Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Sparekassen Sjælland-Fyn A/S

Sparekassen Sjælland-Fyn A/S

|
Vestsjælland
|
Indrykket 09-03-2018

Sparekassen Sjælland-Fyn søger Business Analyst

Kan du knuse tal med henblik på at udvikle værdiskabende og klar kommunikation?


Er du skarp til at behandle data fra forskellige kanaler og omsætte dem til konkrete og anvendelige indsigter om forbrugere i forhold til bankverden og vores forretning? Så er du måske vores nye kollega i Kommunikation & Marketing.

Du er specialisten, der er vant til at udvikle analysedesigns og gennemføre forskellige kvantitative og kvalitative analyser inden for privat- og erhvervsområdet, deriblandt søgeordsanalyser, analyser fra vores indsatser på digitale kanaler (digitale kampagner, sociale medier og hjemmeside), analyser af digital performance generelt, markedsundersøgelser og kundeundersøgelser.

Opgaverne i vores digitale team spænder bredt og bidrager til løsninger på tværs af Kommunikations- og Marketingafdelingen. Du skal arbejde selvstændigt og samtidig indgå i forskellige projektgrupper. Selvom det er tørre tal, du arbejder hjemmevant med, skal du også være en solid formidler og kunne udarbejde præsentationer og afrapportering, hvor data og learnings er tydelige og præsenteres overskueligt, letforståeligt og indbydende.

Du bliver Kommunikation og Marketings bindeled til vores IT-afdeling og vores Salgsudviklingsafdeling, når det gælder data og indsigter, og derfor skal du have stærke kommunikative evner og stærke tværorganisatoriske samarbejdsevner samt være god til at rådgive om brugen af data. Du kan kort sagt anvise om handlinger og løsninger på vores digitale platforme på baggrund af data og dermed bidrage til at skabe overblik samt forbedre vores kommunikation.

Vi søger en inspirerende medarbejder, der har forretningsforståelse samt erfaring med at arbejde med data, analyse og indsigter, og som i samarbejde med gode kollegaer kan være med til at udfolde sparekassens kommunikationspotentiale i tråd med vores overordnede strategi og forretningsmodel.

Dine opgaver vil typisk være:

  • Udtræk og behandling af data gennem forskellige værktøjer, bl.a. Google Analytics, AdWords, Indeks Danmark og Facebook Insights (det er ikke sikkert, du på forhånd er hjemmevant i alle programmerne, men du skal have lyst til at lære det, du ikke kan på forhånd)
  • Rådgivning om KPIer og effektmåling
  • Udvikling, planlægning, gennemførelse og evaluering af kvalitative og kvantitative undersøgelser, deriblandt survey-undersøgelser, dybdegående interviews, observationsstudier og workshops
  • Dybdegående research med fokus på branding samt bruger- og kundeperspektivet
  • Udarbejdelse af letforståelige og indbydende præsentationer i PowerPoint
  • At bidrage til arbejdet med kortlægning af kunderejser, og hvordan brugeroplevelser i udvalgte touch points kan forbedres

Profilen, vi søger:

  • Har erfaring med at udføre forskellige former for analyser ud fra forskellige datakilder - bl.a. survey-undersøgelser samt kunde- og markedsanalyser
  • Tænker selvstændigt, kritisk og analytisk og træffer velbegrundede beslutninger og giver anbefalinger på baggrund af data
  • Kan tilrettelægge et validt undersøgelsesdesign, arbejde med mixed methods og kan udvinde og arbejde med kvalitative og kvantitative data, så de understøtter hinanden
  • Kan udvinde, opsamle, kombinere, analysere og visualisere data til resultater og anbefalinger, og dermed i afrapporteringen oversætte til klare kommunikations- og marketingindsatser og løsninger orienteret mod kunder og forretningsmål
  • Er rutineret i Excel, Google Analytics og PowerPoint
  • Har en relevant uddannelse (gerne en kandidatgrad) inden for feltet - og gerne med baggrund i marketing og kommunikation

Hvad kan vi tilbyde dig?
Et attraktivt job i en dynamisk, ambitiøs og værdibaseret virksomhed, hvor du får mulighed for at arbejde selvstændigt og udvikle dine personlige egenskaber og kvalifikationer.


Du tilbydes gode personaleforhold med blandt andet god pensions- og kantineordning, et godt socialt arbejdsmiljø samt et skrivebord i sparekassens hovedsæde i Holbæk med udsigt over Isefjorden.

Er du interesseret?
Stillingen skal besættes snarest muligt. Vi gennemfører derfor løbende samtaler, og hvis kandidaten er på plads før ansøgningsfristen, tillader vi os at lukke stillingen - så send derfor din ansøgning hurtigst muligt og senest 31. marts 2018.


Vil du vide mere?
Du kan læse mere om Sparekassen Sjælland-Fyn på vores hjemmeside 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kommunikations- og marketingchef Anne Grandt på 59 48 11 15.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontakt person
Anne Grandt
Isefjords Alle 5
4300 Holbæk
Danmark
Tlf:
59 48 11 15
LJA-574968762018-03-09T17:30:40.133Sparekassen Sjælland-Fyn søger Business Analyst

Kan du knuse tal med henblik på at udvikle værdiskabende og klar kommunikation?


Er du skarp til at behandle data fra forskellige kanaler og omsætte dem til konkrete og anvendelige indsigter om forbrugere i forhold til bankverden og vores forretning? Så er du måske vores nye kollega i Kommunikation & Marketing.

Du er specialisten, der er vant til at udvikle analysedesigns og gennemføre forskellige kvantitative og kvalitative analyser inden for privat- og erhvervsområdet, deriblandt søgeordsanalyser, analyser fra vores indsatser på digitale kanaler (digitale kampagner, sociale medier og hjemmeside), analyser af digital performance generelt, markedsundersøgelser og kundeundersøgelser.

Opgaverne i vores digitale team spænder bredt og bidrager til løsninger på tværs af Kommunikations- og Marketingafdelingen. Du skal arbejde selvstændigt og samtidig indgå i forskellige projektgrupper. Selvom det er tørre tal, du arbejder hjemmevant med, skal du også være en solid formidler og kunne udarbejde præsentationer og afrapportering, hvor data og learnings er tydelige og præsenteres overskueligt, letforståeligt og indbydende.

Du bliver Kommunikation og Marketings bindeled til vores IT-afdeling og vores Salgsudviklingsafdeling, når det gælder data og indsigter, og derfor skal du have stærke kommunikative evner og stærke tværorganisatoriske samarbejdsevner samt være god til at rådgive om brugen af data. Du kan kort sagt anvise om handlinger og løsninger på vores digitale platforme på baggrund af data og dermed bidrage til at skabe overblik samt forbedre vores kommunikation.

Vi søger en inspirerende medarbejder, der har forretningsforståelse samt erfaring med at arbejde med data, analyse og indsigter, og som i samarbejde med gode kollegaer kan være med til at udfolde sparekassens kommunikationspotentiale i tråd med vores overordnede strategi og forretningsmodel.

Dine opgaver vil typisk være:

  • Udtræk og behandling af data gennem forskellige værktøjer, bl.a. Google Analytics, AdWords, Indeks Danmark og Facebook Insights (det er ikke sikkert, du på forhånd er hjemmevant i alle programmerne, men du skal have lyst til at lære det, du ikke kan på forhånd)
  • Rådgivning om KPIer og effektmåling
  • Udvikling, planlægning, gennemførelse og evaluering af kvalitative og kvantitative undersøgelser, deriblandt survey-undersøgelser, dybdegående interviews, observationsstudier og workshops
  • Dybdegående research med fokus på branding samt bruger- og kundeperspektivet
  • Udarbejdelse af letforståelige og indbydende præsentationer i PowerPoint
  • At bidrage til arbejdet med kortlægning af kunderejser, og hvordan brugeroplevelser i udvalgte touch points kan forbedres

Profilen, vi søger:

  • Har erfaring med at udføre forskellige former for analyser ud fra forskellige datakilder - bl.a. survey-undersøgelser samt kunde- og markedsanalyser
  • Tænker selvstændigt, kritisk og analytisk og træffer velbegrundede beslutninger og giver anbefalinger på baggrund af data
  • Kan tilrettelægge et validt undersøgelsesdesign, arbejde med mixed methods og kan udvinde og arbejde med kvalitative og kvantitative data, så de understøtter hinanden
  • Kan udvinde, opsamle, kombinere, analysere og visualisere data til resultater og anbefalinger, og dermed i afrapporteringen oversætte til klare kommunikations- og marketingindsatser og løsninger orienteret mod kunder og forretningsmål
  • Er rutineret i Excel, Google Analytics og PowerPoint
  • Har en relevant uddannelse (gerne en kandidatgrad) inden for feltet - og gerne med baggrund i marketing og kommunikation

Hvad kan vi tilbyde dig?
Et attraktivt job i en dynamisk, ambitiøs og værdibaseret virksomhed, hvor du får mulighed for at arbejde selvstændigt og udvikle dine personlige egenskaber og kvalifikationer.


Du tilbydes gode personaleforhold med blandt andet god pensions- og kantineordning, et godt socialt arbejdsmiljø samt et skrivebord i sparekassens hovedsæde i Holbæk med udsigt over Isefjorden.

Er du interesseret?
Stillingen skal besættes snarest muligt. Vi gennemfører derfor løbende samtaler, og hvis kandidaten er på plads før ansøgningsfristen, tillader vi os at lukke stillingen - så send derfor din ansøgning hurtigst muligt og senest 31. marts 2018.


Vil du vide mere?
Du kan læse mere om Sparekassen Sjælland-Fyn på vores hjemmeside 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kommunikations- og marketingchef Anne Grandt på 59 48 11 15.

101IDK_MFDKDanmark2018-03-31T00:00:000000https://www.epos.dk/Rek/SPKSJL/Joblist/ShowJobOffer.aspx?dbalias=EposREC_SPKSJL&lang=da&jobOfferEntityId=366&joblistId=1EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjælland2946234Sparekassen Sjælland-Fyn A/S1Isefjords Alle 54300HolbækDKDanmarkDKDanmark2946234_logo_large.pngwww.spks.dk/2946234_logo_small.png155.7203535011.71455550353582727AnneGrandt
Isefjords Alle 5
430059 48 11 15HolbækDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid918Dataanalyse239Markedsanalyse214Marketing & kommunikation353582727TinaSkerning
Isefjords Alle 5
4300tfs@spks.dk59482174HolbækDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
09-03-2018
Udløber:
31-03-2018
Kviknummer:
LJA-57496876
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Dataanalyse,
Markedsanalyse,
Marketing & kommunikation
Beliggenhed og ruter