Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Wunderman

Wunderman

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 19-09-2017

Wunderman søger Social Media Analyst

Når kreativitet og data mødes, sker der fantastiske ting: Der opstår personlige og individualiserede oplevelser, som opbygger, beriger og udvikler forholdet mellem brands og forbrugere. Netop det er vores spidskompetence hos Wunderman Nordic, hvor vi er så heldige at arbejde med brands som bl.a.: adidas, H&M, PANDORA, Microsoft, Bang & Olufsen, SAS og Ford.

Spændende? Naturligvis. Udfordrende? Altid.
Et job i et spændende, udfordrende og internationalt miljø med rige muligheder for at udvikle faglige og personlige kompetencer. Du får lov til at sætte dit personlige præg på din dagligdag, og har du en god idé, er der ikke langt til handling.

Hvad tager du med i rygsækken?
Du har en videregående uddannelse inden for markedsføring og kommunikation og er sandsynligvis i begyndelsen af din karriere. Du skal helst kunne svare ja til flere af disse punkter: 

  • Du har et par års relevant erhvervserfaring i marketing på sociale medier 
  • Du trives i en eksekverende rolle, hvor du hele tiden har fokus på bolden
  • Du forstår forkortelser som CPC, CPM, CPE - og begreber som social listening, employee branding og retargeting
  • Du har erfaring med monitoreringsværktøjer for sociale medier som fx Sprinklr - og du synes, det er spændende
  • Du kommunikerer godt på dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt
  • Du har sans for detaljer og er en ørn til at læse korrektur
  • Du knytter let kontakter, er social og omgængelig 
  • Du er optaget af at give den bedste oplevelse for brugere på sociale medier
  • Du trives med at have mange bolde i luften samtidig
  • Du er kreativ, men struktureret og det at have overblik falder dig naturligt
  • Du er typen, som ser løsninger i stedet for begrænsninger
  • Du er positiv og let at samarbejde med
  • Du er altid fokuseret på at levere den bedst mulige kvalitet og giver aldrig op 
  • Du kan håndtere deadlines og kan lide at tage ansvar
  • Du behersker Office-produktene (Excel, PowerPoint, Word, OneNote etc.) 
  • Du har interesse for IT og teknologi
  • Det er et stort plus, hvis du har kendskab til billede- og videoredigering, som fx Adobe Photoshop og Illustrator 

Hvordan kommer din hverdag til at se ud?
I rollen som Social Media Analyst vil du blive en integreret del af kundens marketingafdeling. Dit primære arbejdssted vil være hos kunden, hvor du skal teste, opdatere og drive kundens sociale kanaler. Det indebærer bl.a. lokalisering af globalt indhold, men også udvikling og produktion af lokalt indhold. En del af arbejdet er rapportering og analyser af dine resultater. Derudover skal du også være med til at drive den interne viden om sociale medier gennem forskellige tiltag for at fremme employee branding.

Det er en stilling med et højt tempo og afvekslende dage, hvor du er i første række mod kundens målgrupper. Som Social Media Analyst har du altid fokus på at levere en god service til vores kunder og har  fokus på deadlines og effektivitet. Stillingen er en god mulighed for at arbejde tæt sammen med en af Wundermans største kunder samt at skabe et godt netværk til Wunderman-kollegaer i resten af Europa.

Et globalt netværk, en nordisk familie
Wunderman Nordic er en del af det globale Wunderman netværk med 175 kontorer i 60 lande. I Norden er vi over 200 kreatører, data-analytikere, tekniske specialister og projektledere fordelt i København, Helsinki, Stockholm og Oslo. 

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontakt person
Strandboulevarden 122, 5.
2100 København Ø
Danmark
LJA-494733312017-09-19T10:40:00.093Wunderman søger Social Media Analyst

Når kreativitet og data mødes, sker der fantastiske ting: Der opstår personlige og individualiserede oplevelser, som opbygger, beriger og udvikler forholdet mellem brands og forbrugere. Netop det er vores spidskompetence hos Wunderman Nordic, hvor vi er så heldige at arbejde med brands som bl.a.: adidas, H&M, PANDORA, Microsoft, Bang & Olufsen, SAS og Ford.

Spændende? Naturligvis. Udfordrende? Altid.
Et job i et spændende, udfordrende og internationalt miljø med rige muligheder for at udvikle faglige og personlige kompetencer. Du får lov til at sætte dit personlige præg på din dagligdag, og har du en god idé, er der ikke langt til handling.

Hvad tager du med i rygsækken?
Du har en videregående uddannelse inden for markedsføring og kommunikation og er sandsynligvis i begyndelsen af din karriere. Du skal helst kunne svare ja til flere af disse punkter: 

  • Du har et par års relevant erhvervserfaring i marketing på sociale medier 
  • Du trives i en eksekverende rolle, hvor du hele tiden har fokus på bolden
  • Du forstår forkortelser som CPC, CPM, CPE - og begreber som social listening, employee branding og retargeting
  • Du har erfaring med monitoreringsværktøjer for sociale medier som fx Sprinklr - og du synes, det er spændende
  • Du kommunikerer godt på dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt
  • Du har sans for detaljer og er en ørn til at læse korrektur
  • Du knytter let kontakter, er social og omgængelig 
  • Du er optaget af at give den bedste oplevelse for brugere på sociale medier
  • Du trives med at have mange bolde i luften samtidig
  • Du er kreativ, men struktureret og det at have overblik falder dig naturligt
  • Du er typen, som ser løsninger i stedet for begrænsninger
  • Du er positiv og let at samarbejde med
  • Du er altid fokuseret på at levere den bedst mulige kvalitet og giver aldrig op 
  • Du kan håndtere deadlines og kan lide at tage ansvar
  • Du behersker Office-produktene (Excel, PowerPoint, Word, OneNote etc.) 
  • Du har interesse for IT og teknologi
  • Det er et stort plus, hvis du har kendskab til billede- og videoredigering, som fx Adobe Photoshop og Illustrator 

Hvordan kommer din hverdag til at se ud?
I rollen som Social Media Analyst vil du blive en integreret del af kundens marketingafdeling. Dit primære arbejdssted vil være hos kunden, hvor du skal teste, opdatere og drive kundens sociale kanaler. Det indebærer bl.a. lokalisering af globalt indhold, men også udvikling og produktion af lokalt indhold. En del af arbejdet er rapportering og analyser af dine resultater. Derudover skal du også være med til at drive den interne viden om sociale medier gennem forskellige tiltag for at fremme employee branding.

Det er en stilling med et højt tempo og afvekslende dage, hvor du er i første række mod kundens målgrupper. Som Social Media Analyst har du altid fokus på at levere en god service til vores kunder og har  fokus på deadlines og effektivitet. Stillingen er en god mulighed for at arbejde tæt sammen med en af Wundermans største kunder samt at skabe et godt netværk til Wunderman-kollegaer i resten af Europa.

Et globalt netværk, en nordisk familie
Wunderman Nordic er en del af det globale Wunderman netværk med 175 kontorer i 60 lande. I Norden er vi over 200 kreatører, data-analytikere, tekniske specialister og projektledere fordelt i København, Helsinki, Stockholm og Oslo. 

101IDK_MFDKDanmark2017-10-19T00:00:000000https://www.wunderman.dk/careers/copenhagen/data-analytics/social-media-analyst-til-global-kunde/EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn2960020Wunderman10Strandboulevarden 122, 5.2100København ØDKDanmarkDKDanmark2960020_logo_large.jpgwww.wunderman.dk/2960020_logo_small.jpg155.7095874012.58551420350271384
Strandboulevarden 122, 5.
2100København ØDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid119-09-201719-10-2017238Grafik579Kontakt & Kunde relationer214Marketing & kommunikation903Sociale Medier350271384EvaBelter
Strandboulevarden 122, 5.
2100eva.belter@wunderman.com6130 3981København ØDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
19-09-2017
Udløber:
19-10-2017
Kviknummer:
LJA-49473331
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Grafik,
Kontakt & Kunde relationer,
Marketing & kommunikation,
Sociale Medier
Beliggenhed og ruter