Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
McDonald's Danmark ApS

McDonald's Danmark ApS

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 03-07-2017

McDonald's Danmark søger Brand Manager (Barselsvikariat)

McDonalds Danmark søger en dygtig og resultatorienteret Brand Manager (barselsvikariat), som har evnerne til yderligere at skærpe og differentiere McDonalds forbrugervendte marketingindsatser.

Om McDonalds Danmark
McDonalds Danmark består af 88 familierestauranter, der samlet beskæftiger ca. 4200 medarbejdere. Vi lægger vægt på at have en udfordrende og anerkendende arbejdsplads, hvor der også er plads til at have det sjovt. McDonalds Danmark sætter fokus på udvikling, fællesskab og fleksibilitet og er således blevet kåret til Danmarks Bedste Arbejdsplads tre år i træk af analyseinstituttet Great Place to Work. For at løfte marketingafdelingen søger McDonalds Danmark, med hovedsæde på Falkoner Alle på Frederiksberg, nu en Brand Manager der har lysten og evnerne til at gøre en forskel for et af verdens stærkeste consumer brands.

Positionen
Konkret søger McDonalds Danmark en Brand Manager (barselsvikariat i 1 år) til snarlig tiltrædelse, senest 1. oktober 2017 med primært fokus på udvikling og vedligeholdelse af marketingindsatser- og planer for en konkret McDonalds produktportefølje. Med reference til McDonalds Marketing Manager ligger der i stillingen det fulde ATL & BTL ansvar for optimering af marketing mixet i henhold til de rammer, der er gældende for McDonalds konceptet og den fastlagte marketingstrategi samt en dybdegående forståelse for målgruppeadfærd og mediebrug. Konkret er man, som Brand Manager, ansvarlig for: 
  • Udvikling og introduktion af nye produkter på menuen i samarbejde med interne og eksterne stakeholders. 
  • Udvikling af indsigtsbaserede briefs og kampagneplaner både til internt brug og til eksterne bureaupartnere. 
  • Daglig kontakt til reklame- og mediebureauer i forbindelse med kreativ udvikling & medieplaner. 
  • Afrapportering af marketingindsatser. 
  • Koordinering af markedsanalyse og rapportering. 
  • Kontakt og koordinering med restauranter og franchisetagere. 
  • Vedligeholdelse og udvikling af strategiske partnerskaber. 
Det er væsentligt, at man, som Brand Manager hos McDonalds Danmark, har et højtudviklet strukturelt planlægningsgen og altid overholder aftalte deadlines. McDonalds Danmark vinder historisk mange marketing priser og skal fremadrettet opretholde dette momentum. For at imødekomme disse målsætninger, skal du derfor yderligere proaktivt kunne identificere nye ATL og BTL marketingmuligheder for differentierede og vindende kampagnetiltag med stor respekt og forståelse for McDonalds kerneforretning og globale brand. Som Brand Manager har man derfor også en kommerciel forståelse for, hvorledes ens marketingindsatser performer i forhold til aftalte og fastlagte omsætningsbaserede KPIer. Man er resultatorienteret og derfor også vant til at arbejde med data dreven marketing, løbende evaluering og optimering af indsatser. Hertil kommer, at man også vil være involveret i ad hoc kampagner og projekter.  
 
Din profil 
Du har som minimum en Bachelor eller lignende uddannelse inden for marketing/kommunikation og har ideelt set omkring 5 års FMCG erfaring med Brand Management og projektledelse af marketinginitiativer inden for stærke consumer brands. Du har også erfaring fra eller har samarbejdet med et reklamebureau eller et andet BtC marketing bureau og ved, hvordan man strukturerer og får det bedste ud af et bureausamarbejde. Derudover er du flydende i engelsk skrift og tale.
 
Som Brand Manager til McDonalds Danmark kommer du med fagligt høje kompetencer inden for udvikling og eksekvering af ATL og BTL kommunikation. Ud over at være strategisk tænkende med en stærk forståelse for og med dokumenterede resultater inden for FCMG kampagneudvikling, er du en hands-on person, der får tingene til at ske. Du kan se dig selv i en ung, international og dynamisk virksomhed og kultur, som kræver, at du har et højt energiniveau og drive med en positiv afsmittende effekt på dine omgivelser. Derudover er du resultatorienteret, viljestærk og robust, samtidig er du imødekommende og besidder respektfulde samarbejdsevner og forståelse for andres holdninger. Du er et detaljeorienteret og struktureret menneske med særdeles gode mundtlige og skriftlige præsentationsevner samt kommunikations- og kreativ forståelse.  
 
Interesseret?
Hvis du ønsker at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Marketing Manager Lise Hørdam mobil 24893668 i perioden 5.-15. juli 2017. Deadline for ansøgning er 30. juli 2017 og der afholdes samtaler i uge 31-33. 




Den første McDonald's restaurant i Danmark åbnede i 1981. Der er i dag 88 McDonald's restauranter i Danmark, der ejes af selvstændige franchisetagere. McDonald's Danmark beskæftiger flere end 4.200 medarbejdere og serverer omkring 172.000 måltider om dagen. Følg McDonald's på Facebook og find flere fakta om McDonald's Danmark her på www.mcdonalds.dk.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontakt person
Lise Hørdam
Falkoner Alle 20
2000 Frederiksberg
Danmark
Tlf:
24893668
3296748242017-07-03T17:29:02.290McDonald's Danmark søger Brand Manager (Barselsvikariat)
McDonalds Danmark søger en dygtig og resultatorienteret Brand Manager (barselsvikariat), som har evnerne til yderligere at skærpe og differentiere McDonalds forbrugervendte marketingindsatser.

Om McDonalds Danmark
McDonalds Danmark består af 88 familierestauranter, der samlet beskæftiger ca. 4200 medarbejdere. Vi lægger vægt på at have en udfordrende og anerkendende arbejdsplads, hvor der også er plads til at have det sjovt. McDonalds Danmark sætter fokus på udvikling, fællesskab og fleksibilitet og er således blevet kåret til Danmarks Bedste Arbejdsplads tre år i træk af analyseinstituttet Great Place to Work. For at løfte marketingafdelingen søger McDonalds Danmark, med hovedsæde på Falkoner Alle på Frederiksberg, nu en Brand Manager der har lysten og evnerne til at gøre en forskel for et af verdens stærkeste consumer brands.

Positionen
Konkret søger McDonalds Danmark en Brand Manager (barselsvikariat i 1 år) til snarlig tiltrædelse, senest 1. oktober 2017 med primært fokus på udvikling og vedligeholdelse af marketingindsatser- og planer for en konkret McDonalds produktportefølje. Med reference til McDonalds Marketing Manager ligger der i stillingen det fulde ATL & BTL ansvar for optimering af marketing mixet i henhold til de rammer, der er gældende for McDonalds konceptet og den fastlagte marketingstrategi samt en dybdegående forståelse for målgruppeadfærd og mediebrug. Konkret er man, som Brand Manager, ansvarlig for: 
  • Udvikling og introduktion af nye produkter på menuen i samarbejde med interne og eksterne stakeholders. 
  • Udvikling af indsigtsbaserede briefs og kampagneplaner både til internt brug og til eksterne bureaupartnere. 
  • Daglig kontakt til reklame- og mediebureauer i forbindelse med kreativ udvikling & medieplaner. 
  • Afrapportering af marketingindsatser. 
  • Koordinering af markedsanalyse og rapportering. 
  • Kontakt og koordinering med restauranter og franchisetagere. 
  • Vedligeholdelse og udvikling af strategiske partnerskaber. 
Det er væsentligt, at man, som Brand Manager hos McDonalds Danmark, har et højtudviklet strukturelt planlægningsgen og altid overholder aftalte deadlines. McDonalds Danmark vinder historisk mange marketing priser og skal fremadrettet opretholde dette momentum. For at imødekomme disse målsætninger, skal du derfor yderligere proaktivt kunne identificere nye ATL og BTL marketingmuligheder for differentierede og vindende kampagnetiltag med stor respekt og forståelse for McDonalds kerneforretning og globale brand. Som Brand Manager har man derfor også en kommerciel forståelse for, hvorledes ens marketingindsatser performer i forhold til aftalte og fastlagte omsætningsbaserede KPIer. Man er resultatorienteret og derfor også vant til at arbejde med data dreven marketing, løbende evaluering og optimering af indsatser. Hertil kommer, at man også vil være involveret i ad hoc kampagner og projekter.  
 
Din profil 
Du har som minimum en Bachelor eller lignende uddannelse inden for marketing/kommunikation og har ideelt set omkring 5 års FMCG erfaring med Brand Management og projektledelse af marketinginitiativer inden for stærke consumer brands. Du har også erfaring fra eller har samarbejdet med et reklamebureau eller et andet BtC marketing bureau og ved, hvordan man strukturerer og får det bedste ud af et bureausamarbejde. Derudover er du flydende i engelsk skrift og tale.
 
Som Brand Manager til McDonalds Danmark kommer du med fagligt høje kompetencer inden for udvikling og eksekvering af ATL og BTL kommunikation. Ud over at være strategisk tænkende med en stærk forståelse for og med dokumenterede resultater inden for FCMG kampagneudvikling, er du en hands-on person, der får tingene til at ske. Du kan se dig selv i en ung, international og dynamisk virksomhed og kultur, som kræver, at du har et højt energiniveau og drive med en positiv afsmittende effekt på dine omgivelser. Derudover er du resultatorienteret, viljestærk og robust, samtidig er du imødekommende og besidder respektfulde samarbejdsevner og forståelse for andres holdninger. Du er et detaljeorienteret og struktureret menneske med særdeles gode mundtlige og skriftlige præsentationsevner samt kommunikations- og kreativ forståelse.  
 
Interesseret?
Hvis du ønsker at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Marketing Manager Lise Hørdam mobil 24893668 i perioden 5.-15. juli 2017. Deadline for ansøgning er 30. juli 2017 og der afholdes samtaler i uge 31-33. 
2017-07-31T02:00:59.020 McDonalds Danmark søger en dygtig og resultatorienteret Brand Manager (barselsvikariat), som har evnerne til yderligere at skærpe og differentiere McDonalds forbrugervendte marketingindsatser. Om McDonalds Danmark McDonalds Danmark består af 88 familierestauranter, der samlet beskæftiger ca. 4200 medarbejdere. Vi lægger vægt på at have en udfordrende og anerkendende arbejdsplads, hvor der også er plads til at have det sjovt. McDonalds Danmark sætter fokus på udvikling, fællesskab og fleksibilitet og er således blevet kåret til Danmarks Bedste Arbejdsplads tre år i træk af analyseinstituttet Great Place to Work. For at løfte marketingafdelingen søger McDonalds Danmark, med hovedsæde på Falkoner Alle på Frederiksberg, nu en Brand Manager der har lysten og evnerne til at gøre en forskel for et af verdens stærkeste consumer brands. Positionen Konkret søger McDonalds Danmark en Brand Manager (barselsvikariat i 1 år) til snarlig tiltrædelse, senest 1. oktober 2017 med primært fokus på udvikling og vedligeholdelse af marketingindsatser- og planer for en konkret McDonalds produktportefølje. Med reference til McDonalds Marketing Manager ligger der i stillingen det fulde ATL & BTL ansvar for optimering af marketing mixet i henhold til de rammer, der er gældende for McDonalds konceptet og den fastlagte marketingstrategi samt en dybdegående forståelse for målgruppeadfærd og mediebrug. Konkret er man, som Brand Manager, ansvarlig for: Udvikling og introduktion af nye produkter på menuen i samarbejde med interne og eksterne stakeholders. Udvikling af indsigtsbaserede briefs og kampagneplaner både til internt brug og til eksterne bureaupartnere. Daglig kontakt til reklame- og mediebureauer i forbindelse med kreativ udvikling & medieplaner. Afrapportering af marketingindsatser. Koordinering af markedsanalyse og rapportering. Kontakt og koordinering med restauranter og franchisetagere. Vedligeholdelse og udvikling af strategiske partnerskaber. Det er væsentligt, at man, som Brand Manager hos McDonalds Danmark, har et højtudviklet strukturelt planlægningsgen og altid overholder aftalte deadlines. McDonalds Danmark vinder historisk mange marketing priser og skal fremadrettet opretholde dette momentum. For at imødekomme disse målsætninger, skal du derfor yderligere proaktivt kunne identificere nye ATL og BTL marketingmuligheder for differentierede og vindende kampagnetiltag med stor respekt og forståelse for McDonalds kerneforretning og globale brand. Som Brand Manager har man derfor også en kommerciel forståelse for, hvorledes ens marketingindsatser performer i forhold til aftalte og fastlagte omsætningsbaserede KPIer. Man er resultatorienteret og derfor også vant til at arbejde med data dreven marketing, løbende evaluering og optimering af indsatser. Hertil kommer, at man også vil være involveret i ad hoc kampagner og projekter. Din profil Du har som minimum en Bachelor eller lignende uddannelse inden for marketing kommunikation og har ideelt set omkring 5 års FMCG erfaring med Brand Management og projektledelse af marketinginitiativer inden for stærke consumer brands. Du har også erfaring fra eller har samarbejdet med et reklamebureau eller et andet BtC marketing bureau og ved, hvordan man strukturerer og får det bedste ud af et bureausamarbejde. Derudover er du flydende i engelsk skrift og tale. Som Brand Manager til McDonalds Danmark kommer du med fagligt høje kompetencer inden for udvikling og eksekvering af ATL og BTL kommunikation. Ud over at være strategisk tænkende med en stærk forståelse for og med dokumenterede resultater inden for FCMG kampagneudvikling, er du en hands-on person, der får tingene til at ske. Du kan se dig selv i en ung, international og dynamisk virksomhed og kultur, som kræver, at du har et højt energiniveau og drive med en positiv afsmittende effekt på dine omgivelser. Derudover er du resultatorienteret, viljestærk og robust, samtidig er du imødekommende og besidder respektfulde samarbejdsevner og forståelse for andres holdninger. Du er et detaljeorienteret og struktureret menneske med særdeles gode mundtlige og skriftlige præsentationsevner samt kommunikations- og kreativ forståelse. Interesseret? Hvis du ønsker at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Marketing Manager Lise Hørdam mobil 24893668 i perioden 5.-15. juli 2017. Deadline for ansøgning er 30. juli 2017 og der afholdes samtaler i uge 31-33.1010000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2017-07-30T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1323&ProjectId=143735&DepartmentId=18956&MediaId=50EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn2053240McDonald's Danmark ApS10Den første McDonald's restaurant i Danmark åbnede i 1981. Der er i dag 88 McDonald's restauranter i Danmark, der ejes af selvstændige franchisetagere. McDonald's Danmark beskæftiger flere end 4.200 medarbejdere og serverer omkring 172.000 måltider om dagen. Følg McDonald's på Facebook og find flere fakta om McDonald's Danmark her på www.mcdonalds.dk.Den første McDonald's restaurant i Danmark åbnede i 1981. Der er i dag 88 McDonald's restauranter i Danmark, der ejes af selvstændige franchisetagere. McDonald's Danmark beskæftiger flere end 4.200 medarbejdere og serverer omkring 172.000 måltider om dagen. Følg McDonald's på Facebook og find flere fakta om McDonald's Danmark her på www.mcdonalds.dk.Falkoner Alle 202000FrederiksbergDKDanmarkDKDanmark2053240_logo_large.jpgwww.mcdonalds.dk/dk.html2053240_logo_small.jpg155.6801848012.53404170LiseHørdam
Falkoner Alle 20
200024893668FrederiksbergDKDanmarkDKDanmark
5Vikar/barsel8Fuldtid103-07-201730-07-201703-07-201730-07-20171Dansk4Læse/ tale/ skrive2Engelsk4Læse/ tale/ skrive51Markedsanalyse4EkspertMarketing114000150Strategi4EkspertMarketing114960407Branding4EkspertMarketing114960648Medieplanlægning4EkspertMarketing114962366Målgruppeanalyse4EkspertMarketing114963012Marketing/promotion af FMCG (FastMoving Consumer Goods)4EkspertMarketing114963114Kampagne4EkspertMarketing114967809Produktudvikling4EkspertMarketing114968586Projektledelse4EkspertMarketing934754Brand Manager14Media213Marketing & reklame214Marketing & kommunikation235Strategi239Markedsanalyse579Kontakt & Kunde relationer896Brand Management349451566KatrineSchelbli
Falkoner Alle 20
2000Katrine.Schelbli@dk.mcd.comFrederiksbergDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
03-07-2017
Udløber:
30-07-2017
Kviknummer:
329674824
Jobtype:
Vikar/barsel
Fuldtid
Arbejdsområde:
Media,
Marketing & reklame,
Marketing & kommunikation,
Strategi,
Markedsanalyse,
Kontakt & Kunde relationer,
Brand Management
Stillingsbetegnelse:
Brand Manager
Erfaringer - I højere grad:
Markedsanalyse,
Strategi,
Branding,
Medieplanlægning,
Målgruppeanalyse,
Marketing/promotion af FMCG (FastMoving Consumer Goods),
Kampagne,
Produktudvikling,
Projektledelse
Sprog:
Dansk Læse/ tale/ skrive
Engelsk Læse/ tale/ skrive
Beliggenhed og ruter