TV2 | Danmark A/S

TV2 | Danmark A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 20-03-2017

TV2 søger Kampagneleder

Er du mand eller kvinde for at bringe TV 2 familiens indhold ud til brugerne gennem tværmediale, engagerende kampagner? Har du stor marketingstrategisk tyngde, og er du en blændende projektleder oveni? Så er du måske den rette kandidat til vores stilling som kampagneleder i TV 2 Marketing.

Ansvars- og jobområder
TV 2 Marketing søger en erfaren kampagneleder, der skal udvikle kampagnestrategier og projektlede kampagner for, tv-programmer og andre tiltag, der udspringer fra TV 2s kanaler. Du vil indgå som én af 9 kampagneledere i vores brandingteam og have et hav af samarbejdspartnere både internt i huset og ude i produktionsmiljøet.

Du skal:

  • projektstyre kampagnearbejdet fra A Z
  • sikre at kampagnerne understøtter brandstrategien
  • udvikle kampagnestrategier for vores programmer, events og brandingkampagner
  • skrive kreative briefs og foretage briefing af kampagneteamet
  • i samarbejde med vores medierådgiver lægge medieplaner, hvor alle husets egne platforme, eksterne medier og sociale medier spiller optimalt sammen
  • sikre, at alle kampagneelementer er på brief og på brand
  • motivere og inspirere dit kampagneteam, som består af flere forskellige faggrupper
  • bruge din kommercielle erfaring med at målsætte på at sætte bl.a. trafik- og seertalsmål
  • arbejde med aktualitet på dag til dag basis

Personprofil
Du er playmakeren, der bevarer overblikket og hurtigt finder en ny vej, når den første viser sig at ende i en blindgyde. Du er holdspiller, men har det fint med at sidde for bordenden og slå en streg i sandet, når det er nødvendigt. Du har indsigt i mediebranchen, (digital og analog) medieadfærd, branding og content marketing. Det er et must, at du er fuldstændig hjemme i at tænke digitale- og sociale medier ind i dine projekter, ligesom du skal have store samarbejdsevner og flair for at navigere i et mediehus med mange interesser.

Vi forestiller os, at du har en marketing- eller kommunikationsuddannelse og har arbejdet en årrække som f.eks. senior projektleder, strategisk planner eller brandmanager.

Vi tilbyder
Du bliver en del af TV 2 Marketing, som er en af landets mest ambitiøse, kreative og målbevidste marketingafdelinger. Vi leverer tilsammen flere kontakter end noget andet mediehus i Danmark.

Vi er ca. 70 ansatte, som inkluderer marketingstrateger, brandingeksperter, medierådgivere, digitale og kreative konceptudviklere samt social media-eksperter. Tilsammen udgør vi husets medie-, design- og kreative bureau samlet under ét tag, og sammen arbejder vi for at give vores brugere den bedste brand-oplevelse. Vi brænder for vores projekter og er stolte over at være en del af et hus, der både informerer og underholder danskerne hver eneste dag.

Du vil referere til TV 2s Brandingchef.

Yderligere information
Send din ansøgning i dag, da samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.

Tiltrædelse: Snarest muligt

Arbejdssted: København.

Ansøgningsfrist:
7. april 2017

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Vicky Wassmann
Brandingchef
vwad@tv2.dk




TV 2 DANMARK A/S er et 100 procent statsligt aktieselskab med cirka 1.100 ansatte. Virksomheden driver TV 2, der er landets mest sete tv-kanal, og søsterkanalerne TV 2 NEWS, TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 SPORT og TV 2 FRI, samt TV 2s tv-tjeneste på net, mobiltelefon og tablet, TV 2 PLAY - tv2play.dk. Dertil kommer bl.a. internet-portalen tv2.dk, der er blandt landets mest anvendte. TV 2 DANMARK A/S har en årsomsætning på cirka 2,5 milliarder kroner. Du kan finde yderligere information om TV 2 på omtv2.tv2.dk

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Job i virksomheden
Frist: 
03-04-2017
Frist: 
31-03-2017
Kontakt
Kontakt person
Vicky Wassmann
Teglholm Allé 16
2450 København SV
Danmark
LJA-440164262017-03-20T12:24:42.120TV2 søger Kampagneleder

Er du mand eller kvinde for at bringe TV 2 familiens indhold ud til brugerne gennem tværmediale, engagerende kampagner? Har du stor marketingstrategisk tyngde, og er du en blændende projektleder oveni? Så er du måske den rette kandidat til vores stilling som kampagneleder i TV 2 Marketing.

Ansvars- og jobområder
TV 2 Marketing søger en erfaren kampagneleder, der skal udvikle kampagnestrategier og projektlede kampagner for, tv-programmer og andre tiltag, der udspringer fra TV 2s kanaler. Du vil indgå som én af 9 kampagneledere i vores brandingteam og have et hav af samarbejdspartnere både internt i huset og ude i produktionsmiljøet.

Du skal:

  • projektstyre kampagnearbejdet fra A Z
  • sikre at kampagnerne understøtter brandstrategien
  • udvikle kampagnestrategier for vores programmer, events og brandingkampagner
  • skrive kreative briefs og foretage briefing af kampagneteamet
  • i samarbejde med vores medierådgiver lægge medieplaner, hvor alle husets egne platforme, eksterne medier og sociale medier spiller optimalt sammen
  • sikre, at alle kampagneelementer er på brief og på brand
  • motivere og inspirere dit kampagneteam, som består af flere forskellige faggrupper
  • bruge din kommercielle erfaring med at målsætte på at sætte bl.a. trafik- og seertalsmål
  • arbejde med aktualitet på dag til dag basis

Personprofil
Du er playmakeren, der bevarer overblikket og hurtigt finder en ny vej, når den første viser sig at ende i en blindgyde. Du er holdspiller, men har det fint med at sidde for bordenden og slå en streg i sandet, når det er nødvendigt. Du har indsigt i mediebranchen, (digital og analog) medieadfærd, branding og content marketing. Det er et must, at du er fuldstændig hjemme i at tænke digitale- og sociale medier ind i dine projekter, ligesom du skal have store samarbejdsevner og flair for at navigere i et mediehus med mange interesser.

Vi forestiller os, at du har en marketing- eller kommunikationsuddannelse og har arbejdet en årrække som f.eks. senior projektleder, strategisk planner eller brandmanager.

Vi tilbyder
Du bliver en del af TV 2 Marketing, som er en af landets mest ambitiøse, kreative og målbevidste marketingafdelinger. Vi leverer tilsammen flere kontakter end noget andet mediehus i Danmark.

Vi er ca. 70 ansatte, som inkluderer marketingstrateger, brandingeksperter, medierådgivere, digitale og kreative konceptudviklere samt social media-eksperter. Tilsammen udgør vi husets medie-, design- og kreative bureau samlet under ét tag, og sammen arbejder vi for at give vores brugere den bedste brand-oplevelse. Vi brænder for vores projekter og er stolte over at være en del af et hus, der både informerer og underholder danskerne hver eneste dag.

Du vil referere til TV 2s Brandingchef.

Yderligere information
Send din ansøgning i dag, da samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.

Tiltrædelse: Snarest muligt

Arbejdssted: København.

Ansøgningsfrist:
7. april 2017

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Vicky Wassmann
Brandingchef
vwad@tv2.dk

Er du mand eller kvinde for at bringe TV 2 familiens indhold ud til brugerne gennem tværmediale, engagerende kampagner? Har du stor marketingstrategisk tyngde, og er du en blændende projektleder oveni? Så er du måske den rette kandidat til vores stilling som kampagneleder i TV 2 Marketing. Ansvars- og jobområder TV 2 Marketing søger en erfaren kampagneleder, der skal udvikle kampagnestrategier og projektlede kampagner for, tv-programmer og andre tiltag, der udspringer fra TV 2s kanaler. Du vil indgå som én af 9 kampagneledere i vores brandingteam og have et hav af samarbejdspartnere både internt i huset og ude i produktionsmiljøet. Du skal: projektstyre kampagnearbejdet fra A Z sikre at kampagnerne understøtter brandstrategien udvikle kampagnestrategier for vores programmer, events og brandingkampagner skrive kreative briefs og foretage briefing af kampagneteamet i samarbejde med vores medierådgiver lægge medieplaner, hvor alle husets egne platforme, eksterne medier og sociale medier spiller optimalt sammen sikre, at alle kampagneelementer er på brief og på brand motivere og inspirere dit kampagneteam, som består af flere forskellige faggrupper bruge din kommercielle erfaring med at målsætte på at sætte bl.a. trafik- og seertalsmål arbejde med aktualitet på dag til dag basis Personprofil Du er playmakeren, der bevarer overblikket og hurtigt finder en ny vej, når den første viser sig at ende i en blindgyde. Du er holdspiller, men har det fint med at sidde for bordenden og slå en streg i sandet, når det er nødvendigt. Du har indsigt i mediebranchen, (digital og analog) medieadfærd, branding og content marketing. Det er et must, at du er fuldstændig hjemme i at tænke digitale- og sociale medier ind i dine projekter, ligesom du skal have store samarbejdsevner og flair for at navigere i et mediehus med mange interesser. Vi forestiller os, at du har en marketing- eller kommunikationsuddannelse og har arbejdet en årrække som f.eks. senior projektleder, strategisk planner eller brandmanager. Vi tilbyder Du bliver en del af TV 2 Marketing, som er en af landets mest ambitiøse, kreative og målbevidste marketingafdelinger. Vi leverer tilsammen flere kontakter end noget andet mediehus i Danmark. Vi er ca. 70 ansatte, som inkluderer marketingstrateger, brandingeksperter, medierådgivere, digitale og kreative konceptudviklere samt social media-eksperter. Tilsammen udgør vi husets medie-, design- og kreative bureau samlet under ét tag, og sammen arbejder vi for at give vores brugere den bedste brand-oplevelse. Vi brænder for vores projekter og er stolte over at være en del af et hus, der både informerer og underholder danskerne hver eneste dag. Du vil referere til TV 2s Brandingchef. Yderligere information Send din ansøgning i dag, da samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse: Snarest muligt Arbejdssted: København. Ansøgningsfrist: 7. april 2017 Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Vicky Wassmann Brandingchef vwad@tv2.dk1010ADK_MFDKDanmark2017-04-07T00:00:000000http://omtv2.tv2.dk/job/ledige-stillinger/?jobid=16818&locale=da_DKEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1884581TV2 | Danmark A/S11TV 2 DANMARK A/S er et 100 procent statsligt aktieselskab med cirka 1.100 ansatte. Virksomheden driver TV 2, der er landets mest sete tv-kanal, og søsterkanalerne TV 2 NEWS, TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 SPORT og TV 2 FRI, samt TV 2s tv-tjeneste på net, mobiltelefon og tablet, TV 2 PLAY - tv2play.dk. Dertil kommer bl.a. internet-portalen tv2.dk, der er blandt landets mest anvendte. TV 2 DANMARK A/S har en årsomsætning på cirka 2,5 milliarder kroner. Du kan finde yderligere information om TV 2 på omtv2.tv2.dkTV 2 DANMARK A/S er et 100 procent statsligt aktieselskab med cirka 1.100 ansatte. Virksomheden driver TV 2, der er landets mest sete tv-kanal, og søsterkanalerne TV 2 NEWS, TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 SPORT og TV 2 FRI, samt TV 2s tv-tjeneste på net, mobiltelefon og tablet, TV 2 PLAY - tv2play.dk. Dertil kommer bl.a. internet-portalen tv2.dk, der er blandt landets mest anvendte. TV 2 DANMARK A/S har en årsomsætning på cirka 2,5 milliarder kroner. Du kan finde yderligere information om TV 2 på omtv2.tv2.dkTeglholm Allé 16 / Rugaardsvej 252450 / 5100København SV / Odense3975 7575 / 6591 9191DKDanmarkDKDanmark1884581_logo_large.pngwww.tv2.dk1884581_logo_small.png1339350935VickyWassmann
Teglholm Allé 16
2450vwad@tv2.dkKøbenhavn SVDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid120-03-201707-04-2017896Brand Management899Content Management578Digital Marketing215Event marketing214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse14Media903Sociale Medier235Strategi339350935HR-Skyen
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450 / 5100annoncer@hr-skyen.dk+45 71 99 07 27København SV / OdenseDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
20-03-2017
Udløber:
07-04-2017
Kviknummer:
LJA-44016426
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Brand Management,
Content Management,
Digital Marketing,
Event marketing,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse,
Media,
Sociale Medier,
Strategi
Beliggenhed og ruter