TDC A/S

TDC A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 01-12-2017

TDC Group søger Marketing Automation Manager

Vil du være med til at drive den digitale markedsføring?

Brænder du for at skabe og eksekvere relevant 1:1 omnichannel kundekommunikation og ser du mulighederne i at anvende kundedata som et løftestang til at sikre TDC Groups resultater i fremtiden? Så tænker du ligesom os, og du vil have alle muligheder for at udfolde og udvikle dit potentiale i stærkt samarbejde med vores Business Intelligence og Online.

Har du et stærkt drive for at arbejde intenst med kundedata - og har du talent for, sammen med vores online marketing afdeling, at konvertere dem til Danmarks mest effektive 1:1 kampagner, naturligvis i et dynamisk miljø med høj puls og mange deadlines? Så er du godt klædt på til et meget spændende job i en af Danmarks største og bedste Marketing Automation afdelinger.

Vi vil være DKs bedste til Marketing Automation

Du bliver en del af teamet Omnichannel Communications, og vi vil være DKs bedste indenfor Marketing Automation. Vi udsender årligt +50 mio. kundekontakter på tværs af vores direkte kanaler (Brev, E-mail, SMS, Telemarketing, Online, Facebook, Kontaktcenter) via vores IBM campaign management platform. Vi arbejder med de nyeste teknologier til at sikre relevant og personaliseret kundekommunikation i alle vores kanaler. Vores fokusområder er optimering af adfærds- og trigger-dreven kommunikation ved brug af både online- og offline-datakilder. Alt sammen med det overordnede formål at sikre en god kundeoplevelse gennem relevant og personlig kundekommunikation.

Mulighed for hurtig udvikling i spændende rolle

Du kommer primært til at supportere YouSee i opsætningen af deres 1:1 Go2Market kampagner, samtidig med at du proaktivt udfordrer vane tænkning med nye tekniske og datamæssige muligheder du kan simpelthen ikke lade være!

1:1 kampagnerne foregår i IBM Campaign og IBM Watson Campaign Automation. Miljøet er konstant udfordrende og hektisk, så det er vigtigt at du kan arbejde selvstændigt, sikkert og effektivt også med korte deadlines. Arbejdet foregår i små kerneteams, der sikrer en agil udvikling og tæt sparring.

I overblik vil dine primære opgaver omfatte:

  • Være med til at definere udvælgelser/segmenter til marketing kampagner i tæt samarbejde med Online, Marketing og øvrige data scientists i Business Intelligence & Analytics
  • Foretage konkrete kundeemneudvælgelser og opsætte 1:1 og trigger kampagner i vores kampagne system (IBM Campaign)
  • Sikre en effektiv indarbejdelse af data mining indsigter i kampagneaktiviteterne (især churn-, respons- og salgsmodellering)
  • Medvirke til at udvikle nye personaliserings muligheder på tværs af alle kanaler bredt i TDC Group

Du kommer til at arbejde i et dedikeret team med høj faglighed og stor erfaring, og du vil opleve en stejl læringskurve inden for dette felt får du simpelthen ikke bedre muligheder i Danmark. Derudover kan du glæde dig til at arbejde med de bedste systemer og udnytte analytiske muligheder inden for omnichannel markedsføring i en afdeling hvor vi samtidig altid har et godt socialt samvær.

Din baggrund

Du har minimum 1 års erfaring og en relevant uddannelse (cand.merc.mat., cand.it, Cand.scient.oecon., datamatiker eller lign), hvor du har erfaring med databehandling og har gjort dig de første erfaringer med kampagneeksekvering og målgruppeudvælgelse. Du har endvidere gerne erfaring med SQL eller SAS og har nemt ved at lære nye metoder. En god forretningsmæssig forståelse af brugen af 1:1 marketing kampagner er et godt udgangspunkt for jobbet. Erfaring med IBM Campaign eller lignende systemer vil være et plus, men ikke et krav.

Du skal trives med mange sideløbende opgaver med stor forretningsmæssig betydning, og besidder allerede naturlig gennemslagskraft til at sikre en tydelig og klar forventningsafstemning til din leder og kollegaer omkring dine aftalte leverancer.

Rollen indebærer meget tæt kontakt med dygtige marketing- og commercial managers, så du skal have en åben og udadvendt personlighed for at trives i jobbet.

Ansøgning og kontakt

Du hører fra os inden for 3 uger efter fristens udløb. Har du spørgsmål, så ring til Afdelingschef Lars Monrad-Jensen, Omnichannel Communications, Business Intelligence & Analytics, på 3070 5591.

Vil du være en del af TDC?

I TDC er vi engagerede, kompetente og nærværende over for vores kunder, vores kolleger og i forhold til vores arbejde. Vi går op i det, vi laver, vi er dygtige til det, og vi dækker hele Danmark. Sådan skal det være, fordi vi skal gøre os fortjent til at være en vigtig del af 2,5 mio. danskeres hverdag.

Ansøgningsfrist: 

8. Januar 2018

Kontaktperson:

Afdelingsleder, Lars Monrad-Jensen, Omnichannel Communications, Business Intelligence & Analytics Tlf: 3070 5591

Arbejdssted:

Teglholmsgade 1, København

Ansøgning:

Brug linket nedenfor




I TDC Group er vi stolte af at binde mennesker og verden sammen. Mere end 8.000 kompetente kolleger arbejder dagligt for at skabe produkter, oplevelser og infrastruktur i verdensklasse. Vi leverer den hurtige forbindelse, den gode film, musik til din smartphone - og en hilsen til farmor. Som medarbejder vil du møde en stor organisation, der stiller krav til dig. Du vil også møde muligheden for at forvandle dit engagement og dine kompetencer til en lang og lovende karriere på tværs af mange stærke brands. Vi leder dig på vej, så du kan vokse med os.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Kontakt person
Lars Monrad-Jensen
Teglholmsgade 1
0900 København K
Danmark
Tlf:
3070 5591
3297184662017-12-01T15:30:43.303TDC Group søger Marketing Automation Manager

Vil du være med til at drive den digitale markedsføring?

Brænder du for at skabe og eksekvere relevant 1:1 omnichannel kundekommunikation og ser du mulighederne i at anvende kundedata som et løftestang til at sikre TDC Groups resultater i fremtiden? Så tænker du ligesom os, og du vil have alle muligheder for at udfolde og udvikle dit potentiale i stærkt samarbejde med vores Business Intelligence og Online.

Har du et stærkt drive for at arbejde intenst med kundedata - og har du talent for, sammen med vores online marketing afdeling, at konvertere dem til Danmarks mest effektive 1:1 kampagner, naturligvis i et dynamisk miljø med høj puls og mange deadlines? Så er du godt klædt på til et meget spændende job i en af Danmarks største og bedste Marketing Automation afdelinger.

Vi vil være DKs bedste til Marketing Automation

Du bliver en del af teamet Omnichannel Communications, og vi vil være DKs bedste indenfor Marketing Automation. Vi udsender årligt +50 mio. kundekontakter på tværs af vores direkte kanaler (Brev, E-mail, SMS, Telemarketing, Online, Facebook, Kontaktcenter) via vores IBM campaign management platform. Vi arbejder med de nyeste teknologier til at sikre relevant og personaliseret kundekommunikation i alle vores kanaler. Vores fokusområder er optimering af adfærds- og trigger-dreven kommunikation ved brug af både online- og offline-datakilder. Alt sammen med det overordnede formål at sikre en god kundeoplevelse gennem relevant og personlig kundekommunikation.

Mulighed for hurtig udvikling i spændende rolle

Du kommer primært til at supportere YouSee i opsætningen af deres 1:1 Go2Market kampagner, samtidig med at du proaktivt udfordrer vane tænkning med nye tekniske og datamæssige muligheder du kan simpelthen ikke lade være!

1:1 kampagnerne foregår i IBM Campaign og IBM Watson Campaign Automation. Miljøet er konstant udfordrende og hektisk, så det er vigtigt at du kan arbejde selvstændigt, sikkert og effektivt også med korte deadlines. Arbejdet foregår i små kerneteams, der sikrer en agil udvikling og tæt sparring.

I overblik vil dine primære opgaver omfatte:

  • Være med til at definere udvælgelser/segmenter til marketing kampagner i tæt samarbejde med Online, Marketing og øvrige data scientists i Business Intelligence & Analytics
  • Foretage konkrete kundeemneudvælgelser og opsætte 1:1 og trigger kampagner i vores kampagne system (IBM Campaign)
  • Sikre en effektiv indarbejdelse af data mining indsigter i kampagneaktiviteterne (især churn-, respons- og salgsmodellering)
  • Medvirke til at udvikle nye personaliserings muligheder på tværs af alle kanaler bredt i TDC Group

Du kommer til at arbejde i et dedikeret team med høj faglighed og stor erfaring, og du vil opleve en stejl læringskurve inden for dette felt får du simpelthen ikke bedre muligheder i Danmark. Derudover kan du glæde dig til at arbejde med de bedste systemer og udnytte analytiske muligheder inden for omnichannel markedsføring i en afdeling hvor vi samtidig altid har et godt socialt samvær.

Din baggrund

Du har minimum 1 års erfaring og en relevant uddannelse (cand.merc.mat., cand.it, Cand.scient.oecon., datamatiker eller lign), hvor du har erfaring med databehandling og har gjort dig de første erfaringer med kampagneeksekvering og målgruppeudvælgelse. Du har endvidere gerne erfaring med SQL eller SAS og har nemt ved at lære nye metoder. En god forretningsmæssig forståelse af brugen af 1:1 marketing kampagner er et godt udgangspunkt for jobbet. Erfaring med IBM Campaign eller lignende systemer vil være et plus, men ikke et krav.

Du skal trives med mange sideløbende opgaver med stor forretningsmæssig betydning, og besidder allerede naturlig gennemslagskraft til at sikre en tydelig og klar forventningsafstemning til din leder og kollegaer omkring dine aftalte leverancer.

Rollen indebærer meget tæt kontakt med dygtige marketing- og commercial managers, så du skal have en åben og udadvendt personlighed for at trives i jobbet.

Ansøgning og kontakt

Du hører fra os inden for 3 uger efter fristens udløb. Har du spørgsmål, så ring til Afdelingschef Lars Monrad-Jensen, Omnichannel Communications, Business Intelligence & Analytics, på 3070 5591.

Vil du være en del af TDC?

I TDC er vi engagerede, kompetente og nærværende over for vores kunder, vores kolleger og i forhold til vores arbejde. Vi går op i det, vi laver, vi er dygtige til det, og vi dækker hele Danmark. Sådan skal det være, fordi vi skal gøre os fortjent til at være en vigtig del af 2,5 mio. danskeres hverdag.

Ansøgningsfrist: 

8. Januar 2018

Kontaktperson:

Afdelingsleder, Lars Monrad-Jensen, Omnichannel Communications, Business Intelligence & Analytics Tlf: 3070 5591

Arbejdssted:

Teglholmsgade 1, København

Ansøgning:

Brug linket nedenfor

Vil du være med til at drive den digitale markedsføring? Brænder du for at skabe og eksekvere relevant 1:1 omnichannel kundekommunikation og ser du mulighederne i at anvende kundedata som et løftestang til at sikre TDC Groups resultater i fremtiden? Så tænker du ligesom os, og du vil have alle muligheder for at udfolde og udvikle dit potentiale i stærkt samarbejde med vores Business Intelligence og Online. Har du et stærkt drive for at arbejde intenst med kundedata - og har du talent for, sammen med vores online marketing afdeling, at konvertere dem til Danmarks mest effektive 1:1 kampagner, naturligvis i et dynamisk miljø med høj puls og mange deadlines? Så er du godt klædt på til et meget spændende job i en af Danmarks største og bedste Marketing Automation afdelinger. Vi vil være DKs bedste til Marketing Automation Du bliver en del af teamet Omnichannel Communications, og vi vil være DKs bedste indenfor Marketing Automation. Vi udsender årligt 50 mio. kundekontakter på tværs af vores direkte kanaler (Brev, E-mail, SMS, Telemarketing, Online, Facebook, Kontaktcenter) via vores IBM campaign management platform. Vi arbejder med de nyeste teknologier til at sikre relevant og personaliseret kundekommunikation i alle vores kanaler. Vores fokusområder er optimering af adfærds- og trigger-dreven kommunikation ved brug af både online- og offline-datakilder. Alt sammen med det overordnede formål at sikre en god kundeoplevelse gennem relevant og personlig kundekommunikation. Mulighed for hurtig udvikling i spændende rolle Du kommer primært til at supportere YouSee i opsætningen af deres 1:1 Go2Market kampagner, samtidig med at du proaktivt udfordrer vane tænkning med nye tekniske og datamæssige muligheder du kan simpelthen ikke lade være! 1:1 kampagnerne foregår i IBM Campaign og IBM Watson Campaign Automation. Miljøet er konstant udfordrende og hektisk, så det er vigtigt at du kan arbejde selvstændigt, sikkert og effektivt også med korte deadlines. Arbejdet foregår i små kerneteams, der sikrer en agil udvikling og tæt sparring. I overblik vil dine primære opgaver omfatte: Være med til at definere udvælgelser segmenter til marketing kampagner i tæt samarbejde med Online, Marketing og øvrige data scientists i Business Intelligence & Analytics Foretage konkrete kundeemneudvælgelser og opsætte 1:1 og trigger kampagner i vores kampagne system (IBM Campaign) Sikre en effektiv indarbejdelse af data mining indsigter i kampagneaktiviteterne (især churn-, respons- og salgsmodellering) Medvirke til at udvikle nye personaliserings muligheder på tværs af alle kanaler bredt i TDC Group Du kommer til at arbejde i et dedikeret team med høj faglighed og stor erfaring, og du vil opleve en stejl læringskurve inden for dette felt får du simpelthen ikke bedre muligheder i Danmark. Derudover kan du glæde dig til at arbejde med de bedste systemer og udnytte analytiske muligheder inden for omnichannel markedsføring i en afdeling hvor vi samtidig altid har et godt socialt samvær. Din baggrund Du har minimum 1 års erfaring og en relevant uddannelse (cand.merc.mat., cand.it, Cand.scient.oecon., datamatiker eller lign), hvor du har erfaring med databehandling og har gjort dig de første erfaringer med kampagneeksekvering og målgruppeudvælgelse. Du har endvidere gerne erfaring med SQL eller SAS og har nemt ved at lære nye metoder. En god forretningsmæssig forståelse af brugen af 1:1 marketing kampagner er et godt udgangspunkt for jobbet. Erfaring med IBM Campaign eller lignende systemer vil være et plus, men ikke et krav. Du skal trives med mange sideløbende opgaver med stor forretningsmæssig betydning, og besidder allerede naturlig gennemslagskraft til at sikre en tydelig og klar forventningsafstemning til din leder og kollegaer omkring dine aftalte leverancer. Rollen indebærer meget tæt kontakt med dygtige marketing- og commercial managers, så du skal have en åben og udadvendt personlighed for at trives i jobbet. Ansøgning og kontakt Du hører fra os inden for 3 uger efter fristens udløb. Har du spørgsmål, så ring til Afdelingschef Lars Monrad-Jensen, Omnichannel Communications, Business Intelligence & Analytics, på 3070 5591. Vil du være en del af TDC? I TDC er vi engagerede, kompetente og nærværende over for vores kunder, vores kolleger og i forhold til vores arbejde. Vi går op i det, vi laver, vi er dygtige til det, og vi dækker hele Danmark. Sådan skal det være, fordi vi skal gøre os fortjent til at være en vigtig del af 2,5 mio. danskeres hverdag. Ansøgningsfrist: 8. Januar 2018 Kontaktperson: Afdelingsleder, Lars Monrad-Jensen, Omnichannel Communications, Business Intelligence & Analytics Tlf: 3070 5591 Arbejdssted: Teglholmsgade 1, København Ansøgning: Brug linket nedenfor1010000000000aDK_MFDKDanmark228DKK2017-12-31T00:00:000000https://tdc.csod.com/ats/careersite/jobdetails.aspx?site=2&c=tdc&id=32620EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1873349TDC A/S10I TDC Group er vi stolte af at binde mennesker og verden sammen. Mere end 8.000 kompetente kolleger arbejder dagligt for at skabe produkter, oplevelser og infrastruktur i verdensklasse. Vi leverer den hurtige forbindelse, den gode film, musik til din smartphone - og en hilsen til farmor. Som medarbejder vil du møde en stor organisation, der stiller krav til dig. Du vil også møde muligheden for at forvandle dit engagement og dine kompetencer til en lang og lovende karriere på tværs af mange stærke brands. Vi leder dig på vej, så du kan vokse med os.I TDC Group er vi stolte af at binde mennesker og verden sammen. Mere end 8.000 kompetente kolleger arbejder dagligt for at skabe produkter, oplevelser og infrastruktur i verdensklasse. Vi leverer den hurtige forbindelse, den gode film, musik til din smartphone - og en hilsen til farmor. Som medarbejder vil du møde en stor organisation, der stiller krav til dig. Du vil også møde muligheden for at forvandle dit engagement og dine kompetencer til en lang og lovende karriere på tværs af mange stærke brands. Vi leder dig på vej, så du kan vokse med os.Teglholmsgade 1-30900København K7070 3030DKDanmarkDKDanmark1873349_logo_large.pngwww.tdc.dk1873349_logo_small.png155.6539680012.54567100LarsMonrad-Jensen
Teglholmsgade 1
09003070 5591København KDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid101-12-201731-12-201701-12-201731-12-20171Dansk4Læse/ tale/ skrive20000065SQL4EkspertIT114960409Online marketing4EkspertMarketing114962366Målgruppeanalyse4EkspertMarketing114964034Marketingkampagner4EkspertMarketing114967917Databehandling, IT4EkspertIT933364Marketing Manager213Marketing & reklame578Digital Marketing902Online Management907CRM og kunderelationer331223039Anette NygaardHansen
Teglholmsgade 1
0900ANYHA@tdc.dk51 24 51 46København KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
01-12-2017
Udløber:
31-12-2017
Kviknummer:
329718466
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Marketing & reklame,
Digital Marketing,
Online Management,
CRM og kunderelationer
Stillingsbetegnelse:
Marketing Manager
Erfaringer - I højere grad:
SQL,
Online marketing,
Målgruppeanalyse,
Marketingkampagner,
Databehandling, IT
Sprog:
Dansk Læse/ tale/ skrive
Beliggenhed og ruter