Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Scleroseforeningen

Scleroseforeningen

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 15-08-2017

Scleroseforeningen søger Digital kampagnemager

Kan du lave effektive kampagner på vores digitale platforme med fokus på SO/ME, så er du måske vores nye kollega i Scleroseforeningen og får ansvaret for at eksekvere vores digitale markedsføringsstrategi.

Du skal vide, hvordan man strukturerer kampagner, så de spiller sammen på alle vores platforme. Samtidig skal du have øje for slagkraftige budskaber og kunne eksekvere en kampagne i samarbejde med grafikere og tekstforfattere. Dit succeskriterie er at skaffe leads, bidragydere og frivillige gennem kampagner.

Du skal være selvstændig, struktureret, have dyb indsigt i digital markedsføring, kommunikation og have stærke samarbejdsevner. Det er ikke noget krav, men det er en fordel, hvis du har erfaring fra en patientforening eller en humanitær organisation.

  • Der er lavet en digital strategi, som du kan tage udgangspunkt i. Du får mulighed for at påvirke og hele tiden udvikle det digitale område.
  • Du får et alsidigt job i krydsfeltet mellem journalistik og markedsføring, som du skal få til at spille sammen på vores digitale platforme. Der er eksperter på begge områder, men du er bindeled mellem dem.
  • Du skal kort sagt få tingene til at hænge sammen også når det handler om kampagnestrukturer og forbindelsen til vores CRM-system.
  • Du har detaljeret teknisk forståelse og kan sætte den i spil.

Om jobbet
Du får et spændende job, hvor du i høj grad kan være med til at definere den digitale markedsføring. Du får en central rolle i vores fremtidige markedsføring - og så kan du gøre en forskel for mennesker med sclerose. Du bliver både en del af vores marketing- og kommunikationsafdeling med reference til marketingchefen. Her får du ca. 20 kollegaer. Scleroseforeningen har ca. 65 medarbejdere og bor i Valby.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning til job@scleroseforeningen.dk senest mandag den 18. september kl. 12.00. Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte marketingchef, Mogens Damgaard på 2888 5800 mda@scleroseforeningen.dk. Stillingen er i første omgang en 1. årig projektansættelse, men der vil være mulighed for forlængelse. Vi glæder os til at høre fra dig.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontakt person
Mogens Damgaard
Mosedalvej 15
2500 Valby
Danmark
Tlf:
28885800
LJA-485325792017-08-15T00:00:00Scleroseforeningen søger Digital kampagnemager

Kan du lave effektive kampagner på vores digitale platforme med fokus på SO/ME, så er du måske vores nye kollega i Scleroseforeningen og får ansvaret for at eksekvere vores digitale markedsføringsstrategi.

Du skal vide, hvordan man strukturerer kampagner, så de spiller sammen på alle vores platforme. Samtidig skal du have øje for slagkraftige budskaber og kunne eksekvere en kampagne i samarbejde med grafikere og tekstforfattere. Dit succeskriterie er at skaffe leads, bidragydere og frivillige gennem kampagner.

Du skal være selvstændig, struktureret, have dyb indsigt i digital markedsføring, kommunikation og have stærke samarbejdsevner. Det er ikke noget krav, men det er en fordel, hvis du har erfaring fra en patientforening eller en humanitær organisation.

  • Der er lavet en digital strategi, som du kan tage udgangspunkt i. Du får mulighed for at påvirke og hele tiden udvikle det digitale område.
  • Du får et alsidigt job i krydsfeltet mellem journalistik og markedsføring, som du skal få til at spille sammen på vores digitale platforme. Der er eksperter på begge områder, men du er bindeled mellem dem.
  • Du skal kort sagt få tingene til at hænge sammen også når det handler om kampagnestrukturer og forbindelsen til vores CRM-system.
  • Du har detaljeret teknisk forståelse og kan sætte den i spil.

Om jobbet
Du får et spændende job, hvor du i høj grad kan være med til at definere den digitale markedsføring. Du får en central rolle i vores fremtidige markedsføring - og så kan du gøre en forskel for mennesker med sclerose. Du bliver både en del af vores marketing- og kommunikationsafdeling med reference til marketingchefen. Her får du ca. 20 kollegaer. Scleroseforeningen har ca. 65 medarbejdere og bor i Valby.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning til job@scleroseforeningen.dk senest mandag den 18. september kl. 12.00. Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte marketingchef, Mogens Damgaard på 2888 5800 mda@scleroseforeningen.dk. Stillingen er i første omgang en 1. årig projektansættelse, men der vil være mulighed for forlængelse. Vi glæder os til at høre fra dig.

101IDK_MFDKDanmark2017-09-14T00:00:000001EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn2940361Scleroseforeningen10Mosedalvej 152500ValbyDKDanmarkDKDanmark2940361_logo_large.jpgwww.scleroseforeningen.dk/2940361_logo_small.jpg155.6683790012.51356600349828980MogensDamgaard
Mosedalvej 15
2500mda@scleroseforeningen.dk28885800ValbyDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid115-08-201714-09-2017900CRM Management578Digital Marketing214Marketing & kommunikation903Sociale Medier235Strategi349828980MogensDamgaard
Mosedalvej 15
2500mda@scleroseforeningen.dk28885800ValbyDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
15-08-2017
Udløber:
14-09-2017
Kviknummer:
LJA-48532579
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
CRM Management,
Digital Marketing,
Marketing & kommunikation,
Sociale Medier,
Strategi
Beliggenhed og ruter