Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Scandic Hotel A/S

Scandic Hotel A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 07-07-2017

Scandic søger Loyalty & Partner Manager

Brænder du for at drive og udvikle loyalitetsskabende initiativer og partnerskaber? Og har du lyst til at arbejde med loyalitet hos Nordens førende hotelkæde, så er det måske dig, vi leder efter til stillingen som Loyalty & Partner Manager for Scandic Danmark.

Vi søger en engageret, udadvendt og kompetent Loyalty & Partner Manager til Scandic Danmark med tiltrædelse snarest muligt eller senest 1. oktober 2017.

Med 230 hoteller og 15.000 medarbejdere arbejder Scandic med en bærende mission create great hotel experiences for the many people. Denne mission er, sammen med vores fire værdier be caring, be you, be a pro og be bold, gennemgående i en særdeles engageret og gæsteorienteret kultur.

Marketingteamet hos Scandic Danmark består af 8 dedikerede medarbejdere, der har ansvaret for alle marketingaktiviter i det danske marked. Derudover bliver du en del af Scandic Support Office i hjertet af København, hvor 75 engagerede medarbejdere danner rammerne for fællesfunktionerne Salg, Revenue Management, Finance, Human Resource, Indkøb, Teknik og IT.

Stillingen
Du vil som Loyalty & Partner Manager være en central spiller i Marketingteamet hos Scandic Danmark samt i det nordiske Loyalty Forum. Din primære rolle bliver at implementere, drive og udvikle Scandics Loyalitetsprogram i Danmark.

Stillingen rapporterer til marketingchefen for Scandic Danmark.

Konkret vil du få ansvaret for følgende:

  • Sikre implementering af og levering på Scandics loyalitetsprogram i Danmark. Herunder information til og support og træning af relevante medarbejdere samt eksekvering af den fællesnordiske strategi
  • Drive og optimere Scandics loyalitetsprogram i Danmark. Herunder udvikle og drive lokale initiativer, sikre rekruttering af nye medlemmer samt identificere, forhandle og udvikle relevante partnerskaber
  • Deltage i udviklingen af Scandics loyalitetsprogram. Herunder deltagelse i det Nordiske Loyalty Forum med det formål at dele lokale markedsindsigter og best practice samt aktivt deltage i udviklingen af den fællesnordiske aktivitetsplan
  • Sikre opfyldelse af målene indenfor loyalitet i Danmark
  • Agere speaking partner for Scandic Danmark i dialogen med Loyalty teamet på vores hovedkontor i Stockholm

Kvalifikationer

  • Du har en relevant videregående uddannelse samt min. 3 års erfaring med loyalitet & loyalitetsprogram fra en større virksomhed eller bureau
  • Du har stor erfaring med forhandling og aktivering af partnerskaber
  • Du har et solidt kendskab til mulighederne ved personliseret 1-2-1 kommunikation
  • Du brænder for digitale medier og har klare holdninger til, hvordan de bedst udnyttes
  • Dit arbejde er forankret i en stærk forretningsforståelse, og du har en præference for at tænke langsigtet
  • Du taler og skriver perfekt dansk og engelsk

Som person er du resultatorienteret, du tager ansvar og er proaktiv af natur. Sparring og videndeling ligger naturligt til dig, og du ser altid muligheder og synergier i samarbejdet med andre. Din personlighed og dit engagement gør dig i stand til at motivere og påvirke dine kolleger. Du har en fremragende evne til at få ting til at ske, og du begår dig godt i en stor virksomhed med mange interessenter, også på tværs af landegrænser.

Vi tilbyder

  • At du bliver en del af Scandic, som er klar markedsleder inden for den nordiske hotelbranche og i 2016 blev kåret som Danmarks næstbedste arbejdsplads.
  • Et spændende og udadvendt job i en særdeles konceptstærk hotelkæde med udpræget gæste- og performancekultur samt engagerede kolleger som alle arbejder med tydeligt afsæt i vores fire værdier be caring, be you, be a pro og be bold
  • Et spændende og udviklende job på en velfungerede arbejdsplads med et meget engageret og professionelt team
  • En virksomhed præget af dynamik, tempo og ikke mindst omtanke for miljøet og hinanden
  • En travl og oplevelsesrig arbejdsdag, med masser af udfordringer og varierede arbejdsopgaver
  • Et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø på en arbejdsplads beliggende i hjertet af København
  • Favorable personalegoder, herunder Team Member Card som giver dig rabatter på overnatning på Scandics hoteller 

Ansøgning
Såfremt ovennævnte har din interesse, skal du sende en kortfattet ansøgning sammen med dit CV ved klik på nedenstående link.

Deadline for ansøgning er 9. august 2017. Der vil løbende blive udvalgt kandidater til samtale.

Tiltrædelse snarest muligt, dog senest 1. oktober 2017.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Mette Broløs, marketingchef Scandic Danmark på tlf.: +45 2368 0461 (Bemærk ferie i uge 29-31).




Hos Scandic ønsker vi at være en valgmulighed for så mange mennesker som muligt. Uanset hvem de er, hvordan de går klædt, hvor de kommer fra, eller hvor de er på vej hen, står vi op hver morgen for at levere en virkelig god hoteloplevelse til hver og en. Det handler om et venligt smil, en imødekommende atmosfære, ægte service og noget ud over det sædvanlige. For at opnå dette, mener vi, at det kræver dedikerede medarbejdere, der viser vejen, som udvikler og forbedrer virksomheden og er gode rollemodeller. Hos Scandic får du mulighed for at udvikle dig gennem inspirerende karriereveje, både i Danmark og i udlandet, og vi foretrækker, at du har lyst og potentiale til, at tage endnu et skridt videre i vores virksomhed.

Vil du være en del af dette? Så venter Scandic på dig!

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontakt person
Mette Broløs
Nansensgade 19, 7. sal
1366 København K
Danmark
Tlf:
+45 2368 0461
3296762332017-07-07T14:10:46.103Scandic søger Loyalty & Partner Manager

Brænder du for at drive og udvikle loyalitetsskabende initiativer og partnerskaber? Og har du lyst til at arbejde med loyalitet hos Nordens førende hotelkæde, så er det måske dig, vi leder efter til stillingen som Loyalty & Partner Manager for Scandic Danmark.

Vi søger en engageret, udadvendt og kompetent Loyalty & Partner Manager til Scandic Danmark med tiltrædelse snarest muligt eller senest 1. oktober 2017.

Med 230 hoteller og 15.000 medarbejdere arbejder Scandic med en bærende mission create great hotel experiences for the many people. Denne mission er, sammen med vores fire værdier be caring, be you, be a pro og be bold, gennemgående i en særdeles engageret og gæsteorienteret kultur.

Marketingteamet hos Scandic Danmark består af 8 dedikerede medarbejdere, der har ansvaret for alle marketingaktiviter i det danske marked. Derudover bliver du en del af Scandic Support Office i hjertet af København, hvor 75 engagerede medarbejdere danner rammerne for fællesfunktionerne Salg, Revenue Management, Finance, Human Resource, Indkøb, Teknik og IT.

Stillingen
Du vil som Loyalty & Partner Manager være en central spiller i Marketingteamet hos Scandic Danmark samt i det nordiske Loyalty Forum. Din primære rolle bliver at implementere, drive og udvikle Scandics Loyalitetsprogram i Danmark.

Stillingen rapporterer til marketingchefen for Scandic Danmark.

Konkret vil du få ansvaret for følgende:

  • Sikre implementering af og levering på Scandics loyalitetsprogram i Danmark. Herunder information til og support og træning af relevante medarbejdere samt eksekvering af den fællesnordiske strategi
  • Drive og optimere Scandics loyalitetsprogram i Danmark. Herunder udvikle og drive lokale initiativer, sikre rekruttering af nye medlemmer samt identificere, forhandle og udvikle relevante partnerskaber
  • Deltage i udviklingen af Scandics loyalitetsprogram. Herunder deltagelse i det Nordiske Loyalty Forum med det formål at dele lokale markedsindsigter og best practice samt aktivt deltage i udviklingen af den fællesnordiske aktivitetsplan
  • Sikre opfyldelse af målene indenfor loyalitet i Danmark
  • Agere speaking partner for Scandic Danmark i dialogen med Loyalty teamet på vores hovedkontor i Stockholm

Kvalifikationer

  • Du har en relevant videregående uddannelse samt min. 3 års erfaring med loyalitet & loyalitetsprogram fra en større virksomhed eller bureau
  • Du har stor erfaring med forhandling og aktivering af partnerskaber
  • Du har et solidt kendskab til mulighederne ved personliseret 1-2-1 kommunikation
  • Du brænder for digitale medier og har klare holdninger til, hvordan de bedst udnyttes
  • Dit arbejde er forankret i en stærk forretningsforståelse, og du har en præference for at tænke langsigtet
  • Du taler og skriver perfekt dansk og engelsk

Som person er du resultatorienteret, du tager ansvar og er proaktiv af natur. Sparring og videndeling ligger naturligt til dig, og du ser altid muligheder og synergier i samarbejdet med andre. Din personlighed og dit engagement gør dig i stand til at motivere og påvirke dine kolleger. Du har en fremragende evne til at få ting til at ske, og du begår dig godt i en stor virksomhed med mange interessenter, også på tværs af landegrænser.

Vi tilbyder

  • At du bliver en del af Scandic, som er klar markedsleder inden for den nordiske hotelbranche og i 2016 blev kåret som Danmarks næstbedste arbejdsplads.
  • Et spændende og udadvendt job i en særdeles konceptstærk hotelkæde med udpræget gæste- og performancekultur samt engagerede kolleger som alle arbejder med tydeligt afsæt i vores fire værdier be caring, be you, be a pro og be bold
  • Et spændende og udviklende job på en velfungerede arbejdsplads med et meget engageret og professionelt team
  • En virksomhed præget af dynamik, tempo og ikke mindst omtanke for miljøet og hinanden
  • En travl og oplevelsesrig arbejdsdag, med masser af udfordringer og varierede arbejdsopgaver
  • Et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø på en arbejdsplads beliggende i hjertet af København
  • Favorable personalegoder, herunder Team Member Card som giver dig rabatter på overnatning på Scandics hoteller 

Ansøgning
Såfremt ovennævnte har din interesse, skal du sende en kortfattet ansøgning sammen med dit CV ved klik på nedenstående link.

Deadline for ansøgning er 9. august 2017. Der vil løbende blive udvalgt kandidater til samtale.

Tiltrædelse snarest muligt, dog senest 1. oktober 2017.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Mette Broløs, marketingchef Scandic Danmark på tlf.: +45 2368 0461 (Bemærk ferie i uge 29-31).

2017-08-07T02:01:15.837 Brænder du for at drive og udvikle loyalitetsskabende initiativer og partnerskaber? Og har du lyst til at arbejde med loyalitet hos Nordens førende hotelkæde, så er det måske dig, vi leder efter til stillingen som Loyalty & Partner Manager for Scandic Danmark. Vi søger en engageret, udadvendt og kompetent Loyalty & Partner Manager til Scandic Danmark med tiltrædelse snarest muligt eller senest 1. oktober 2017. Med 230 hoteller og 15.000 medarbejdere arbejder Scandic med en bærende mission create great hotel experiences for the many people. Denne mission er, sammen med vores fire værdier be caring, be you, be a pro og be bold, gennemgående i en særdeles engageret og gæsteorienteret kultur. Marketingteamet hos Scandic Danmark består af 8 dedikerede medarbejdere, der har ansvaret for alle marketingaktiviter i det danske marked. Derudover bliver du en del af Scandic Support Office i hjertet af København, hvor 75 engagerede medarbejdere danner rammerne for fællesfunktionerne Salg, Revenue Management, Finance, Human Resource, Indkøb, Teknik og IT. Stillingen Du vil som Loyalty & Partner Manager være en central spiller i Marketingteamet hos Scandic Danmark samt i det nordiske Loyalty Forum. Din primære rolle bliver at implementere, drive og udvikle Scandics Loyalitetsprogram i Danmark. Stillingen rapporterer til marketingchefen for Scandic Danmark. Konkret vil du få ansvaret for følgende: Sikre implementering af og levering på Scandics loyalitetsprogram i Danmark. Herunder information til og support og træning af relevante medarbejdere samt eksekvering af den fællesnordiske strategi Drive og optimere Scandics loyalitetsprogram i Danmark. Herunder udvikle og drive lokale initiativer, sikre rekruttering af nye medlemmer samt identificere, forhandle og udvikle relevante partnerskaber Deltage i udviklingen af Scandics loyalitetsprogram. Herunder deltagelse i det Nordiske Loyalty Forum med det formål at dele lokale markedsindsigter og best practice samt aktivt deltage i udviklingen af den fællesnordiske aktivitetsplan Sikre opfyldelse af målene indenfor loyalitet i Danmark Agere speaking partner for Scandic Danmark i dialogen med Loyalty teamet på vores hovedkontor i Stockholm Kvalifikationer Du har en relevant videregående uddannelse samt min. 3 års erfaring med loyalitet & loyalitetsprogram fra en større virksomhed eller bureau Du har stor erfaring med forhandling og aktivering af partnerskaber Du har et solidt kendskab til mulighederne ved personliseret 1-2-1 kommunikation Du brænder for digitale medier og har klare holdninger til, hvordan de bedst udnyttes Dit arbejde er forankret i en stærk forretningsforståelse, og du har en præference for at tænke langsigtet Du taler og skriver perfekt dansk og engelsk Som person er du resultatorienteret, du tager ansvar og er proaktiv af natur. Sparring og videndeling ligger naturligt til dig, og du ser altid muligheder og synergier i samarbejdet med andre. Din personlighed og dit engagement gør dig i stand til at motivere og påvirke dine kolleger. Du har en fremragende evne til at få ting til at ske, og du begår dig godt i en stor virksomhed med mange interessenter, også på tværs af landegrænser. Vi tilbyder At du bliver en del af Scandic, som er klar markedsleder inden for den nordiske hotelbranche og i 2016 blev kåret som Danmarks næstbedste arbejdsplads. Et spændende og udadvendt job i en særdeles konceptstærk hotelkæde med udpræget gæste- og performancekultur samt engagerede kolleger som alle arbejder med tydeligt afsæt i vores fire værdier be caring, be you, be a pro og be bold Et spændende og udviklende job på en velfungerede arbejdsplads med et meget engageret og professionelt team En virksomhed præget af dynamik, tempo og ikke mindst omtanke for miljøet og hinanden En travl og oplevelsesrig arbejdsdag, med masser af udfordringer og varierede arbejdsopgaver Et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø på en arbejdsplads beliggende i hjertet af København Favorable personalegoder, herunder Team Member Card som giver dig rabatter på overnatning på Scandics hoteller Ansøgning Såfremt ovennævnte har din interesse, skal du sende en kortfattet ansøgning sammen med dit CV ved klik på nedenstående link. Deadline for ansøgning er 9. august 2017. Der vil løbende blive udvalgt kandidater til samtale. Tiltrædelse snarest muligt, dog senest 1. oktober 2017. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Mette Broløs, marketingchef Scandic Danmark på tlf.: 45 2368 0461 (Bemærk ferie i uge 29-31).1010000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2017-08-06T00:00:000000https://scandic.easycruit.com/vacancy/1880117/18595?iso=gb0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1893945Scandic Hotel A/S10Hos Scandic ønsker vi at være en valgmulighed for så mange mennesker som muligt. Uanset hvem de er, hvordan de går klædt, hvor de kommer fra, eller hvor de er på vej hen, står vi op hver morgen for at levere en virkelig god hoteloplevelse til hver og en. Det handler om et venligt smil, en imødekommende atmosfære, ægte service og noget ud over det sædvanlige. For at opnå dette, mener vi, at det kræver dedikerede medarbejdere, der viser vejen, som udvikler og forbedrer virksomheden og er gode rollemodeller. Hos Scandic får du mulighed for at udvikle dig gennem inspirerende karriereveje, både i Danmark og i udlandet, og vi foretrækker, at du har lyst og potentiale til, at tage endnu et skridt videre i vores virksomhed.

Vil du være en del af dette? Så venter Scandic på dig!
Hos Scandic ønsker vi at være en valgmulighed for så mange mennesker som muligt. Uanset hvem de er, hvordan de går klædt, hvor de kommer fra, eller hvor de er på vej hen, står vi op hver morgen for at levere en virkelig god hoteloplevelse til hver og en. Det handler om et venligt smil, en imødekommende atmosfære, ægte service og noget ud over det sædvanlige. For at opnå dette, mener vi, at det kræver dedikerede medarbejdere, der viser vejen, som udvikler og forbedrer virksomheden og er gode rollemodeller. Hos Scandic får du mulighed for at udvikle dig gennem inspirerende karriereveje, både i Danmark og i udlandet, og vi foretrækker, at du har lyst og potentiale til, at tage endnu et skridt videre i vores virksomhed.

Vil du være en del af dette? Så venter Scandic på dig!
Nansensgade 19, 7. sal1366København K2368 0455DKDanmarkDKDanmark1893945_logo_large.pngwww.scandichotels.dk1893945_logo_small.png155.6818116012.56276240
MetteBroløs
Nansensgade 19, 7. sal
1366+45 2368 0461København KDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid107-07-201706-08-201707-07-201706-08-20171Dansk4Læse/ tale/ skrive2Engelsk4Læse/ tale/ skrive10000015Kommunikation4EkspertIT114600134Forhandling4EkspertSalg114820180Rekruttering4EkspertHuman Resources114920200Partneransvar4EkspertSalg114963992Forretningsforståelse4EkspertLedelse114968089Digitale medier, marketing4EkspertMarketing934583Partner Relations Manager 214Marketing & kommunikation910Kundeklubber/loyalitet339463193JetteSteen
Nansensgade 19, 7. sal
1366jette.steen@scandichotels.com+45 3348 0455København KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
07-07-2017
Udløber:
06-08-2017
Kviknummer:
329676233
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Marketing & kommunikation,
Kundeklubber/loyalitet
Stillingsbetegnelse:
Partner Relations Manager
Erfaringer - I højere grad:
Kommunikation,
Forhandling,
Rekruttering,
Partneransvar,
Forretningsforståelse,
Digitale medier, marketing
Sprog:
Dansk Læse/ tale/ skrive
Engelsk Læse/ tale/ skrive
Beliggenhed og ruter