Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
TV2 | Danmark A/S

TV2 | Danmark A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 01-03-2017

TV2 Marketing søger Mediechef

TV 2 søger ny chef for Medieplanlægningen. Som chef for denne afdeling får du hovedansvaret for, at alle kampagner i TV 2 familien følger husets strategi og planlægges derefter. Du vil blive daglig chef for et stærkt team på ca. 8 personer.

Jobbet
Stillingen gør dig til overordnet ansvarlig for, hvad der kommer på skærmen fra TV 2 Marketing og kræver indsigt i samtlige aktuelle kampagner. Derfor kan du både planlægge strategisk inden for TV-planning og sikre optimal TRP anvendelse hver dag på alle kanaler. Du har øje for detaljen og kan drive et målrettet team, der sikrer optimal anvendelse af TV fladen indenfor TV 2s program markedsføring hvilket spænder fra trailere til taktiske on air elementer og tværpromotion. Alt dette optimeret i forhold til målsætninger, målgruppe, timing og kanalperspektiv.

Dine ansvarsområder dækker blandt andet følgende:

  • Du sikrer optimal udnyttelse af TV 2s TRP kapacitet via indsigter og markedsanalytiske redskaber.
  • Du fastsætter naturligt kampagneperformance i forhold til programmernes ratingsmål.
  • Du er overordnet ansvarlig for, at alle kampagner i TV 2 familien opfylder de mål, som medieplanlæggerne har sat.
  • Du har ansvaret for at sikre den maksimale effekt af henvisninger til f.eks. TV 2 PLAY og tv2.dk fra sendefladen.
  • Du sparrer og sikrer de bedste redskaber for dine flowplanlæggere, der hver dag planlægger morgendagens sendeflade.
  • Du skal sørge for, at sendefladen indeholder de rette trailers, sponsorater, reklamer m.m.
  • Du er ansvarlig for, at der laves mediestrategier på alle større kampagner i samarbejde med medierådgiver.
  • At sikre at der anvendes de bedste IT systemer og analyser, der kan optimere både proces og kampagneperformance inden for medieplanlægning.
  • Samarbejde med mediebureau og udvikling af dette i forhold til at optimal medie- og budgetanvendelse.
  • Sparring og udvikling af TV 2 Marketings analysebehov i samarbejde med TV 2 Analyse, som er vigtig samarbejdspartner.
  • Du har sammen med resten af dine lederkollegaer i TV 2 Marketing et stort ansvar i fortsat at udvikle både afdelingen og medarbejderne, så vi indfrier ambitionen om at være en af Europas stærkeste marketing-afdelinger indenfor broadcasting.

Personprofil
Dine samarbejdsevner har afgørende betydning for jobbet. Du har en stor berøringsflade i organisationen og skal løse problemstillinger med direktører, kanal- og planchefer og samtidig få dit team til at fungere optimalt i det daglige. Endelig skal dine samarbejdsevner også favne skønne og kreative kollegaer i TV 2 Marketing, hvor du har dit anker. Det er her alle kampagner udvikles og produceres, og hvor dit samspil med resten af ledergruppen skal fungere i det daglige.

Herudover forventer vi, at du:

  • Er en mediestrategisk sværvægter med stærke TV kompetencer, men også kan navigere i det alsidige mediemarked.
  • Naturligt anvender ROI-modellering inden for marketing.
  • Har arbejdet indgående med effektmåling på alle mediekanaler med fokus på TV.
  • Naturligt fastsætter KPIer og arbejder struktureret med målsætninger og opfølgning.
  • Er empatisk og har minimum 3 års ledererfaring med dig.
  • Tager ansvar og står på mål for dine beslutninger.
  • Arbejder struktureret og med en god sans for drift. Du skal være parat på at sætte dig selv på banen, hvis der er behov for det.
  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund indenfor f.eks. medievidenskab, kommunikation eller marketing.
  • Har indsigt i TV-branchen enten fra en af landets broadcastere eller fra et mediebureau.
  • Du skal være klar til at gøre dig umage. Både med din faglighed, dit personlige engagement i såvel kollegaer som i fællesskabet i TV 2 Marketing.

Yderligere information
Mediechefen og Medieplanlægningen er en del af TV 2 Marketing. Rollen refererer ind til TV 2s Marketingchef. Vi arbejder med de nyeste værktøjer, og som en af Danmarks mest professionelle medieplanlægningsenheder har vi et højt ambitionsniveau. Teamet brænder for de TV 2 programmer, kampagner og brands, som både underholder og berører tusindvis af danskere hver eneste dag. Der er en åben og venskabelig arbejdskultur, som gør det sjovt at møde ind i en af landets førende medievirksomheder.

Stillingen er delt mellem Odense og København.

Ansøgning
Send din ansøgning allerede i dag, hvis du har interesse. Der vil løbende afholdes interviews og stillingen besættes, når den rigtige kandidat er fundet.

Ansøgningsfrist:
31. marts 2017

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Jacob Weinreich
Marketingchef
jwei@tv2.dk
Tlf.: 61931507




TV 2 DANMARK A/S er et 100 procent statsligt aktieselskab, der driver medievirksomhed på et kommercielt grundlag. Virksomheden står bag nogle af Danmarks mest populære tv-kanaler inkl. public service-kanalen TV 2 og søsterkanalerne TV 2 NEWS, TV 2 SPORT, TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE og TV 2 FRI. TV 2 driver også en række digitale tjenester, bl.a. streamingtjenesten TV 2 PLAY, tv2.dk samt nogle af Danmarks største mobile apps. På tværs af platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge - digitalt når vi ud til mere end én million danskere om dagen. TV 2 DANMARK A/S har en årsomsætning fra både reklame- og abonnementssalg på ca. 2,7 milliarder kroner, og virksomheden har omkring 1200 ansatte. Du kan finde yderligere information om TV 2 på omtv2.tv2.dk.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontakt person
Jacob Weinreich
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450 / 5100 København SV / Odense
Danmark
Tlf:
61931507
LJA-431092402017-03-01T14:31:07.637TV2 Marketing søger Mediechef

TV 2 søger ny chef for Medieplanlægningen. Som chef for denne afdeling får du hovedansvaret for, at alle kampagner i TV 2 familien følger husets strategi og planlægges derefter. Du vil blive daglig chef for et stærkt team på ca. 8 personer.

Jobbet
Stillingen gør dig til overordnet ansvarlig for, hvad der kommer på skærmen fra TV 2 Marketing og kræver indsigt i samtlige aktuelle kampagner. Derfor kan du både planlægge strategisk inden for TV-planning og sikre optimal TRP anvendelse hver dag på alle kanaler. Du har øje for detaljen og kan drive et målrettet team, der sikrer optimal anvendelse af TV fladen indenfor TV 2s program markedsføring hvilket spænder fra trailere til taktiske on air elementer og tværpromotion. Alt dette optimeret i forhold til målsætninger, målgruppe, timing og kanalperspektiv.

Dine ansvarsområder dækker blandt andet følgende:

  • Du sikrer optimal udnyttelse af TV 2s TRP kapacitet via indsigter og markedsanalytiske redskaber.
  • Du fastsætter naturligt kampagneperformance i forhold til programmernes ratingsmål.
  • Du er overordnet ansvarlig for, at alle kampagner i TV 2 familien opfylder de mål, som medieplanlæggerne har sat.
  • Du har ansvaret for at sikre den maksimale effekt af henvisninger til f.eks. TV 2 PLAY og tv2.dk fra sendefladen.
  • Du sparrer og sikrer de bedste redskaber for dine flowplanlæggere, der hver dag planlægger morgendagens sendeflade.
  • Du skal sørge for, at sendefladen indeholder de rette trailers, sponsorater, reklamer m.m.
  • Du er ansvarlig for, at der laves mediestrategier på alle større kampagner i samarbejde med medierådgiver.
  • At sikre at der anvendes de bedste IT systemer og analyser, der kan optimere både proces og kampagneperformance inden for medieplanlægning.
  • Samarbejde med mediebureau og udvikling af dette i forhold til at optimal medie- og budgetanvendelse.
  • Sparring og udvikling af TV 2 Marketings analysebehov i samarbejde med TV 2 Analyse, som er vigtig samarbejdspartner.
  • Du har sammen med resten af dine lederkollegaer i TV 2 Marketing et stort ansvar i fortsat at udvikle både afdelingen og medarbejderne, så vi indfrier ambitionen om at være en af Europas stærkeste marketing-afdelinger indenfor broadcasting.

Personprofil
Dine samarbejdsevner har afgørende betydning for jobbet. Du har en stor berøringsflade i organisationen og skal løse problemstillinger med direktører, kanal- og planchefer og samtidig få dit team til at fungere optimalt i det daglige. Endelig skal dine samarbejdsevner også favne skønne og kreative kollegaer i TV 2 Marketing, hvor du har dit anker. Det er her alle kampagner udvikles og produceres, og hvor dit samspil med resten af ledergruppen skal fungere i det daglige.

Herudover forventer vi, at du:

  • Er en mediestrategisk sværvægter med stærke TV kompetencer, men også kan navigere i det alsidige mediemarked.
  • Naturligt anvender ROI-modellering inden for marketing.
  • Har arbejdet indgående med effektmåling på alle mediekanaler med fokus på TV.
  • Naturligt fastsætter KPIer og arbejder struktureret med målsætninger og opfølgning.
  • Er empatisk og har minimum 3 års ledererfaring med dig.
  • Tager ansvar og står på mål for dine beslutninger.
  • Arbejder struktureret og med en god sans for drift. Du skal være parat på at sætte dig selv på banen, hvis der er behov for det.
  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund indenfor f.eks. medievidenskab, kommunikation eller marketing.
  • Har indsigt i TV-branchen enten fra en af landets broadcastere eller fra et mediebureau.
  • Du skal være klar til at gøre dig umage. Både med din faglighed, dit personlige engagement i såvel kollegaer som i fællesskabet i TV 2 Marketing.

Yderligere information
Mediechefen og Medieplanlægningen er en del af TV 2 Marketing. Rollen refererer ind til TV 2s Marketingchef. Vi arbejder med de nyeste værktøjer, og som en af Danmarks mest professionelle medieplanlægningsenheder har vi et højt ambitionsniveau. Teamet brænder for de TV 2 programmer, kampagner og brands, som både underholder og berører tusindvis af danskere hver eneste dag. Der er en åben og venskabelig arbejdskultur, som gør det sjovt at møde ind i en af landets førende medievirksomheder.

Stillingen er delt mellem Odense og København.

Ansøgning
Send din ansøgning allerede i dag, hvis du har interesse. Der vil løbende afholdes interviews og stillingen besættes, når den rigtige kandidat er fundet.

Ansøgningsfrist:
31. marts 2017

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Jacob Weinreich
Marketingchef
jwei@tv2.dk
Tlf.: 61931507

101IDK_MFDKDanmark2017-03-31T00:00:000000http://omtv2.tv2.dk/job/ledige-stillinger/?jobid=16390&locale=da_DKEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1884581TV2 | Danmark A/S11TV 2 DANMARK A/S er et 100 procent statsligt aktieselskab, der driver medievirksomhed på et kommercielt grundlag. Virksomheden står bag nogle af Danmarks mest populære tv-kanaler inkl. public service-kanalen TV 2 og søsterkanalerne TV 2 NEWS, TV 2 SPORT, TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE og TV 2 FRI. TV 2 driver også en række digitale tjenester, bl.a. streamingtjenesten TV 2 PLAY, tv2.dk samt nogle af Danmarks største mobile apps. På tværs af platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge - digitalt når vi ud til mere end én million danskere om dagen. TV 2 DANMARK A/S har en årsomsætning fra både reklame- og abonnementssalg på ca. 2,7 milliarder kroner, og virksomheden har omkring 1200 ansatte. Du kan finde yderligere information om TV 2 på omtv2.tv2.dk.TV 2 DANMARK A/S er et 100 procent statsligt aktieselskab, der driver medievirksomhed på et kommercielt grundlag. Virksomheden står bag nogle af Danmarks mest populære tv-kanaler inkl. public service-kanalen TV 2 og søsterkanalerne TV 2 NEWS, TV 2 SPORT, TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE og TV 2 FRI. TV 2 driver også en række digitale tjenester, bl.a. streamingtjenesten TV 2 PLAY, tv2.dk samt nogle af Danmarks største mobile apps. På tværs af platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge - digitalt når vi ud til mere end én million danskere om dagen. TV 2 DANMARK A/S har en årsomsætning fra både reklame- og abonnementssalg på ca. 2,7 milliarder kroner, og virksomheden har omkring 1200 ansatte. Du kan finde yderligere information om TV 2 på omtv2.tv2.dk.Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 252450 / 5100København SV / Odense3975 7575 / 6591 9191DKDanmarkDKDanmark1884581_logo_large.pngwww.tv2.dk1884581_logo_small.png1339350935JacobWeinreich
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450 / 5100jwei@tv2.dk61931507København SV / OdenseDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid101-03-201731-03-2017239Markedsanalyse214Marketing & kommunikation213Marketing & reklame14Media220Organisation & ledelse235Strategi339350935HR-Skyen
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450 / 5100annoncer@hr-skyen.dk+45 71 99 07 27København SV / OdenseDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
01-03-2017
Udløber:
31-03-2017
Kviknummer:
LJA-43109240
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Markedsanalyse,
Marketing & kommunikation,
Marketing & reklame,
Media,
Organisation & ledelse,
Strategi
Beliggenhed og ruter