Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
VisitDenmark A/S

VisitDenmark A/S

|
Indrykket 05-07-2017

VisitDenmark søger Marketing Manager

VisitDenmark, London, søger en dynamisk marketing manager med digitale kompetencer og erfaring med opbygning af partnerskaber.
 
Vi er i eksponentiel bevægelse!  
 
Dansk turisme befinder sig, som så mange andre brancher, i en reel brydningstid. Den eksponentielle digitale udvikling har vendt op og ned på de etablerede normer i rejsebranchen og helt fundamentalt ændret den måde turisterne agerer på før, under og efter de har rejst. Og den digitale udvikling vil accelerere i et tempo vi endnu ikke har set.  
 
Det vil skabe plads til helt nye online platforme, give plads til helt nye medier og øge nødvendigheden af tættere partnerskaber med andre spillere, der kan se værdien af at fortælle Danmarkshistorien.
 
Alt sammen drevet af nye teknologiske muligheder og en forventning fra forbrugerne om tilgængelighed, personificering og enkelthed i en stadigt mere kompleks virkelighed med krav om 360 graders tilgængelighed 24/7.  
 
Om VisitDenmark:
UK er et vækstmarked for dansk turisme med en stigning i 2016 af britiske overnatninger i Danmark på +10%. VisitDenmark har en ambition om, at væksten skal fortsætte. Flere nye flyruter er åbnet og den direkte forbindelse til Danmark har aldrig været bedre.
 
VisitDenmarks største opgave er at få øget kendskabet til Danmark som rejsedestination. En stærk presseindsats og brugen af digitale forbrugervendte aktiviteter er væsentlige indsatsområder side om side med vores arbejde med turoperatører og rejseagenter for at få eksponeret Danmark som attraktiv rejsedestination i enkelt book-bare produkter.
 
I London er vi er et team på 5 fastansatte + pt. 2 praktikanter, der løbende arbejder på at få øget kendskabet til Danmark som rejsedestination. Vi søger nu en marketing manager med et par års BtC erfaring, stærke digitale kompetencer og mod på at sidde i en meget dynamisk rolle med stor berøring til de danske turisme partnere, samt medier, flyselskaber, booking platforme og andre danske brands i UK. 
 
Om jobbet: 
  • Udarbejdelse af årlig strategi for VisitDenmark UK i tæt samarbejde med markedschefen 
  • Ansvarlig for udvikling og gennemførelse af lokale kampagner i tæt samarbejde med danske, såvel som lokale partnere (medier, flyselskaber, booking platforme, m.m.) 
  • Identificere og opbygge tætte samarbejdsrelationer til danske brands i UK, som kan være med til at understøtte fortællingen om de mange kvalitetsoplevelser i Danmark 
  • Ansvarlig for andre non-turisme projekter, herunder film/TV projekter 
  • Medvirke til en bredere VisitDenmark bearbejdning af det engelske marked, herunder afdække muligheder i Midlands (Manchester), samt Nordengland/Skotland (Edinburgh) 
  • New Bizz opsøgende dialog med danske partnere omkring muligheder i UK, herunder salg af VisitDenmarks services og platforme 
  • Tæt samarbejde med travel trade og presse. 
  • Tæt samarbejde med de andre nordiske lande, hvor der er muligheder for synergier
  • Tæt samarbejde med hovedkontoret i København
Personpro?l:
Du er fortrolig med marketingsdisciplinen, har et par års erhvervserfaring og er fortrolig med digitale medier/kanaler og brænder for at gøre en forskel. Du forstår at tage udgangspunkt i turisten, er resultatorienteret og har erfaring med BtC marketing og partnerskaber.
 
Du er stærk individuelt, men det er afgørende, at du kan se værdien af, at det er som team vi gør en forskel. Du skal således formå at være koordinerende og integrerende med andre fagdiscipliner, herunder specielt presse og digital. 
 
Du får en helt central rolle i forhold til at tegne VisitDenmarks profil udadtil og det er derfor vigtigt, at du er stærk til at kommunikere, både mundtligt og skriftligt på engelsk og at du til enhver tid tilstræber at opretholde et højt fagligt niveau. 
 
Vi tilbyder et spændende job i et internationalt miljø, hvor du samarbejder med et hold af dynamiske og engagerede kolleger i ind- og udland, der er stolte af produktet Danmark.
 
Løn efter kvalifikationer.  
 
Ansøgning:
Ansøgning og CV (begge dokumenter på engelsk) samt relevant dokumentation for din erfaring sendes til VisitDenmark senest den 30. juli 2017 via søg stilling funktionen her på sitet. 
 
Eventuelle spørgsmål kan rettes til markedschef for UK, Dennis Englund, på e-mail: de@visitdenmark.com.  
 
Vi forventer at afholde samtaler i uge 32 og 33.   
 
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.  




VisitDenmark, Danmarks nationale turisme organisation, arbejder med markedsføring af dansk turisme. Vi er ca. 85 ansatte fordelt på hovedkontoret i København samt på 8 markedskontorer i Europa, USA og Asien.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontakt person
Dennis Englund
55 Sloane St
SW1X 9SY London
Danmark
Tlf:
+44 7900 980 866
3296753672017-07-05T12:59:41.593VisitDenmark søger Marketing Manager
VisitDenmark, London, søger en dynamisk marketing manager med digitale kompetencer og erfaring med opbygning af partnerskaber.
 
Vi er i eksponentiel bevægelse!  
 
Dansk turisme befinder sig, som så mange andre brancher, i en reel brydningstid. Den eksponentielle digitale udvikling har vendt op og ned på de etablerede normer i rejsebranchen og helt fundamentalt ændret den måde turisterne agerer på før, under og efter de har rejst. Og den digitale udvikling vil accelerere i et tempo vi endnu ikke har set.  
 
Det vil skabe plads til helt nye online platforme, give plads til helt nye medier og øge nødvendigheden af tættere partnerskaber med andre spillere, der kan se værdien af at fortælle Danmarkshistorien.
 
Alt sammen drevet af nye teknologiske muligheder og en forventning fra forbrugerne om tilgængelighed, personificering og enkelthed i en stadigt mere kompleks virkelighed med krav om 360 graders tilgængelighed 24/7.  
 
Om VisitDenmark:
UK er et vækstmarked for dansk turisme med en stigning i 2016 af britiske overnatninger i Danmark på +10%. VisitDenmark har en ambition om, at væksten skal fortsætte. Flere nye flyruter er åbnet og den direkte forbindelse til Danmark har aldrig været bedre.
 
VisitDenmarks største opgave er at få øget kendskabet til Danmark som rejsedestination. En stærk presseindsats og brugen af digitale forbrugervendte aktiviteter er væsentlige indsatsområder side om side med vores arbejde med turoperatører og rejseagenter for at få eksponeret Danmark som attraktiv rejsedestination i enkelt book-bare produkter.
 
I London er vi er et team på 5 fastansatte + pt. 2 praktikanter, der løbende arbejder på at få øget kendskabet til Danmark som rejsedestination. Vi søger nu en marketing manager med et par års BtC erfaring, stærke digitale kompetencer og mod på at sidde i en meget dynamisk rolle med stor berøring til de danske turisme partnere, samt medier, flyselskaber, booking platforme og andre danske brands i UK. 
 
Om jobbet: 
  • Udarbejdelse af årlig strategi for VisitDenmark UK i tæt samarbejde med markedschefen 
  • Ansvarlig for udvikling og gennemførelse af lokale kampagner i tæt samarbejde med danske, såvel som lokale partnere (medier, flyselskaber, booking platforme, m.m.) 
  • Identificere og opbygge tætte samarbejdsrelationer til danske brands i UK, som kan være med til at understøtte fortællingen om de mange kvalitetsoplevelser i Danmark 
  • Ansvarlig for andre non-turisme projekter, herunder film/TV projekter 
  • Medvirke til en bredere VisitDenmark bearbejdning af det engelske marked, herunder afdække muligheder i Midlands (Manchester), samt Nordengland/Skotland (Edinburgh) 
  • New Bizz opsøgende dialog med danske partnere omkring muligheder i UK, herunder salg af VisitDenmarks services og platforme 
  • Tæt samarbejde med travel trade og presse. 
  • Tæt samarbejde med de andre nordiske lande, hvor der er muligheder for synergier
  • Tæt samarbejde med hovedkontoret i København
Personpro?l:
Du er fortrolig med marketingsdisciplinen, har et par års erhvervserfaring og er fortrolig med digitale medier/kanaler og brænder for at gøre en forskel. Du forstår at tage udgangspunkt i turisten, er resultatorienteret og har erfaring med BtC marketing og partnerskaber.
 
Du er stærk individuelt, men det er afgørende, at du kan se værdien af, at det er som team vi gør en forskel. Du skal således formå at være koordinerende og integrerende med andre fagdiscipliner, herunder specielt presse og digital. 
 
Du får en helt central rolle i forhold til at tegne VisitDenmarks profil udadtil og det er derfor vigtigt, at du er stærk til at kommunikere, både mundtligt og skriftligt på engelsk og at du til enhver tid tilstræber at opretholde et højt fagligt niveau. 
 
Vi tilbyder et spændende job i et internationalt miljø, hvor du samarbejder med et hold af dynamiske og engagerede kolleger i ind- og udland, der er stolte af produktet Danmark.
 
Løn efter kvalifikationer.  
 
Ansøgning:
Ansøgning og CV (begge dokumenter på engelsk) samt relevant dokumentation for din erfaring sendes til VisitDenmark senest den 30. juli 2017 via søg stilling funktionen her på sitet. 
 
Eventuelle spørgsmål kan rettes til markedschef for UK, Dennis Englund, på e-mail: de@visitdenmark.com.  
 
Vi forventer at afholde samtaler i uge 32 og 33.   
 
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.  
2017-07-31T02:00:59.370 VisitDenmark, London, søger en dynamisk marketing manager med digitale kompetencer og erfaring med opbygning af partnerskaber. Vi er i eksponentiel bevægelse! Dansk turisme befinder sig, som så mange andre brancher, i en reel brydningstid. Den eksponentielle digitale udvikling har vendt op og ned på de etablerede normer i rejsebranchen og helt fundamentalt ændret den måde turisterne agerer på før, under og efter de har rejst. Og den digitale udvikling vil accelerere i et tempo vi endnu ikke har set. Det vil skabe plads til helt nye online platforme, give plads til helt nye medier og øge nødvendigheden af tættere partnerskaber med andre spillere, der kan se værdien af at fortælle Danmarkshistorien. Alt sammen drevet af nye teknologiske muligheder og en forventning fra forbrugerne om tilgængelighed, personificering og enkelthed i en stadigt mere kompleks virkelighed med krav om 360 graders tilgængelighed 24 7. Om VisitDenmark: UK er et vækstmarked for dansk turisme med en stigning i 2016 af britiske overnatninger i Danmark på 10 . VisitDenmark har en ambition om, at væksten skal fortsætte. Flere nye flyruter er åbnet og den direkte forbindelse til Danmark har aldrig været bedre. VisitDenmarks største opgave er at få øget kendskabet til Danmark som rejsedestination. En stærk presseindsats og brugen af digitale forbrugervendte aktiviteter er væsentlige indsatsområder side om side med vores arbejde med turoperatører og rejseagenter for at få eksponeret Danmark som attraktiv rejsedestination i enkelt book-bare produkter. I London er vi er et team på 5 fastansatte pt. 2 praktikanter, der løbende arbejder på at få øget kendskabet til Danmark som rejsedestination. Vi søger nu en marketing manager med et par års BtC erfaring, stærke digitale kompetencer og mod på at sidde i en meget dynamisk rolle med stor berøring til de danske turisme partnere, samt medier, flyselskaber, booking platforme og andre danske brands i UK. Om jobbet: Udarbejdelse af årlig strategi for VisitDenmark UK i tæt samarbejde med markedschefen Ansvarlig for udvikling og gennemførelse af lokale kampagner i tæt samarbejde med danske, såvel som lokale partnere (medier, flyselskaber, booking platforme, m.m.) Identificere og opbygge tætte samarbejdsrelationer til danske brands i UK, som kan være med til at understøtte fortællingen om de mange kvalitetsoplevelser i Danmark Ansvarlig for andre non-turisme projekter, herunder film TV projekter Medvirke til en bredere VisitDenmark bearbejdning af det engelske marked, herunder afdække muligheder i Midlands (Manchester), samt Nordengland Skotland (Edinburgh) New Bizz opsøgende dialog med danske partnere omkring muligheder i UK, herunder salg af VisitDenmarks services og platforme Tæt samarbejde med travel trade og presse. Tæt samarbejde med de andre nordiske lande, hvor der er muligheder for synergier Tæt samarbejde med hovedkontoret i København Personpro?l: Du er fortrolig med marketingsdisciplinen, har et par års erhvervserfaring og er fortrolig med digitale medier kanaler og brænder for at gøre en forskel. Du forstår at tage udgangspunkt i turisten, er resultatorienteret og har erfaring med BtC marketing og partnerskaber. Du er stærk individuelt, men det er afgørende, at du kan se værdien af, at det er som team vi gør en forskel. Du skal således formå at være koordinerende og integrerende med andre fagdiscipliner, herunder specielt presse og digital. Du får en helt central rolle i forhold til at tegne VisitDenmarks profil udadtil og det er derfor vigtigt, at du er stærk til at kommunikere, både mundtligt og skriftligt på engelsk og at du til enhver tid tilstræber at opretholde et højt fagligt niveau. Vi tilbyder et spændende job i et internationalt miljø, hvor du samarbejder med et hold af dynamiske og engagerede kolleger i ind- og udland, der er stolte af produktet Danmark. Løn efter kvalifikationer. Ansøgning: Ansøgning og CV (begge dokumenter på engelsk) samt relevant dokumentation for din erfaring sendes til VisitDenmark senest den 30. juli 2017 via søg stilling funktionen her på sitet. Eventuelle spørgsmål kan rettes til markedschef for UK, Dennis Englund, på e-mail: de@visitdenmark.com. Vi forventer at afholde samtaler i uge 32 og 33. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.1010000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2017-07-30T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=105593&MediaId=50EuropaStorbritannienSydøstengland1863553VisitDenmark A/S11VisitDenmark, Danmarks nationale turisme organisation, arbejder med markedsføring af dansk turisme. Vi er ca. 85 ansatte fordelt på hovedkontoret i København samt på 8 markedskontorer i Europa, USA og Asien.VisitDenmark, Danmarks nationale turisme organisation, arbejder med markedsføring af dansk turisme. Vi er ca. 85 ansatte fordelt på hovedkontoret i København samt på 8 markedskontorer i Europa, USA og Asien.Islands Brygge 43, 3. sal2300København S3288 9900DKDanmarkDKDanmark1863553_logo_large.pngwww.visitdenmark.dk1863553_logo_small.png1DennisEnglund
55 Sloane St
SW1X 9SYde@visitdenmark.com+44 7900 980 866LondonDKDanmarkUKStorbritannien
8Fuldtid105-07-201730-07-201705-07-201730-07-20171Dansk4Læse/ tale/ skrive2Engelsk4Læse/ tale/ skrive114000150Strategi4EkspertMarketing114880310Business-to-consumer4EkspertMarketing114961808Relationsopbygning4EkspertMarketing114962089Videoproduktion4EkspertMedia114963114Kampagne4EkspertMarketing114967800Digital markedsføring4EkspertMarketing114967940New bizz/ Nysalg4EkspertSalg114968089Digitale medier, marketing4EkspertMarketing114968767Pressehåndtering4EkspertMedia933364Marketing Manager937600Digital Marketing Manager14Media212Marketing & business247TV/radioproduktion578Digital Marketing348486615CharlotteJørgensen
Islands Brygge 43, 3. sal
2300cj@visitdenmark.com60 16 42 49København SDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
05-07-2017
Udløber:
30-07-2017
Kviknummer:
329675367
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Media,
Marketing & business,
TV/radioproduktion,
Digital Marketing
Stillingsbetegnelse:
Marketing Manager
Digital Marketing Manager
Erfaringer - I højere grad:
Strategi,
Business-to-consumer,
Relationsopbygning,
Videoproduktion,
Kampagne,
Digital markedsføring,
New bizz/ Nysalg,
Digitale medier, marketing,
Pressehåndtering
Sprog:
Dansk Læse/ tale/ skrive
Engelsk Læse/ tale/ skrive
Beliggenhed og ruter