Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Lederne

Lederne

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 29-05-2018

Ledernes Hovedorganisation søger Kommerciel Projektleder til nyoprettet stilling

Vil du være med til at lede strategiske projekter i en af Danmarks største interesseorganisationer? Har du et kommercielt mindset, og har du arbejdet med processen fra strategiudvikling til konkret og målbart output? Så kan en stilling som kommerciel projektleder i Ledernes Hovedorganisation være noget for dig.

Som kommerciel projektleder bliver du en del af kommunikation- og marketingafdelingen med i alt 17 medarbejdere. Vores kerneopgave er at levere forretningsstrategisk kommunikation og marketing til de tre organisationer; Lederne (for ledere), Virksom (for selvstændige) og PRO (for funktionærer uden personaleansvar) samt til A-Kassen LH. Vi går en spændende tid i møde med ambitiøse mål om vækst, øget fokus på positionering, fortsat høj medlemstilfredshed og salg af tilkøbsprodukter.  

Som kommerciel projektleder bliver du en nøglespiller i forhold til at identificere, projektlede og eksekvere værdiskabende indsatser, som bidrager til at nå vores mål.  Du kommer til at arbejde tæt sammen med den øvrige afdeling og får en betroet og central rolle i forhold til interne og eksterne samarbejdspartnere.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Spotte, konceptudvikle og eksekvere værdiskabende projekter, som bidrager til at nå vores strategiske mål
  • Fælles for projekterne er, at de ofte har en kommerciel karakter og er med til at styrke vores profil og brand. Projekterne omsættes typisk til kampagner, events eller nye produkter, som udvikles og eksekveres i samarbejde med dine kolleger i team Content og team Digital under projektledelse af dig
  • Sikre fremdrift på indsatserne, herunder en struktureret planlægning, klar rollefordeling, stærk strategieksekvering samt kvalitetssikring af leverancer
  • Opsætte mål og afrapportere på resultater samt udarbejde ledelsespræsentationer.

Stillingen er nyoprettet, så du får mulighed for selv at præge den og identificere potentialer og indsatser inden for dit strategiske råderum. Du kommer til at referere direkte til Kommunikations- og Marketingchefen og vil i det daglige indgå i brandingteamet sammen med vores Senior Brand Manager.

Om dig
Vi leder efter dig, der kan træde ind i stillingen med et højt drive, et godt strategisk overblik samt evnen til at have mange bolde i luften samtidig. Du er både kreativ og kommercielt tænkende og kan spotte og eksekvere projekter med både målgruppens- og forretningens behov i centrum. Du er handlingsorienteret, arbejder struktureret og er god til at få tingene til at ske og du evner at skabe følgerskab i dit arbejde.

Derudover har du:

  • Minimum 5 års dokumenteret erfaring med projektledelse af kommercielle projekter og stærke resultater i din portefølje 
  • En relevant uddannelse eller baggrund inden for branding/kommunikation/marketing, fx cand.merc., cand.comm. eller lign. Din konkrete erfaring betyder dog mere end din specifikke uddannelsesretning.
  • En forretningsstrategisk tankegang og evnen til at tænke helhedsorienteret og på tværs af både afdelinger og kanaler
  • Evnen til at netværke og danne relationer og sikre resultater gennem uformel ledelse (stakeholder management)
  • Du er vedholdende og ser muligheder frem for begrænsninger
  • Du er performancedrevet og trives i et miljø med en uformel tone og fart over feltet 
  • Du har måske bureauerfaring og er klar til at prøve kræfter med in-house arbejde eller erfaring fra en større organisation eller virksomhed. 

Vi tilbyder

  • En stilling med en unik mulighed for personlig og faglig udvikling, hvor du kan lære fra dygtige ledere og faglige eksperter
  • En plads i en afdeling med 17 professionelle kollegaer. Vi er ambitiøse og har en uformel kultur, hvor vi vægter samarbejde og faglig udvikling højt
  • En afgørende rolle i vores rejse mod fortsat vækst og positionering som en professionel og dynamisk medlemsorganisation
  • Syv ugers ferie og frokostordning fra Meyer Kantiner
  • Løn efter kvalifikationer og en række personalegoder.

Er du den rette?
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest 18. juni kl. 9.00. Vi holder samtaler i uge 25 og 26 med henblik på kontraktindgåelse primo juli. Vi forestiller os, at du kan starte omkring den 1. september 2018.

Spørgsmål kan stilles til Kommunikations- og Marketingschef Pia Funch Braskhøj på 2363 2942.                        

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontakt person
Pia Funch Braskhøj
Vermlandsgade 65
2300 København S
Danmark
Tlf:
2363 2942
3298207732018-05-29T09:49:00.490Ledernes Hovedorganisation søger Kommerciel Projektleder til nyoprettet stilling

Vil du være med til at lede strategiske projekter i en af Danmarks største interesseorganisationer? Har du et kommercielt mindset, og har du arbejdet med processen fra strategiudvikling til konkret og målbart output? Så kan en stilling som kommerciel projektleder i Ledernes Hovedorganisation være noget for dig.

Som kommerciel projektleder bliver du en del af kommunikation- og marketingafdelingen med i alt 17 medarbejdere. Vores kerneopgave er at levere forretningsstrategisk kommunikation og marketing til de tre organisationer; Lederne (for ledere), Virksom (for selvstændige) og PRO (for funktionærer uden personaleansvar) samt til A-Kassen LH. Vi går en spændende tid i møde med ambitiøse mål om vækst, øget fokus på positionering, fortsat høj medlemstilfredshed og salg af tilkøbsprodukter.  

Som kommerciel projektleder bliver du en nøglespiller i forhold til at identificere, projektlede og eksekvere værdiskabende indsatser, som bidrager til at nå vores mål.  Du kommer til at arbejde tæt sammen med den øvrige afdeling og får en betroet og central rolle i forhold til interne og eksterne samarbejdspartnere.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Spotte, konceptudvikle og eksekvere værdiskabende projekter, som bidrager til at nå vores strategiske mål
  • Fælles for projekterne er, at de ofte har en kommerciel karakter og er med til at styrke vores profil og brand. Projekterne omsættes typisk til kampagner, events eller nye produkter, som udvikles og eksekveres i samarbejde med dine kolleger i team Content og team Digital under projektledelse af dig
  • Sikre fremdrift på indsatserne, herunder en struktureret planlægning, klar rollefordeling, stærk strategieksekvering samt kvalitetssikring af leverancer
  • Opsætte mål og afrapportere på resultater samt udarbejde ledelsespræsentationer.

Stillingen er nyoprettet, så du får mulighed for selv at præge den og identificere potentialer og indsatser inden for dit strategiske råderum. Du kommer til at referere direkte til Kommunikations- og Marketingchefen og vil i det daglige indgå i brandingteamet sammen med vores Senior Brand Manager.

Om dig
Vi leder efter dig, der kan træde ind i stillingen med et højt drive, et godt strategisk overblik samt evnen til at have mange bolde i luften samtidig. Du er både kreativ og kommercielt tænkende og kan spotte og eksekvere projekter med både målgruppens- og forretningens behov i centrum. Du er handlingsorienteret, arbejder struktureret og er god til at få tingene til at ske og du evner at skabe følgerskab i dit arbejde.

Derudover har du:

  • Minimum 5 års dokumenteret erfaring med projektledelse af kommercielle projekter og stærke resultater i din portefølje 
  • En relevant uddannelse eller baggrund inden for branding/kommunikation/marketing, fx cand.merc., cand.comm. eller lign. Din konkrete erfaring betyder dog mere end din specifikke uddannelsesretning.
  • En forretningsstrategisk tankegang og evnen til at tænke helhedsorienteret og på tværs af både afdelinger og kanaler
  • Evnen til at netværke og danne relationer og sikre resultater gennem uformel ledelse (stakeholder management)
  • Du er vedholdende og ser muligheder frem for begrænsninger
  • Du er performancedrevet og trives i et miljø med en uformel tone og fart over feltet 
  • Du har måske bureauerfaring og er klar til at prøve kræfter med in-house arbejde eller erfaring fra en større organisation eller virksomhed. 

Vi tilbyder

  • En stilling med en unik mulighed for personlig og faglig udvikling, hvor du kan lære fra dygtige ledere og faglige eksperter
  • En plads i en afdeling med 17 professionelle kollegaer. Vi er ambitiøse og har en uformel kultur, hvor vi vægter samarbejde og faglig udvikling højt
  • En afgørende rolle i vores rejse mod fortsat vækst og positionering som en professionel og dynamisk medlemsorganisation
  • Syv ugers ferie og frokostordning fra Meyer Kantiner
  • Løn efter kvalifikationer og en række personalegoder.

Er du den rette?
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest 18. juni kl. 9.00. Vi holder samtaler i uge 25 og 26 med henblik på kontraktindgåelse primo juli. Vi forestiller os, at du kan starte omkring den 1. september 2018.

Spørgsmål kan stilles til Kommunikations- og Marketingschef Pia Funch Braskhøj på 2363 2942.                        

2018-06-19T02:00:26.670 Vil du være med til at lede strategiske projekter i en af Danmarks største interesseorganisationer? Har du et kommercielt mindset, og har du arbejdet med processen fra strategiudvikling til konkret og målbart output? Så kan en stilling som kommerciel projektleder i Ledernes Hovedorganisation være noget for dig. Som kommerciel projektleder bliver du en del af kommunikation- og marketingafdelingen med i alt 17 medarbejdere. Vores kerneopgave er at levere forretningsstrategisk kommunikation og marketing til de tre organisationer Lederne (for ledere), Virksom (for selvstændige) og PRO (for funktionærer uden personaleansvar) samt til A-Kassen LH. Vi går en spændende tid i møde med ambitiøse mål om vækst, øget fokus på positionering, fortsat høj medlemstilfredshed og salg af tilkøbsprodukter. Som kommerciel projektleder bliver du en nøglespiller i forhold til at identificere, projektlede og eksekvere værdiskabende indsatser, som bidrager til at nå vores mål. Du kommer til at arbejde tæt sammen med den øvrige afdeling og får en betroet og central rolle i forhold til interne og eksterne samarbejdspartnere. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Spotte, konceptudvikle og eksekvere værdiskabende projekter, som bidrager til at nå vores strategiske mål Fælles for projekterne er, at de ofte har en kommerciel karakter og er med til at styrke vores profil og brand. Projekterne omsættes typisk til kampagner, events eller nye produkter, som udvikles og eksekveres i samarbejde med dine kolleger i team Content og team Digital under projektledelse af dig Sikre fremdrift på indsatserne, herunder en struktureret planlægning, klar rollefordeling, stærk strategieksekvering samt kvalitetssikring af leverancer Opsætte mål og afrapportere på resultater samt udarbejde ledelsespræsentationer. Stillingen er nyoprettet, så du får mulighed for selv at præge den og identificere potentialer og indsatser inden for dit strategiske råderum. Du kommer til at referere direkte til Kommunikations- og Marketingchefen og vil i det daglige indgå i brandingteamet sammen med vores Senior Brand Manager. Om dig Vi leder efter dig, der kan træde ind i stillingen med et højt drive, et godt strategisk overblik samt evnen til at have mange bolde i luften samtidig. Du er både kreativ og kommercielt tænkende og kan spotte og eksekvere projekter med både målgruppens- og forretningens behov i centrum. Du er handlingsorienteret, arbejder struktureret og er god til at få tingene til at ske og du evner at skabe følgerskab i dit arbejde. Derudover har du: Minimum 5 års dokumenteret erfaring med projektledelse af kommercielle projekter og stærke resultater i din portefølje En relevant uddannelse eller baggrund inden for branding kommunikation marketing, fx cand.merc., cand.comm. eller lign. Din konkrete erfaring betyder dog mere end din specifikke uddannelsesretning. En forretningsstrategisk tankegang og evnen til at tænke helhedsorienteret og på tværs af både afdelinger og kanaler Evnen til at netværke og danne relationer og sikre resultater gennem uformel ledelse (stakeholder management) Du er vedholdende og ser muligheder frem for begrænsninger Du er performancedrevet og trives i et miljø med en uformel tone og fart over feltet Du har måske bureauerfaring og er klar til at prøve kræfter med in-house arbejde eller erfaring fra en større organisation eller virksomhed. Vi tilbyder En stilling med en unik mulighed for personlig og faglig udvikling, hvor du kan lære fra dygtige ledere og faglige eksperter En plads i en afdeling med 17 professionelle kollegaer. Vi er ambitiøse og har en uformel kultur, hvor vi vægter samarbejde og faglig udvikling højt En afgørende rolle i vores rejse mod fortsat vækst og positionering som en professionel og dynamisk medlemsorganisation Syv ugers ferie og frokostordning fra Meyer Kantiner Løn efter kvalifikationer og en række personalegoder. Er du den rette? Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest 18. juni kl. 9.00. Vi holder samtaler i uge 25 og 26 med henblik på kontraktindgåelse primo juli. Vi forestiller os, at du kan starte omkring den 1. september 2018. Spørgsmål kan stilles til Kommunikations- og Marketingschef Pia Funch Braskhøj på 2363 2942.1010000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2018-06-18T00:00:000000https://www.epos-asp.dk/REK/lederne/Joblist/ShowJobOffer.aspx?dbalias=EposREC_lederne&lang=da&jobOfferEntityId=186&joblistId=10EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1963159Lederne10Vermlandsgade 652300København S3283 3283DKDanmarkDKDanmark1963159_logo_large.gifwww.lederne.dk/lho/Forside.htm1963159_logo_small.gif155.6678620012.60943590Pia FunchBraskhøj
Vermlandsgade 65
23002363 2942København SDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid129-05-201818-06-201829-05-201818-06-20181Dansk3Læse/ tale11736Cand.merc. (kom.)21Økonomi & business109Lang videregående uddannelse9589Cand.merc., marketing21Økonomi & business109Lang videregående uddannelse1539Kommunikation, cand.comm.13Media & information/kommunikation109Lang videregående uddannelse114940205Forretningsudvikling4EkspertLedelse114960407Branding4EkspertMarketing114962028Event-planlægning4EkspertMarketing114962068Intern kommunikation4EkspertMarketing114962075Kommunikationsstrategi4EkspertMarketing114963810Projektplanlægning4EkspertLedelse114963987Afdelingsledelse, 1 - 9 medarbejdere4EkspertLedelse114964034Marketingkampagner4EkspertMarketing114968586Projektledelse4EkspertMarketing213111Projektleder934610Projektkoordinator, marketing212Marketing & business214Marketing & kommunikation215Event marketing235Strategi245Forretningsudvikling895Marketing & projektledelse899Content Management909Salg & projektledelse355287087SigneJørgensen
Vermlandsgade 65
2300sib@lho.dk3283 3559København SDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
29-05-2018
Udløber:
18-06-2018
Kviknummer:
329820773
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Marketing & business,
Marketing & kommunikation,
Event marketing,
Strategi,
Forretningsudvikling,
Marketing & projektledelse,
Content Management,
Salg & projektledelse
Stillingsbetegnelse:
Projektleder
Projektkoordinator, marketing
Uddannelse:
Cand.merc. (kom.),
Cand.merc., marketing,
Kommunikation, cand.comm.
Erfaringer - I højere grad:
Forretningsudvikling,
Branding,
Event-planlægning,
Intern kommunikation,
Kommunikationsstrategi,
Projektplanlægning,
Afdelingsledelse, 1 - 9 medarbejdere,
Marketingkampagner,
Projektledelse
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed og ruter