Bonnier Publications

Bonnier Publications

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 14-03-2017

Loyalitetsspecialist til CRM

Vil du være med til at udvikle Bonnier Publications nye loyalitetskoncept? Så er det måske dig, der skal være vores nye specialist på området.

Du vil blive en del af CRM, som er en del af Marketing. Sammen med et team af analytikere, kreative specialister og projektledere vil du være med til at drive udviklingen af kommunikationen og kontakten til vores kunder.

CRM's primære ansvarsområde er at sikre den gode kundeoplevelse med udgangspunkt i data. Det er vores opgave at fastholde og udvikle vores relation og kontakt til kunden i forbindelse med vores magasiner samt vores spin off- og digitale produkter. Du får 8 dygtige og kompetente kollegaer samt en bred kontaktflade med såvel den øvrige marketingafdeling samt resten af koncernen.

Dine arbejdsopgaver: 
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer loyalitetsprojekter på nordisk plan, herunder:

  • Udvikling af en langsigtet loyalitetsstrategi
  • Budget- og resultatansvar for vores fordelsshop, MoreShop.
  • Opfølgning og rapportering
  • Styring af omkostninger samt analyse af lønsomheden af loyalitetsprojektet
  • Samarbejde med eksterne partnere
  • Kontakt med redaktører og øvrigt personale i Marketing for at kommunikere og optimere arbejdet med loyalitetskonceptet
  • Research, markedsovervågning samt idégenerering.

Dine kvalifikationer:

  • Mindst tre års erfaring inden for forbrugerloyalitet
  • God erfaring med e-handel
  • Forhandlingsevner og erfaring med eksterne samarbejdspartnere
  • Erfaring med langsigtede strategier og opfølgning via delmål
  • Erfaring med præsentationer over for ledelsen
  • Det er et plus, hvis du har erfaring med indsatser på tværs af nordiske markeder
  • Solide kundskaber i Microsoft Office-pakken.

Om dig:
Du er glad og positiv af natur. Du har en struktureret tilgang til dit arbejde og kan holde mange bolde i luften. Du er ambitiøs og er ikke bange for at lægge en ekstra indsats, hvis det kræves. Du skal kunne arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst med dine opgaver, og du skal være god til at indgå i sparring med forskellige kollegaer.

Du tilbydes:
Gode arbejdsvilkår, i et kreativt miljø, hvor du sammen med engagerede kollegaer arbejder for at skabe den gode kundeoplevelse. Vi sidder i et åbent kontormiljø, har en god og uformel tone og prioriterer, at det skal være sjovt og udfordrende at gå på arbejde. Derudover tilbyder vi en attraktiv løn tilsvarende dine kvalifikationer.

Vi har 6 ugers ferie og fri mellem jul og nytår. Pensionsordning, sundhedssikring, ulykkesforsikring og flextid. Vi har desuden medarbejderforening, kunstklub, fitnessrum, massage, kantine og frugtordning. Arbejdstiden er på 37,5 timer ugentligt inkl. frokost.

Du kan læse mere om os på http://bonnierpublications.com/.

Yderligere oplysninger og ansøgning:
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for CRM & Offering, Jesper Lylloff, på telefon 50 69 31 89.

Lyder jobbet som den rette udfordring for dig, så send din ansøgning og CV mærke Loyalitetsspecialist til job@bonnier.dk hurtigst muligt.

Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. Stillingen er en fastansættelse med opstart primo april 2017




Bonnier Publications A/S er en del af Bonnier AB - Nordens førende mediekoncern med ca. 175 selskaber fordelt på 21 lande. Bonnier Publications A/S er beliggende på Østerbro i København og består af en blanding af redaktionelle og administrative afdelinger med ca. 300 medarbejdere.

Bonnier Publications A/S indgår i Koncernen Bonnier Publications, som via datterselskaber producerer og udgiver blade, websites, bøger og DVD'er i Danmark, Norge, Sverige, Finland og Holland. Blandt de mest kendte titler er I FORM, Illustreret Videnskab, Gør Det Selv, Komputer for alle, Historie, National Geographic, Digital Foto og Aktiv Træning.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Job i virksomheden
Frist: 
08-04-2017
Kontakt
Kontakt person
Jesper Lylloff
Strandboulevarden 130
2100 København Ø
Danmark
Tlf:
50 69 31 89
3296486032017-03-14T12:09:58.950Loyalitetsspecialist til CRMVil du være med til at udvikle Bonnier Publications nye loyalitetskoncept? Så er det måske dig, der skal være vores nye specialist på området.

Du vil blive en del af CRM, som er en del af Marketing. Sammen med et team af analytikere, kreative specialister og projektledere vil du være med til at drive udviklingen af kommunikationen og kontakten til vores kunder.

CRM's primære ansvarsområde er at sikre den gode kundeoplevelse med udgangspunkt i data. Det er vores opgave at fastholde og udvikle vores relation og kontakt til kunden i forbindelse med vores magasiner samt vores spin off- og digitale produkter. Du får 8 dygtige og kompetente kollegaer samt en bred kontaktflade med såvel den øvrige marketingafdeling samt resten af koncernen.

Dine arbejdsopgaver: 
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer loyalitetsprojekter på nordisk plan, herunder:
  • Udvikling af en langsigtet loyalitetsstrategi
  • Budget- og resultatansvar for vores fordelsshop, MoreShop.
  • Opfølgning og rapportering
  • Styring af omkostninger samt analyse af lønsomheden af loyalitetsprojektet
  • Samarbejde med eksterne partnere
  • Kontakt med redaktører og øvrigt personale i Marketing for at kommunikere og optimere arbejdet med loyalitetskonceptet
  • Research, markedsovervågning samt idégenerering.

Dine kvalifikationer:

  • Mindst tre års erfaring inden for forbrugerloyalitet
  • God erfaring med e-handel
  • Forhandlingsevner og erfaring med eksterne samarbejdspartnere
  • Erfaring med langsigtede strategier og opfølgning via delmål
  • Erfaring med præsentationer over for ledelsen
  • Det er et plus, hvis du har erfaring med indsatser på tværs af nordiske markeder
  • Solide kundskaber i Microsoft Office-pakken.

Om dig:
Du er glad og positiv af natur. Du har en struktureret tilgang til dit arbejde og kan holde mange bolde i luften. Du er ambitiøs og er ikke bange for at lægge en ekstra indsats, hvis det kræves. Du skal kunne arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst med dine opgaver, og du skal være god til at indgå i sparring med forskellige kollegaer.

Du tilbydes:
Gode arbejdsvilkår, i et kreativt miljø, hvor du sammen med engagerede kollegaer arbejder for at skabe den gode kundeoplevelse. Vi sidder i et åbent kontormiljø, har en god og uformel tone og prioriterer, at det skal være sjovt og udfordrende at gå på arbejde. Derudover tilbyder vi en attraktiv løn tilsvarende dine kvalifikationer.

Vi har 6 ugers ferie og fri mellem jul og nytår. Pensionsordning, sundhedssikring, ulykkesforsikring og flextid. Vi har desuden medarbejderforening, kunstklub, fitnessrum, massage, kantine og frugtordning. Arbejdstiden er på 37,5 timer ugentligt inkl. frokost.

Du kan læse mere om os på http://bonnierpublications.com/.

Yderligere oplysninger og ansøgning:
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for CRM & Offering, Jesper Lylloff, på telefon 50 69 31 89.

Lyder jobbet som den rette udfordring for dig, så send din ansøgning og CV mærke Loyalitetsspecialist til job@bonnier.dk hurtigst muligt.

Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. Stillingen er en fastansættelse med opstart primo april 2017

Vil du være med til at udvikle Bonnier Publications nye loyalitetskoncept? Så er det måske dig, der skal være vores nye specialist på området. Du vil blive en del af CRM, som er en del af Marketing. Sammen med et team af analytikere, kreative specialister og projektledere vil du være med til at drive udviklingen af kommunikationen og kontakten til vores kunder. CRM s primære ansvarsområde er at sikre den gode kundeoplevelse med udgangspunkt i data. Det er vores opgave at fastholde og udvikle vores relation og kontakt til kunden i forbindelse med vores magasiner samt vores spin off- og digitale produkter. Du får 8 dygtige og kompetente kollegaer samt en bred kontaktflade med såvel den øvrige marketingafdeling samt resten af koncernen. Dine arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer loyalitetsprojekter på nordisk plan, herunder: Udvikling af en langsigtet loyalitetsstrategi Budget- og resultatansvar for vores fordelsshop, MoreShop. Opfølgning og rapportering Styring af omkostninger samt analyse af lønsomheden af loyalitetsprojektet Samarbejde med eksterne partnere Kontakt med redaktører og øvrigt personale i Marketing for at kommunikere og optimere arbejdet med loyalitetskonceptet Research, markedsovervågning samt idégenerering. Dine kvalifikationer: Mindst tre års erfaring inden for forbrugerloyalitet God erfaring med e-handel Forhandlingsevner og erfaring med eksterne samarbejdspartnere Erfaring med langsigtede strategier og opfølgning via delmål Erfaring med præsentationer over for ledelsen Det er et plus, hvis du har erfaring med indsatser på tværs af nordiske markeder Solide kundskaber i Microsoft Office-pakken. Om dig: Du er glad og positiv af natur. Du har en struktureret tilgang til dit arbejde og kan holde mange bolde i luften. Du er ambitiøs og er ikke bange for at lægge en ekstra indsats, hvis det kræves. Du skal kunne arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst med dine opgaver, og du skal være god til at indgå i sparring med forskellige kollegaer. Du tilbydes: Gode arbejdsvilkår, i et kreativt miljø, hvor du sammen med engagerede kollegaer arbejder for at skabe den gode kundeoplevelse. Vi sidder i et åbent kontormiljø, har en god og uformel tone og prioriterer, at det skal være sjovt og udfordrende at gå på arbejde. Derudover tilbyder vi en attraktiv løn tilsvarende dine kvalifikationer. Vi har 6 ugers ferie og fri mellem jul og nytår. Pensionsordning, sundhedssikring, ulykkesforsikring og flextid. Vi har desuden medarbejderforening, kunstklub, fitnessrum, massage, kantine og frugtordning. Arbejdstiden er på 37,5 timer ugentligt inkl. frokost. Du kan læse mere om os på http: bonnierpublications.com . Yderligere oplysninger og ansøgning: Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for CRM & Offering, Jesper Lylloff, på telefon 50 69 31 89. Lyder jobbet som den rette udfordring for dig, så send din ansøgning og CV mærke Loyalitetsspecialist til job@bonnier.dk hurtigst muligt. Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. Stillingen er en fastansættelse med opstart primo april 20171010000000000aDK_MFDKDanmark228DKK2017-04-08T00:00:000000http://bonnierpublications.com/loyalitetsspecialist-til-customer-communication-analytics0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1894494Bonnier Publications11Bonnier Publications A/S er en del af Bonnier AB - Nordens førende mediekoncern med ca. 175 selskaber fordelt på 21 lande. Bonnier Publications A/S er beliggende på Østerbro i København og består af en blanding af redaktionelle og administrative afdelinger med ca. 300 medarbejdere.

Bonnier Publications A/S indgår i Koncernen Bonnier Publications, som via datterselskaber producerer og udgiver blade, websites, bøger og DVD'er i Danmark, Norge, Sverige, Finland og Holland. Blandt de mest kendte titler er I FORM, Illustreret Videnskab, Gør Det Selv, Komputer for alle, Historie, National Geographic, Digital Foto og Aktiv Træning.
Bonnier Publications A/S er en del af Bonnier AB - Nordens førende mediekoncern med ca. 175 selskaber fordelt på 21 lande. Bonnier Publications A/S er beliggende på Østerbro i København og består af en blanding af redaktionelle og administrative afdelinger med ca. 300 medarbejdere.

Bonnier Publications A/S indgår i Koncernen Bonnier Publications, som via datterselskaber producerer og udgiver blade, websites, bøger og DVD'er i Danmark, Norge, Sverige, Finland og Holland. Blandt de mest kendte titler er I FORM, Illustreret Videnskab, Gør Det Selv, Komputer for alle, Historie, National Geographic, Digital Foto og Aktiv Træning.
Strandboulevarden 1302100København Ø3917 2000DKDanmarkDKDanmark1894494_logo_large.pngbonnierpublications.com/1894494_logo_small.png155.7094180012.58377300
JesperLylloff
Strandboulevarden 130
2100job@bonnier.dk50 69 31 89København ØDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid114-03-201708-04-201714-03-201708-04-20171Dansk4Læse/ tale/ skrive18Rapportering4EkspertØkonomi20000064Microsoft Office, bruger4EkspertKontor og administration113800259E-handel4EkspertDetail- og engroshandel114000150Strategi4EkspertMarketing114820158Forhandling4EkspertØkonomi114960499Markedsovervågning4EkspertMarketing114962514Ideudvikling4EkspertForskning og udvikling114963045Budgetansvar, økonomi4EkspertØkonomi933385Kundeansvarlig579Kontakt & Kunde relationer910Kundeklubber/loyalitet347995375Melissa GadeFischlein
Strandboulevarden 130
2100melissa.fischlein@bonnier.dk39 17 20 00København ØDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
14-03-2017
Udløber:
08-04-2017
Kviknummer:
329648603
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kontakt & Kunde relationer,
Kundeklubber/loyalitet
Stillingsbetegnelse:
Kundeansvarlig
Erfaringer - I højere grad:
Rapportering,
Microsoft Office, bruger,
E-handel,
Strategi,
Forhandling,
Markedsovervågning,
Ideudvikling,
Budgetansvar, økonomi
Sprog:
Dansk Læse/ tale/ skrive
Beliggenhed og ruter