TV2 | Danmark A/S

TV2 | Danmark A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 08-05-2018

TV 2 søger Business and Media Analyst

Har du lyst til at arbejde for ét af Danmarks største og mest spændende mediehuse og samtidig indgå i et ambitiøst og uformelt team?

TV 2 har store ambitioner med at kunne dokumentere effekten af TV 2s platforme derfor har vi fokus på at sikre de rette systemer og analyseværktøjer er til rådighed. Vil du være med til at drive og udvikle dette på det danske marked?

Vi søger en stærk analytiker, der har erfaring med styrker og faldgruber inden for kvantitativ analyse. Du interesserer dig i detaljen for, hvad selv små ændringer i et analysedesign kan betyde for resultaterne. Du skal kunne designe, analysere og perspektivere analyser og præsentere disse. Du elsker tal og statistik og er optaget af de nyeste trends på det danske mediemarked. Du vil indgå i Seerundersøgelsens metodeudvalg, hvor du vil organisere møder og opfølgning fra disse. Det er derfor en fordel, hvis du har erfaring med seerundersøgelsens struktur og kompleksitet.

Dine primære opgaver

  • dokumentere effekten af Branded Content (AFP, Sponsoreret indhold, Shorts)
  • give anbefalinger til KPIer til effektdokumentation af Branded Content
  • dokumentere eksponeringer inden for Branded Content
  • koordinere og optimere levering af TV programdata til Seermålingen
  • organisere og deltage i Seerundersøgelsens møder
  • koordinere, estimere og evaluere sponsorater på såvel TV som digitalt

Vi kan tilbyde

  • kompetent faglig sparring
  • stor handlefrihed
  • et ambitiøst og udfordrende miljø
  • en social afdeling i en uformel organisation

Vi forestiller os, at du
Har en akademisk uddannelsesmæssige baggrund. Du har minimum 2-3 års erfaring med kvantitativ analyse på det danske mediemarked, effektdokumentation af Branded Content, TV og sponsorater. Du har erfaring med at lave spørgeskema design, analysere større datamængder, præsentere resultater og konklusioner i et større forum. Du har en bred viden inden for det danske mediemarked; såvel online som offline medier og stor erfaring med Excel, AdvantEdge, SPSS og PowerPoint. Du har interesse i og kendskab til seerundersøgelser. Der vil også være berøring med Adobe, kendskab til programmet er ikke et krav, men et plus.

Vi vægter højt, at du er initiativrig, handlekraftig, kommunierende, struktureret og har gå-på-mod.

Arbejdsstedet er Teglholmen i København.

Ansøgningsfrist:
25. maj 2018

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Tina Kiørboe
Teamchef
tiki@tv2.dk
Tlf.: 61931506




TV 2 DANMARK A/S er et 100 procent statsligt aktieselskab, der driver medievirksomhed på et kommercielt grundlag. Virksomheden står bag nogle af Danmarks mest populære tv-kanaler inkl. public service-kanalen TV 2 og søsterkanalerne TV 2 NEWS, TV 2 SPORT, TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE og TV 2 FRI. TV 2 driver også en række digitale tjenester, bl.a. streamingtjenesten TV 2 PLAY, tv2.dk samt nogle af Danmarks største mobile apps. På tværs af platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge - digitalt når vi ud til mere end én million danskere om dagen. TV 2 DANMARK A/S har en årsomsætning fra både reklame- og abonnementssalg på ca. 2,7 milliarder kroner, og virksomheden har omkring 1200 ansatte. Du kan finde yderligere information om TV 2 på omtv2.tv2.dk.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Job i virksomheden
Frist: 
08-06-2018
Kontakt
Virksomheds information
TV2 | Danmark A/S
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450 / 5100 København SV / Odense
Tlf:
3975 7575 / 6591 9191
Kontakt person
Tina Kiørboe
Teglholm Allé 16
2450 København SV
Danmark
Tlf:
61931506
LJA-605999332018-05-08T16:53:47.863TV 2 søger Business and Media Analyst

Har du lyst til at arbejde for ét af Danmarks største og mest spændende mediehuse og samtidig indgå i et ambitiøst og uformelt team?

TV 2 har store ambitioner med at kunne dokumentere effekten af TV 2s platforme derfor har vi fokus på at sikre de rette systemer og analyseværktøjer er til rådighed. Vil du være med til at drive og udvikle dette på det danske marked?

Vi søger en stærk analytiker, der har erfaring med styrker og faldgruber inden for kvantitativ analyse. Du interesserer dig i detaljen for, hvad selv små ændringer i et analysedesign kan betyde for resultaterne. Du skal kunne designe, analysere og perspektivere analyser og præsentere disse. Du elsker tal og statistik og er optaget af de nyeste trends på det danske mediemarked. Du vil indgå i Seerundersøgelsens metodeudvalg, hvor du vil organisere møder og opfølgning fra disse. Det er derfor en fordel, hvis du har erfaring med seerundersøgelsens struktur og kompleksitet.

Dine primære opgaver

  • dokumentere effekten af Branded Content (AFP, Sponsoreret indhold, Shorts)
  • give anbefalinger til KPIer til effektdokumentation af Branded Content
  • dokumentere eksponeringer inden for Branded Content
  • koordinere og optimere levering af TV programdata til Seermålingen
  • organisere og deltage i Seerundersøgelsens møder
  • koordinere, estimere og evaluere sponsorater på såvel TV som digitalt

Vi kan tilbyde

  • kompetent faglig sparring
  • stor handlefrihed
  • et ambitiøst og udfordrende miljø
  • en social afdeling i en uformel organisation

Vi forestiller os, at du
Har en akademisk uddannelsesmæssige baggrund. Du har minimum 2-3 års erfaring med kvantitativ analyse på det danske mediemarked, effektdokumentation af Branded Content, TV og sponsorater. Du har erfaring med at lave spørgeskema design, analysere større datamængder, præsentere resultater og konklusioner i et større forum. Du har en bred viden inden for det danske mediemarked; såvel online som offline medier og stor erfaring med Excel, AdvantEdge, SPSS og PowerPoint. Du har interesse i og kendskab til seerundersøgelser. Der vil også være berøring med Adobe, kendskab til programmet er ikke et krav, men et plus.

Vi vægter højt, at du er initiativrig, handlekraftig, kommunierende, struktureret og har gå-på-mod.

Arbejdsstedet er Teglholmen i København.

Ansøgningsfrist:
25. maj 2018

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Tina Kiørboe
Teamchef
tiki@tv2.dk
Tlf.: 61931506

Har du lyst til at arbejde for ét af Danmarks største og mest spændende mediehuse og samtidig indgå i et ambitiøst og uformelt team? TV 2 har store ambitioner med at kunne dokumentere effekten af TV 2s platforme derfor har vi fokus på at sikre de rette systemer og analyseværktøjer er til rådighed. Vil du være med til at drive og udvikle dette på det danske marked? Vi søger en stærk analytiker, der har erfaring med styrker og faldgruber inden for kvantitativ analyse. Du interesserer dig i detaljen for, hvad selv små ændringer i et analysedesign kan betyde for resultaterne. Du skal kunne designe, analysere og perspektivere analyser og præsentere disse. Du elsker tal og statistik og er optaget af de nyeste trends på det danske mediemarked. Du vil indgå i Seerundersøgelsens metodeudvalg, hvor du vil organisere møder og opfølgning fra disse. Det er derfor en fordel, hvis du har erfaring med seerundersøgelsens struktur og kompleksitet. Dine primære opgaver dokumentere effekten af Branded Content (AFP, Sponsoreret indhold, Shorts) give anbefalinger til KPIer til effektdokumentation af Branded Content dokumentere eksponeringer inden for Branded Content koordinere og optimere levering af TV programdata til Seermålingen organisere og deltage i Seerundersøgelsens møder koordinere, estimere og evaluere sponsorater på såvel TV som digitalt Vi kan tilbyde kompetent faglig sparring stor handlefrihed et ambitiøst og udfordrende miljø en social afdeling i en uformel organisation Vi forestiller os, at du Har en akademisk uddannelsesmæssige baggrund. Du har minimum 2-3 års erfaring med kvantitativ analyse på det danske mediemarked, effektdokumentation af Branded Content, TV og sponsorater. Du har erfaring med at lave spørgeskema design, analysere større datamængder, præsentere resultater og konklusioner i et større forum. Du har en bred viden inden for det danske mediemarked såvel online som offline medier og stor erfaring med Excel, AdvantEdge, SPSS og PowerPoint. Du har interesse i og kendskab til seerundersøgelser. Der vil også være berøring med Adobe, kendskab til programmet er ikke et krav, men et plus. Vi vægter højt, at du er initiativrig, handlekraftig, kommunierende, struktureret og har gå-på-mod. Arbejdsstedet er Teglholmen i København. Ansøgningsfrist: 25. maj 2018 Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Tina Kiørboe Teamchef tiki@tv2.dk Tlf.: 619315061011ADK_MFDKDanmark2018-05-25T00:00:000000http://omtv2.tv2.dk/job/ledige-stillinger/?jobid=29013&locale=da_DKEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1884581TV2 | Danmark A/S11TV 2 DANMARK A/S er et 100 procent statsligt aktieselskab, der driver medievirksomhed på et kommercielt grundlag. Virksomheden står bag nogle af Danmarks mest populære tv-kanaler inkl. public service-kanalen TV 2 og søsterkanalerne TV 2 NEWS, TV 2 SPORT, TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE og TV 2 FRI. TV 2 driver også en række digitale tjenester, bl.a. streamingtjenesten TV 2 PLAY, tv2.dk samt nogle af Danmarks største mobile apps. På tværs af platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge - digitalt når vi ud til mere end én million danskere om dagen. TV 2 DANMARK A/S har en årsomsætning fra både reklame- og abonnementssalg på ca. 2,7 milliarder kroner, og virksomheden har omkring 1200 ansatte. Du kan finde yderligere information om TV 2 på omtv2.tv2.dk.TV 2 DANMARK A/S er et 100 procent statsligt aktieselskab, der driver medievirksomhed på et kommercielt grundlag. Virksomheden står bag nogle af Danmarks mest populære tv-kanaler inkl. public service-kanalen TV 2 og søsterkanalerne TV 2 NEWS, TV 2 SPORT, TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE og TV 2 FRI. TV 2 driver også en række digitale tjenester, bl.a. streamingtjenesten TV 2 PLAY, tv2.dk samt nogle af Danmarks største mobile apps. På tværs af platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge - digitalt når vi ud til mere end én million danskere om dagen. TV 2 DANMARK A/S har en årsomsætning fra både reklame- og abonnementssalg på ca. 2,7 milliarder kroner, og virksomheden har omkring 1200 ansatte. Du kan finde yderligere information om TV 2 på omtv2.tv2.dk.Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 252450 / 5100København SV / Odense3975 7575 / 6591 9191DKDanmarkDKDanmark1884581_logo_large.pngwww.tv2.dk1884581_logo_small.png1339350935TinaKiørboe
Teglholm Allé 16
2450tiki@tv2.dk61931506København SVDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid108-05-201825-05-2018919Businessanalyse918Dataanalyse239Markedsanalyse212Marketing & business14Media339350935HR-Skyen
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450 / 5100annoncer@hr-skyen.dk+4571990727København SV / OdenseDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
08-05-2018
Udløber:
25-05-2018
Kviknummer:
LJA-60599933
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Businessanalyse,
Dataanalyse,
Markedsanalyse,
Marketing & business,
Media
Beliggenhed og ruter