Marketing Project Manager til PLUS-abonnementsservice - markedsforingjob.dk
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Danske Spil A/S

Danske Spil A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 06-04-2017

Marketing Project Manager til PLUS-abonnementsservice

Kan du udvikle og eksekvere effektive marketingprogrammer og kampagner, der skaber loyalitet og salg? Og kan du selvstændigt udvikle strategier for fastholdelse af vores bedste kunde, samt rekruttering af nye, på tværs af online og offline kanaler?

I Danske Lotteri Spil har vi ansvaret for nogle af Danmarks stærkeste brands som Lotto, Onsdagslotto, Eurojackpot og Keno. Nu sætter vi ekstra fokus på at få formidlet de mange gode historier om vores brands, bl.a. via sociale medier, effektive digitale kampagner og CRM, og du skal være omdrejningspunkt for den super spændende rejse, hvor vi skal blive endnu bedre til at drive vores PLUS-abonnementsservice. Du bliver nøgleperson i vores Channel & Media team, som den der formår at forvandle vores brand kommunikation til effektive rekrutterings- og fastholdelsesstrategier, som skaber loyalitet og salg, og videreudvikler vores abonnementsforretning.

Fra kreative ideer over eksekvering til rapportering af performance
Dit ansvar breder sig over den overordnede kampagneplanlægning, der skal øge livstidsværdien for vores bedste kunder, og samtidig rekruttere nye abonnenter. Du vil varetage udvikling af konkrete kampagner, sikre målopfølgning og rapportering af performance. En væsentlig del af dit job er derfor at have det totale overblik over vores rekrutterings- og fastholdelsesaktiviteter på tværs af brands som Lotto, Onsdagslotto, Eurojackpot og Keno. Dine primære opgaver bliver:

  1. At udvikle og eksekvere kampagner og aktiviteter der fastholder og udvikler vores PLUS kunder, samt rekruttere nye PLUS kunder.
  2. Medansvar for bureausamarbejde på udvikling og eksekvering af PLUS aktiviteter. Drives i tæt samarbejde med teamleder, samt kolleger i Digitalt Salg & CRM, Produkt team, Digital team samt Positioning & Creative team.
  3. Bearbejde, formidle og indarbejde relevante indsigter og analyser vedr. brand og produkt performance, konkurrencesituation, markedsudvikling samt best practice til team og kollegaer.
  4. Koordinering med Danske Licens Spils Salg & CRM afdeling, interne grafikere, Produkt team samt Digital team og Positioning & Creative team i Danske Lotteri Spils Marketing afdeling. Herunder vidensdeling og løbende rapportering.

Du får 10 kolleger i marketing teamet, bliver et omdrejningspunkt i det samlede marketing team, og du refererer til vores Channel & Media Manager.

Profil, krav og dokumentation
Du har en videregående uddannelse i spændet mellem marketing og kommunikation. Denne er understøttet af minimum 3-5 års hands-on erfaring med digital markedsføring, fx fra en lignende rolle hvor du har arbejdet med abonnementsservices eller fra et digitalt bureau.

Du kan styre et projekt sikkert fra A-Z, og skal naturligvis kunne samarbejde og herunder skabe gode relationer til mange forskellige mennesker både internt og eksternt.

Vi tilbyder

  • Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt
  • 5 ugers ferie og 8 ekstra fridage
  • Attraktiv pensionsordning (12 % betalt af Danske Spil)
  • 1,5 % i feriegodtgørelse
  • Sundhedssikring
  • Sportsforening

Ansøgning og spørgsmål
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Channel & Media Manager Maja Fogt Jørgensen på 2674 7432, såfremt du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen kan du kontakte HR Business Partner Helle Albjerg på 36 72 00 11.

Send din ansøgning vedlagt CV og anbefalinger via "Ansøg" knappen, som du finder på danskespil.dk/karriere.

Da vi ser mangfoldighed i medarbejdersammensætningen som en styrke, opfordrer vi alle uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontakt person
Maja Fogt Jørgensen
Korsdalsvej 135
2605 Brøndby
Danmark
Tlf:
2674 7432
LJA-448174012017-04-06T00:00:00Marketing Project Manager til PLUS-abonnementsservice

Kan du udvikle og eksekvere effektive marketingprogrammer og kampagner, der skaber loyalitet og salg? Og kan du selvstændigt udvikle strategier for fastholdelse af vores bedste kunde, samt rekruttering af nye, på tværs af online og offline kanaler?

I Danske Lotteri Spil har vi ansvaret for nogle af Danmarks stærkeste brands som Lotto, Onsdagslotto, Eurojackpot og Keno. Nu sætter vi ekstra fokus på at få formidlet de mange gode historier om vores brands, bl.a. via sociale medier, effektive digitale kampagner og CRM, og du skal være omdrejningspunkt for den super spændende rejse, hvor vi skal blive endnu bedre til at drive vores PLUS-abonnementsservice. Du bliver nøgleperson i vores Channel & Media team, som den der formår at forvandle vores brand kommunikation til effektive rekrutterings- og fastholdelsesstrategier, som skaber loyalitet og salg, og videreudvikler vores abonnementsforretning.

Fra kreative ideer over eksekvering til rapportering af performance
Dit ansvar breder sig over den overordnede kampagneplanlægning, der skal øge livstidsværdien for vores bedste kunder, og samtidig rekruttere nye abonnenter. Du vil varetage udvikling af konkrete kampagner, sikre målopfølgning og rapportering af performance. En væsentlig del af dit job er derfor at have det totale overblik over vores rekrutterings- og fastholdelsesaktiviteter på tværs af brands som Lotto, Onsdagslotto, Eurojackpot og Keno. Dine primære opgaver bliver:

  1. At udvikle og eksekvere kampagner og aktiviteter der fastholder og udvikler vores PLUS kunder, samt rekruttere nye PLUS kunder.
  2. Medansvar for bureausamarbejde på udvikling og eksekvering af PLUS aktiviteter. Drives i tæt samarbejde med teamleder, samt kolleger i Digitalt Salg & CRM, Produkt team, Digital team samt Positioning & Creative team.
  3. Bearbejde, formidle og indarbejde relevante indsigter og analyser vedr. brand og produkt performance, konkurrencesituation, markedsudvikling samt best practice til team og kollegaer.
  4. Koordinering med Danske Licens Spils Salg & CRM afdeling, interne grafikere, Produkt team samt Digital team og Positioning & Creative team i Danske Lotteri Spils Marketing afdeling. Herunder vidensdeling og løbende rapportering.

Du får 10 kolleger i marketing teamet, bliver et omdrejningspunkt i det samlede marketing team, og du refererer til vores Channel & Media Manager.

Profil, krav og dokumentation
Du har en videregående uddannelse i spændet mellem marketing og kommunikation. Denne er understøttet af minimum 3-5 års hands-on erfaring med digital markedsføring, fx fra en lignende rolle hvor du har arbejdet med abonnementsservices eller fra et digitalt bureau.

Du kan styre et projekt sikkert fra A-Z, og skal naturligvis kunne samarbejde og herunder skabe gode relationer til mange forskellige mennesker både internt og eksternt.

Vi tilbyder

  • Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt
  • 5 ugers ferie og 8 ekstra fridage
  • Attraktiv pensionsordning (12 % betalt af Danske Spil)
  • 1,5 % i feriegodtgørelse
  • Sundhedssikring
  • Sportsforening

Ansøgning og spørgsmål
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Channel & Media Manager Maja Fogt Jørgensen på 2674 7432, såfremt du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen kan du kontakte HR Business Partner Helle Albjerg på 36 72 00 11.

Send din ansøgning vedlagt CV og anbefalinger via "Ansøg" knappen, som du finder på danskespil.dk/karriere.

Da vi ser mangfoldighed i medarbejdersammensætningen som en styrke, opfordrer vi alle uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund til at søge stillingen.

101IDK_MFDKDanmark2017-04-30T00:00:000000http://www.danskespil.dk/karriereEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1986299Danske Spil A/S10Korsdalsvej 1352605BrøndbyDKDanmarkDKDanmark1986299_logo_large.jpgwww.danskespil.dk/1986299_logo_small.jpg155.6705946012.43694470328535194Maja FogtJørgensen
Korsdalsvej 135
26052674 7432BrøndbyDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid106-04-201730-04-2017578Digital Marketing910Kundeklubber/loyalitet239Markedsanalyse214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse898Rekruttering76Salg og marketing235Strategi328535194HelleAlbjerg
Korsdalsvej 135
2605ha@danskespil.dk3672 2211BrøndbyDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
06-04-2017
Udløber:
30-04-2017
Kviknummer:
LJA-44817401
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Digital Marketing,
Kundeklubber/loyalitet,
Markedsanalyse,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse,
Rekruttering,
Salg og marketing,
Strategi
Beliggenhed og ruter