Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Red Barnet

Red Barnet

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 15-10-2018

Red Barnet søger Marketing Automation Specialist

KAN DU SÆTTE STRØM TIL VORES DRØM OM EN OMNICHANNEL KUNDEREJSE?  

Er du passioneret omkring udvikling og eksekvering af marketing automation flows? Vil du indgå i et nyt ambitiøst team, hvor du virkelig kan teste og udvikle dine evner med marketing automation? 

Så bliv en del Danmarks største børneorganisation og tag medansvar for at opbygge sektorens bedste fundraisingafdeling, til gavn for de mest udsatte børn i Danmark og resten af verden.

INSPIRER DANSKERNE TIL HANDLING!
De sidste par år har vi øget vores medlemsbase og fundraisingindtægter, fået implementeret nye systemer og igangsat en digital transformation i organisationen, som skal ruste os til fremtiden. 

Nu tager Red Barnet endnu et step op i ambitionen om øget vækst. Som en del af denne spændende rejse øges fokus på datadrevet markedsføring for at skabe sublime, relevante og personlige kundeoplevelser på tværs af platforme, som vil inspirere danskerne til handling. I det arbejde er marketing automation et centralt værktøj, og vi har derfor brug for en passioneret marketing automation-specialist med et kommercielt mindset og stor dataforståelse til at drive denne udviklingsproces og være med til at løfte Red Barnets fundraising til de næste niveauer. 

DIN MISSION
Din mission bliver at sætte strøm til vores drøm om en omnichannel kunderejse fra A til Z. Herunder styring af lead flow, performanceopfølgning, analyse, work flow automatisering (inkl. regler), vedligeholdelse og fastholdelse af databasen med emner, features mv. 

Som vores specialist i marketingautomatiseringsværktøjer har du bl.a. ansvaret for at:

  • Opbygge og udvikle marketing automation som indtægtsgenerende disciplin i Red Barnet
  • Være super-user og administrator af afdelingens nuværende marketing automation-tool, Click Dimensions
  • Opsætte procesarkitektur, triggers, flows, e-mail/sms-kampagner, skabeloner, layout og dataintegrationer på tværs af forskellige platforme
  • Afrapportere performance på de forskellige tiltag på tværs af kanaler og platforme
  • Samarbejde med stakeholders for at identificere vigtige huller i aktuelle processer og systemer samt optimere med henblik på at automatisere arbejdsgange
  • Vedligeholde, forbedre og optimere vores lead-håndteringsproces i samarbejde med det digitale kampagneteam
  • Deltage i udviklingen og eksekveringen af den overordnede strategi i samarbejde med vores Customer Experience Manager
  • Fastholde og udvikle den eksisterende permission-database med henblik på win-back/reaktivering

HVEM ER DU?
Vi er på udkig efter en analytisk, organiseret, igangsættende og selvkørende profil, der har stor handlekraft og mod på at teste nye løsninger og digitale muligheder. Du trives i et miljø med et højt tempo og mange skiftende arbejdsopgaver. Du er nysgerrig, har en stærk analytisk sans, kan finde kreative løsninger og holder dig som en naturlighed opdatereret om den nyeste faglige viden inden for dit felt.

DINE FAGLIGE KVALIFIKATIONER
Din uddannelsesbaggrund kan være kombineret teknisk og/eller kommercielt orienteret bachelor- eller kandidatuddannelse med fokus på kommunikation, marketing og brugen af data. Du har minimum 3 års erfaring fra lignende stilling og solid erfaring med 1:1 markedsføring, personalisering og marketing automation. Derudover er erfaring med Click Dimensions og API integration et stort plus.

VI TILBYDER DIG
At blive en del af et nyt stærkt team, hvor værdier som arbejdsomhed, at være datedrevet, tænke ud af boksen, have det sjovt, bakke op og forbedre hinanden ved at give ærligt og positivt feedback er herskende. Et unikt sted for dig som vil skabe forandring igennem dit arbejde og ikke bange for at sige, at du vil være den bedste. Derudover vil du få et globalt netværk, som vil give dig sparring og erfaringer på international niveau. 

Bliv en del af Danmarks største børneorganisation og hjælp os med at indfri det ekstraordinære potentiale, fundraising mod private donorer har for de mest udsatte børn. Kom og vær en forandringskraft! 

VILKÅR & REKRUTTERINGSPROCES 
Løn- og ansættelsesforhold iht. gældende overenskomst mellem Red Barnet og AC-organisationerne og Handels- og Kontorfunktionærernes Forbund. Ansættelse i en AC-stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer og flekstid. Ønsket tiltrædelse 1. januar 2019.

Ansøgninger vil blive vurderet løbende. Interviews afholdes løbende.




Red Barnet arbejder i Danmark og flere end 120 andre lande. Vi redder, beskytter og styrker de dårligst stillede børn i Danmark og ude i verden. Vi er Save the Children - verdens førende uafhængige organisation for børn.

Red Barnet ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Ønsker du at arbejde for os, er du forpligtet til at følge vores interne børnebeskyttelsespolitik.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Dennis Twum
Rosenørns allé 12
1634 København V
Danmark
Tlf:
29 34 42 70 / 29 34
LJA-666634182018-10-15T00:00:00Red Barnet søger Marketing Automation Specialist

KAN DU SÆTTE STRØM TIL VORES DRØM OM EN OMNICHANNEL KUNDEREJSE?  

Er du passioneret omkring udvikling og eksekvering af marketing automation flows? Vil du indgå i et nyt ambitiøst team, hvor du virkelig kan teste og udvikle dine evner med marketing automation? 

Så bliv en del Danmarks største børneorganisation og tag medansvar for at opbygge sektorens bedste fundraisingafdeling, til gavn for de mest udsatte børn i Danmark og resten af verden.

INSPIRER DANSKERNE TIL HANDLING!
De sidste par år har vi øget vores medlemsbase og fundraisingindtægter, fået implementeret nye systemer og igangsat en digital transformation i organisationen, som skal ruste os til fremtiden. 

Nu tager Red Barnet endnu et step op i ambitionen om øget vækst. Som en del af denne spændende rejse øges fokus på datadrevet markedsføring for at skabe sublime, relevante og personlige kundeoplevelser på tværs af platforme, som vil inspirere danskerne til handling. I det arbejde er marketing automation et centralt værktøj, og vi har derfor brug for en passioneret marketing automation-specialist med et kommercielt mindset og stor dataforståelse til at drive denne udviklingsproces og være med til at løfte Red Barnets fundraising til de næste niveauer. 

DIN MISSION
Din mission bliver at sætte strøm til vores drøm om en omnichannel kunderejse fra A til Z. Herunder styring af lead flow, performanceopfølgning, analyse, work flow automatisering (inkl. regler), vedligeholdelse og fastholdelse af databasen med emner, features mv. 

Som vores specialist i marketingautomatiseringsværktøjer har du bl.a. ansvaret for at:

  • Opbygge og udvikle marketing automation som indtægtsgenerende disciplin i Red Barnet
  • Være super-user og administrator af afdelingens nuværende marketing automation-tool, Click Dimensions
  • Opsætte procesarkitektur, triggers, flows, e-mail/sms-kampagner, skabeloner, layout og dataintegrationer på tværs af forskellige platforme
  • Afrapportere performance på de forskellige tiltag på tværs af kanaler og platforme
  • Samarbejde med stakeholders for at identificere vigtige huller i aktuelle processer og systemer samt optimere med henblik på at automatisere arbejdsgange
  • Vedligeholde, forbedre og optimere vores lead-håndteringsproces i samarbejde med det digitale kampagneteam
  • Deltage i udviklingen og eksekveringen af den overordnede strategi i samarbejde med vores Customer Experience Manager
  • Fastholde og udvikle den eksisterende permission-database med henblik på win-back/reaktivering

HVEM ER DU?
Vi er på udkig efter en analytisk, organiseret, igangsættende og selvkørende profil, der har stor handlekraft og mod på at teste nye løsninger og digitale muligheder. Du trives i et miljø med et højt tempo og mange skiftende arbejdsopgaver. Du er nysgerrig, har en stærk analytisk sans, kan finde kreative løsninger og holder dig som en naturlighed opdatereret om den nyeste faglige viden inden for dit felt.

DINE FAGLIGE KVALIFIKATIONER
Din uddannelsesbaggrund kan være kombineret teknisk og/eller kommercielt orienteret bachelor- eller kandidatuddannelse med fokus på kommunikation, marketing og brugen af data. Du har minimum 3 års erfaring fra lignende stilling og solid erfaring med 1:1 markedsføring, personalisering og marketing automation. Derudover er erfaring med Click Dimensions og API integration et stort plus.

VI TILBYDER DIG
At blive en del af et nyt stærkt team, hvor værdier som arbejdsomhed, at være datedrevet, tænke ud af boksen, have det sjovt, bakke op og forbedre hinanden ved at give ærligt og positivt feedback er herskende. Et unikt sted for dig som vil skabe forandring igennem dit arbejde og ikke bange for at sige, at du vil være den bedste. Derudover vil du få et globalt netværk, som vil give dig sparring og erfaringer på international niveau. 

Bliv en del af Danmarks største børneorganisation og hjælp os med at indfri det ekstraordinære potentiale, fundraising mod private donorer har for de mest udsatte børn. Kom og vær en forandringskraft! 

VILKÅR & REKRUTTERINGSPROCES 
Løn- og ansættelsesforhold iht. gældende overenskomst mellem Red Barnet og AC-organisationerne og Handels- og Kontorfunktionærernes Forbund. Ansættelse i en AC-stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer og flekstid. Ønsket tiltrædelse 1. januar 2019.

Ansøgninger vil blive vurderet løbende. Interviews afholdes løbende.

101IDK_MFDKDanmark2018-11-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=399&ProjectId=177786&DepartmentId=21531&MediaId=5EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1887838Red Barnet10Red Barnet arbejder i Danmark og flere end 120 andre lande. Vi redder, beskytter og styrker de dårligst stillede børn i Danmark og ude i verden. Vi er Save the Children - verdens førende uafhængige organisation for børn.

Red Barnet ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Ønsker du at arbejde for os, er du forpligtet til at følge vores interne børnebeskyttelsespolitik.
Red Barnet arbejder i Danmark og flere end 120 andre lande. Vi redder, beskytter og styrker de dårligst stillede børn i Danmark og ude i verden. Vi er Save the Children - verdens førende uafhængige organisation for børn.

Red Barnet ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Ønsker du at arbejde for os, er du forpligtet til at følge vores interne børnebeskyttelsespolitik.
Rosenørns allé 121634København V35365555DKDanmarkDKDanmark1887838_logo_large.pngredbarnet.dk1887838_logo_small.png155.6818348012.55531800
357936455DennisTwum
Rosenørns allé 12
1634dtw@redbarnet.dk29 34 42 70 / 29 34København VDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid115-10-201818-11-2018918Dataanalyse245Forretningsudvikling241Fundraising214Marketing & kommunikation235Strategi904Traffic Management901Web Management357936455OliviaChristensen
Rosenørns allé 12
1634oltc@redbarnet.dk+45 4647 3447København VDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
15-10-2018
Udløber:
18-11-2018
Kviknummer:
LJA-66663418
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Dataanalyse,
Forretningsudvikling,
Fundraising,
Marketing & kommunikation,
Strategi,
Traffic Management,
Web Management
Beliggenhed og ruter