Nordisk Film Biografer A/S

Nordisk Film Biografer A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 29-10-2018

Nordisk Film Biografer søger Nordic E-commerce Manager med ansvaret for NFbio.dk og app

Har du sans for biografmørket og duften af salte popcorn? Har du lyst til at drive og udvikle gæsternes oplevelser sammen med nogle stærke biografkollegaer - og kilder det bare lidt i maven ved muligheden for at stå i spidsen for NFbio.dk? Så kan du måske være vores nye kollega.

Vi har brug for en top engageret og dygtig Nordic E-commerce Manager. Du er vild med film og underholdning, herunder oplevelsesindustrien og trives i et miljø, hvor udviklingen går stærkt, tempoet er højt, og behovet for at tilpasse sig gæsternes behov og forventninger bliver vigtigere og vigtigere.

Nordisk Film Biografer er i en rivende udvikling og hvert år åbner vi nye og moderne biografer i Danmark. Gæsteoplevelsen er et prioriteret område og del af gæsteoplevelsen starter bl.a. på Nfbio.dk

Med en baggrund indenfor E-commerce har du nu muligheden for at få ansvaret for at løfte gæsteoplevelsen og konverteringerne af billetter på web og app. Du får ansvar for og skal sikre de rette vækstbetingelser og resultater for E-commerce. Der er tale om en specialistrolle, hvor du er med til at sikre den høje faglighed og skabe resultaterne.

Dine primære opgaver og ansvarsområder

  • Planlægge, eksekvere, tracke og monitorere NF bios / Nfkino.no og .se aktiviteter på vores website og app
  • Sikre det optimale udbytte af alle målbare marketingindsatser i form af nysalg, sign-ups og opsalg
  • At anse NFbio fra et online retail perspektiv og arbejde med den løbende optimering af gæsteoplevelsen og købmandskabet. Dine KPIer er både konversions og click-through, salgsoptimering gennem kanalvalg, kampagne-flow-optimering og online marketing ROI. Dertil kommer UX optimering.

Endvidere vil dine opgaver også være:

Eksekvering

  • Sikre filmopdateringer, koordinering ifht. kampagner mv.
  • Selv kunne lave levende og sælgende tekster
  • Eksponering af film - produkter hvad skal fremhæves hvornår
  • Proaktivt komme med ideer til kampagner på earned / owned media platforme
  • Kampagnekoordinering på tværs af platforme. Du vil være tovholder på kampagnekoordineringen, på tværs af vores kanaler, så vi sikre de rette budskaber i tæt samarbejde dine kollegaer i teamet.

Udvikling af platformen

  • Løbende udvikling af E-commerce / app platformen ifht. funktionalitet, personalisering etc. herunder prioritering af de forskellige udviklingstiltag jf. forretningsstrategien.

Optimering

  • Afdække, udvikle og implementere nye forbedringspotentialer på site
  • Gennemføre A/B split tests
  • Sikre optimering af content (tekster & billeder)
  • Sikre høj brugervenlighed ved at optimere flows, minimere frafald etc.
  • Til en hver tid have fokus på customer experience, herunder customer pain points.

I dit daglige arbejde refererer du til marketingchefen og du gennemfører dine kampagner i samarbejde med resten af marketingteamet og biograferne. Marketingteamet er nytænkende, ambitiøst og arbejder med stor faglig ballast inden for både off- og online marketing og naturligvis med stor indsigt i biografernes verden. Du vil derfor helt sikkert blive udfordret og vi forventer, at du også kan udfordre os.

Yderligere forventninger til dig

  • Hands-on erfaring med E-commerce platform
  • Minimum 3 års erfaring med marketing på taktisk og operationelt niveau
  • Kan billedredigere til husbehov f.eks. i Photoshop
  • Besidder et naturligt flair for at fange nye digitale tendenser og muligheder, herunder web / app
  • Stærk forretningsforståelse samt evne at skabe sammenhæng mellem strategi, operationelle mål og den afledte værdi
  • Kunne begå sig på alle niveauer i organisationen og have gode samarbejdsevner
  • Flydende i skriftligt og mundtligt dansk, engelsk og forstår skandinavisk
  • Analytisk anlagt og dygtig til at arbejde med mange forskellige adfærds -og salgsdata
  • Det er en fordel at kunne CSS og HTML.

Vi tilbyder
Du tilbydes et spændende og alsidigt job i en dynamisk virksomhed med selvstændige ansvarsområder i et uformelt miljø, og med en masse engagerede kollegaer. Du vil få stor indflydelse på din egen hverdag og gode muligheder for at udvikle dig i jobbet. Vores kultur er præget af, at vi kommer hinanden i møde og udviser fleksibilitet - og vi mener selvfølgelig alle, at film skal ses i biografen.

Interesseret? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning via linket nedenfor gerne hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til ansættelsessamtaler - så vent ikke med at sende din ansøgning!

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Marketingchef, Lars-Henrik Kieler, 25870000.

Vi afholder samtaler løbende. Du bedes venligst benytte "Ansøg via link" knappen her på siden for at komme i betragtning til jobbet. Du kan også anvende din LinkedIn profil som CV, hvis denne er fyldestgørende. Vi modtager ikke ansøgninger på e-mail.




Nordisk Film is the leading producer and distributor of films in the Nordic countries and operates the biggest cinema chain in Denmark and Norway. Nordisk Film has digital businesses such as GoGift.com, Airmagine and Venuepoint and is the distributor of PlayStation in the Nordic and Baltic countries. Nordisk Film is part of Egmont - Denmark's biggest media group with with 6,600 employees and activities in 30 countries. These include Egmont Publishing, which publishes more than 700 magazines, TV 2 in Norway and several book publishers. Egmont is a commercial foundation that generates revenue amounting to EUR 1.6 billion and donate over EUR 10 million a year to help improve the lives of children and young people.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Kontaktperson
Lars-Henrik Kieler
Mosedalvej 14
2500 Valby
Danmark
Tlf:
25870000
LJA-672125012018-10-29T00:00:00Nordisk Film Biografer søger Nordic E-commerce Manager med ansvaret for NFbio.dk og app

Har du sans for biografmørket og duften af salte popcorn? Har du lyst til at drive og udvikle gæsternes oplevelser sammen med nogle stærke biografkollegaer - og kilder det bare lidt i maven ved muligheden for at stå i spidsen for NFbio.dk? Så kan du måske være vores nye kollega.

Vi har brug for en top engageret og dygtig Nordic E-commerce Manager. Du er vild med film og underholdning, herunder oplevelsesindustrien og trives i et miljø, hvor udviklingen går stærkt, tempoet er højt, og behovet for at tilpasse sig gæsternes behov og forventninger bliver vigtigere og vigtigere.

Nordisk Film Biografer er i en rivende udvikling og hvert år åbner vi nye og moderne biografer i Danmark. Gæsteoplevelsen er et prioriteret område og del af gæsteoplevelsen starter bl.a. på Nfbio.dk

Med en baggrund indenfor E-commerce har du nu muligheden for at få ansvaret for at løfte gæsteoplevelsen og konverteringerne af billetter på web og app. Du får ansvar for og skal sikre de rette vækstbetingelser og resultater for E-commerce. Der er tale om en specialistrolle, hvor du er med til at sikre den høje faglighed og skabe resultaterne.

Dine primære opgaver og ansvarsområder

  • Planlægge, eksekvere, tracke og monitorere NF bios / Nfkino.no og .se aktiviteter på vores website og app
  • Sikre det optimale udbytte af alle målbare marketingindsatser i form af nysalg, sign-ups og opsalg
  • At anse NFbio fra et online retail perspektiv og arbejde med den løbende optimering af gæsteoplevelsen og købmandskabet. Dine KPIer er både konversions og click-through, salgsoptimering gennem kanalvalg, kampagne-flow-optimering og online marketing ROI. Dertil kommer UX optimering.

Endvidere vil dine opgaver også være:

Eksekvering

  • Sikre filmopdateringer, koordinering ifht. kampagner mv.
  • Selv kunne lave levende og sælgende tekster
  • Eksponering af film - produkter hvad skal fremhæves hvornår
  • Proaktivt komme med ideer til kampagner på earned / owned media platforme
  • Kampagnekoordinering på tværs af platforme. Du vil være tovholder på kampagnekoordineringen, på tværs af vores kanaler, så vi sikre de rette budskaber i tæt samarbejde dine kollegaer i teamet.

Udvikling af platformen

  • Løbende udvikling af E-commerce / app platformen ifht. funktionalitet, personalisering etc. herunder prioritering af de forskellige udviklingstiltag jf. forretningsstrategien.

Optimering

  • Afdække, udvikle og implementere nye forbedringspotentialer på site
  • Gennemføre A/B split tests
  • Sikre optimering af content (tekster & billeder)
  • Sikre høj brugervenlighed ved at optimere flows, minimere frafald etc.
  • Til en hver tid have fokus på customer experience, herunder customer pain points.

I dit daglige arbejde refererer du til marketingchefen og du gennemfører dine kampagner i samarbejde med resten af marketingteamet og biograferne. Marketingteamet er nytænkende, ambitiøst og arbejder med stor faglig ballast inden for både off- og online marketing og naturligvis med stor indsigt i biografernes verden. Du vil derfor helt sikkert blive udfordret og vi forventer, at du også kan udfordre os.

Yderligere forventninger til dig

  • Hands-on erfaring med E-commerce platform
  • Minimum 3 års erfaring med marketing på taktisk og operationelt niveau
  • Kan billedredigere til husbehov f.eks. i Photoshop
  • Besidder et naturligt flair for at fange nye digitale tendenser og muligheder, herunder web / app
  • Stærk forretningsforståelse samt evne at skabe sammenhæng mellem strategi, operationelle mål og den afledte værdi
  • Kunne begå sig på alle niveauer i organisationen og have gode samarbejdsevner
  • Flydende i skriftligt og mundtligt dansk, engelsk og forstår skandinavisk
  • Analytisk anlagt og dygtig til at arbejde med mange forskellige adfærds -og salgsdata
  • Det er en fordel at kunne CSS og HTML.

Vi tilbyder
Du tilbydes et spændende og alsidigt job i en dynamisk virksomhed med selvstændige ansvarsområder i et uformelt miljø, og med en masse engagerede kollegaer. Du vil få stor indflydelse på din egen hverdag og gode muligheder for at udvikle dig i jobbet. Vores kultur er præget af, at vi kommer hinanden i møde og udviser fleksibilitet - og vi mener selvfølgelig alle, at film skal ses i biografen.

Interesseret? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning via linket nedenfor gerne hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til ansættelsessamtaler - så vent ikke med at sende din ansøgning!

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Marketingchef, Lars-Henrik Kieler, 25870000.

Vi afholder samtaler løbende. Du bedes venligst benytte "Ansøg via link" knappen her på siden for at komme i betragtning til jobbet. Du kan også anvende din LinkedIn profil som CV, hvis denne er fyldestgørende. Vi modtager ikke ansøgninger på e-mail.

Har du sans for biografmørket og duften af salte popcorn? Har du lyst til at drive og udvikle gæsternes oplevelser sammen med nogle stærke biografkollegaer - og kilder det bare lidt i maven ved muligheden for at stå i spidsen for NFbio.dk? Så kan du måske være vores nye kollega. Vi har brug for en top engageret og dygtig Nordic E-commerce Manager. Du er vild med film og underholdning, herunder oplevelsesindustrien og trives i et miljø, hvor udviklingen går stærkt, tempoet er højt, og behovet for at tilpasse sig gæsternes behov og forventninger bliver vigtigere og vigtigere. Nordisk Film Biografer er i en rivende udvikling og hvert år åbner vi nye og moderne biografer i Danmark. Gæsteoplevelsen er et prioriteret område og del af gæsteoplevelsen starter bl.a. på Nfbio.dk Med en baggrund indenfor E-commerce har du nu muligheden for at få ansvaret for at løfte gæsteoplevelsen og konverteringerne af billetter på web og app. Du får ansvar for og skal sikre de rette vækstbetingelser og resultater for E-commerce. Der er tale om en specialistrolle, hvor du er med til at sikre den høje faglighed og skabe resultaterne. Dine primære opgaver og ansvarsområder Planlægge, eksekvere, tracke og monitorere NF bios Nfkino.no og .se aktiviteter på vores website og app Sikre det optimale udbytte af alle målbare marketingindsatser i form af nysalg, sign-ups og opsalg At anse NFbio fra et online retail perspektiv og arbejde med den løbende optimering af gæsteoplevelsen og købmandskabet. Dine KPIer er både konversions og click-through, salgsoptimering gennem kanalvalg, kampagne-flow-optimering og online marketing ROI. Dertil kommer UX optimering. Endvidere vil dine opgaver også være: Eksekvering Sikre filmopdateringer, koordinering ifht. kampagner mv. Selv kunne lave levende og sælgende tekster Eksponering af film - produkter hvad skal fremhæves hvornår Proaktivt komme med ideer til kampagner på earned owned media platforme Kampagnekoordinering på tværs af platforme. Du vil være tovholder på kampagnekoordineringen, på tværs af vores kanaler, så vi sikre de rette budskaber i tæt samarbejde dine kollegaer i teamet. Udvikling af platformen Løbende udvikling af E-commerce app platformen ifht. funktionalitet, personalisering etc. herunder prioritering af de forskellige udviklingstiltag jf. forretningsstrategien. Optimering Afdække, udvikle og implementere nye forbedringspotentialer på site Gennemføre A B split tests Sikre optimering af content (tekster & billeder) Sikre høj brugervenlighed ved at optimere flows, minimere frafald etc. Til en hver tid have fokus på customer experience, herunder customer pain points. I dit daglige arbejde refererer du til marketingchefen og du gennemfører dine kampagner i samarbejde med resten af marketingteamet og biograferne. Marketingteamet er nytænkende, ambitiøst og arbejder med stor faglig ballast inden for både off- og online marketing og naturligvis med stor indsigt i biografernes verden. Du vil derfor helt sikkert blive udfordret og vi forventer, at du også kan udfordre os. Yderligere forventninger til dig Hands-on erfaring med E-commerce platform Minimum 3 års erfaring med marketing på taktisk og operationelt niveau Kan billedredigere til husbehov f.eks. i Photoshop Besidder et naturligt flair for at fange nye digitale tendenser og muligheder, herunder web app Stærk forretningsforståelse samt evne at skabe sammenhæng mellem strategi, operationelle mål og den afledte værdi Kunne begå sig på alle niveauer i organisationen og have gode samarbejdsevner Flydende i skriftligt og mundtligt dansk, engelsk og forstår skandinavisk Analytisk anlagt og dygtig til at arbejde med mange forskellige adfærds -og salgsdata Det er en fordel at kunne CSS og HTML. Vi tilbyder Du tilbydes et spændende og alsidigt job i en dynamisk virksomhed med selvstændige ansvarsområder i et uformelt miljø, og med en masse engagerede kollegaer. Du vil få stor indflydelse på din egen hverdag og gode muligheder for at udvikle dig i jobbet. Vores kultur er præget af, at vi kommer hinanden i møde og udviser fleksibilitet - og vi mener selvfølgelig alle, at film skal ses i biografen. Interesseret? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning via linket nedenfor gerne hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til ansættelsessamtaler - så vent ikke med at sende din ansøgning! Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Marketingchef, Lars-Henrik Kieler, 25870000. Vi afholder samtaler løbende. Du bedes venligst benytte Ansøg via link knappen her på siden for at komme i betragtning til jobbet. Du kan også anvende din LinkedIn profil som CV, hvis denne er fyldestgørende. Vi modtager ikke ansøgninger på e-mail.1010ADK_MFDKDanmark2018-11-28T00:00:000000https://egmont.csod.com/ats/careersite/JobDetails.aspx?site=4&id=80EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn2933090Nordisk Film Biografer A/S10Nordisk Film is the leading producer and distributor of films in the Nordic countries and operates the biggest cinema chain in Denmark and Norway. Nordisk Film has digital businesses such as GoGift.com, Airmagine and Venuepoint and is the distributor of PlayStation in the Nordic and Baltic countries. Nordisk Film is part of Egmont - Denmark's biggest media group with with 6,600 employees and activities in 30 countries. These include Egmont Publishing, which publishes more than 700 magazines, TV 2 in Norway and several book publishers. Egmont is a commercial foundation that generates revenue amounting to EUR 1.6 billion and donate over EUR 10 million a year to help improve the lives of children and young people. Nordisk Film is the leading producer and distributor of films in the Nordic countries and operates the biggest cinema chain in Denmark and Norway. Nordisk Film has digital businesses such as GoGift.com, Airmagine and Venuepoint and is the distributor of PlayStation in the Nordic and Baltic countries. Nordisk Film is part of Egmont - Denmark's biggest media group with with 6,600 employees and activities in 30 countries. These include Egmont Publishing, which publishes more than 700 magazines, TV 2 in Norway and several book publishers. Egmont is a commercial foundation that generates revenue amounting to EUR 1.6 billion and donate over EUR 10 million a year to help improve the lives of children and young people. Mosedalvej 142500ValbyDKDanmarkDKDanmark2933090_logo_large.jpgwww.nordiskfilm.com/2933090_logo_small.jpg155.6677480012.51410800352632236Lars-HenrikKieler
Mosedalvej 14
250025870000ValbyDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid129-10-201828-11-2018899Content Management908Digital salg906E-commerce245Forretningsudvikling914Kreativ produktion895Marketing & projektledelse235Strategi904Traffic Management901Web Management352632236MarianneOehlenschlæger
Mosedalvej 14
2500marianne.oehlenschlaeger@nordiskfilm.com2333 0410ValbyDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
29-10-2018
Udløber:
28-11-2018
Kviknummer:
LJA-67212501
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Content Management,
Digital salg,
E-commerce,
Forretningsudvikling,
Kreativ produktion,
Marketing & projektledelse,
Strategi,
Traffic Management,
Web Management
Beliggenhed og ruter