative greb spiller på effekten. Du tester og optimerer formater, budskaber, målgrupper, strategier, partnerskaber, nye medier igen og igen og jonglerer med al den data, du kan komme i nærheden af.

Ansvarsområder og faglige kvalifikationer

Dit ansvarsområde og dine daglige arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Adwords annoncering på Google, programmatic-strategier og Social Ads
  • SEO optimering i samarbejde med kolleger i onlineteamet
  • Igangsætte nye taktiske kampagner og partnersamarbejder, sætte mål og følge op
  • Tæt samarbejde med vores mediebureau og planlægning af indsatser
  • Effektmåling og korregering af aktiviteter

Du vil indimellem deltage i opdatering af vores websites herunder konverteringsoptimering, udvikling af design og landing pages samt analyse og forretningsrapportering.

For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du:

  • Har en længere videregående uddannelse, eksempelvis Cand. Merc. Markedsføring, Cand. IT
  • Har minimum tre års erfaring med digital markedsføring fra bureau- eller virksomhedssiden
  • Har udviklet digitale kampagner og har erfaring med digitale platforme, herunder mobile websites og apps
  • Har solid erfaring med Google Analytics, Adform, AdWords, SEO og evt. Google Tag Manager
  • Det er et plus, hvis du har erfaring med Sitecore
  • Det er en fordel hvis du er certificeret i Adwords, men ikke et krav
  • Det er en fordel, hvis har erfaring med JavaScript og Klipfolio, men ikke et krav

Om dig
Du har naturlig interesse og stærke kompetencer inden for digital markedsføring, og er konstant optaget af nye medier og annonceringsmuligheder. Du kan planlægge dit arbejde selvstændigt og er en teamspiller, som kan samarbejde på tværs i afdelingen såvel som med andre funktioner i huset.

  • I dit arbejde går du efter succes
  • Du arbejder struktureret med sans for detaljer
  • Du er analytisk og undersøgende
  • Du kommunikerer godt skriftligt såvel som mundtligt

Interesseret?
Hvis stillingen har vakt din interesse, og du ønsker mere information, er du velkommen til at kontakte Marketingchef Kristine Mikkelsen på tlf.: 33 48 54 32 eller HR Partner Sine Thesbjerg Klitaa på tlf.: 33 48 53 99.

For at søge stillingen skal du sende din ansøgning og dit CV via ansøgningslinket her på siden.

Vi gør opmærksom på, at vi anvender test som en del af rekrutteringsprocessen.

Vi glæder os til at høre fra dig!




LB Forsikring er et medlemsejet forsikringsselskab med over 135 års erfaring. Vi er det fjerde største skadeforsikringsselskab i Danmark, har i dag ca. 370.000 medlemmer og består af forsikringsgrupperne: Lærerstandens Brandforsikring for dem med undervisning som hovederhverv, Bauta Forsikring for sygeplejersker og andre inden for sundhedssektoren, Runa Forsikring for FTF- og AC-grupper og FDM Forsikring for medlemmer af FDM. Vi har branchens mest tilfredse og loyale medlemmer, og både vores indbo-, rejse- og ulykkesforsikring er bedst i Tænk Penges test. Læs mere om LB Forsikring på vores hjemmeside www.lbforsikring.dk

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Kontakt person
Kristine Mikkelsen
Farvergade 17
1463 København K
Danmark
Tlf:
33 48 54 32
LJA-506345432017-10-31T00:00:00LB Forsikring søger Online Traffic Manager

Er du det talent, der kan drive trafik til LBs digitale kanaler og ved hvordan AdWords, SEO, progammatic-og Social Ads tackles optimalt? Er du datadrevet og bruger ROI som dit fornemmeste pejlemærke?

Hvis ja, så har vi en spændende mulighed til dig her.


LB Forsikring søger til nyoprettet stilling en Online Traffic Manager, der bliver en del af et onlineteam i sektionen for Kommunikation, Marketing & CSR. Afdelingens hovedopgaver er at udbygge købsmulighederne på de digitale kanaler, øge medlemstilfredsheden, og tiltrække og fastholde medlemmer.

Din rolle bliver at drive trafik ind på vores sites og få mest mulig kvalitet og volumen for budgettet. Du bliver en del af et forsikringsselskab i udvikling med ambitioner om at markere sig betydeligt digitalt på det danske marked. Vi arbejder med de nyeste teknologier og teknikker.

Dit arbejde vil foregå på vores kontor, der er placeret i hjertet af København og tæt på offentlig transport. I stillingen får du reference til Marketingchefen.

Om stillingen
Du får ansvar for at vi når målet for besøgstal og sammen med resten af onlineteamet sikrer du, at de øvrige digitale KPIer nås. Du får mulighed for at bruge hele paletten af digitale marketingdiscipliner og bliver sparringspartner for kolleger i marketing omkring udvikling af kampagner og ved, hvor stor en rolle også det kreative greb spiller på effekten. Du tester og optimerer formater, budskaber, målgrupper, strategier, partnerskaber, nye medier igen og igen og jonglerer med al den data, du kan komme i nærheden af.

Ansvarsområder og faglige kvalifikationer

Dit ansvarsområde og dine daglige arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Adwords annoncering på Google, programmatic-strategier og Social Ads
  • SEO optimering i samarbejde med kolleger i onlineteamet
  • Igangsætte nye taktiske kampagner og partnersamarbejder, sætte mål og følge op
  • Tæt samarbejde med vores mediebureau og planlægning af indsatser
  • Effektmåling og korregering af aktiviteter

Du vil indimellem deltage i opdatering af vores websites herunder konverteringsoptimering, udvikling af design og landing pages samt analyse og forretningsrapportering.

For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du:

  • Har en længere videregående uddannelse, eksempelvis Cand. Merc. Markedsføring, Cand. IT
  • Har minimum tre års erfaring med digital markedsføring fra bureau- eller virksomhedssiden
  • Har udviklet digitale kampagner og har erfaring med digitale platforme, herunder mobile websites og apps
  • Har solid erfaring med Google Analytics, Adform, AdWords, SEO og evt. Google Tag Manager
  • Det er et plus, hvis du har erfaring med Sitecore
  • Det er en fordel hvis du er certificeret i Adwords, men ikke et krav
  • Det er en fordel, hvis har erfaring med JavaScript og Klipfolio, men ikke et krav

Om dig
Du har naturlig interesse og stærke kompetencer inden for digital markedsføring, og er konstant optaget af nye medier og annonceringsmuligheder. Du kan planlægge dit arbejde selvstændigt og er en teamspiller, som kan samarbejde på tværs i afdelingen såvel som med andre funktioner i huset.

  • I dit arbejde går du efter succes
  • Du arbejder struktureret med sans for detaljer
  • Du er analytisk og undersøgende
  • Du kommunikerer godt skriftligt såvel som mundtligt

Interesseret?
Hvis stillingen har vakt din interesse, og du ønsker mere information, er du velkommen til at kontakte Marketingchef Kristine Mikkelsen på tlf.: 33 48 54 32 eller HR Partner Sine Thesbjerg Klitaa på tlf.: 33 48 53 99.

For at søge stillingen skal du sende din ansøgning og dit CV via ansøgningslinket her på siden.

Vi gør opmærksom på, at vi anvender test som en del af rekrutteringsprocessen.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Er du det talent, der kan drive trafik til LBs digitale kanaler og ved hvordan AdWords, SEO, progammatic-og Social Ads tackles optimalt? Er du datadrevet og bruger ROI som dit fornemmeste pejlemærke? Hvis ja, så har vi en spændende mulighed til dig her. LB Forsikring søger til nyoprettet stilling en Online Traffic Manager, der bliver en del af et onlineteam i sektionen for Kommunikation, Marketing & CSR. Afdelingens hovedopgaver er at udbygge købsmulighederne på de digitale kanaler, øge medlemstilfredsheden, og tiltrække og fastholde medlemmer. Din rolle bliver at drive trafik ind på vores sites og få mest mulig kvalitet og volumen for budgettet. Du bliver en del af et forsikringsselskab i udvikling med ambitioner om at markere sig betydeligt digitalt på det danske marked. Vi arbejder med de nyeste teknologier og teknikker. Dit arbejde vil foregå på vores kontor, der er placeret i hjertet af København og tæt på offentlig transport. I stillingen får du reference til Marketingchefen. Om stillingen Du får ansvar for at vi når målet for besøgstal og sammen med resten af onlineteamet sikrer du, at de øvrige digitale KPIer nås. Du får mulighed for at bruge hele paletten af digitale marketingdiscipliner og bliver sparringspartner for kolleger i marketing omkring udvikling af kampagner og ved, hvor stor en rolle også det kreative greb spiller på effekten. Du tester og optimerer formater, budskaber, målgrupper, strategier, partnerskaber, nye medier igen og igen og jonglerer med al den data, du kan komme i nærheden af. Ansvarsområder og faglige kvalifikationer Dit ansvarsområde og dine daglige arbejdsopgaver vil blandt andet være: Adwords annoncering på Google, programmatic-strategier og Social Ads SEO optimering i samarbejde med kolleger i onlineteamet Igangsætte nye taktiske kampagner og partnersamarbejder, sætte mål og følge op Tæt samarbejde med vores mediebureau og planlægning af indsatser Effektmåling og korregering af aktiviteter Du vil indimellem deltage i opdatering af vores websites herunder konverteringsoptimering, udvikling af design og landing pages samt analyse og forretningsrapportering. For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du: Har en længere videregående uddannelse, eksempelvis Cand. Merc. Markedsføring, Cand. IT Har minimum tre års erfaring med digital markedsføring fra bureau- eller virksomhedssiden Har udviklet digitale kampagner og har erfaring med digitale platforme, herunder mobile websites og apps Har solid erfaring med Google Analytics, Adform, AdWords, SEO og evt. Google Tag Manager Det er et plus, hvis du har erfaring med Sitecore Det er en fordel hvis du er certificeret i Adwords, men ikke et krav Det er en fordel, hvis har erfaring med JavaScript og Klipfolio, men ikke et krav Om dig Du har naturlig interesse og stærke kompetencer inden for digital markedsføring, og er konstant optaget af nye medier og annonceringsmuligheder. Du kan planlægge dit arbejde selvstændigt og er en teamspiller, som kan samarbejde på tværs i afdelingen såvel som med andre funktioner i huset. I dit arbejde går du efter succes Du arbejder struktureret med sans for detaljer Du er analytisk og undersøgende Du kommunikerer godt skriftligt såvel som mundtligt Interesseret? Hvis stillingen har vakt din interesse, og du ønsker mere information, er du velkommen til at kontakte Marketingchef Kristine Mikkelsen på tlf.: 33 48 54 32 eller HR Partner Sine Thesbjerg Klitaa på tlf.: 33 48 53 99. For at søge stillingen skal du sende din ansøgning og dit CV via ansøgningslinket her på siden. Vi gør opmærksom på, at vi anvender test som en del af rekrutteringsprocessen. Vi glæder os til at høre fra dig!1010ADK_MFDKDanmark2017-11-30T00:00:000000https://lbforsikring.emply.net/recruitment/vacancyAd.aspx?publishingId=079c95ef-a202-41fc-bc75-279a28649fcaEuropaDanmark2656444LB Forsikring10LB Forsikring er et medlemsejet forsikringsselskab med over 135 års erfaring. Vi er det fjerde største skadeforsikringsselskab i Danmark, har i dag ca. 370.000 medlemmer og består af forsikringsgrupperne: Lærerstandens Brandforsikring for dem med undervisning som hovederhverv, Bauta Forsikring for sygeplejersker og andre inden for sundhedssektoren, Runa Forsikring for FTF- og AC-grupper og FDM Forsikring for medlemmer af FDM. Vi har branchens mest tilfredse og loyale medlemmer, og både vores indbo-, rejse- og ulykkesforsikring er bedst i Tænk Penges test. Læs mere om LB Forsikring på vores hjemmeside www.lbforsikring.dkLB Forsikring er et medlemsejet forsikringsselskab med over 135 års erfaring. Vi er det fjerde største skadeforsikringsselskab i Danmark, har i dag ca. 370.000 medlemmer og består af forsikringsgrupperne: Lærerstandens Brandforsikring for dem med undervisning som hovederhverv, Bauta Forsikring for sygeplejersker og andre inden for sundhedssektoren, Runa Forsikring for FTF- og AC-grupper og FDM Forsikring for medlemmer af FDM. Vi har branchens mest tilfredse og loyale medlemmer, og både vores indbo-, rejse- og ulykkesforsikring er bedst i Tænk Penges test. Læs mere om LB Forsikring på vores hjemmeside www.lbforsikring.dkFarvergade 171463København KDKDanmarkDKDanmark2656444_logo_large.jpgwww.lbforsikring.dk2656444_logo_small.jpg155.6759437012.57273700350815174KristineMikkelsen
Farvergade 17
146333 48 54 32København KDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid131-10-201730-11-2017905Adwords/SEO/SEM578Digital Marketing579Kontakt & Kunde relationer214Marketing & kommunikation902Online Management904Traffic Management350815174SussiOsman
Farvergade 17
1463suos@ib.dkKøbenhavn KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
31-10-2017
Udløber:
30-11-2017
Kviknummer:
LJA-50634543
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Adwords/SEO/SEM,
Digital Marketing,
Kontakt & Kunde relationer,
Marketing & kommunikation,
Online Management,
Traffic Management
Beliggenhed og ruter