Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Thomas Cook Airlines Scandinavia A/S

Thomas Cook Airlines Scandinavia A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 06-10-2017

Thomas Cook Airlines søger Online Traffic Manager

Til vores E-commerce team i Thomas Cook Airlines Travel Retail (Airshoppen) søger vi dig som er en dygtig Online Traffic Manager. Stillingen er nyoprettet, hvorfor du får store muligheder for både at påvirke din hverdag og ikke mindst vores E-commerce generelt.

I Airshoppen ønsker vi at udbygge vores tilstedeværelse på de nuværende markeder i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Storbritannien samt Tyskland samt at udskifte den nuværende digitale platform til næste år, så Airshoppen kan tage det næste skridt inden for digital FMCG.

Du vil derfor spille en vigtig rolle i store dele af disse nye projekter og vil sammen med dine kollegaer være nøglen til succes i realiseringen af virksomhedens E-commerce strategi.

Primære ansvarsområder:
Som Online Traffic Manager i Airshoppen er du ansvarlig for at drive og monitorere digitale kampagner og strategier i samarbejde med resten af E-commerce teamet samt IT teamet og marketing teamet.

Du vil blive målt på forskellige KPIer, men nøgleordene vil være trafik og konverteringer.

Du får ikke direkte budgetansvar, men vil alligevel kunne arbejde frit inden for et givent budget og i sidste ende påvise en positiv ROI. 

Opgaver:
Vi forventer, at du brænder for SEO/SEM/PPC samt Googles værktøjer og er ekspert på disse områder.

Du vil blandt mange spændende opgaver skulle beskæftige dig med at:

  • Opsætte faste KPIer og rapportere på opnåelsen af mål sammen med E-commerce manager
  • Lave dybdegående, tekniske SEO-rapporter og eksekvere på disse
  • Oprette AdWords- og retargeting kampagner samt monitorere og optimere disse
  • Gennemgå og udvikle brugen af Google Analytics
  • Opsætte custom dashboards og rapporter i Google Analytics og Excel
  • Opsætte hændelsessporing og mål i Google Analytics og Google Tag Manager.

Kompetencer:
For at få succes i denne stilling forventer vi:

  • At du har minimum 4-5 års erfaring med digital markedsføring, gerne fra en FMCG virksomhed hvor du har skabt gode resultater igennem planlægning og eksekvering af digitale kampagner
  • At du højst sandsynligt har en master fra CBS eller ITU og gerne med speciale inden for digital markedsføring
  • At du er resultatorienteret, struktureret og talstærk
  • At du har kommerciel sans og forståelse for, at afdelingen og virksomheden når de fastsatte mål
  • At du har en god forståelse for IT processer og IT systemer, gerne SAP Business Warehouse
  • At du arbejder selvstændigt og kan gribe bolden og køre et projekt til ende
  • At du er nysgerrig, initiativrig og har stor interesse i at bidrage til afdelingens succes
  • At du taler og skriver flydende dansk og engelsk samt godt kendskab til de skandinaviske sprog.

Vi tilbyder:

  • Et udfordrende job i en nyoprettet afdeling med stor fokus og ambitiøse vækstplaner
  • At være en del af et team med højt humør og hvor der ikke findes dummer idéer og spørgsmål, men hvor der sættes pris på vidensdeling og idérigdom
  • At blive en del af en af verdens største virksomheder indenfor rejsebranchen
  • Gode personaleforhold med frokostordning, pension og store rejsefordele
  • Løn efter kvalifikationer.

Ansøgning:
Ansøgningsfrist er 5. november 2017 og vi vil løbende afholde samtaler. Stillingen ønskes besat senest 1. januar 2017, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte E-commerce Manager Peter Mygind på peter.mygind@thomascook.dk




Thomas Cook Group plc. is one of the world's leading leisure travel groups with sales of £7.8 billion. Thomas Cook is supported by more than 21,000 employees, and operates from 15 markets. As one of the most recognizable names in the travel industry, Thomas Cook is number one or two (by revenue) in all its core markets, and in excess of 20 million passengers choose to travel with us every year. Thomas Cook Group plc's shares are listed on the London Stock Exchange.

Thomas Cook Airshoppen (Travel Retail) is part of Thomas Cook Group Airlines, which includes Thomas Cook Airlines UK, Belgium and Scandinavia, as well as Condor Germany. Our division supply Duty-Free and Travel Retail across our Airlines, and duty-free pre-order to our customers through the concept 'Airshoppen'. We also procure and select a number of products for all of our Airlines. The Thomas Cook Travel Retail division is headquartered in Copenhagen, Denmark, with warehouses in Lund (Sweden), Hannover (Germany), and Birmingham (UK).

Learn more about us and our Company at: www.thomascookgroup.com www.airshoppen.com

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontakt person
Peter Mygind
Hangar 276
2791 Dragør
Danmark
LJA-499613942017-10-06T23:17:49.773Thomas Cook Airlines søger Online Traffic Manager

Til vores E-commerce team i Thomas Cook Airlines Travel Retail (Airshoppen) søger vi dig som er en dygtig Online Traffic Manager. Stillingen er nyoprettet, hvorfor du får store muligheder for både at påvirke din hverdag og ikke mindst vores E-commerce generelt.

I Airshoppen ønsker vi at udbygge vores tilstedeværelse på de nuværende markeder i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Storbritannien samt Tyskland samt at udskifte den nuværende digitale platform til næste år, så Airshoppen kan tage det næste skridt inden for digital FMCG.

Du vil derfor spille en vigtig rolle i store dele af disse nye projekter og vil sammen med dine kollegaer være nøglen til succes i realiseringen af virksomhedens E-commerce strategi.

Primære ansvarsområder:
Som Online Traffic Manager i Airshoppen er du ansvarlig for at drive og monitorere digitale kampagner og strategier i samarbejde med resten af E-commerce teamet samt IT teamet og marketing teamet.

Du vil blive målt på forskellige KPIer, men nøgleordene vil være trafik og konverteringer.

Du får ikke direkte budgetansvar, men vil alligevel kunne arbejde frit inden for et givent budget og i sidste ende påvise en positiv ROI. 

Opgaver:
Vi forventer, at du brænder for SEO/SEM/PPC samt Googles værktøjer og er ekspert på disse områder.

Du vil blandt mange spændende opgaver skulle beskæftige dig med at:

  • Opsætte faste KPIer og rapportere på opnåelsen af mål sammen med E-commerce manager
  • Lave dybdegående, tekniske SEO-rapporter og eksekvere på disse
  • Oprette AdWords- og retargeting kampagner samt monitorere og optimere disse
  • Gennemgå og udvikle brugen af Google Analytics
  • Opsætte custom dashboards og rapporter i Google Analytics og Excel
  • Opsætte hændelsessporing og mål i Google Analytics og Google Tag Manager.

Kompetencer:
For at få succes i denne stilling forventer vi:

  • At du har minimum 4-5 års erfaring med digital markedsføring, gerne fra en FMCG virksomhed hvor du har skabt gode resultater igennem planlægning og eksekvering af digitale kampagner
  • At du højst sandsynligt har en master fra CBS eller ITU og gerne med speciale inden for digital markedsføring
  • At du er resultatorienteret, struktureret og talstærk
  • At du har kommerciel sans og forståelse for, at afdelingen og virksomheden når de fastsatte mål
  • At du har en god forståelse for IT processer og IT systemer, gerne SAP Business Warehouse
  • At du arbejder selvstændigt og kan gribe bolden og køre et projekt til ende
  • At du er nysgerrig, initiativrig og har stor interesse i at bidrage til afdelingens succes
  • At du taler og skriver flydende dansk og engelsk samt godt kendskab til de skandinaviske sprog.

Vi tilbyder:

  • Et udfordrende job i en nyoprettet afdeling med stor fokus og ambitiøse vækstplaner
  • At være en del af et team med højt humør og hvor der ikke findes dummer idéer og spørgsmål, men hvor der sættes pris på vidensdeling og idérigdom
  • At blive en del af en af verdens største virksomheder indenfor rejsebranchen
  • Gode personaleforhold med frokostordning, pension og store rejsefordele
  • Løn efter kvalifikationer.

Ansøgning:
Ansøgningsfrist er 5. november 2017 og vi vil løbende afholde samtaler. Stillingen ønskes besat senest 1. januar 2017, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte E-commerce Manager Peter Mygind på peter.mygind@thomascook.dk

101IDK_MFDKDanmark2017-11-05T00:00:000000https://tcne.easycruit.com/intranet/airlines_dk/vacancy/1930127/141459?iso=dkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn2766389Thomas Cook Airlines Scandinavia A/S10Thomas Cook Group plc. is one of the world's leading leisure travel groups with sales of £7.8 billion. Thomas Cook is supported by more than 21,000 employees, and operates from 15 markets. As one of the most recognizable names in the travel industry, Thomas Cook is number one or two (by revenue) in all its core markets, and in excess of 20 million passengers choose to travel with us every year. Thomas Cook Group plc's shares are listed on the London Stock Exchange.

Thomas Cook Airshoppen (Travel Retail) is part of Thomas Cook Group Airlines, which includes Thomas Cook Airlines UK, Belgium and Scandinavia, as well as Condor Germany. Our division supply Duty-Free and Travel Retail across our Airlines, and duty-free pre-order to our customers through the concept 'Airshoppen'. We also procure and select a number of products for all of our Airlines. The Thomas Cook Travel Retail division is headquartered in Copenhagen, Denmark, with warehouses in Lund (Sweden), Hannover (Germany), and Birmingham (UK).

Learn more about us and our Company at: www.thomascookgroup.com www.airshoppen.com
Thomas Cook Group plc. is one of the world's leading leisure travel groups with sales of £7.8 billion. Thomas Cook is supported by more than 21,000 employees, and operates from 15 markets. As one of the most recognizable names in the travel industry, Thomas Cook is number one or two (by revenue) in all its core markets, and in excess of 20 million passengers choose to travel with us every year. Thomas Cook Group plc's shares are listed on the London Stock Exchange.

Thomas Cook Airshoppen (Travel Retail) is part of Thomas Cook Group Airlines, which includes Thomas Cook Airlines UK, Belgium and Scandinavia, as well as Condor Germany. Our division supply Duty-Free and Travel Retail across our Airlines, and duty-free pre-order to our customers through the concept 'Airshoppen'. We also procure and select a number of products for all of our Airlines. The Thomas Cook Travel Retail division is headquartered in Copenhagen, Denmark, with warehouses in Lund (Sweden), Hannover (Germany), and Birmingham (UK).

Learn more about us and our Company at: www.thomascookgroup.com www.airshoppen.com
Hangar 2762791DragørDKDanmarkDKDanmark2766389_logo_large.pngwww.thomascookairlines.dk2766389_logo_small.png1
346897552PeterMygind
Hangar 276
2791peter.mygind@thomascook.dkDragørDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid106-10-201705-11-2017905Adwords/SEO/SEM578Digital Marketing906E-commerce235Strategi346897552ThomasThomsen
Hangar 276
2791Thomas.Thomsen@thomascook.dk20 15 93 41DragørDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
06-10-2017
Udløber:
05-11-2017
Kviknummer:
LJA-49961394
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Adwords/SEO/SEM,
Digital Marketing,
E-commerce,
Strategi
Beliggenhed og ruter