Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Røde Kors

Røde Kors

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 27-02-2018

Røde Kors søger Digital chef

Digital chef til Røde Kors

Hvis du har solid erfaring med at tilrettelægge og eksekvere succesfulde digitale kampagner og kommunikationsforløb, så er det dig vi søger til at få strategisk og ledelsesmæssigt ansvar for Røde Kors samlede digitale indsats.

Din første opgave bliver at formulere en ny digital strategi: Vi vil udvikle det digitale relations- og kommunikationsarbejde, så vi til stadighed er blandt de førende i Danmark. Vi vil nå flere målgrupper med de rette budskaber på det rigtige tidspunkt, så vi kan engagere flere som bidragsydere, rekruttere flere til vores frivillige indsats og styrke vores brand, opbakning og gennemslagskraft. Du bliver ansvarlig for at eksekvere strategien sammen med en digital enhed med 6-7 højt kvalificerede digitale medarbejdere. Du skal i samarbejde med husets operationelle afdelinger opstille og indfri de digitale KPIer som sikrer, at vi styrker os i forhold til fire afgørende udfordringer:

Økonomisk. Vi vil styrke vores digitale fundraising markant i forhold til private bidragsydere, men også udvikle fonds- og erhvervsrelationer og sælge 1. hjælps kurser. Vi skal også se på mulighederne for at arbejde digitalt med vores genbrugsforretning mm.

Rekruttering af frivillige. Vi udvikler til stadighed vores sociale aktiviteter og har konstant brug for at tiltrække flere engagerede mennesker til at løfte de mange opgaver.

Brandposition og indflydelse vi står stærkt i offentlighedens bevidsthed. Og der bliver lyttet til Røde Kors. Den position skal vi til stadighed udbygge også i vores digitale formidling.

Digitaliseringen af foreningskommunikationen med og blandt foreningens 33.000 frivillige

Om dig

For at møde disse udfordringer skal du:

  • have betydelig dokumenteret erfaring med målstyret digital kampagnevirksomhed og kommunikation.
  • have indgående kendskab til og erfaring med Content Management systemer og et sikkert greb om de digitale kanalers evne til at engagere og konvertere.
  • have teknisk indsigt til at kunne integrere Røde Kors digitale kommunikation på tværs af platforme med henblik på en omnichannel tilgang til vores målgrupper og en effektiv monitorering og dataopsamling.
  • have solid kommunikations- og markedsføringserfaring og et fagligt fundament, som gør dig i stand til at udvikle strategisk og implementere strategien succesfuldt i praksis.
  • have betydelig personlig gennemslagskraft og formentlig have ledelseserfaring, herunder med projektledelse.
Vi tilbyder
Det er meget vi forlanger men for den rette tilbyder vi til gengæld et af de bedste og mest udfordrende digitale job i Danmark med garanti. Du må meget gerne have store ambitioner, for det har vi. Som Digital chef fastansættes du efter Røde Kors' overenskomstmæssige forhold, der ligger op ad den statslige overenskomst. Lønindplacering afhænger af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og samtaler
Send din ansøgning til os så vi har den senest den 13. marts. Kontakt afdelingschef Klaus Nørskov, klnrs@rodekors.dk eller 2724 5890, hvis du har spørgsmål til stillingen. Vi holder 1. samtaler den 19. marts og 2. samtaler den 22. marts.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Klaus Nørskov
Blegdamsvej 27
2100 København Ø
Danmark
Tlf:
27245890
LJA-569436012018-02-27T00:00:00Røde Kors søger Digital chefDigital chef til Røde Kors

Hvis du har solid erfaring med at tilrettelægge og eksekvere succesfulde digitale kampagner og kommunikationsforløb, så er det dig vi søger til at få strategisk og ledelsesmæssigt ansvar for Røde Kors samlede digitale indsats.

Din første opgave bliver at formulere en ny digital strategi: Vi vil udvikle det digitale relations- og kommunikationsarbejde, så vi til stadighed er blandt de førende i Danmark. Vi vil nå flere målgrupper med de rette budskaber på det rigtige tidspunkt, så vi kan engagere flere som bidragsydere, rekruttere flere til vores frivillige indsats og styrke vores brand, opbakning og gennemslagskraft. Du bliver ansvarlig for at eksekvere strategien sammen med en digital enhed med 6-7 højt kvalificerede digitale medarbejdere. Du skal i samarbejde med husets operationelle afdelinger opstille og indfri de digitale KPIer som sikrer, at vi styrker os i forhold til fire afgørende udfordringer:

Økonomisk. Vi vil styrke vores digitale fundraising markant i forhold til private bidragsydere, men også udvikle fonds- og erhvervsrelationer og sælge 1. hjælps kurser. Vi skal også se på mulighederne for at arbejde digitalt med vores genbrugsforretning mm.

Rekruttering af frivillige. Vi udvikler til stadighed vores sociale aktiviteter og har konstant brug for at tiltrække flere engagerede mennesker til at løfte de mange opgaver.

Brandposition og indflydelse vi står stærkt i offentlighedens bevidsthed. Og der bliver lyttet til Røde Kors. Den position skal vi til stadighed udbygge også i vores digitale formidling.

Digitaliseringen af foreningskommunikationen med og blandt foreningens 33.000 frivillige

Om dig

For at møde disse udfordringer skal du:
  • have betydelig dokumenteret erfaring med målstyret digital kampagnevirksomhed og kommunikation.
  • have indgående kendskab til og erfaring med Content Management systemer og et sikkert greb om de digitale kanalers evne til at engagere og konvertere.
  • have teknisk indsigt til at kunne integrere Røde Kors digitale kommunikation på tværs af platforme med henblik på en omnichannel tilgang til vores målgrupper og en effektiv monitorering og dataopsamling.
  • have solid kommunikations- og markedsføringserfaring og et fagligt fundament, som gør dig i stand til at udvikle strategisk og implementere strategien succesfuldt i praksis.
  • have betydelig personlig gennemslagskraft og formentlig have ledelseserfaring, herunder med projektledelse.
Vi tilbyder
Det er meget vi forlanger men for den rette tilbyder vi til gengæld et af de bedste og mest udfordrende digitale job i Danmark med garanti. Du må meget gerne have store ambitioner, for det har vi. Som Digital chef fastansættes du efter Røde Kors' overenskomstmæssige forhold, der ligger op ad den statslige overenskomst. Lønindplacering afhænger af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og samtaler
Send din ansøgning til os så vi har den senest den 13. marts. Kontakt afdelingschef Klaus Nørskov, klnrs@rodekors.dk eller 2724 5890, hvis du har spørgsmål til stillingen. Vi holder 1. samtaler den 19. marts og 2. samtaler den 22. marts.

101IDK_MFDKDanmark2018-03-13T00:00:000000https://drk.easycruit.com/vacancy/application/send/2020033/68826?iso=dkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn2279098Røde Kors10Blegdamsvej 272100København Ø35259259DKDanmarkDKDanmark2279098_logo_large.gifwww.rodekors.dk/2279098_logo_small.gif155.6983530012.57408390353329622KlausNørskov
Blegdamsvej 27
210027245890København ØDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid127-02-201813-03-2018899Content Management228Management14Media902Online Management220Organisation & ledelse901Web Management353329622KlausNørskov
Blegdamsvej 27
210027245890København ØDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
27-02-2018
Udløber:
13-03-2018
Kviknummer:
LJA-56943601
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Content Management,
Management,
Media,
Online Management,
Organisation & ledelse,
Web Management
Beliggenhed og ruter