Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Nordlið

Nordlið

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 25-05-2018

NORDLIÐ søger en Forbruger- og forretningsorienteret CRM-MANAGER til deres kunde, MCDONALD'S DANMARK

Til vores kunde McDonalds Danmark søger vi en ambitiøs CRM Specialist, der vil være med til at løfte et af de mest ikoniske brands helt hjem i dagligstuen hos den enkelte dansker. McDonalds er nemlig i fuld gang med at opbygge en digital infrastruktur og et CRM-program, der skal understøtte McDonalds vision om at skabe gode øjeblikke for alle og være til for danskerne. Og det skal du være med til at gøre til virkelighed.

McDonalds skal være danskernes McDonalds
Hos McDonalds har dørene stået åbne for danskerne siden 1981, hvor engagerede medarbejdere åbnede den første restaurant i hjertet af København. Fra dag 1 har McDonalds gjort alt for at vise, at de ikke bare er en tilfældig fastfood-kæde. McDonalds er rigtige mennesker, som serverer burgere, der er i orden.

Visionen for McDonalds er klar: At skabe gode øjeblikke for alle og være til for danskerne. Når der er fart på i hverdagen, og når tiden er begrænset. Når byturen går syngende hjemad i højt humør med vennerne. Og når børnene skal holde fødselsdag med fuld farvelade. Danskerne kender McDonalds. Og McDonalds kender dem. De ved godt, at danskernes smagsløg og krav til McDonalds adskiller sig fra andre folkefærds. Og det har altid inspireret McDonalds udvikling.

Nu er det blevet tid til at lære hver enkelt dansker bedre at kende og blive endnu bedre til at tilbyde præcis det, der er et godt McDonalds øjeblik for den enkelte. Det skal ske gennem intelligent og integreret brug af digitale platforme. Sådan at kommunikationen bliver så relevant som muligt, og sådan at kunden får tilbudt en menu af produkter og sjove oplevelser, der passer præcis til hans, hendes eller familiens smag.

Ligesom dengang McDonalds startede, så kræver dette, at alt bliver gjort lidt bedre i dag end det blev i går. Det kræver tålmodighed. Det kræver nysgerrighed. Det kræver et oprigtigt ønske om hele tiden at udvikle sig i takt med kunderne.

DIT JOB VIL VÆRE AFVEKSLENDE, ALSIDIGT OG ANSVARSFULDT
Som CRM Manager vil du få ansvaret for at bygge de kampagner og programmer, der skal bringe forbruger-og forretningsstrategien til live og ud til danskerne. Du bygger og udvælger segmenter og udvikler relevante budskaber sammen med McDonalds Marketing. Målsætningerne fra aktivitet til aktivitet vil være forskellige, men fokus vil altid være at skabe tillid og stærkere relationer mellem danskerne og McDonalds og selvfølgelig drive salg via gæster i restauranterne.

Brief og indhold i aktiviteterne udarbejder du sammen med McDonalds Marketing, der har det kommunikative ansvar. Den konkrete eksekvering af kampagnerne står du for, ligesom du følger op på resultater og eventuelt tilpasser aktiviteten undervejs for at optimere og få bedre resultater.

Du deltager også i en række af McDonalds andre digitale projekter, der skal styrke kundeoplevelsen og videreudvikle den tekniske platform.

Vi forventer at du:

  • har flere års erfaring som CRM-ansvarlig (Specialist eller Manager) for et B2C Brand og har skabt flotte resultater
  • brænder for dialogmarkedsføring, er god til tal og har lysten til at drive datadrevet kommunikation
  • har en naturlig interesse for data og teknologi
  • er initiativrig og får gode idéer til optimering
  • er udadvendt og selvstændigt kan håndtere kundedialogen
  • forstår projektleverancer og nødvendigheden af koordination på tværs
  • motiveres af at være den drivende kraft

Det er en fordel, hvis du:

  • er en dejlig, positiv person med højt humør
  • er drøngod til marketingmennesker
  • har kendskab til Salesforce Marketing Cloud

Vi kan tilbyde dig:

  • Frihed under ansvar og rig mulighed for at have indflydelse på din egen dagligdag
  • En energisk og uformel arbejdsplads
  • Engagerede, innovative kolleger
  • En nøglerolle i McDonalds opbygning af omfattende CRM-funktion.

Ansættelse:
Du vil blive ansat hos Nordlið, der er leverandør og partner til McDonalds, men du vil komme til at arbejde fuldt integreret sammen med McDonalds i dagligdagen.

Ansøg og kontakt:
Send din ansøgning til job@Nordlid.com og skriv venligst McDonalds i emnefeltet. Send også gerne et link til din Linkedin-profil og skriv os et par linjer om din motivation for at søge.
Ansættelse snarest muligt. Vi afholder samtaler efterhånden som ansøgningerne kommer ind.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontakt person
Islands Brygge 43, 4
2300 København S
Danmark
LJA-615676262018-05-25T00:00:00NORDLIÐ søger en Forbruger- og forretningsorienteret CRM-MANAGER til deres kunde, MCDONALD'S DANMARK

Til vores kunde McDonalds Danmark søger vi en ambitiøs CRM Specialist, der vil være med til at løfte et af de mest ikoniske brands helt hjem i dagligstuen hos den enkelte dansker. McDonalds er nemlig i fuld gang med at opbygge en digital infrastruktur og et CRM-program, der skal understøtte McDonalds vision om at skabe gode øjeblikke for alle og være til for danskerne. Og det skal du være med til at gøre til virkelighed.

McDonalds skal være danskernes McDonalds
Hos McDonalds har dørene stået åbne for danskerne siden 1981, hvor engagerede medarbejdere åbnede den første restaurant i hjertet af København. Fra dag 1 har McDonalds gjort alt for at vise, at de ikke bare er en tilfældig fastfood-kæde. McDonalds er rigtige mennesker, som serverer burgere, der er i orden.

Visionen for McDonalds er klar: At skabe gode øjeblikke for alle og være til for danskerne. Når der er fart på i hverdagen, og når tiden er begrænset. Når byturen går syngende hjemad i højt humør med vennerne. Og når børnene skal holde fødselsdag med fuld farvelade. Danskerne kender McDonalds. Og McDonalds kender dem. De ved godt, at danskernes smagsløg og krav til McDonalds adskiller sig fra andre folkefærds. Og det har altid inspireret McDonalds udvikling.

Nu er det blevet tid til at lære hver enkelt dansker bedre at kende og blive endnu bedre til at tilbyde præcis det, der er et godt McDonalds øjeblik for den enkelte. Det skal ske gennem intelligent og integreret brug af digitale platforme. Sådan at kommunikationen bliver så relevant som muligt, og sådan at kunden får tilbudt en menu af produkter og sjove oplevelser, der passer præcis til hans, hendes eller familiens smag.

Ligesom dengang McDonalds startede, så kræver dette, at alt bliver gjort lidt bedre i dag end det blev i går. Det kræver tålmodighed. Det kræver nysgerrighed. Det kræver et oprigtigt ønske om hele tiden at udvikle sig i takt med kunderne.

DIT JOB VIL VÆRE AFVEKSLENDE, ALSIDIGT OG ANSVARSFULDT
Som CRM Manager vil du få ansvaret for at bygge de kampagner og programmer, der skal bringe forbruger-og forretningsstrategien til live og ud til danskerne. Du bygger og udvælger segmenter og udvikler relevante budskaber sammen med McDonalds Marketing. Målsætningerne fra aktivitet til aktivitet vil være forskellige, men fokus vil altid være at skabe tillid og stærkere relationer mellem danskerne og McDonalds og selvfølgelig drive salg via gæster i restauranterne.

Brief og indhold i aktiviteterne udarbejder du sammen med McDonalds Marketing, der har det kommunikative ansvar. Den konkrete eksekvering af kampagnerne står du for, ligesom du følger op på resultater og eventuelt tilpasser aktiviteten undervejs for at optimere og få bedre resultater.

Du deltager også i en række af McDonalds andre digitale projekter, der skal styrke kundeoplevelsen og videreudvikle den tekniske platform.

Vi forventer at du:

  • har flere års erfaring som CRM-ansvarlig (Specialist eller Manager) for et B2C Brand og har skabt flotte resultater
  • brænder for dialogmarkedsføring, er god til tal og har lysten til at drive datadrevet kommunikation
  • har en naturlig interesse for data og teknologi
  • er initiativrig og får gode idéer til optimering
  • er udadvendt og selvstændigt kan håndtere kundedialogen
  • forstår projektleverancer og nødvendigheden af koordination på tværs
  • motiveres af at være den drivende kraft

Det er en fordel, hvis du:

  • er en dejlig, positiv person med højt humør
  • er drøngod til marketingmennesker
  • har kendskab til Salesforce Marketing Cloud

Vi kan tilbyde dig:

  • Frihed under ansvar og rig mulighed for at have indflydelse på din egen dagligdag
  • En energisk og uformel arbejdsplads
  • Engagerede, innovative kolleger
  • En nøglerolle i McDonalds opbygning af omfattende CRM-funktion.

Ansættelse:
Du vil blive ansat hos Nordlið, der er leverandør og partner til McDonalds, men du vil komme til at arbejde fuldt integreret sammen med McDonalds i dagligdagen.

Ansøg og kontakt:
Send din ansøgning til job@Nordlid.com og skriv venligst McDonalds i emnefeltet. Send også gerne et link til din Linkedin-profil og skriv os et par linjer om din motivation for at søge.
Ansættelse snarest muligt. Vi afholder samtaler efterhånden som ansøgningerne kommer ind.

101IDK_MFDKDanmark2018-06-24T00:00:000001EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn3268073Nordlið1Islands Brygge 43, 42300København S+45 3110 0095DKDanmarkDKDanmark3268073_logo_large.jpghttps://www.nordlid.com/3268073_logo_small.jpg155.6641660012.57346190355204228
Islands Brygge 43, 4
2300job@Nordlid.comKøbenhavn SDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid125-05-201824-06-2018900CRM Management578Digital Marketing579Kontakt & Kunde relationer239Markedsanalyse214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse235Strategi355204228LotteKjelgaard
Islands Brygge 43, 4
2300llk@nordlid.com+45 21 16 37 59København SDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
25-05-2018
Udløber:
24-06-2018
Kviknummer:
LJA-61567626
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
CRM Management,
Digital Marketing,
Kontakt & Kunde relationer,
Markedsanalyse,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse,
Strategi
Beliggenhed og ruter