-->
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
VisitDenmark A/S

VisitDenmark A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 11-01-2018

VisitDenmark søger Digital Campaign Specialist

Vil du være med til at sikre worldclass digitale kampagner om Danmark?

VisitDenmark søger en Digital Campaign Specialist til at rådgive og styre vores digitale medieplanlægning på tværs af markeder. Som ansvarlig for vores medieindkøb vil du være bindeled mellem vores mediebureau og vores kreative medarbejdere, markedskontorer og projektledere, og du vil være en vigtig spiller i forhold til at sikre at vores digitale annoncering er effektiv og skaber fantastiske resultater.

Du vil blive en del af vores team Digitale Medier på i alt 16 dedikerede kollegaer. Teamet er en del af Strategisk Marketing, der sammen med vores markedskontorer i Europa og USA, og i samarbejde med vores over 50 offentlige og kommercielle partnere, markedsfører Danmark som turistdestination.

Jobbet:

Du vil være VisitDenmarks ekspert på mediebrug og medieadfærd og fungere som bindeled mellem vores mediebureau og de kreative medarbejdere samt kampagneansvarlige. Du vil i samarbejde med vores digitale insights manager tage del i at sikre, at viden fra vores digitale insights fra medieindkøb kobles med vores øvrige datakilder, og sikre den løbende udvikling og forbedring af vores kampagneindsatser.

Du vil være en central person i planlægning og eksekvering af VisitDenmarks digitale annoncering. Det er vigtigt, at du er i stand til at udfordre både dine kollegaer og vores mediebureau på målgrupper og medieadfærd for at sikre det bedste resultat. Det vil være dit ansvar at sikre den optimale mediestrategi på tværs af markeder i forhold til konverteringer, målgrupper og digitale annonceringsmuligheder.

Du vil desuden skulle bidrage med indsigt i relevante målgrupper og forslag til medievalg i forbindelse med den kreative udvikling af kampagner.

VisitDenmark laver marketingaktiviteter i syv lande i et tæt samarbejde med over 50 offentlige og kommercielle partnere.

Det vil være en nødvendighed, at du selv er opsøgende og på forkant i forhold til både nye mediemuligheder og upcoming projekter, og sikrer at de kommer rigtigt fra start. Du vil have en stor kontaktflade både blandt kollegerne i teamet og på tværs af organisationen, og vi har en forventning om, at du har et godt overblik over alle kampagner i pipelinen og giver de nødvendige indspil hertil.

Dine primære ansvarsområder vil være: 

  • One-point-of-contact og ansvarlig for dialog og samarbejde med VisitDenmarks mediebureau 
  • Strategisk sparring og rådgivning i forhold til målgruppeindsigter og medieplaner 
  • Ansvarlig for digitale mediebudgetter på tværs af markeder og kampagner 
  • Afrapportering på kampagner til projektledere og marketingmedarbejdere 
  • Attribution modelling. VisitDenmarks kampagner er ikke direkte salgsgenererende, men skal skabe kendskab og rejselyst for at vores kommercielle partnere kan konvertere efterspørgslen til konkret salg i egne kanaler 

Personprofil:

  • Har minimum 3 års erfaring med medieindkøb, enten fra mediebureau eller kundesiden.  
  • Har erfaring med målgruppeanalyser, digitale kampagner, projektledelse, rådgivning og  leverandørstyring 
  • Er innovativ og elsker at afprøve nye muligheder og teste løsninger. 
  • Arbejder struktureret, har et godt overblik over egne ansvarsområder og befinder sig godt med flere sideløbende projekter. 
  • Har et godt kendskab til Google Analytics og Google Adwords 
  • Har gode samarbejds- og kommunikationsevner. 

Vi tilbyder et spændende og selvstændigt job i et internationalt miljø. Et samarbejde med et hold af dynamiske og engagerede kolleger i ind- og udland, der er stolte af produktet Danmark.

Send en ansøgning:


Synes du, at stillingen lyder spændende og er relevant i forhold til din baggrund, kan du sende din ansøgning via søg stilling funktionen her på sitet.

Kun ansøgninger via vores e-rekrutteringssystem vil blive taget i betragtning, når vi gennemgår kandidaterne.

Ansøgningsfristen er den 22. januar 2018. Ansættelsessamtaler afholdes løbende, med relevante ansøgere, og vi stiler efter en ansættelse pr. 1. marts 2018.

Eventuelle spørgsmål kan rettes til chef for digitale medier Agnete Sylvest Jensen på telefon +45 32 88 99 75. 




VisitDenmark, Danmarks nationale turisme organisation, arbejder med markedsføring af dansk turisme. Vi er ca. 85 ansatte fordelt på hovedkontoret i København samt på 8 markedskontorer i Europa, USA og Asien.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Agnete Sylvest Jensen
Islands Brygge 43, 3. sal
2300 København S
Danmark
Tlf:
+45 32 88 99 75
LJA-545038302018-01-11T21:56:36.073VisitDenmark søger Digital Campaign Specialist

Vil du være med til at sikre worldclass digitale kampagner om Danmark?

VisitDenmark søger en Digital Campaign Specialist til at rådgive og styre vores digitale medieplanlægning på tværs af markeder. Som ansvarlig for vores medieindkøb vil du være bindeled mellem vores mediebureau og vores kreative medarbejdere, markedskontorer og projektledere, og du vil være en vigtig spiller i forhold til at sikre at vores digitale annoncering er effektiv og skaber fantastiske resultater.

Du vil blive en del af vores team Digitale Medier på i alt 16 dedikerede kollegaer. Teamet er en del af Strategisk Marketing, der sammen med vores markedskontorer i Europa og USA, og i samarbejde med vores over 50 offentlige og kommercielle partnere, markedsfører Danmark som turistdestination.

Jobbet:

Du vil være VisitDenmarks ekspert på mediebrug og medieadfærd og fungere som bindeled mellem vores mediebureau og de kreative medarbejdere samt kampagneansvarlige. Du vil i samarbejde med vores digitale insights manager tage del i at sikre, at viden fra vores digitale insights fra medieindkøb kobles med vores øvrige datakilder, og sikre den løbende udvikling og forbedring af vores kampagneindsatser.

Du vil være en central person i planlægning og eksekvering af VisitDenmarks digitale annoncering. Det er vigtigt, at du er i stand til at udfordre både dine kollegaer og vores mediebureau på målgrupper og medieadfærd for at sikre det bedste resultat. Det vil være dit ansvar at sikre den optimale mediestrategi på tværs af markeder i forhold til konverteringer, målgrupper og digitale annonceringsmuligheder.

Du vil desuden skulle bidrage med indsigt i relevante målgrupper og forslag til medievalg i forbindelse med den kreative udvikling af kampagner.

VisitDenmark laver marketingaktiviteter i syv lande i et tæt samarbejde med over 50 offentlige og kommercielle partnere.

Det vil være en nødvendighed, at du selv er opsøgende og på forkant i forhold til både nye mediemuligheder og upcoming projekter, og sikrer at de kommer rigtigt fra start. Du vil have en stor kontaktflade både blandt kollegerne i teamet og på tværs af organisationen, og vi har en forventning om, at du har et godt overblik over alle kampagner i pipelinen og giver de nødvendige indspil hertil.

Dine primære ansvarsområder vil være: 

  • One-point-of-contact og ansvarlig for dialog og samarbejde med VisitDenmarks mediebureau 
  • Strategisk sparring og rådgivning i forhold til målgruppeindsigter og medieplaner 
  • Ansvarlig for digitale mediebudgetter på tværs af markeder og kampagner 
  • Afrapportering på kampagner til projektledere og marketingmedarbejdere 
  • Attribution modelling. VisitDenmarks kampagner er ikke direkte salgsgenererende, men skal skabe kendskab og rejselyst for at vores kommercielle partnere kan konvertere efterspørgslen til konkret salg i egne kanaler 

Personprofil:

  • Har minimum 3 års erfaring med medieindkøb, enten fra mediebureau eller kundesiden.  
  • Har erfaring med målgruppeanalyser, digitale kampagner, projektledelse, rådgivning og  leverandørstyring 
  • Er innovativ og elsker at afprøve nye muligheder og teste løsninger. 
  • Arbejder struktureret, har et godt overblik over egne ansvarsområder og befinder sig godt med flere sideløbende projekter. 
  • Har et godt kendskab til Google Analytics og Google Adwords 
  • Har gode samarbejds- og kommunikationsevner. 

Vi tilbyder et spændende og selvstændigt job i et internationalt miljø. Et samarbejde med et hold af dynamiske og engagerede kolleger i ind- og udland, der er stolte af produktet Danmark.

Send en ansøgning:


Synes du, at stillingen lyder spændende og er relevant i forhold til din baggrund, kan du sende din ansøgning via søg stilling funktionen her på sitet.

Kun ansøgninger via vores e-rekrutteringssystem vil blive taget i betragtning, når vi gennemgår kandidaterne.

Ansøgningsfristen er den 22. januar 2018. Ansættelsessamtaler afholdes løbende, med relevante ansøgere, og vi stiler efter en ansættelse pr. 1. marts 2018.

Eventuelle spørgsmål kan rettes til chef for digitale medier Agnete Sylvest Jensen på telefon +45 32 88 99 75. 

101IDK_MFDKDanmark2018-01-22T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=109925&MediaId=5EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1863553VisitDenmark A/S11VisitDenmark, Danmarks nationale turisme organisation, arbejder med markedsføring af dansk turisme. Vi er ca. 85 ansatte fordelt på hovedkontoret i København samt på 8 markedskontorer i Europa, USA og Asien.VisitDenmark, Danmarks nationale turisme organisation, arbejder med markedsføring af dansk turisme. Vi er ca. 85 ansatte fordelt på hovedkontoret i København samt på 8 markedskontorer i Europa, USA og Asien.Islands Brygge 43, 3. sal2300København S3288 9900DKDanmarkDKDanmark1863553_logo_large.pngwww.visitdenmark.com1863553_logo_small.png1348486615Agnete SylvestJensen
Islands Brygge 43, 3. sal
2300+45 32 88 99 75København SDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid111-01-201822-01-2018918Dataanalyse578Digital Marketing239Markedsanalyse214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse14Media348486615CharlotteJørgensen
Islands Brygge 43, 3. sal
2300cj@visitdenmark.com60 16 42 49København SDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
11-01-2018
Udløber:
22-01-2018
Kviknummer:
LJA-54503830
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Dataanalyse,
Digital Marketing,
Markedsanalyse,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse,
Media
Beliggenhed og ruter