Scandlines Danmark ApS

Scandlines Danmark ApS

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 15-03-2017

Scandlines søger Head of CRM and Campaigns

Har du erfaring med at lede og motivere et team af dygtige kolleger, og planlægge og eksekvere den overordnede kampagne- og CRM strategi? Har du erfaring med BtC customer journey og arbejder du med nyeste trends inden for marketing digitalisering og automation? Har du erfaring med content marketing, interactive marketing, personalization og trigger strategier?

Du får ansvar for Scandlines to succesfulde brands 
Scandlines og BorderShop i Danmark og Sverige - og Scandlines fordelsprogram SMILE, som er efterspurgt af vore kunder. Du skal styrke vore brands og drive trafik til vore forskellige salgskanaler.

Du kommer til at arbejde sammen med top 3 bureauer, og du vil opleve at Scandlines har musklerne til at skabe unikke marketingtiltag, som tilfredsstiller vore kunder og Scandlines.

Du bliver en del af et team på 16 dygtige kollegaer, og du får direkte ledelse for 5 medarbejdere med reference til VP for Group Marketing.

Din arbejdsplads er i lyse og moderne lokaler på 
Havneholmen i København, men du skal forvente rejseaktivitet i Danmark, Sverige og Tyskland. 

Taktisk og operationelt ansvar for kampagne- og marketing CRM:
Som HCC bliver du målt på at skabe og eksekvere succesfulde kampagner, som flytter kunder og omsætning. Du bliver ansvarlig for at planlægge, udvikle og eksekvere Scandlines CRM marketing strategi, drive vore kundecyklus programmer på tværs af brands og kanaler. 

Du får ansvar og skal sikre de rette vækstbetingelser og resultater for dine medarbejdere. Derfor skal du både kunne motivere, sætte mål og ikke mindst være sparringspartner for dit team.

Du får en central rolle, som del af Group Marketing, hvor du skal udvikle og sikre, at Scandlines driver en effektiv og moderne marketing funktion inden for budget. Du skal være med til at sikre, at både salg, produkt- og konceptejere er overbeviste om, at marketing skaber værdi.

Dine væsentligste opgaver:

  • Du bliver ansvarlig for at styrke vore brands og drive trafik til vore salgskanaler
  • Du bliver ansvarlig for planlægning og eksekvering af kampagneaktiviteter på tværs af kanaler og markeder
  • Du får ansvar for optimering og systematisering af CRM processer/løsning og deraf øgning af marketing ROI gennem trigger baserede kunde programmer (automation)
  • Du skal både selvstændigt og i samarbejde med vores Business Data Analyst kunne dokumentere gennem data de direkte og indirekte resultater af afholdte aktiviteter ligesom potentialer ud fra kundeadfærd.
  • Du får direkte ledelse af fem kompetente og vidende marketing kolleger. Som leder er du ansvarlig for at teamet kommer i mål, vise retning og samarbejdsevner på tværs af organisationen, og du er sparringspartner for teamet.
  • Du skal i samarbejde med VP for Group Marketing tage aktivt del i udviklingen af Group Marketing herunder nyeste trends og tendenser ligesom du skal supportere og udfordre salg, koncept- og produktejere.
  • Du får budgetansvar ligesom du får ansvar for at skabe rammerne for et godt samarbejde med vore bureauer gennem aktiv projektledelse, herunder aftalt ressourcer, tid og økonomi.

Synlig leder som arbejder taktisk og operationelt, og som brænder for kundeadfærd og bundlinje:
Du har 8 til 10 års erfaring med B2C marketing inden for FMCG, detailhandel eller anden service industri på både kunde og bureausiden. Du har minimum et par års erfaring som leder af et mindre team, hvor du har haft ansvar for at drive kampagner og CRM - ligesom du selv deltager operationelt i dagligdagens opgaver.

Du har en velfunderet teoretisk værktøjskasse, og er opdateret på den rejse, som marketing disciplinen oplever i disse år med fokus på digitalisering, data og automation.

Du er vant til at håndtere mange stakeholders og interesser både internt og eksternt. Du har erfaring med at arbejde sammen med produktejere og konceptudviklere og du kan gennem aktiv projektledelse sikre at de rette marketingaktiviteter bliver eksekveret i samspil med eksterne bureauer.

Du har en uddannelsesmæssig baggrund som Cand. Merc. inden for marketing og afsætning eller lignende. Det er en fordel, hvis du har erfaring både fra kunde og bureau siden, men vigtigst at du er nysgerrig og aldrig tænker status quo.

Du har budgetansvar ligesom du er vant til at blive målt på KPIer og ROI og skarp til Excel. Du er flydende i dansk og engelsk ligesom du gerne har kendskab til tysk og svensk.

Du er selvkørende og har et højt drive. Du er utålmodig efter at skabe resultater, men evner samtidig at lytte. Du er udadvendt og trives med at møde både interne i en kompleks organisation og eksterne. Du leverer dine opgaver til tiden og i rette kvalitet - dog uden at du fortaber dig i detaljerne.

Du er struktureret og analytisk, og du kan håndtere mange projekter samtidigt uden at miste det store overblik. Du er en god kommunikator og du kan formidle og sælge muligheder klart.

Du motiveres af forandringer, og du har et naturligt konkurrence mindset med naturlig empati for din omgangskreds, internt såvel som eksternt.

Vi tilbyder:
Du tilbydes et spændende og alsidigt job i en dynamisk virksomhed, og du vil indgå i et team af kolleger med et uformelt arbejdsklima og gode medarbejderforhold. Du vil få stor indflydelse på din egen hverdag og gode muligheder for at udvikle dig i jobbet.

Vi tilbyder kompensation efter kvalifikationer, pensionsordning, feriefridage, kantineordning, frirejser og rabatordninger.

Vil du vide mere om stillingen eller Scandlines, skal du være velkommen til at kontakte VP for Group Marketing 
Christer Andersen på mail christer.andersen@scandlines.com

Du kan også læse  mere om Scandlines på 
www.scandlines.dk eller se film.

Er du interesseret i stillingen skal du snarest sende din ansøgning og CV via nedenstående link.




Scandlines står som symbolet på et historisk og tæt samarbejde mellem Danmark, Tyskland og Sverige siden 1872. Under navnene Scandlines og Scandlines Helsingør-Helsingborg markedsføres i dag tre korte færgeruter med høj kapacitet og frekvens samt en grøn vision for fremtiden. Kerneforretningen består i at levere en effektiv og pålidelig transportservice til både passagerer og fragtkunder. Hovedfokus i alle Scandlines' aktiviteter er at skabe værdi for kunderne om bord på færgerne såvel som i Scandlines' butikker.

Fordelt på over 90.000 afgange på 12 færger transporterede Scandlines i 2015 i alt 15 millioner passagerer, 3,3 millioner personbiler, 900.000 fragtenheder og 65.000 busser på ruterne Rødby-Puttgarden, Gedser-Rostock og Helsingør-Helsingborg.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Kontakt person
Christer Andersen
Havneholmen 25, 8. Sal
1561 København V
Danmark
LJA-438033322017-03-15T00:00:00Scandlines søger Head of CRM and Campaigns

Har du erfaring med at lede og motivere et team af dygtige kolleger, og planlægge og eksekvere den overordnede kampagne- og CRM strategi? Har du erfaring med BtC customer journey og arbejder du med nyeste trends inden for marketing digitalisering og automation? Har du erfaring med content marketing, interactive marketing, personalization og trigger strategier?

Du får ansvar for Scandlines to succesfulde brands 
Scandlines og BorderShop i Danmark og Sverige - og Scandlines fordelsprogram SMILE, som er efterspurgt af vore kunder. Du skal styrke vore brands og drive trafik til vore forskellige salgskanaler.

Du kommer til at arbejde sammen med top 3 bureauer, og du vil opleve at Scandlines har musklerne til at skabe unikke marketingtiltag, som tilfredsstiller vore kunder og Scandlines.

Du bliver en del af et team på 16 dygtige kollegaer, og du får direkte ledelse for 5 medarbejdere med reference til VP for Group Marketing.

Din arbejdsplads er i lyse og moderne lokaler på 
Havneholmen i København, men du skal forvente rejseaktivitet i Danmark, Sverige og Tyskland. 

Taktisk og operationelt ansvar for kampagne- og marketing CRM:
Som HCC bliver du målt på at skabe og eksekvere succesfulde kampagner, som flytter kunder og omsætning. Du bliver ansvarlig for at planlægge, udvikle og eksekvere Scandlines CRM marketing strategi, drive vore kundecyklus programmer på tværs af brands og kanaler. 

Du får ansvar og skal sikre de rette vækstbetingelser og resultater for dine medarbejdere. Derfor skal du både kunne motivere, sætte mål og ikke mindst være sparringspartner for dit team.

Du får en central rolle, som del af Group Marketing, hvor du skal udvikle og sikre, at Scandlines driver en effektiv og moderne marketing funktion inden for budget. Du skal være med til at sikre, at både salg, produkt- og konceptejere er overbeviste om, at marketing skaber værdi.

Dine væsentligste opgaver:

  • Du bliver ansvarlig for at styrke vore brands og drive trafik til vore salgskanaler
  • Du bliver ansvarlig for planlægning og eksekvering af kampagneaktiviteter på tværs af kanaler og markeder
  • Du får ansvar for optimering og systematisering af CRM processer/løsning og deraf øgning af marketing ROI gennem trigger baserede kunde programmer (automation)
  • Du skal både selvstændigt og i samarbejde med vores Business Data Analyst kunne dokumentere gennem data de direkte og indirekte resultater af afholdte aktiviteter ligesom potentialer ud fra kundeadfærd.
  • Du får direkte ledelse af fem kompetente og vidende marketing kolleger. Som leder er du ansvarlig for at teamet kommer i mål, vise retning og samarbejdsevner på tværs af organisationen, og du er sparringspartner for teamet.
  • Du skal i samarbejde med VP for Group Marketing tage aktivt del i udviklingen af Group Marketing herunder nyeste trends og tendenser ligesom du skal supportere og udfordre salg, koncept- og produktejere.
  • Du får budgetansvar ligesom du får ansvar for at skabe rammerne for et godt samarbejde med vore bureauer gennem aktiv projektledelse, herunder aftalt ressourcer, tid og økonomi.

Synlig leder som arbejder taktisk og operationelt, og som brænder for kundeadfærd og bundlinje:
Du har 8 til 10 års erfaring med B2C marketing inden for FMCG, detailhandel eller anden service industri på både kunde og bureausiden. Du har minimum et par års erfaring som leder af et mindre team, hvor du har haft ansvar for at drive kampagner og CRM - ligesom du selv deltager operationelt i dagligdagens opgaver.

Du har en velfunderet teoretisk værktøjskasse, og er opdateret på den rejse, som marketing disciplinen oplever i disse år med fokus på digitalisering, data og automation.

Du er vant til at håndtere mange stakeholders og interesser både internt og eksternt. Du har erfaring med at arbejde sammen med produktejere og konceptudviklere og du kan gennem aktiv projektledelse sikre at de rette marketingaktiviteter bliver eksekveret i samspil med eksterne bureauer.

Du har en uddannelsesmæssig baggrund som Cand. Merc. inden for marketing og afsætning eller lignende. Det er en fordel, hvis du har erfaring både fra kunde og bureau siden, men vigtigst at du er nysgerrig og aldrig tænker status quo.

Du har budgetansvar ligesom du er vant til at blive målt på KPIer og ROI og skarp til Excel. Du er flydende i dansk og engelsk ligesom du gerne har kendskab til tysk og svensk.

Du er selvkørende og har et højt drive. Du er utålmodig efter at skabe resultater, men evner samtidig at lytte. Du er udadvendt og trives med at møde både interne i en kompleks organisation og eksterne. Du leverer dine opgaver til tiden og i rette kvalitet - dog uden at du fortaber dig i detaljerne.

Du er struktureret og analytisk, og du kan håndtere mange projekter samtidigt uden at miste det store overblik. Du er en god kommunikator og du kan formidle og sælge muligheder klart.

Du motiveres af forandringer, og du har et naturligt konkurrence mindset med naturlig empati for din omgangskreds, internt såvel som eksternt.

Vi tilbyder:
Du tilbydes et spændende og alsidigt job i en dynamisk virksomhed, og du vil indgå i et team af kolleger med et uformelt arbejdsklima og gode medarbejderforhold. Du vil få stor indflydelse på din egen hverdag og gode muligheder for at udvikle dig i jobbet.

Vi tilbyder kompensation efter kvalifikationer, pensionsordning, feriefridage, kantineordning, frirejser og rabatordninger.

Vil du vide mere om stillingen eller Scandlines, skal du være velkommen til at kontakte VP for Group Marketing 
Christer Andersen på mail christer.andersen@scandlines.com

Du kan også læse  mere om Scandlines på 
www.scandlines.dk eller se film.

Er du interesseret i stillingen skal du snarest sende din ansøgning og CV via nedenstående link.

Har du erfaring med at lede og motivere et team af dygtige kolleger, og planlægge og eksekvere den overordnede kampagne- og CRM strategi? Har du erfaring med BtC customer journey og arbejder du med nyeste trends inden for marketing digitalisering og automation? Har du erfaring med content marketing, interactive marketing, personalization og trigger strategier? Du får ansvar for Scandlines to succesfulde brands Scandlines og BorderShop i Danmark og Sverige - og Scandlines fordelsprogram SMILE, som er efterspurgt af vore kunder. Du skal styrke vore brands og drive trafik til vore forskellige salgskanaler. Du kommer til at arbejde sammen med top 3 bureauer, og du vil opleve at Scandlines har musklerne til at skabe unikke marketingtiltag, som tilfredsstiller vore kunder og Scandlines. Du bliver en del af et team på 16 dygtige kollegaer, og du får direkte ledelse for 5 medarbejdere med reference til VP for Group Marketing. Din arbejdsplads er i lyse og moderne lokaler på Havneholmen i København, men du skal forvente rejseaktivitet i Danmark, Sverige og Tyskland. Taktisk og operationelt ansvar for kampagne- og marketing CRM: Som HCC bliver du målt på at skabe og eksekvere succesfulde kampagner, som flytter kunder og omsætning. Du bliver ansvarlig for at planlægge, udvikle og eksekvere Scandlines CRM marketing strategi, drive vore kundecyklus programmer på tværs af brands og kanaler. Du får ansvar og skal sikre de rette vækstbetingelser og resultater for dine medarbejdere. Derfor skal du både kunne motivere, sætte mål og ikke mindst være sparringspartner for dit team. Du får en central rolle, som del af Group Marketing, hvor du skal udvikle og sikre, at Scandlines driver en effektiv og moderne marketing funktion inden for budget. Du skal være med til at sikre, at både salg, produkt- og konceptejere er overbeviste om, at marketing skaber værdi. Dine væsentligste opgaver: Du bliver ansvarlig for at styrke vore brands og drive trafik til vore salgskanaler Du bliver ansvarlig for planlægning og eksekvering af kampagneaktiviteter på tværs af kanaler og markeder Du får ansvar for optimering og systematisering af CRM processer løsning og deraf øgning af marketing ROI gennem trigger baserede kunde programmer (automation) Du skal både selvstændigt og i samarbejde med vores Business Data Analyst kunne dokumentere gennem data de direkte og indirekte resultater af afholdte aktiviteter ligesom potentialer ud fra kundeadfærd. Du får direkte ledelse af fem kompetente og vidende marketing kolleger. Som leder er du ansvarlig for at teamet kommer i mål, vise retning og samarbejdsevner på tværs af organisationen, og du er sparringspartner for teamet. Du skal i samarbejde med VP for Group Marketing tage aktivt del i udviklingen af Group Marketing herunder nyeste trends og tendenser ligesom du skal supportere og udfordre salg, koncept- og produktejere. Du får budgetansvar ligesom du får ansvar for at skabe rammerne for et godt samarbejde med vore bureauer gennem aktiv projektledelse, herunder aftalt ressourcer, tid og økonomi. Synlig leder som arbejder taktisk og operationelt, og som brænder for kundeadfærd og bundlinje: Du har 8 til 10 års erfaring med B2C marketing inden for FMCG, detailhandel eller anden service industri på både kunde og bureausiden. Du har minimum et par års erfaring som leder af et mindre team, hvor du har haft ansvar for at drive kampagner og CRM - ligesom du selv deltager operationelt i dagligdagens opgaver. Du har en velfunderet teoretisk værktøjskasse, og er opdateret på den rejse, som marketing disciplinen oplever i disse år med fokus på digitalisering, data og automation. Du er vant til at håndtere mange stakeholders og interesser både internt og eksternt. Du har erfaring med at arbejde sammen med produktejere og konceptudviklere og du kan gennem aktiv projektledelse sikre at de rette marketingaktiviteter bliver eksekveret i samspil med eksterne bureauer. Du har en uddannelsesmæssig baggrund som Cand. Merc. inden for marketing og afsætning eller lignende. Det er en fordel, hvis du har erfaring både fra kunde og bureau siden, men vigtigst at du er nysgerrig og aldrig tænker status quo. Du har budgetansvar ligesom du er vant til at blive målt på KPIer og ROI og skarp til Excel. Du er flydende i dansk og engelsk ligesom du gerne har kendskab til tysk og svensk. Du er selvkørende og har et højt drive. Du er utålmodig efter at skabe resultater, men evner samtidig at lytte. Du er udadvendt og trives med at møde både interne i en kompleks organisation og eksterne. Du leverer dine opgaver til tiden og i rette kvalitet - dog uden at du fortaber dig i detaljerne. Du er struktureret og analytisk, og du kan håndtere mange projekter samtidigt uden at miste det store overblik. Du er en god kommunikator og du kan formidle og sælge muligheder klart. Du motiveres af forandringer, og du har et naturligt konkurrence mindset med naturlig empati for din omgangskreds, internt såvel som eksternt. Vi tilbyder: Du tilbydes et spændende og alsidigt job i en dynamisk virksomhed, og du vil indgå i et team af kolleger med et uformelt arbejdsklima og gode medarbejderforhold. Du vil få stor indflydelse på din egen hverdag og gode muligheder for at udvikle dig i jobbet. Vi tilbyder kompensation efter kvalifikationer, pensionsordning, feriefridage, kantineordning, frirejser og rabatordninger. Vil du vide mere om stillingen eller Scandlines, skal du være velkommen til at kontakte VP for Group Marketing Christer Andersen på mail christer.andersen@scandlines.com Du kan også læse mere om Scandlines på www.scandlines.dk eller se film. Er du interesseret i stillingen skal du snarest sende din ansøgning og CV via nedenstående link.1010ADK_MFDKDanmark2017-04-09T00:00:000000https://scandlines.easycruit.com/vacancy/1811381/6976?iso=dkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn2515215Scandlines Danmark ApS10Scandlines står som symbolet på et historisk og tæt samarbejde mellem Danmark, Tyskland og Sverige siden 1872. Under navnene Scandlines og Scandlines Helsingør-Helsingborg markedsføres i dag tre korte færgeruter med høj kapacitet og frekvens samt en grøn vision for fremtiden. Kerneforretningen består i at levere en effektiv og pålidelig transportservice til både passagerer og fragtkunder. Hovedfokus i alle Scandlines' aktiviteter er at skabe værdi for kunderne om bord på færgerne såvel som i Scandlines' butikker.

Fordelt på over 90.000 afgange på 12 færger transporterede Scandlines i 2015 i alt 15 millioner passagerer, 3,3 millioner personbiler, 900.000 fragtenheder og 65.000 busser på ruterne Rødby-Puttgarden, Gedser-Rostock og Helsingør-Helsingborg.
Scandlines står som symbolet på et historisk og tæt samarbejde mellem Danmark, Tyskland og Sverige siden 1872. Under navnene Scandlines og Scandlines Helsingør-Helsingborg markedsføres i dag tre korte færgeruter med høj kapacitet og frekvens samt en grøn vision for fremtiden. Kerneforretningen består i at levere en effektiv og pålidelig transportservice til både passagerer og fragtkunder. Hovedfokus i alle Scandlines' aktiviteter er at skabe værdi for kunderne om bord på færgerne såvel som i Scandlines' butikker.

Fordelt på over 90.000 afgange på 12 færger transporterede Scandlines i 2015 i alt 15 millioner passagerer, 3,3 millioner personbiler, 900.000 fragtenheder og 65.000 busser på ruterne Rødby-Puttgarden, Gedser-Rostock og Helsingør-Helsingborg.
Havneholmen 25, 8. Sal1561København VDKDanmarkDKDanmark2515215_logo_large.jpgwww.scandlines.dk2515215_logo_small.jpg155.6613087012.56386770
342073082ChristerAndersen
Havneholmen 25, 8. Sal
1561København VDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid115-03-201709-04-2017896Brand Management899Content Management900CRM Management578Digital Marketing212Marketing & business895Marketing & projektledelse220Organisation & ledelse235Strategi342073082CarstenOlsen
Havneholmen 25, 8. Sal
1561Carsten.Olsen@scandlines.com+45 2677 4224København VDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
15-03-2017
Udløber:
09-04-2017
Kviknummer:
LJA-43803332
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Brand Management,
Content Management,
CRM Management,
Digital Marketing,
Marketing & business,
Marketing & projektledelse,
Organisation & ledelse,
Strategi
Beliggenhed og ruter