Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Lemvigh-Müller A/S

Lemvigh-Müller A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 26-06-2018

Lemvigh-Müller søger Cross-media-marketingspecialist

Har du din marketingværktøjskasse i orden og godt styr på Salesforce Marketing Cloud, Google Analytics og CMS? Så er det her din mulighed for at sætte dit præg på vores marketingaktiviteter i tæt samspil med 15 skarpe og engagerede kolleger.

Lemvigh-Müller er godt i gang med at blive en gennemdigitaliseret virksomhed. I Marketing får du en nøglerolle i at være med til at udvikle og udbygge vores cross-mediaaktiviteter, fortæller marketing- og e-businessdirektør Kim Øxenholt.

Bidrag med din viden, og vær med til at sætte en ny dagsorden

Du bliver en del af vores marketingteam i Herlev sammen med 15 dygtige og engagerede kolleger med kompetencer inden for marketing, kommunikation, videoproduktion og grafisk design. Din vigtigste opgave bliver først og fremmest at være med til at sikre, at Lemvigh-Müller ikke blot når en række kommercielle mål, men også styrker relationerne til vores kunder, som primært er industrien, el- og VVS-installation samt byggeriet. Du skal sammen med dine nærmeste kolleger bl.a.:

  • udvikle og drive vores datadrevne marketing- og kommunikationsaktiviteter
  • planlægge, eksekvere og følge op på kampagner og nyhedsbreve henvendt til Lemvig-Müllers kunder
  • være med til at lægge overordnede planer i samarbejde med vores salgs- og butiksorganisation samt vores leverandører, hvoraf mange er internationale virksomheder.

Hvis du har det, der skal til, er der rigtig gode muligheder for at forme dit eget job og være med til at sætte fremtidens marketingdagsorden.

Systemstærk marketingtalent med samarbejdsevner

Du ved, hvad der rører sig inden for datadrevet marketing og er god til at finde svar på de fleste udfordringer. Det ligger dig naturligt at opbygge relationer på kryds og tværs i en stor organisation. Desuden er du resultatorienteret og trives i en ambitiøs afdeling, hvor både tempo og humør er højt og hvor der er stor frihed under ansvar. Vi forventer, at du:

  • har 3+ års erfaring med datadrevet marketing inden for B2B og/eller B2C og har i dit tidligere job vist, at du kan tage et selvstændigt ansvar for større opgaver
  • er en hands-on-person, der selv kan drive og eksekvere dine opgaver
  • har helt styr på Salesforce Marketing Cloud, Google Analytics og CMS (gerne Sitecore)
  • muligvis også har erfaring med Google Datastudio og Adobe-pakken
  • er godt hjemme i den klassiske marketing- og kommunikationsværktøjskasse
  • er velstruktureret, har et godt overblik og er god til at prioritere din tid
  • formulerer dig godt på skrift og er god til engelsk .

Er du interesseret?

Ønsker du at søge jobbet, så klik på Søg stillingen nedenfor. Ansøgningsfristen er den 20. juli, og vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale. Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte marketing- og e-businessdirektør Kim Øxenholt på +45 3695 5349.




Om Lemvigh-Müller A/S:
Lemvigh-Müller er Danmarks største stål- og teknikgrossist. Koncernen beskæftiger 1.200 medarbejdere, primært inden for salg, indkøb og logistik, fordelt på vores 24 lokationer rundt i landet. Lemvigh-Müller er Danmarks førende stålgrossist og har også landets mest omfattende tekniske produktprogram til el- og VVS-installationsbranchen, industrien samt byggeri og håndværk. Det består af mere end 300.000 varenumre, hvoraf mere end 100.000 er lagerlagte. I Lemvigh-Müller lægger vi stor vægt på vores værdier om at være Menneskelige, Kompetente, Engagerede og Nytænkende. Læs mere på www.lemu.dk/om-os

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Kim Øxenholt
Stationsalleen 40
2730 Herlev
Danmark
Tlf:
+45 3695 5349
3298385792018-06-26T17:20:59.207Lemvigh-Müller søger Cross-media-marketingspecialist

Har du din marketingværktøjskasse i orden og godt styr på Salesforce Marketing Cloud, Google Analytics og CMS? Så er det her din mulighed for at sætte dit præg på vores marketingaktiviteter i tæt samspil med 15 skarpe og engagerede kolleger.

Lemvigh-Müller er godt i gang med at blive en gennemdigitaliseret virksomhed. I Marketing får du en nøglerolle i at være med til at udvikle og udbygge vores cross-mediaaktiviteter, fortæller marketing- og e-businessdirektør Kim Øxenholt.

Bidrag med din viden, og vær med til at sætte en ny dagsorden

Du bliver en del af vores marketingteam i Herlev sammen med 15 dygtige og engagerede kolleger med kompetencer inden for marketing, kommunikation, videoproduktion og grafisk design. Din vigtigste opgave bliver først og fremmest at være med til at sikre, at Lemvigh-Müller ikke blot når en række kommercielle mål, men også styrker relationerne til vores kunder, som primært er industrien, el- og VVS-installation samt byggeriet. Du skal sammen med dine nærmeste kolleger bl.a.:

  • udvikle og drive vores datadrevne marketing- og kommunikationsaktiviteter
  • planlægge, eksekvere og følge op på kampagner og nyhedsbreve henvendt til Lemvig-Müllers kunder
  • være med til at lægge overordnede planer i samarbejde med vores salgs- og butiksorganisation samt vores leverandører, hvoraf mange er internationale virksomheder.

Hvis du har det, der skal til, er der rigtig gode muligheder for at forme dit eget job og være med til at sætte fremtidens marketingdagsorden.

Systemstærk marketingtalent med samarbejdsevner

Du ved, hvad der rører sig inden for datadrevet marketing og er god til at finde svar på de fleste udfordringer. Det ligger dig naturligt at opbygge relationer på kryds og tværs i en stor organisation. Desuden er du resultatorienteret og trives i en ambitiøs afdeling, hvor både tempo og humør er højt og hvor der er stor frihed under ansvar. Vi forventer, at du:

  • har 3+ års erfaring med datadrevet marketing inden for B2B og/eller B2C og har i dit tidligere job vist, at du kan tage et selvstændigt ansvar for større opgaver
  • er en hands-on-person, der selv kan drive og eksekvere dine opgaver
  • har helt styr på Salesforce Marketing Cloud, Google Analytics og CMS (gerne Sitecore)
  • muligvis også har erfaring med Google Datastudio og Adobe-pakken
  • er godt hjemme i den klassiske marketing- og kommunikationsværktøjskasse
  • er velstruktureret, har et godt overblik og er god til at prioritere din tid
  • formulerer dig godt på skrift og er god til engelsk .

Er du interesseret?

Ønsker du at søge jobbet, så klik på Søg stillingen nedenfor. Ansøgningsfristen er den 20. juli, og vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale. Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte marketing- og e-businessdirektør Kim Øxenholt på +45 3695 5349.

2018-07-21T02:00:22.653 Har du din marketingværktøjskasse i orden og godt styr på Salesforce Marketing Cloud, Google Analytics og CMS? Så er det her din mulighed for at sætte dit præg på vores marketingaktiviteter i tæt samspil med 15 skarpe og engagerede kolleger. Lemvigh-Müller er godt i gang med at blive en gennemdigitaliseret virksomhed. I Marketing får du en nøglerolle i at være med til at udvikle og udbygge vores cross-mediaaktiviteter, fortæller marketing- og e-businessdirektør Kim Øxenholt. Bidrag med din viden, og vær med til at sætte en ny dagsorden Du bliver en del af vores marketingteam i Herlev sammen med 15 dygtige og engagerede kolleger med kompetencer inden for marketing, kommunikation, videoproduktion og grafisk design. Din vigtigste opgave bliver først og fremmest at være med til at sikre, at Lemvigh-Müller ikke blot når en række kommercielle mål, men også styrker relationerne til vores kunder, som primært er industrien, el- og VVS-installation samt byggeriet. Du skal sammen med dine nærmeste kolleger bl.a.: udvikle og drive vores datadrevne marketing- og kommunikationsaktiviteter planlægge, eksekvere og følge op på kampagner og nyhedsbreve henvendt til Lemvig-Müllers kunder være med til at lægge overordnede planer i samarbejde med vores salgs- og butiksorganisation samt vores leverandører, hvoraf mange er internationale virksomheder. Hvis du har det, der skal til, er der rigtig gode muligheder for at forme dit eget job og være med til at sætte fremtidens marketingdagsorden. Systemstærk marketingtalent med samarbejdsevner Du ved, hvad der rører sig inden for datadrevet marketing og er god til at finde svar på de fleste udfordringer. Det ligger dig naturligt at opbygge relationer på kryds og tværs i en stor organisation. Desuden er du resultatorienteret og trives i en ambitiøs afdeling, hvor både tempo og humør er højt og hvor der er stor frihed under ansvar. Vi forventer, at du: har 3 års erfaring med datadrevet marketing inden for B2B og eller B2C og har i dit tidligere job vist, at du kan tage et selvstændigt ansvar for større opgaver er en hands-on-person, der selv kan drive og eksekvere dine opgaver har helt styr på Salesforce Marketing Cloud, Google Analytics og CMS (gerne Sitecore) muligvis også har erfaring med Google Datastudio og Adobe-pakken er godt hjemme i den klassiske marketing- og kommunikationsværktøjskasse er velstruktureret, har et godt overblik og er god til at prioritere din tid formulerer dig godt på skrift og er god til engelsk . Er du interesseret? Ønsker du at søge jobbet, så klik på Søg stillingen nedenfor. Ansøgningsfristen er den 20. juli, og vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale. Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte marketing- og e-businessdirektør Kim Øxenholt på 45 3695 5349.1010000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2018-07-20T00:00:000000https://www.jobindex.dk/ansoegninger/ny/967353?utm_medium=referral&utm_campaign=soeg_jobbet_klik&utm_source=jobindex0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn2889116Lemvigh-Müller A/S10Om Lemvigh-Müller A/S:
Lemvigh-Müller er Danmarks største stål- og teknikgrossist. Koncernen beskæftiger 1.200 medarbejdere, primært inden for salg, indkøb og logistik, fordelt på vores 24 lokationer rundt i landet. Lemvigh-Müller er Danmarks førende stålgrossist og har også landets mest omfattende tekniske produktprogram til el- og VVS-installationsbranchen, industrien samt byggeri og håndværk. Det består af mere end 300.000 varenumre, hvoraf mere end 100.000 er lagerlagte. I Lemvigh-Müller lægger vi stor vægt på vores værdier om at være Menneskelige, Kompetente, Engagerede og Nytænkende. Læs mere på www.lemu.dk/om-os
Om Lemvigh-Müller A/S:
Lemvigh-Müller er Danmarks største stål- og teknikgrossist. Koncernen beskæftiger 1.200 medarbejdere, primært inden for salg, indkøb og logistik, fordelt på vores 24 lokationer rundt i landet. Lemvigh-Müller er Danmarks førende stålgrossist og har også landets mest omfattende tekniske produktprogram til el- og VVS-installationsbranchen, industrien samt byggeri og håndværk. Det består af mere end 300.000 varenumre, hvoraf mere end 100.000 er lagerlagte. I Lemvigh-Müller lægger vi stor vægt på vores værdier om at være Menneskelige, Kompetente, Engagerede og Nytænkende. Læs mere på www.lemu.dk/om-os
Stationsalleen 402730HerlevDKDanmarkDKDanmark2889116_logo_large.pngwww.lemu.dk/2889116_logo_small.png155.7194220012.44514800
KimØxenholt
Stationsalleen 40
2730+45 3695 5349HerlevDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid126-06-201820-07-201826-06-201820-07-20181Dansk3Læse/ tale2Engelsk4Læse/ tale/ skrive114962067Ekstern kommunikation4EkspertMarketing114962082Mediestrategi4EkspertMarketing114963099Databasemarketing4EkspertMarketing114967800Digital markedsføring4EkspertMarketing114967851Content Management System (CMS)4EkspertIT114968089Digitale medier, marketing4EkspertMarketing114968297Digital kommunikation4EkspertMedia114968955Digitaliseringsstrategi4EkspertIT114969002Google analytics4EkspertIT937600Digital Marketing Manager938034Media Manager14Media214Marketing & kommunikation235Strategi238Grafik245Forretningsudvikling578Digital Marketing895Marketing & projektledelse896Brand Management899Content Management348835946Niklas VasaBoserup
Stationsalleen 40
2730nivb@lemu.dk+45 2326 1085HerlevDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
26-06-2018
Udløber:
20-07-2018
Kviknummer:
329838579
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Media,
Marketing & kommunikation,
Strategi,
Grafik,
Forretningsudvikling,
Digital Marketing,
Marketing & projektledelse,
Brand Management,
Content Management
Stillingsbetegnelse:
Digital Marketing Manager
Media Manager
Erfaringer - I højere grad:
Ekstern kommunikation,
Mediestrategi,
Databasemarketing,
Digital markedsføring,
Content Management System (CMS),
Digitale medier, marketing,
Digital kommunikation,
Digitaliseringsstrategi,
Google analytics
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Engelsk Læse/ tale/ skrive
Beliggenhed og ruter