Zetland

Zetland

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 01-11-2018

Zetland søger kampagne- og marketingchef

Hvordan skaber Zetland opmærksomhed om sit produkt, når produktet er en avis, der lover at passe på folks (sparsomme) opmærksomhed?

Hvordan udløser vi energien blandt tusindvis af begejstrede Zetland-medlemmer, så de hjælper os med at vokse?

Hvordan ser marketing ud, hvis det ikke er en annonce, der skal gøres synlig for verden, men en artikel om en tankevækkende idé?

De spørgsmål kan vores kommende kampagne- og marketingchef finde svarene på. Er det dig? Hvis ja og hvis du har lyst til at blive nøglefigur i et startup i voksealderen og med tårnhøje ambitioner, endnu større idealer og dejlige og diskussionslystne kollegaer så læs med her:

Zetland er en digital betalingsavis, der udgiver journalistik med en kvalitet og en brugeroplevelse, som gør det let (nogle gange ligefrem sjovt) at følge med i det væsentlige. Flertallet af vores over 10.000 medlemmer betaler 129 kroner om måneden for vores ydelse, 27 procent af dem er under 30 år, og vi er vokset støt de seneste to år. Begge år er vi desuden blevet kåret til Nordens bedst designede nyhedssite.

Zetlands marketing- og kampagnechef vil have som hovedopgave at få endnu flere til at opdage Zetland og få lyst til at prøve vores journalistik. Som kampagnechef får du et fornuftigt budget og vide rammer til investere det så længe det får nye medlemmer ombord. Vi har erfaringer med talrige rekrutteringskanaler fra TV 2-kampagner og gigashows på Det Kongelige Teater over pop-up-events på Folkemødet til member-get-member-kampagner. Men vi har stadig en masse uforløste potentialer og lyst til at kaste os ud i nye eksperimenter.

Af dig forventer vi

  • Erfaring med at skabe opmærksomhed, der får kunder ind i butikken gennem betalt marketing og kampagneaktiviteter, gerne af alle mulige slags. 
  • Evne til at få de originale idéer OG køre dem i mål. Med en højre hånd og opbakning fra hele organisationen på 23 mand (inklusive art director). 
  • Erfaring med at få ting til at rulle på sociale medier. 
  • Erfaring med og lyst til at arbejde test- og databaseret. Du vil være hovedansvarlig for den daglige tilgang af nye medlemmer.
  • En uortodoks tænkning omkring, hvad en to-market-strategi også kan indebære.

Vi lover

  • En plads i en ledelse, der kan få (dine) idéer til at ske. 
  • At det bliver sjovt at gå på arbejde. Hver dag.

Søg i dag eller i morgen, vi holder samtaler løbende (men: stress ikke, hvis du ikke hører tilbage øjeblikkeligt, dagene kan være travle herinde). Tiltrædelse hurtigst muligt efter nytår, lønnen er fair men som vi plejer at skrive: Hvis lønniveauet er det vigtigste for dig, skal du nok søge noget andet.

Skriv til mig på moll@zetland.dk også hvis du har spørgsmål.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Virksomhedsinformation
Zetland
Bygmestervej 2, 1. sal
2400 København NV
Kontaktperson
Jakob Moll
Bygmestervej 2, 1. sal
2400 København NV
Danmark
Tlf:
+45 53304380
LJA-673303882018-11-01T15:32:23.107Zetland søger kampagne- og marketingchef

Hvordan skaber Zetland opmærksomhed om sit produkt, når produktet er en avis, der lover at passe på folks (sparsomme) opmærksomhed?

Hvordan udløser vi energien blandt tusindvis af begejstrede Zetland-medlemmer, så de hjælper os med at vokse?

Hvordan ser marketing ud, hvis det ikke er en annonce, der skal gøres synlig for verden, men en artikel om en tankevækkende idé?

De spørgsmål kan vores kommende kampagne- og marketingchef finde svarene på. Er det dig? Hvis ja og hvis du har lyst til at blive nøglefigur i et startup i voksealderen og med tårnhøje ambitioner, endnu større idealer og dejlige og diskussionslystne kollegaer så læs med her:

Zetland er en digital betalingsavis, der udgiver journalistik med en kvalitet og en brugeroplevelse, som gør det let (nogle gange ligefrem sjovt) at følge med i det væsentlige. Flertallet af vores over 10.000 medlemmer betaler 129 kroner om måneden for vores ydelse, 27 procent af dem er under 30 år, og vi er vokset støt de seneste to år. Begge år er vi desuden blevet kåret til Nordens bedst designede nyhedssite.

Zetlands marketing- og kampagnechef vil have som hovedopgave at få endnu flere til at opdage Zetland og få lyst til at prøve vores journalistik. Som kampagnechef får du et fornuftigt budget og vide rammer til investere det så længe det får nye medlemmer ombord. Vi har erfaringer med talrige rekrutteringskanaler fra TV 2-kampagner og gigashows på Det Kongelige Teater over pop-up-events på Folkemødet til member-get-member-kampagner. Men vi har stadig en masse uforløste potentialer og lyst til at kaste os ud i nye eksperimenter.

Af dig forventer vi

  • Erfaring med at skabe opmærksomhed, der får kunder ind i butikken gennem betalt marketing og kampagneaktiviteter, gerne af alle mulige slags. 
  • Evne til at få de originale idéer OG køre dem i mål. Med en højre hånd og opbakning fra hele organisationen på 23 mand (inklusive art director). 
  • Erfaring med at få ting til at rulle på sociale medier. 
  • Erfaring med og lyst til at arbejde test- og databaseret. Du vil være hovedansvarlig for den daglige tilgang af nye medlemmer.
  • En uortodoks tænkning omkring, hvad en to-market-strategi også kan indebære.

Vi lover

  • En plads i en ledelse, der kan få (dine) idéer til at ske. 
  • At det bliver sjovt at gå på arbejde. Hver dag.

Søg i dag eller i morgen, vi holder samtaler løbende (men: stress ikke, hvis du ikke hører tilbage øjeblikkeligt, dagene kan være travle herinde). Tiltrædelse hurtigst muligt efter nytår, lønnen er fair men som vi plejer at skrive: Hvis lønniveauet er det vigtigste for dig, skal du nok søge noget andet.

Skriv til mig på moll@zetland.dk også hvis du har spørgsmål.

Hvordan skaber Zetland opmærksomhed om sit produkt, når produktet er en avis, der lover at passe på folks (sparsomme) opmærksomhed? Hvordan udløser vi energien blandt tusindvis af begejstrede Zetland-medlemmer, så de hjælper os med at vokse? Hvordan ser marketing ud, hvis det ikke er en annonce, der skal gøres synlig for verden, men en artikel om en tankevækkende idé? De spørgsmål kan vores kommende kampagne- og marketingchef finde svarene på. Er det dig? Hvis ja og hvis du har lyst til at blive nøglefigur i et startup i voksealderen og med tårnhøje ambitioner, endnu større idealer og dejlige og diskussionslystne kollegaer så læs med her: Zetland er en digital betalingsavis, der udgiver journalistik med en kvalitet og en brugeroplevelse, som gør det let (nogle gange ligefrem sjovt) at følge med i det væsentlige. Flertallet af vores over 10.000 medlemmer betaler 129 kroner om måneden for vores ydelse, 27 procent af dem er under 30 år, og vi er vokset støt de seneste to år. Begge år er vi desuden blevet kåret til Nordens bedst designede nyhedssite. Zetlands marketing- og kampagnechef vil have som hovedopgave at få endnu flere til at opdage Zetland og få lyst til at prøve vores journalistik. Som kampagnechef får du et fornuftigt budget og vide rammer til investere det så længe det får nye medlemmer ombord. Vi har erfaringer med talrige rekrutteringskanaler fra TV 2-kampagner og gigashows på Det Kongelige Teater over pop-up-events på Folkemødet til member-get-member-kampagner. Men vi har stadig en masse uforløste potentialer og lyst til at kaste os ud i nye eksperimenter. Af dig forventer vi Erfaring med at skabe opmærksomhed, der får kunder ind i butikken gennem betalt marketing og kampagneaktiviteter, gerne af alle mulige slags. Evne til at få de originale idéer OG køre dem i mål. Med en højre hånd og opbakning fra hele organisationen på 23 mand (inklusive art director). Erfaring med at få ting til at rulle på sociale medier. Erfaring med og lyst til at arbejde test- og databaseret. Du vil være hovedansvarlig for den daglige tilgang af nye medlemmer. En uortodoks tænkning omkring, hvad en to-market-strategi også kan indebære. Vi lover En plads i en ledelse, der kan få (dine) idéer til at ske. At det bliver sjovt at gå på arbejde. Hver dag. Søg i dag eller i morgen, vi holder samtaler løbende (men: stress ikke, hvis du ikke hører tilbage øjeblikkeligt, dagene kan være travle herinde). Tiltrædelse hurtigst muligt efter nytår, lønnen er fair men som vi plejer at skrive: Hvis lønniveauet er det vigtigste for dig, skal du nok søge noget andet. Skriv til mig på moll@zetland.dk også hvis du har spørgsmål.1011ADK_MFDKDanmark2018-12-01T00:00:000001EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn3387416Zetland1Bygmestervej 2, 1. sal2400København NVDKDanmarkDKDanmark3387416_logo_large.pngwww.zetland.dk3387416_logo_small.png0358827424JakobMoll
Bygmestervej 2, 1. sal
2400moll@zetland.dk+45 53304380København NVDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid101-11-201801-12-2018228Management214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse14Media232Reklame903Sociale Medier235Strategi237Topledelse358827424JakobMoll
Bygmestervej 2, 1. sal
2400moll@zetland.dk+45 53304380København NVDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
01-11-2018
Udløber:
01-12-2018
Kviknummer:
LJA-67330388
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Management,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse,
Media,
Reklame,
Sociale Medier,
Strategi,
Topledelse
Beliggenhed og ruter